My skincare routine | step by step, πρωί και βράδυ



Στο σημερινό post θα μιλήσουμε για τη ρουτίνα της πρωινής και της βραδινής μου περιποίησης, για να ανακαλύψουμε όλα τα προϊόντα που αυτήν την περίοδο χρησιμοποιώ, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο τα εφαρμόζω στην επιδερμίδα μου. Γιατί όμως αποφάσισα να γράψω τώρα αυτό το post; Παρατηρώ το τελευταίο διάστημα πως η επιδερμίδα μου πράγματι βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση. Είναι ενυδατωμένη, απαλή, ομοιόμορφη και με λιγότερα προβλήματα, ειδικά αν τη συγκρίνω με παλαιότερες  εποχές. Αυτό, δίχως άλλο, το αποδίδω στη σωστή και ολοκληρωμένη περιποίηση που της αφιερώνω, στα ξεχωριστά προϊόντα που έχω διαλέξει για τη φροντίδα της, αλλά και στο χρόνο που επιλέγω να τα εφαρμόσω στο δέρμα μου. Ας δούμε λοιπόν μαζί ποιοι είναι οι μικροί θησαυροί περιποίησης που σταθερά χρησιμοποιώ στο skincare routine μου αυτό το διάστημα, για να πάρεις κι εσύ ιδέες για τις επόμενες αγορές σου.  


  • Morning Routine - Προστασία και ενυδάτωση

Η μέρα ξεκινά με σωστό καθαρισμό του προσώπου. Συνήθως προτιμώ κάποιο καθαριστικό σε μορφή gel. Τα βρίσκω πολύ δροσερά, ελαφριά, ιδανικά για ένα αναζωογονητικό πρωινό ξύπνημα. Στη συνέχεια εφαρμόζω την Oligo Vitamin Vitalizing Lotion. Πρόκειται για μια τονωτική λοσιόν που αναζωογονεί και ενυδατώνει την επιδερμίδα, επαναφέροντας το διαταραγμένο λόγω καθαρισμού pH της και αφήνοντάς την απαλή στο άγγιγμα. Την εφαρμόζω το πρωί γιατί χάρη στην σύνθεσή της προσφέρει επιπλέον αντιοξειδωτική προστασία στο δέρμα μου και το βοηθά να αντιστέκεται στις εξωτερικές επιθέσεις.
Αφού ολοκληρώσω τον καθαρισμό, σειρά έχει το Intral Serum της Darphin. Ειδικά σχεδιασμένο για την ευαίσθητη επιδερμίδα, ενισχύει τον φραγμό προστασίας της και μειώνει τις κοκκινίλες και τα συμπτώματα ερεθισμού, εξασφαλίζοντας παράλληλα πλούσια ενυδάτωση που διαρκεί. Είναι πολύ ελαφρύ και ευχάριστο στην εφαρμογή, ιδανικό για τη μέρα, που δεν θες να αισθάνεσαι το δέρμα σου βαρύ και φορτωμένο. Περισσότερες λεπτομέρειες για το προϊόν θα βρεις εδώ.
Επειδή η επιδερμίδα μου είναι λιπαρή, συνήθως παραλείπω την κρέμα ημέρας και συνεχίζω με κάποια bb cream ή με το αντηλιακό μου. Ο συνδυασμός serum-κρέμας-αντηλιακού-μακιγιάζ είναι συχνά "βαρύς" για το δέρμα μου και ως εκ τούτου εμφανίζω λιπαρότητα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Όταν όμως αισθάνομαι πως η επιδερμίδα μου έχει ανάγκη από extra ενυδάτωση, επενδύω σε κάποιο προϊόν με πολύ ελαφριά σύνθεση. Η Aquasource της Biotherm για παράδειγμα, έχει υφή gel, ενυδατώνει σε βάθος χωρίς να αφήνει λιπαρή αίσθηση και για το λόγο αυτό την προτιμώ τις περισσότερες φορές ως κρέμα ημέρας.
Στα μάτια εφαρμόζω το Vita Mineral Active 7 Eye Gel της REN. Πρόκειται για ένα αναζωογονητικό, ελαφρύ gel, ιδανικό για την αντιρυτιδική πρόληψη των νεανικών επιδερμίδων. Είναι πολύ δροσιστικό, απορροφάται αμέσως και ανακουφίζει την περιοχή των ματιών από πρηξίματα και μαύρους κύκλους.  

  • Night Routine - Θρέψη και αποκατάσταση

Το βράδυ τα πράγματα είναι αρκετά διαφορετικά. Τώρα επενδύω σε προϊόντα πιο δραστικά, με πλούσιες, πολυτελείς υφές, που θρέφουν την επιδερμίδα μου σε βάθος και τη βοηθούν να "αναγεννιέται" κατά τη διάρκεια της νύχτας.  
Ξεκινώ με το Rosa Centifolia Express Makeup Remover της REN. Αυτό το γαλάκτωμα καθαρισμού είναι πολύ απαλό και ταυτόχρονα αποτελεσματικό στην αφαίρεση του μακιγιάζ. Απαλλάσσει την επιδερμίδα ακόμα και από τα αδιάβροχα προϊόντα διατηρώντας την ενυδατωμένη, ενώ είναι πολύ απαλό με την ευαίσθητη περιοχή γύρω από τα μάτια. Το εφαρμόζω στο πρόσωπο μαλακά, με κινήσεις μασάζ, και στη συνέχεια το αφαιρώ με ένα βαμβάκι. Συνεχίζω με την ενυδατική λοσιόν Vitamin E της The Body Shop για να αφαιρέσω τυχόν υπολείμματα ρύπων και makeup, αλλά και για να εξισορροπήσω το δέρμα μου.
Τώρα η επιδερμίδα μου είναι καθαρή, έτοιμη να υποδεχτεί τα προϊόντα περιποίησης. Είναι σημαντικό ο καθαρισμός να είναι σχολαστικός και ολοκληρωμένος για να μπορούν τα δραστικά συστατικά των προϊόντων να διεισδύουν βαθύτερα στην επιδερμίδα και να αποδίδουν καλύτερα τα οφέλη τους. Το Ultimune της Shiseido είναι το πρώτο προϊόν περιποίησης. Ενεργοποιεί τα κύτταρα του δέρματος για να μπορούν αυτά να αποκαθιστούν μόνα τους τη φθορά τους. Παράλληλα εντατικοποιεί τη δράση και των επόμενων προϊόντων.  Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζει ολιστική περιποίηση σε κάθε τύπο δέρματος, για κάθε ανάγκη του (περισσότερα εδώ). Η κρέμα νυκτός μου είναι η 8-Flower Nectar Oil Cream της Darphin. Αυτό το πολυτελές προϊόν με την υβριδική τεχνολογία και την απολαυστική υφή, μεταμορφώνεται σε έλαιο μόλις έρθει σε επαφή με την επιδερμίδα. Προσφέρει εντατική θρέψη, ενυδάτωση και αναζωογόνηση κατά τη διάρκεια της νύκτας και με βοηθά να ξυπνώ με επιδερμίδα φρέσκια, δροσερή και ξεκούραστη. Από τότε που ξεκίνησα να τη χρησιμοποιώ το δέρμα μου εμφανίζεται πολύ βελτιωμένο. Μάθε τα πάντα για την υφή και τη δράση της εδώ.  
Στα μάτια μου, τέλος, εφαρμόζω το Ultimune Eye της Shiseido. Στην ίδια λογική με το Ultimune για το πρόσωπο, το Ultimune Eye επιδιώκει την υγεία της περιοχής γύρω από τα μάτια, αντιμετωπίζοντας ολιστικά τα προβλήματά της. Συμβάλλει στον αποχρωματισμό των μαύρων κύκλων, ελαττώνει το πρήξιμο και λειαίνει τις λεπτές γραμμές, αποκαλύπτοντας βλέμμα ξεκούραστο και αναζωογονημένο.  

Αυτά είναι λοιπόν τα προϊόντα που εφαρμόζω κάθε πρωί και κάθε βράδυ στην επιδερμίδα μου. Επιπλέον, δεν ξεχνώ το lip balm μου, αλλά και την απολέπιση του προσώπου μου μια φορά την εβδομάδα με κάποια μάσκα ή scrub.

Ποιο προϊόν δεν λείπει ποτέ από τη δική σου skincare routine;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου