Summer Beauty Series (ep.5) | Τα απαραίτητα στην παραλία



Στο πέμπτο και τελευταίο επεισόδιο των Summer Beauty Series μιλάμε για τα "beach essentials" ή αλλιώς για τα απαραίτητα στην παραλία. Ποια προϊόντα δεν αποχωρίζομαι ποτέ στην παραλία; Ποιοι είναι οι λόγοι που τα καθιστούν απαραίτητα; Πάμε να τα γνωρίσουμε και να μιλήσουμε αναλυτικότερα για τις ιδιότητές τους.

Darphin | Soleil Plaisir Anti-Aging Suncare
Ανοίγοντας τη τσάντα μου το πρώτο προϊόν που θα συναντήσεις είναι η αντηλιακή κρέμα της Darphin. Σου έχω μιλήσει πολλές φορές για το συγκεκριμένο προϊόν και πιθανότητα γνωρίζεις ήδη τους λόγους που με κάνουν να την λατρεύω. Μου αρέσει η ελαφριά, μη-λιπαρή υφή της και το αιθέριο άρωμα που την χαρακτηρίζει. Μετά την εφαρμογή της αισθάνομαι το δέρμα μου ματ, απαλό και ανάλαφρο και γι'αυτούς ακριβώς τους λόγους την προτιμώ τις ώρες που βρίσκομαι στην παραλία (περισσότερες πληροφορίες για το προϊόν εδώ).

Shiseido | UV Protective Compact Foundation SPF30
Ακόμη ένα αγαπημένο προϊόν που έχω πάντα μαζί μου, ακόμη και στην παραλία. Όσες το δοκίμασαν το λάτρεψαν κατευθείαν κι εγώ φυσικά δεν θα μπορούσα να αποτελώ εξαίρεση. Μου προσφέρει κάλυψη, ομοιομορφία και ματ τελείωμα για να δείχνω αψεγάδιαστη όπου κι αν βρίσκομαι. Επιπλέον, ως προϊόν είναι αδιάβροχο και προστατεύει την επιδερμίδα από την ηλιακή ακτινοβολία και τη φωτογήρανση. Προστασία και κάλυψη συνδυάζονται σε ένα μόνο προϊόν κι εμείς μπορούμε να απολαμβάνουμε μια μέρα στην παραλία χωρίς να μας απασχολούν οι ατέλειες της επιδερμίδας, ούτε οι επιπτώσεις του ήλιου στο δέρμα μας. Κάνε κλικ εδώ για να διαβάσεις το αναλυτικό review μου για την αντηλιακή πούδρα της Shiseido.

Shiseido | Expert Sun Aging Protection Lotion Wet Force.
Τι παραπάνω να σου πω για το συγκεκριμένο προϊόν. Στα είπα όλα εδώ. Πέρα από τη μοναδική Wet Force τεχνολογία που εγγυάται άριστη προστασία από τον ήλιο, η λοσιόν μου προσφέρει καλλυντική ευχαρίστηση και ανάλαφρη αίσθηση ενυδάτωσης.


Estee Lauder | Little Black Primer
Να και ένα προϊόν που ίσως δεν θα περίμενες να βρεις στη τσάντα παραλίας μου. Κι όμως το Little Black Primer της Estee Lauder δίνει το παρών κι εκεί. Τονίζει διακριτικά τις βλεφαρίδες, προσφέροντάς τους επιπλέον μήκος, όγκο και καμπύλη και αναδεικνύοντας το βλέμμα. Το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό και 100% φυσικό. Κάνεις τους άλλους να πιστεύουν πως η φύση σε έχει προικίσει με τόσο έντονες βλεφαρίδες, αφού κανένας δεν μπορεί να καταλάβει πως έχεις προϊόν πάνω τους. Παράλληλα είναι απόλυτα αδιάβροχο και στέκεται αναλλοίωτο στη θέση του χωρίς να μουτζουρώνεσαι, ακόμη και μετά από συνεχόμενες βουτιές στη θάλασσα. Ανακάλυψε και τους υπόλοιπους τρόπους χρήσης του εδώ.

Fresh Line | Ήφαιστος Λάδι για φυσικό μαύρισμα με SPF6
Το ξέρω πως κάποιοι θα με μάλωναν, όμως προσωπικά δηλώνω fan της ηλιοθεραπείας και φυσικά της μαυρισμένης επιδερμίδας. Για το λόγο αυτό πάντα θα βρεις κάποιο λάδι ενίσχυσης και επιτάχυνσης του μαυρίσματος μέσα στη τσάντα μου. Φέτος διάλεξα το "Ήφαιστος". Διαθέτει πλούσια, ενυδατική υφή και ένα μοναδικό άρωμα καρύδας που θα λατρέψεις. Το εφαρμόζω κατά τη διάρκεια της ηλιοθεραπείας, μετά το αντηλιακό μου. Πράγματι ενισχύει το μαύρισμα, κάνοντάς το πιο λαμπερό και περισσότερο ομοιόμορφο. 

Frezyderm | Anti Thermal Water Mist
Και επειδή όταν εκτίθεσαι στον ήλιο, όλο και κάπου θα "αρπάξεις", βρήκα το κατάλληλο προϊόν για να σβήνει τις φωτιές. Το Anti Thermal Water Mist της Frezyderm είναι ένα καταπραϋντικό νερό σε μορφή spray που δροσίζει την επιδερμίδα και την ανακουφίζει άμεσα από την αίσθηση που της δημιουργεί η έκθεση στον ήλιο. Προσφέρει ενυδάτωση και αναζωογόνηση, ενισχύοντας παράλληλα τη φυσική άμυνα του δέρματος από τις ελεύθερες ρίζες.   

Phyto | Phyto Plage Huile Protectrice 
Τέλος, ποτέ δεν ξεχνάμε να προστατέψουμε και τα μαλλιά μας από τις φθορές που ο ήλιος μπορεί να τους προκαλέσει. Το αντηλιακό spray Phtyo Plage της Phyto Paris προστατεύει τα μαλλιά από τον ήλιο, βοηθώντας τα να διατηρήσουν τη λάμψη τους και το έντονο χρώμα τους. Παράλληλα ενυδατώνει και αναζωογονεί την τρίχα, ώστε να παραμένει απαλή και υγιής παρά την έκθεση στον ήλιο. Διαθέτει εκπληκτικό άρωμα που θα λατρέψεις και φέτος κυκλοφορεί σε συλλεκτική, άκρως καλοκαιρινή συσκευασία.

Αυτά είναι λοιπόν τα δικά μου "beach essentials". 
Ποια είναι τα δικά σου; Έχουμε κοινά;

Αν θες να "ξαναδείς" τα προηγούμενα επεισόδια των Summer Beauty Series στα παραθέτω εδώ:
Επεισόδιο 1: τα καλύτερα αντηλιακά προσώπου
Επεισόδιο 2: πως να περιποιηθείς τα μαλλιά σου το καλοκαίρι
Επεισόδιο 3: αγαπημένα προϊόντα μακιγιάζ
Επεισόδιο 4: τα καλύτερα bronzers



4 σχόλια:

  1. Κοινά μπορεί να μην έχουμε Ιωάννα μου, αλλά ένα έχω να σου προσθέσω: μέχρι πέρσυ δεν το είχα χρειαστεί κι έτσι δεν είχα ποτέ μαζί μου, αλλά πλέον δεν λείπει απ' την τσάντα μου κάποια αλοιφή ή τζελ ή κάτι αντίστοιχο για τα τσιμπήματα... Προσωπικά έχω το μελισσόχορτο του Κορρέ...
    Φιλάκια Ιωαννάκι! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Φανή μου, πολύ απαραίτητο κι αυτό και το διαπίστωσα για τα καλά λίγες μέρες πριν... :(
      Φιλάκια πολλά!!! :)

      Διαγραφή