Monthly Favorites | Αγαπημένα Οκτωβρίου



Ρίχνοντας μια ματιά στα αγαπημένα Οκτωβρίου, θα δεις πως το μακιγιάζ κυριαρχεί. Όχι πως δεν χρησιμοποίησα και προϊόντα περιποίησης, κάθε άλλο θα έλεγα. Σκέφτηκα όμως να τα χρησιμοποιήσω λίγο ακόμη και να τα συμπεριλάβω όλα μαζί στα αγαπημένα του επόμενου μήνα, αφού πρώτα σου έχω μιλήσει πιο αναλυτικά για τις ιδιότητές τους σε ξεχωριστά posts. Τώρα λοιπόν που πήρες μια γεύση για το είδος των προϊόντων που ξεχώρισα τις τελευταίες εβδομάδες, πάμε να τα δούμε μαζί ένα-ένα.


Ξεκινώντας από τη βάση του προσώπου, λάτρεψα το Intensive Skin Serum Foundation της Bobbi Brown. Foundation εμπλουτισμένο με τους περιποιητικούς παράγοντες ενός serum, προσφέρει ομοιομορφία στο δέρμα και αψεγάδιαστη όψη, διατηρώντας το παράλληλα ενυδατωμένο. Χαρακτηρίζεται από λεπτή, μεταξένια υφή, ενώ η συσκευασία του είναι πραγματικά εντυπωσιακή. Από την ίδια σειρά, χρησιμοποίησα σχεδόν καθημερινά το corrector για να εξουδετερώνω τους μαύρους κύκλους των ματιών μου. Περισσότερες πληροφορίες για τα δύο προϊόντα θα βρεις στο προηγούμενο post μου. Παραμένοντας στη βάση, το New Dimension Shape + Sculpt Face Kit της Estee Lauder είναι ακόμη ένα προϊόν που λάτρεψα. Με τη βοήθεια του έκανα τέλειο contouring στο πρόσωπό μου, εύκολα, με λίγες μόνο κινήσεις. Αν θες να δεις step by step τη διαδικασία κάνε κλικ εδώ.
Το τέλειο φθινοπωρινό χρώμα για τα μάγουλα το είχα ανακαλύψει ήδη από το καλοκαίρι και δεν έβλεπα την ώρα να ξεκινήσω να το χρησιμοποιώ. Το Instain στην απόχρωση Pinstripe της theBalm είναι ένα elegant-μοβ ρουζ, ιδανικό για φθινοπωρινά μακιγιάζ. Αποδίδει εξαιρετικά στην επιδερμίδα και η διάρκειά του παραμένει ανεξίτηλη.


Συνεχίζω με το νέο Full Lash Volume Mascara της Shiseido το οποίο χρησιμοποιώ non-stop τις τελευταίες μέρες. Ως λάτρης των πυκνών βλεφαρίδων, ήταν αναμενόμενο να προτιμήσω το συγκεκριμένο mascara για το μακιγιάζ των ματιών μου. Προσφέρει σώμα και πλούσιο όγκο στις βλεφαρίδες, πολύ καλό διαχωρισμό και δεν δημιουργεί κόμπους. Το χρώμα του είναι αρκετά έντονο, γεγονός που κάνει το βλέμμα ακόμη πιο εντυπωσιακό. Διατηρεί ευέλικτες τις βλεφαρίδες μου, δεν τις ξηραίνει και αφαιρείται εύκολα, ειδικά αν τo συγκρίνω με άλλα mascara με παρόμοιο claim.

Σειρά έχουν τρία κραγιόν που με εντυπωσίασαν. To Media της MAC είναι ένα σκούρο κόκκινο-μοβ με τελείωμα satin. Προσφέρει sexy και πολύ δραματικό αποτέλεσμα και είναι ιδανικό για φθινοπωρινό ή χειμερινό μακιγιάζ. Το κραγιόν της συλλογής Runway του Giorgio Armani είναι ένα πολυτελές ροδακινί με πλούσιο χρώμα και ανάλαφρη, μεταξένια αίσθηση. Είναι κατάλληλο ακόμη και για καθημερινό μακιγιάζ, αφού στόχο έχει να αναδείξει την ομορφιά μιας γυναίκας που αναδύει φρεσκάδα. Το τρίτο κραγιόν που θα σου δείξω είναι σε υγρή μορφή και φέρει την υπογραφή της Estee Lauder. To Pure Color Envy Liquid Lip Potion είναι το υγρό κραγιόν που εξασφαλίζει έντονο, πλούσιο χρώμα με διάρκεια. Η σύνθεσή του προσφέρει όγκο στα χείλη, κάνοντάς τα να δείχνουν πιο "γεμάτα", ενώ το εργονομικό βουρτσάκι του καθορίζει το σχήμα τους με ακρίβεια. Το αποτέλεσμα είναι πολύ sexy. Ξεχώρισα την απόχρωση Strange Bloom (240).


Στο μανικιούρ μου παρέμεινα πιστή για ακόμη ένα μήνα στην Essie και στη φετινή φθινοπωρινή συλλογή της. Οι αποχρώσεις in the band και in the lobby ήταν εκείνες που ξεχώρισα, ένα εντυπωσιακό, πικάντικο κεραμιδί η πρώτη, ένα εξωτικό δαμασκηνί η δεύτερη.

Για να ξεφύγω από το μακιγιάζ, έχω να σου δείξω το αγαπημένο μου άρωμα που δεν είναι άλλο από το νέο La Vie Est Belle L'Eau de Parfum Intense της Lancôme. Σε τι διαφέρει από το κλασσικό La Vie Est Belle; Θα στο αποκαλύψω πολύ σύντομα σε ξεχωριστό post.

Και για να ολοκληρώσουμε αυτό το post, από τα αγαπημένα μου δεν θα μπορούσε με τίποτα να λείπει το Skin, Nails and Hair της Solgar, το συμπλήρωμα ομορφιάς που ωφέλησε τα μαλλιά, τα νύχια και το δέρμα μου. Διάβασε την εμπειρία μου από το προϊόν εδώ και μην ξεχάσεις να δηλώσεις συμμετοχή στο διαγωνισμό που τρέχει στο facebook για να απολαύσεις και η ίδια τα οφέλη του!

Να λοιπόν τα αγαπημένα μου προϊόντα για το μήνα Οκτώβριο.
Ποια είναι τα δικά σου; Έχουμε κοινά;

11 σχόλια:

  1. Νομίζω η μάσκαρα της Shiseido θα είναι η επόμενη αγορά μου :)
    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ψάχνω απεγνωσμένα τον τελευταίο καιρό μια καλή μάσκαρα για όγκο όπως λες και στο αρθρο Ιωάννα μου λες να πάρω αυτήν της shiseido ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τον όγκο αναζητώ στις βλεφαρίδες μου και από τη συγκεκριμένη έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη. Και αυτό που μου αρέσει περισσότερο είναι πως διαχωρίζει καλά τις βλεφαρίδες, χωρίς να τις κολλάει μεταξύ τους, με αποτέλεσμα αυτές να δείχνουν πιο πλούσιες... :) ♡

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφο post :) Ήρεμο, λιτό με πολύ όμορφες φωτογραφίες :)
    Για το sculpt face kit της Estee Lauder έχω ακούσει τα καλύτερα και ίσως να το δοκιμάσω τώρα που μου τελειώνει το
    Couvrance Compact Foundation από την Αvene το οποίο και σου συνιστώ.
    Μου έκανε εντύπωση media της Mac το οποίο από ό,τι βλέπω πρέπει να ειναι πολύ σταθερό αν και satin. Θα ήθελα πολυ να δω και ένα swatch από το pure colour της Estee γιατί νομίζω ότι κι αυτό θα μου αρέσει πολύ.
    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια! ♡
      Το προϊόν της Avene δεν το γνώριζα για να είμαι ειλικρινής, αλλά σίγουρα θα το τσεκάρω μια και έχω αδυναμία σε τέτοιου είδους προϊόντα.
      Το media είναι όντως πολύ σταθερό και κάθεται ακόμη καλύτερα στα πολύ ξηρά χείλη μου, χωρίς να αναδεικνύει τα σκασίματα (σε σύγκριση με τα ματ). ;)

      Διαγραφή
  4. Άλλο ένα υπέροχο post Ιωαννάκι μου, δεν μας αφήνεις καμία απορία για τα προϊόντα!!

    Αγαπημένες εταιρείες τα κραγιόν αλλά τα συγκεκριμένα χρώματα δεν τα έχω φορέσει ποτέ... Θα δοκιμάσω οπωσδήποτε το New Dimension Shape + Sculpt Face Kit της Estee Lauder!!
    Μερικά από τα δικά μου ULTIMUNE - SHISEIDO και REPAIRWEAR - CLINIQUE! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To Ultimune είναι και δικό μου αγαπημένα, κάθε μήνα, αλλά είπα να μην το αναφέρω ξανά γιατί κινδυνεύω να γίνω γραφική... :Ρ
      Φιλάκια πολλά Ιωάννα μου!
      ΥΓ: Τώρα έχω αρχίσει να ερωτεύομαι το Ultimune Eye...

      Διαγραφή
    2. Ωωωω!!! Το έχω στη λίστα μου με αυτά που πρέπει να αποκτήσω. Φιλάκιααααα!!! xxxx

      Διαγραφή
  5. Πολλά πραγματάκια τα ζήλεψα!! Ειδικά το instain της The Balm. Φιλιά!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τα αγαπημένα μου ρουζ! :)
      Φιλάκια πολλά Κωνσταντίνα μου! ♡

      Διαγραφή