Monthly Favorites | Αγαπημένα Απριλίου



Κι ενώ διανύουμε τον πιο ευωδιαστό, τον πιο χαρούμενο μήνα της άνοιξης, γεμάτες ενθουσιασμό για το καλοκαίρι μας που πλησιάζει, ήρθε ξανά η στιγμή να μιλήσουμε για τις αγαπημένες επιλογές του μήνα που μας πέρασε, για τα αγαπημένα Απριλίου! Ας δούμε λοιπόν μαζί ποια προϊόντα ομορφιάς ξεχώρισα τις τελευταίες εβδομάδες αλλά και όλους τους λόγους με έκαναν να τα αγαπήσω. 


Ξεκινώντας αυτή τη φορά από την περιποίηση, δεν θα μπορούσα να μην συμπεριλάβω στη λίστα των αγαπημένων μου τη νέα συσκευή καθαρισμού και μασάζ προσώπου L'Institut Facial Sonic Cleansing and Massaging Expert της Darphin. Πραγματικά πρόκειται για ένα gadget που αξίζει να ενσωματώσεις στις καθημερινές σου συνήθειες, μια και απογειώνει τη ρουτίνα περιποίησης σου, βοηθώντας σε να εφαρμόζεις σωστά τα προϊόντα και να απολαμβάνεις καλύτερα τα οφέλη τους. Μάθε τα πάντα για τις ιδιότητές του, στο προηγούμενο post μου.
Τον Απρίλη που ο ήλιος "έκαιγε" και μάλιστα ανεξήγητα πολύ για την εποχή, ξεκίνησα να χρησιμοποιώ το ολοκαίνουριο αντηλιακό προσώπου της Clinique με μεταλλικά ιχνοστοιχεία και SPF30. Ευχαριστήθηκα πολύ τη χρήση του, μια και το αισθανόμουν ελαφρύ στην επιδερμίδα μου, καθόλου λιπαρό και πολύ αποτελεσματικό. Σαν μια "ασπίδα" αόρατης προστασίας, εμποδίζει δραστικά την ηλιακή ακτινοβολία και παράλληλα είναι σχεδιασμένο να απλώνεται εύκολα χωρίς να αφήνει λευκά σημάδια και λιπαρή αίσθηση.  
Συνεχίζω με δύο εκπληκτικούς συμμάχους για το μανικιούρ μου που έχουν την υπογραφή της αγαπημένης μου essie. Τα essie spa starter scrub και many many mani intensive hand lotion προετοιμάζουν τέλεια την επιδερμίδα των χεριών και την περιοχή των νυχιών, προκειμένου το μανικιούρ να δείχνει ακόμη καλύτερο. Μου αρέσει να χρησιμοποιώ αυτά τα δύο προϊόντα πριν επιλέξω την αγαπημένη μου essie απόχρωση και να απολαμβάνω μια ολοκληρωμένη εμπειρία spa, από την άνεση του σπιτιού μου. Μετά τη χρήση, τα χέρια δείχνουν στα καλύτερά τους. Παραμένοντας στην περιοχή των χεριών, χρησιμοποίησα αρκετά μέσα στο μήνα την κρέμα χεριών Athena από την Fresh Line. Μάθε γιατί την επέλεξα, εδώ. 
Ολοκληρώνω το κομμάτι της περιποίησης με τη νέα οδοντόκρεμα Zendium που με άφησε ιδιαιτέρως ικανοποιημένη. Οι οδοντόκρεμες Zendium είναι σχεδιασμένες να προσφέρουν ολοκληρωμένη προστασία όχι μόνο των δοντιών αλλά και ολόκληρου του στόματος, αντιμετωπίζοντας ολιστικά τα προβλήματα της περιοχής και αποτρέποντας την επανεμφάνισή τους. Προσωπικά, και λόγω της ευαισθησίας που παρουσιάζω στην περιοχή, χρειάζομαι τέτοιου είδους προϊόντα, το συγκεκριμένο δε το βρήκα πολύ αποτελεσματικό. 


Σειρά έχει το μακιγιάζ και η νέα συλλογή Lid Pop της Clinique με τις υπέροχες αποχρώσεις. Άλλες φυσικές και άλλες έντονες, όλες τους εγγυώνται μοναδικό εφέ στα μάτια, για μακιγιάζ που τραβάει όλα τα βλέμματα. Η υφή των σκιών είναι μοναδική, πουδρένια χωρίς να δημιουργεί το εφέ πούδρας, απλώνεται υπέροχα, ομοιόμορφα, δεν σπάει και χαρακτηρίζεται από εντυπωσιακή διάρκεια. Μπορείς να χτίσεις την ένταση που επιθυμείς, ενώ ο πανέμορφος σχεδιασμός των σκιών τις μετατρέπει στο πιο "in" αξεσουάρ του boudoir σου. Ξεχώρισα τις αποχρώσεις  cocoa pop και cream pop.
Από την The Body Shop και την νέα συλλογή μακιγιάζ και περιποίησης British Rose λάτρεψα το lip & cheek stain στην απόχρωση deep berry. Στην ουσία το προϊόν προορίζεται για τα μάγουλα και τα χείλη, τονίζοντας διακριτικά τα συγκεκριμένα σημεία και εξασφαλίζοντας ένα sexy και ταυτόχρονα φυσικό εφέ με εξαιρετική διάρκεια. Τα χείλη δείχνουν έντονα, σαν να είναι έτσι από το φύση τους, και τα μάγουλα "αναψοκοκκινισμένα", σαν μόλις να επέστρεψες από το γυμναστήριο. 
To Juicy Shaker της Lancôme στην  απόχρωση Mangoes Wild είναι ένα ακόμη must have προϊόν που ξεχώρισα. Μάθε γιατί θες οπωσδήποτε να το αποκτήσεις εδώ. Επίσης χρησιμοποίησα αρκετά το ρουζ της Artistry Signature Color στην απόχρωση Soft Rose. Όπως μας αποκαλύπτει και το όνομά του, πρόκειται για μια ροδαλή, απαλή απόχρωση, που χρωματίζει όμορφα τα μάγουλα εξασφαλίζοντας φυσική όψη υγείας στο πρόσωπο.
Τελευταίο μου αγαπημένο γα τον Απρίλη είναι το νέο άρωμα RiRi by Rihanna. Πρόκειται για ένα λουλουδένιο, φρουτένιο άρωμα, ζωηρό, ευχάριστο, girlie και sexy ταυτόχρονα. Είναι τέλειο για την περίοδο της άνοιξης και στο προτείνω χωρίς δεύτερη σκέψη.

Να λοιπόν τα αγαπημένα μου προϊόντα για τον περασμένο μήνα.
Ποια είναι τα δικά σου; Έχουμε κοινά; 

3 σχόλια:

  1. τι ωραια αγαπημένα! οι σκιούλες απο την Clinique πρέπει να ναι τελειες γιατί και τα ρουζ της ιδιας σειράς ειναι ΥΠΕΡΟΧΑ!το άρωμα απο Rihanna στα Sephora το βρηκες;
    φιλιά πολλά :)
    δες εδώ αν θες να διαβάσεις τα δικά μου αγαπημένα για τον Απρίλιο. ειναι το πρώτο μου ποστ: http://beauty-corns.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, και τα ρουζ είναι εξίσου όμορφα, έχω δοκιμάσει και εγώ δυο χρωματάκια. Το προμηθεύτηκα από τα καταστήματα beauty.com xoxo

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα όλα κοπέλα μου!! Όμως τα ρουζάκια μου αρέσουν πολύ με το υπέροχο σχέδιο τους, αλλά και τα χρώματα είναι υπέροχα. Φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή