Monthly Favorites | Αγαπημένα Νοεμβρίου



Ο πιο γιορτινός μήνας του χρόνου είναι επιτέλους εδώ και το xmas countdown ξεκινά πλέον και επίσημα. Ο ενθουσιασμός ξεχειλίζει, τα χαμόγελα λύνουν και δένουν, οι προετοιμασίες μόλις άρχισαν. Πριν όμως φορέσουμε για τα καλά τα γιορτινά μας (δώρα, εκπλήξεις και πολλά, λαμπερά, χριστουγεννιάτικα posts έχει το πρόγραμμα για τον επόμενο μήνα), ας ρίξουμε μια σύντομη ματιά στα αγαπημένα προϊόντα του περασμένου μήνα, του Νοεμβρίου. 


Ξεκινώ με μακιγιάζ και τα δύο αγαπημένα μου Art Sticks της Bobbi Brown. Τι να πρωτοπώ για το Art Stick; Στην ουσία πρόκειται για ένα κραγιόν σε μορφή χονδρού μολυβιού. Χαρακτηρίζεται από έντονη χρωματική απόδοση στα χείλη, ματ τελείωμα και καταπληκτική ανθεκτικότητα. Ο σχεδιασμός του σου επιτρέπει να καθορίζεις το σχήμα των χειλιών σου με απόλυτη ακρίβεια, χωρίς να ξεχειλίζει το χρώμα. Είναι ματ, πολύ σταθερά και παραμένουν στα χείλη για πολλές-πολλές ώρες. Λάτρεψα τις αποχρώσεις Electric Pink (ένα ζωηρό φούξια) και Brown Berry (ένα σκούρο nude με καφέ και μοβ τόνους). 
Παραμένοντας στα χείλη θέλω να σου δείξω το νέο liquid lipstick της essence στην απόχρωση 06 (make a statement). To ξεχώρισα για το πλούσιο χρώμα του, την υγρή υφή του, αλλά και το λαμπερό glossy τελείωμα που το χαρακτηρίζει. 
H αγαπημένη μου Korres έκανε την έκπληξη και μας παρουσίασε τις ολοκαίνουριες παλέτες σκιών Black Volcanic Minerals. Κάθε παλέτα περιέχει τέσσερις σκιές σε καταπληκτικούς συνδυασμούς χρωμάτων, με έντονη απόδοση στα βλέφαρα και εξαιρετική διάρκεια. Στα χέρια μου έφτασαν οι Ultimate Black (ιδανική για το τέλειο smoky) και Warm Nude (εξαιρετική επιλογή για εντυπωσιακά, γήινα make-up looks). Επιπλέον λάτρεψα και την Earthy Bronze, την οποία θα σπεύσω να αγοράσω το συντομότερο δυνατόν. 
Και αφού μιλάμε για χρώμα, από τη λίστα των αγαπημένων μου δεν θα μπορούσε με τίποτα να λείπει η winter 2015 collection της essie. Όλες οι αποχρώσεις είναι ονειρεμένες, ειδικά γι'αυτόν το μήνα όμως ξεχώρισα τις  haute tub, virgin snow και peak show. 


Συνεχίζω με περιποίηση προσώπου, μαλλιών και σώματος. H 8-Flower Nectar Oil Cream της Darphin ήταν το κορυφαίο προϊόν περιποίησης της επιδερμίδας μου τον περασμένο μήνα. Επειδή κινδυνεύω να γίνω γραφική δεν θα επεκταθώ περισσότερο, αλλά σε παραπέμπω να διαβάσεις αναλυτικά όλους τους λόγους που με έκαναν να την αγαπήσω εδώ.  
Στα μάτια χρησιμοποίησα καθημερινά το Ultimune Eye της Shiseido. Γνωρίζεις πως λατρεύω το Ultimune για το πρόσωπο, πως ήταν λοιπόν δυνατόν να μου ξεφύγει αυτό για τα μάτια; Δεν θα σου πω πολλά όμως τώρα, αλλά θα σε ενημερώσω αναλυτικά για τη δράση του σε επόμενο post.
Ακόμη μία ανακάλυψη του περασμένου μήνα, υπήρξε η λευκαντική οδοντόκρεμα All in One Snowmint της Yotuel. Τη χρησιμοποίησα αρκετά (όχι όσο θα ήθελα) τις τελευταίες μέρες, μαζί με το λευκαντικό στυλό από την ίδια εταιρία και μπορώ να πω πως έχουν αποτελέσματα. Αν θα σε ενδιέφερε να ακούσεις τη γνώμη μου για τα δύο προϊόντα, άσε μου ένα σχόλιο κάτω από το post. Στα μαλλιά μου παρέμεινα πιστή για ακόμη ένα μήνα στην Kérastase και στα δύο ανανεωμένα έλαια Elixir Ultime. Όταν μιλάμε για τα θρυλικά ελιξίρια της Kérastase τα λόγια περισσεύουν. Θα σου πρότεινα όμως να διαβάσεις την εμπειρία μου από τη χρήση τους εδώ.
Μία μυρωδιά που πραγματικά με μάγεψε ήταν αυτή της εποχιακής σειράς Frosted Plum της The Body Shop. Αν δεν έχεις μυρίσει το συγκεκριμένο άρωμα, τρέξε σήμερα στο πιο κοντινό σου κατάστημα! Αξίζει τον κόπο. Θα βρεις τεράστια ποικιλία σε προϊόντα και πανέμορφα sets για να διαλέξεις αυτό που ταιριάζει (θα στα δείξω και πιο αναλυτικά βέβαια). Εγώ χρησιμοποίησα την Shimmer Lotion για ενυδάτωση και λάμψη. 
Τελευταίο αγαπημένο για τον μήνα Νοέμβρη ήταν το ολοκαίνουριο και άκρως δροσερό άρωμα της DKNY, το Be Desired. Φρουτώδες, λουλουδένιο, θηλυκό και ανάλαφρο, είναι το ιδανικό άρωμα για κάθε μέρα.

Αυτά είναι λοιπόν τα αγαπημένα μου προϊόντα για τον περασμένο μήνα.
Ποια είναι τα δικά σου; Έχουμε κοινά;   

6 σχόλια:

  1. Yπέροχα όλα!! Οι σκιές του Κορρέ έκαναν θραύση νομιζω!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι καταπληκτικές Κωνσταντίνα μου! Λατρεύω τους συνδυασμούς χρωμάτων! :)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Οι παλέτες του Κορρέ είναι φοβερές, όπως και η σειρά Frosted Plum των The Body Shop ;) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχα όλα, Ιωαννάκι! Δικά μου αγαπημένα αυτό το μήνα το Frosted Plum body butter και το φανταστικό Black Musk <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχα και τα δύο αγαπημένα σου (στη wishlist μου και τα δύο)! ♡♡♡

      Διαγραφή