Apivita | 5 + 1 Summer Essentials



Μπορεί οι δουλειές και το τρέξιμο να μην σταματούν ποτέ, σίγουρα όμως όλες έχουμε μπει σε καλοκαιρινό mood. Οι πρώτες επισκέψεις μας στην παραλία έχουν ήδη γίνει, και ποιά άλλη εταιρεία θα μπορούσε να μας κρατήσει συντροφιά στις πρώτες βουτιές μας; Σήμερα λοιπόν θα μιλήσουμε για την αγαπημένη Apivita και για όλα τα προϊόντα που (αν δεν το έχεις κάνει ήδη) πρέπει να δοκιμάσεις αυτό το καλοκαίρι! Ξεκινώ λοιπόν με τα προϊόντα που δεν λείπουν από την τσάντα θαλάσσης μου και που -όπως καταλαβαίνεις- έχουν γίνει προέκταση του χεριού μου.

1. Suncare Κρέμα Προσώπου Για Τις Πανάδες Με Χρώμα SPF 50

Το πρώτο πράγμα που σκέφτομαι όταν πρόκειται να εκτεθώ στον ήλιο είναι η προστασία του προσώπου μου, καθώς η ιδέα της πρόωρης γήρανσης δεν μου αρέσει καθόλου. Λίγη ώρα πριν ξεκινήσω λοιπόν για το μπάνιο μου, ή ακόμα και για μια μέρα με πολύ ήλιο στην πόλη, εφαρμόζω την αντηλιακή μου. Προτιμώ τη συγκεκριμένη, γιατί εκτός του υψηλού δείκτη προστασίας της περιέχει και χρώμα κι έτσι η όψη της επιδερμίδας μου είναι σαφώς βελτιωμένη, πιο ομοιόμορφη, ακόμη και στη παραλία. Προσφέρει αντηλιακή προστασία τόσο από τις UVA όσο και από τις UVB ακτίνες και περιέχει 77% φυσικα συστατικά. Το μόνο που προσέχω είναι κάθε δύο ώρες ή αμέσως μετά την βουτιά μου να την ανανεώσω.

2. Propoline Φυσική Λοσιόν Σώματος Με Βασιλικό & Γεράνι

Αν και εσύ είσαι σαν εμένα, ξεχνάς δηλαδή να φύγεις από την παραλία, αυτό το προϊόν θα σου λύσει τα χέρια! Όχι μόνο κρατά τους ανεπιθύμητους επισκέπτες μακριά (π.χ. τα αγαπημένα μας κουνούπια) αλλά συγχρόνως ενυδατώνει και δροσίζει το σώμα. Περιέχει αιθέριο έλαιο γεράνι και η ιδιαιτέρως αθώα σύστασή του είναι κατάλληλη ακόμη και για τα παιδιάκια (τα μικρά ή και τα μεγαλύτερα).  

3. After Sun Ενυδατική Κρέμα - Gel Για Πρόσωπο & Σώμα

Ένα από τα all-time αγαπημένα μου after sun, το εφαρμόζω όχι μόνο στο σπίτι μου, μετά την παραλία, αλλά ακόμη και όσο βρίσκομαι σ'αυτήν. Εξηγούμαι αμέσως. Όταν μετά την ηλοθεραπεία νιώθω οτί το κοντινό ταβερνάκι (ή απλά μία καφετέρια) με καλεί, κάνω ένα γρήγορο ντουζάκι στην ντουζιέρα της παραλίας και εφαρμόζω κατευθειάν το after sun. Το συγκεκριμένο προϊόν με δροσίζει απίστευτα όχι μόνο λόγω της υφής, αλλά και λόγω του αναζωογονητικού του αρώματος. Είναι πολύ ενυδατικό, ανάλαφρο και αφήνει την επιδερμίδα μου απαλή στο άγγιγμα, καταπραϋνοντας την αίσθηση καύσου ή τους ερεθισμούς από τον ήλιο. Επιπλέον, όπως όλοι ξέρουμε η σωστή ενυδάτωση βοηθάει και στην πρόληψη της πρόωρης γήρανσης αλλά και στην μεγαλύτερη διάρκεια του μαυρισματός μας, το συγκεκριμένο after sun δε, παίρνει άριστα -10!- και στους δύο τομείς.

4. Μάσκα Ενυδάτωσης Με Θαλάσσια Λεβάντα

Η συγκεκριμένη μάσκα, φυσικά και δεν είναι μόνο για μετά την παραλία και τον ήλιο, αλλα εγώ συνήθως τότε την χρησιμοποιώ λόγω των εξαιρετικά καταπραϋντικών συστατικών της. Την απλώνω σε καθαρό πρόσωπο και την αφήνω για περίπου 10-15 λεπτά να δράσει. Το άρωμα της είναι πολύ ευχάριστο και αναζωογονητικό, θυμήζοντας εκείνο του after sun και αφήνει την επιδερμίδα μου πολύ απαλή, ελαστική και ενυδατωμένη. Τη χρησιμοποιώ όλο το χρόνο, το καλοκαίρι όμως πολύ εντατικά.

5. Refreshing Fig Αφρόλουτρο & Κρέμα Σώματος

Τα δύο επόμενα προϊόντα είναι σχετικά νέες προσθήκες της εταιρίας, θα τα μετρήσω όμως σαν ένα προϊόν γιατί προέρχονται από την ίδια σειρά και πάντα τα χρησιμοποιώ συμπληρωματικά. Το εξαιρετικά αναζωογονητικό άρωμά τους είναι ιδανικό για να ξεκινήσει ή να κλείσει ευχάριστα μια όμορφη καλοκαιρινή ημέρα. Το αφρόλουτρο καθαρίζει απαλά το σώμα χωρίς να το ξηραίνει ή να το "τραυματίζει" και η κρέμα ενυδατώνει βαθιά την επιδερμίδα, αφήνοντάς την βελούδινα απαλή και όμορφα αρωματισμένη. Ένα ακόμη συν; Το άρωμά της κρατά για ώρες. Απολαμβάνω να το αισθάνομαι στο σώμα μου γιατί είναι ευχάριστο, παραμένει όμως απαλό και διακριτικό, ιδανικό για τις ζεστές μέρες του καλοκαιριου που αποφεύγω τα βαριά και έντονα αρώματα.



Όλα τα παραπάνω προϊόντα χαρακτηρίζονται από σύσταση με εξαιρετικό ποσοστό φυσικότητας που αγγίζει έως και το 96%. Όλα τους είναι απαλλαγμένα από parabens, σιλικόνες, mineral oils και άλλα χημικά. 
Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα; Ποιό είναι εκείνο το προϊόν Apivita που δεν αποχωρίζεσαι;

12 σχόλια:

  1. To ψιτ ψιτ για τα κουνούπια ! Αγάπη μεγάλη :) Kαλό καλοκαίρι Ιωαννα μου xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και αναγκαίο... κακό για το καλοκαίρι !! Επίσης, να περνάς όμορφα :)

      Διαγραφή
  2. αγαπάμε Apivita! Το αφρόλουτρο με το Σύκο θέλω να το δοκιμάσω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μυρίζει πολύ όμορφα, σίγουρα δεν θα το μετανιώσεις ειδικά για τώρα το καλοκαίρι !! φιλιάα

      Διαγραφή
  3. Αγαπώ ιδιαίτερα την Apivita και εμπιστεύομαι τις συστάσεις της! Έχω δοκιμάσει τα περισσότερα από όσα μας εδειξες εκτός από το αφρόλουτρο και την κρέμα σώματος Σύκο και εννοείται ότι θα συμπεριληφθουν στις επόμενες αγορές μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ θετικό μια εταιρεία να συνδυάζει τόσο καλά συστατικά και αποτελεσματικότητα, πράγματι xxx

      Διαγραφή
  4. το σπρέι για τα κουνούπια έχει όμορφο άρωμα ή το αντιπαθητικό έντονο άρωμα, που μαζί με τα κουνούπια διώχνει κ τους ανθρώπους;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μυρίζει όπως αρκετά απωθητικά αλλά δεν είναι τόσο έντονο.. Επίσης έχω προσέξει ότι εγώ δεν το μυρίζω για πολύ ώρα, αλλά συνεχίζει να είναι αποτελεσματικό με τα κουνούπια :)

      Διαγραφή
  5. Αγαπώ ιδιαίτερα την Apivita και εμπιστεύομαι τις συστάσεις της! Έχω δοκιμάσει τα περισσότερα από όσα μας εδειξες εκτός από το αφρόλουτρο και την κρέμα σώματος Σύκο και εννοείται ότι θα συμπεριληφθουν στις επόμενες αγορές μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τα έχω σχεδόν όλα και τα αγαπώ ιδιαίτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ όσα έχω δοκιμάσει δεν με έχουν απογοητεύσει :) φιλιάα

      Διαγραφή
  7. Υπέροχο post! Υπέροχη Apivita! Η μάσκα με τη θαλάσσια λεβάντα είναι για εμάς το απόλυτο must have κάθε καλοκαιριού. Ο ορισμός της δροσιάς και της ενυδάτωσης. xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή