Summer 2015 | Το καλοκαίρι μου σε 40 φωτογραφίες



Μπορεί το 50% των προγραμματισμένων διακοπών μου να ματαιώθηκε λόγω...capital controls, μπορεί το δημοψήφισμα να καθυστέρησε την έναρξή του, όμως το φετινό καλοκαίρι ήταν το πιο τρελό, το πιο όμορφο των τελευταίων χρόνων. Το ότι περνάς καλά και με λίγα, είναι φράση που για ακόμη μια φορά επιβεβαιώθηκε, αφού το μόνο που τελικά χρειάζεσαι για αξέχαστες διακοπές είναι καλή παρέα. Προσωπικά ήμουν πολύ τυχερή που την είχα.

Αν είσαι φίλη μου στο instagram ήδη θα έχεις δει αρκετούς από τους καλοκαιρινούς "σταθμούς" μου. Αν πάλι όχι, σκέφτηκα να συγκεντρώσω εδώ τους σημαντικότερους για να τους μοιραστώ και μαζί σου. Ας μιλήσουν οι #instamoments λοιπόν, για να πάρουμε μαζί μια γερή -ελπίζω όχι τελευταία- δόση καλοκαιριού.

Το πολιτικό σκηνικό "φουντώνει" κι εμείς "λιώνουμε" στη ζεστή Αθήνα αναμένοντας εξελίξεις. "Αντίο Αιγαίο, σε αποχαιρετώ και εις το επανιδείν", φέτος δεν θα μπορέσω να σε επισκεφτώ μια και μόλις ακύρωσα τις κρατήσεις. Δεν πειράζει όμως, καλά είναι και στην Αθήνα. Παραλία, δροσερά snacks, cocktails και παγωτά κρίνονται άκρως αναγκαία.














Ένα σαββατοκύριακο στο εξοχικό της κολλητής με όλη την παρέα είναι αρκετό για να μας βάλει για τα καλά στο summermood. 




Και μπορεί το Αιγαίο να το αποχαιρέτησα για φέτος, στο Ιόνιο όμως δεν μπόρεσα να αντισταθώ. Με "ορμητήριο" την πανέμορφη Λευκάδα και μικρές εξορμήσεις στη Κεφαλλονιά και την Ιθάκη, έχω να θυμάμαι τα καλύτερα. Τα μοναδικά, κρυστάλλινα νερά και οι ονειρεμένες παραλίες με μάγεψαν. 


















Τελευταίος σταθμός μου, τα πάτρια εδάφη στη Φωκίδα. Γαλαξίδι, Άγιος Νικόλαος και λίγο πιο ορεινά, ήταν τα μέρη που με φιλοξένησαν για περισσότερες από 15 μέρες του Αυγούστου.






Και μπορεί η επιστροφή στην Αθήνα να ήταν κάπως πικρή (όταν περνάς όμορφα έτσι είναι πάντα), η επιστροφή στο blogging όμως ήταν γλυκιά και μετρίασε την πίκρα. Τώρα, προσπαθώ να μπω σε φθινοπωρινό mood, μη σου πω όμως και ψέμματα ούτε μπορώ ούτε και θέλω. Αυτά τα πράγματα χρειάζονται το χρόνο τους άλλωστε.


Πως πέρασες εσύ στις διακοπές σου;
Ποιος ήταν ο καλοκαιρινός προορισμός σου;

7 σχόλια:

  1. Πρέπει να πέρασες φανταστικά! Πολύ όμορφες φωτογραφίες! Σου εύχομαι του χρόνου να πας σε περισσότερα μέρη και να απαθανατίσεις πολλές περισσότερες στιγμές :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Αγγελική μου και σου ανταποδίδω τις υπέροχες ευχές! Φιλάκια πολλά! ♡♡♡

      Διαγραφή
  2. Με ταξίδεψες Ιωάννα μου από το instagram με τις όμορφες φωτογραφίες σου!! Αχ η πανέμορφη Λευκάδα, με τις μαγικές της παραλίες!! Να περνάς πάντα υπέροχα, με ανθρώπους που αγαπάς και σε αγαπούν.
    Εγώ κατάφερα να αποδράσω μόνο για ένα Σαββατοκύριακο και πήγα στην Αντίπαρο. Κλασική κυκλαδίτικη ομορφιά!
    Σε φιλώ πολύ! Και του χρόνου όμορφή μου! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα μου κι εσύ να περνάς πάντα υπέροχα... Την Αντίπαρο δεν την έχω επισκεφτεί ακόμη όμως θέλω πολύ!
      Φιλάκια πολλά κούκλα μου! ♡♡♡

      Διαγραφή
    2. Να πας κορίτσι μου!!! Θα σου αρέσει πολύ!! Ένα τριήμερο είναι αρκετό!! Φιλακιααααα!! 💟💟

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφες φωτογραφίες!!
    Το ζητούμενο δεν είναι να περνάμε ωραία μόνο το καλοκαίρι αλλά σε όλο τον χρόνο να βρούμε την ουσία που αναζητά ο καθένας, με σωστές επιλογές και προτεραιότητες να ξεφεύγουμε από τα προβλήματα πιο συχνά! Έτσι όλα θα τα αντιμετωπίζουμε πιο ήρεμοι.
    Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Κατερίνα μου.
      Είναι πολύ όμορφη και πολύ σωστή η παρατήρησή σου.
      Καλή εβδομάδα και σε εσένα! ♥♥♥

      Διαγραφή