Monthly Favorites | Αγαπημένα Αυγούστου



Επέστρεψες από τις διακοπές σου; Αν με ρωτούσες, θα ευχόμουν αυτή τη στιγμή να διαβάζεις το post μου αραχτή κάτω απ'τον ήλιο σε κάποια υπέροχη παραλία. Για μένα δυστυχώς οι διακοπές έλαβαν τέλος και όσο κι αν αυτό με στενοχωρεί, το διάλειμμα από το blogging μου φάνηκε πολύ μεγάλο και ανυπομονούσα να επιστρέψω. Να'μαι λοιπόν με τα αγαπημένα του σχεδόν περασμένου Αυγούστου (και του Ιουλίου μαζί, μια και τον προηγούμενο μήνα δεν πρόλαβα να σου δείξω τα αγαπημένα μου). Καλό χειμώνα δεν θα πούμε ακόμη μια και το καλοκαίρι στην Ελλάδα κρατάει πάντα πολύ περισσότερο. Ας δούμε λοιπόν μαζί τις επιλογές μου.


Αυτή τη φορά λέω να ξεκινήσω από το μακιγιάζ. Τον Αύγουστο τα bronzers είχαν την τιμητική τους κι εγώ με τη σειρά μου λάτρεψα το Balm Desert της theBalm. Από την ίδια εταιρία προτίμησα και την αγαπημένη μου Nude Dude Volume 2 παλέτα για το μακιγιάζ των ματιών μου. Η αντηλιακή πούδρα της Shiseido με συνόδευε καθημερινά όπου κι αν βρισκόμουν, ενώ η Mineralize Skinfinish Natural πούδρα της MAC στην απόχρωση Dark Golden με βοηθούσε να ενισχύσω το sunkissed εφέ που αρμόζει στις καλοκαιρινές εξόδους.
Και επειδή τα απανωτά καλοκαιρινά ξενύχτια συνοδεύονται από μαύρους κύκλους και άλλα πολλά, εγώ φρόντισα να τους εξαφανίσω με το "μαγικό μου φως" aka Touche Eclat. Από Ysl πάλι, χρησιμοποίησα πολύ τόσο στα χείλη όσο και στα μάγουλα το Baby Doll Kiss & Blush στην απόχρωση 10. Εξαιρετικό προϊόν με υπέροχο κρεμώδες χρώμα και καταπληκτική εφαρμογή στην επιδερμίδα.
Στις βραδινές εξόδους μου και στα καλοκαιρινά parties δεν αποχωρίστηκα τις σκιές Ombre Hypnose Stylo της Lancome στις αποχρώσεις 04 και 06. Το πλούσιο κρεμώδες χρώμα τους και η μοναδική τους διάρκεια εγγυώνται εντυπωσιακό καλοκαιρινό μακιγιάζ που αναδεικνύει το βλέμμα και απογειώνει το look. Μία turquoise και μία χρυσή-καφέ απόχρωση με μεταλλικό τελείωμα, "δένουν" ιδανικά με τα καλοκαιρινά outfits ενώ η μορφή τους εξασφαλίζει εύκολη εφαρμογή με δύο κινήσεις. Τις συνδύαζα με το νέο Shine Lover lipstick της Lancome στην απόχρωση 212.
Τέλος, από Essie προτίμησα το φωτεινό Sunset Sneaks από τη φετινή καλοκαιρινή συλλογή.


Περνάμε στην περιποίηση για να σου πω ακόμη μια φορά πόσο λάτρεψα το Ultimune της Shiseido και αυτό το μήνα. Η ελαφριά, μη-λιπαρή υφή του το καθιστούσε ιδανικό προϊόν για τους καλοκαιρινούς μήνες, ενώ αν θες να μάθεις όλους τους λόγους που με κάνουν να το αγαπώ κάνε κλικ εδώ. To Bio-Oil υπήρξε επίσης πιστός μου σύμμαχος όλο το καλοκαίρι. Το χρησιμοποιούσα ασταμάτητα με δεκάδες τρόπους, μερικούς από τους οποίους σου περιγράφω αναλυτικά εδώ.
Στην παραλία δεν αποχωρίστηκα την αντηλιακή προσώπου της Frezyderm με την τεχνολογία Velvet (καταπληκτικό προϊόν, στο λέω!), ενώ για το σώμα μου εμπιστεύτηκα την αντηλιακή λοσιόν της Shiseido με τη μοναδική τεχνολογία Wet Force.


Στα μαλλιά μου πολλά και διάφορα ήταν τα προϊόντα που χρησιμοποιούσα non stop. Στα έδειξα αναλυτικά εδώ. Αν έπρεπε να ξεχωρίσω μόνο ένα, αυτό θα ήταν σίγουρα το αντηλιακό μαλλιών Phyto Plage της Phyto.
Ένα άρωμα που πραγματικά ερωτεύτηκα ήταν το ολοκαίνουριο Mimosa & Cardamom της Jo Malone (θα σου μιλήσω σύντομα γι'αυτό). 
Και ένα extra favorite που δεν θα μπορούσε να λείπει από τη λίστα των αγαπημένων, είναι φυσικά οι Havaianas μου!

Να λοιπόν τα αγαπημένα μου. Ποια είναι τα δικά σου; Έχουμε κοινά;

6 σχόλια:

  1. Το αντηλιακό της Frezyderm και η πούδρα της Shiseido είναι holly grail προϊόντα πλέον! Τα αρώματα από Jo Malone είναι εθισμός! Το bronzer της The Balm είναι στην κορυφή της wish list μας. Εξαιρετικές επιλογές! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η αντηλιακή της frezyderm πλέον είναι all time classic!! Δεν την αποχωρίζομαι χειμώνα-καλοκαίρι! Η παλέτα από the balm φαίνεται καταπληκτική, μάλλον θα είναι η επόμενη αγορά μου! Δεν θα πω καλό χειμώνα (όπως είπες το καλοκαίρι κρατάει παραπάνω!). Να συνεχίσεις να περνάς πολύ όμορφα και το φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το αντιλιακό απο Frezyderm είναι το μόνιμο καλοκαιρινο προιον
    της συλλογής μου!!!! Θελω πολυ να δοκιμασω το bio oil!
    φιλάκια!@@

    ΑπάντησηΔιαγραφή