Beauty Favorites | τα 15 αγαπημένα του 2015



Λίγες μέρες πριν χαιρετίσουμε το νέο έτος, με αγάπη, ελπίδα και όνειρα για ακόμη καλύτερες μέρες, κάθισα και έφτιαξα τη beauty-list με τα 15 αγαπημένα μου προϊόντα ομορφιάς του 2015. Αν και δυσκολεύτηκα πολύ, έκλεψα και λίγο, κατάφερα να καταλήξω στα 15 προϊόντα που χρησιμοποίησα non-stop τους τελευταίους μήνες ή σε εκείνα που, αν και "ανακάλυψα" σχετικά πρόσφατα, με εντυπωσίασαν τόσο πολύ με τις ιδιότητές τους, που δεν μπόρεσα να τα εξαιρέσω από τη λίστα. Εδώ δεν θα αναλύσουμε τις επιδόσεις τους, γιατί δεν θέλω να σε κουράσω. Νομίζω πως λίγα λόγια και παραπομπές στα αναλυτικά posts, όπου υπάρχουν, αρκούν. Ας τα δούμε.


  1. Bio-Oil aka το μαγικό έλαιο πολλαπλών χρήσεων
  2. Shiseido Ultimune, o ορός που, ενεργοποιώντας τα κύτταρα της επιδερμίδας, αντιμετωπίζει αποτελεσματικά κάθε πρόβλημα που την ταλαιπωρεί.
  3. Darphin 8-Flower Nectar Oil Cream, η κρέμα νυκτός που μεταμορφώνεται σε πολυτελές έλαιο μόλις έρθει σε επαφή με το δέρμα, προσφέροντας μοναδική θρέψη, απαλότητα και λάμψη. 
  4. Kerastase Elixir Ultime, το θρυλικό έλαιο περιποίησης μαλλιών και αποκατάστασης της φθοράς τους, που εδώ και χρόνια φιγουράρει στις πρώτες θέσεις κάθε λίστας αγαπημένων μου. 
  5. Essie Virgin Snow, Α-List και θεραπεία millionails. Εδώ έκλεψα λίγο μια και δεν μπορούσα με τίποτα να καταλήξω στο αγαπημένο μου essie βερνίκι (ανάμεσα σε 20 υποψήφια!). Έτσι διάλεξα τρία, το απαλό και εκλεπτυσμένο Virgin Snow, το elegant A-List και τη μοναδική θεραπεία millionails που ενδυναμώνει τα νύχια και τα προστατεύει από το σπάσιμο και το ξεφλούδισμα. 
  6. Ysl Touche Eclat, το μαγικό στυλό που δίνει φως στα σκοτεινά σημεία του προσώπου (π.χ. μαύροι κύκλοι) προσφέροντας ξεκούραστη, νεανική και αναζωογονημένη όψη.
  7. Estee Lauder New Dimension Shape + Sculpt face kit, ένα οργανωμένο kit για τις φωτοσκιάσεις του προσώπου που μετατρέπει τη διαδικασία του contouring και του highlighting στην πιο εύκολη και ευχάριστη διαδικασία του μακιγιάζ.
  8. Lancome La Vie Est Belle Intense, μια λαχταριστή αρωματική μελωδία που με μάγεψε από τη πρώτη επαφή.
  9. Jo Malone Mimosa & Cardamom. Spicy, τολμηρό, φίνο και απαράμιλλα θηλυκό, πλημμυρίζει τις αισθήσεις και σαγηνεύει. 
  10. The Body Shop Fuji Green Tea Eau de Cologne, ένα δροσερό, κομψό άρωμα που απολαμβάνω να έχω στη τσάντα μου και να χρησιμοποιώ κάθε φορά που χρειάζομαι extra αναζωογόνηση.
  11. The Balm Balm Desert, ματ και με έντονη χρωματική απόδοση, αυτό το bronzer ήταν φέτος το αγαπημένο μου. Αν και έντονο, είναι πολύ φυσικό και χαρακτηρίζεται από εξαιρετική διάρκεια.
  12. Frezyderm Sun Screen Velvet SPF50+, το αντηλιακό προσώπου που δεν θυμίζει σε τίποτα αντηλιακό προσώπου. Η βελούδινη υφή του μοιάζει με primer σιλικόνης, απλώνεται μεταξένια στο δέρμα χωρίς να το αισθάνεσαι καθόλου και δεν δημιουργεί λιπαρή αίσθηση ακόμη και αν το συνδυάσεις με περισσότερα προϊόντα περιποίησης ή μακιγιάζ. 
  13. Bobbi Brown Intensive Skin Serum Corrector, το corrector που με βοηθά να απαλλάσσομαι από τους μαύρους κύκλους άμεσα και μακροπρόθεσμα. Ως προϊόν μακιγιάζ τους εξουδετερώνει πολύ αποτελεσματικά, ως προϊόν περιποίησης μειώνει πραγματικά την εμφάνισή τους. 
  14. Mac Chili Lipstick, το αγαπημένο μου κόκκινο κραγιόν για το 2015. Καθαρό κόκκινο δεν το λες, μια και περιέχει καφέ και πορτοκαλί τόνους, πλησιάζοντας το χρώμα της κανέλας ή του κεραμιδιού.  
  15. Korres Black Volcanic Minerals Eyeshadow Palette στην απόχρωση Ultimate Black. Η συγκεκριμένη παλέτα συνδυάζει τέσσερις μοναδικές αποχρώσεις, ιδανικές για το καλύτερο smoky μακιγιάζ. Επιπλέον χαρακτηρίζεται από έντονη απόδοση, εξαιρετική διάρκεια και μεταξένια υφή.

Αυτή είναι λοιπόν η λίστα με τα 15 αγαπημένα μου προϊόντα για το 2015. 
Ποια ήταν τα δικά σου αγαπημένα; Έχουμε κοινά; 

8 σχόλια:

  1. Αυτός ο ορός έχει κάνει θραύση!! Αλλά όπου κι αν έχω ψάξει κάτω από 90€ δεν τον έχω βρει... Είναι πάρα πολλά!! :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχε το νου σου αυτές τις μέρες Κωνσταντίνα μου γιατί βάζει πολύ καλές εκπτώσεις! :)

      Διαγραφή
  2. Πολυ ωραία αγαπημένα!Δυστυχώς δεν έχουμε κάποια κοινά αν και πολύ θα το ήθελα!!!
    Καλή Χρόνια
    Φιλάκια
    Αθανασία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Αθανασία μου κι ευτυχισμένη!!! :) :)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. To bio oil το έχω αγαπήσει και εγώ! Καλή χρονιά εύχομαι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή