theBalm | 5 Must-Have Products



Σε vintage καλοκαιρινή διάθεση, θα μιλήσουμε σήμερα για καλλυντικά με άποψη, για προϊόντα που συνδυάζουν με μοναδικό τρόπο τη διασκέδαση και το ποιοτικό μακιγιάζ. Αναφέρομαι στο προϊόντα theBalm.
Πριν καν τα δοκιμάσεις, καταλαβαίνεις πως έχεις να κάνεις με κάτι διαφορετικό. Οι παιχνιδιάρικες, pin up συσκευασίες και τα ευφάνταστα ονόματα σε προδιαθέτουν για το καλύτερο. Κάθε προϊόν έχει να σου πει τη δική του ξεχωριστή ιστορία, κάτι που αντανακλάται σε συσκευασίες εύχρηστες, καταπληκτικής ποιότητας. Και κάπως έτσι το μακιγιάζ μετατρέπεται σε παιγνίδι, η φαντασία σου ελευθερώνεται και η διάθεση ανεβαίνει στα ύψη.
Χρησιμοποιώντας τα προϊόντα η έκπληξή σου μεγαλώνει. Καταπληκτικές, μεταξένιες υφές, έντονη απόδοση χρώματος και διάρκεια, είναι τα βασικά χαρακτηριστικά τους. Με οικολογική συνείδηση και φυσικές πρώτες ύλες, είναι απαλλαγμένα από parabens και βλαβερά για την υγεία και το περιβάλλον συστατικά. Παράλληλα, παραμένουν αποτελεσματικά, αφού με την ελάχιστη ποσότητά τους έχεις εξασφαλίσει έντονο και ανθεκτικό μακιγιάζ, σαν αυτό που προσφέρουν μόνο τα επαγγελματικά προϊόντα. Για να δούμε όμως αναλυτικά, ποια είναι τα πέντε προϊόντα δοκίμασα και τι εντυπώσεις μου δημιούργησε το καθένα.


Την αδυναμία μου στα bronzers τη γνωρίζεις. Ξέρω να διαλέγω τα καλύτερα με κλειστά μάτια. Το Balm Desert είναι ένα από αυτά. Πρόκειται για μία σκούρα καστανή απόχρωση που δεν κιτρινίζει, ούτε γίνεται πορτοκαλί, παραμένοντας εντελώς ματ στην επιδερμίδα. Προσφέρει ένα έντονο, αλλά απόλυτα φυσικό sunkissed εφέ, πολύ sexy και άκρως καλοκαιρινό. Το προϊόν είναι σχεδιασμένο να διαρκεί πολλές ώρες στο δέρμα, διατηρώντας το αποτέλεσμα του αναλλοίωτο. Για όλους αυτούς τους λόγους το θεωρώ must-have για το καλοκαίρι και όχι μόνο.  


Πολύ καιρό αναζητούσα μία απόχρωση ρουζ, όπως αυτή που βλέπεις ακριβώς πάνω. Τη βρήκα στο Instain της theBalm. H Pinstripe είναι μία μοβ απόχρωση, σικ και sophisticated, ιδανική για έντονο-δραματικό μακιγιάζ, ή για ένα nude, πιο απαλό. Τώρα το καλοκαίρι, το χρησιμοποιώ κυρίως στις βραδινές εξόδους μου, αργότερα όμως στους φθινοπωρινούς μήνες θα με συντροφεύει καθημερινά, σε όλα τα looks του φθινοπώρου, που θεωρώ πιο "elegant" σε σχέση με τα καλοκαιρινά. Είναι ματ και χαρακτηρίζεται για την έντονη απόδοση στο δέρμα και την εξαιρετική του διάρκεια. 


Και περνάμε στο διάσημο Mary-Lou Manizer, ένα highlighter σε μορφή πούδρας, από τα κορυφαία στην κατηγορία του. Αν και γνωρίζεις πως προτιμώ τα highlighters σε υγρή μορφή, το συγκεκριμένο το βρίσκω απλά τέλειο. Προσφέρει λάμψη στην επιδερμίδα και ένα εφέ υγιούς ενυδατωμένου προσώπου. Το σημαντικότερο είναι πως το αποτέλεσμα δείχνει εκατό τοις εκατό φυσικό και έχει την ιδιότητα να απογειώνει κάθε μακιγιάζ. Το εφαρμόζω στα ζυγωματικά, στη μύτη, πάνω από το άνω χείλος, στο κόκαλο του φρυδιού και στην εσωτερική γωνία των ματιών.


Και αφού τελειώσαμε με τα του προσώπου, ήρθε η ώρα να περάσουμε στα μάτια και να μιλήσουμε για μία παλέτα σκιών που το τελευταίο διάστημα έχει γίνει η αγαπημένη μου. Η Nude Dude Volume 2 είναι μια παλέτα 12 γήινων αποχρώσεων που μπορεί να ικανοποιήσει κάθε γούστο. Απαλές nude αποχρώσεις ή σκούρες, καστανές, μπεζ, μοβ, ροζ ή χρυσαφένιες σου προσφέρουν απλόχερα δεκάδες επιλογές για το μακιγιάζ σου. Η ποικιλία στα χρώματα, στις υφές και τα τελειώματα (υπάρχουν και ματ και shimmery σκιές) σου επιτρέπει να δημιουργήσεις από το πιο λαμπερό, μέχρι και το πιο δραματικό smoky μακιγιάζ. Αφήνοντας τη φαντασία σου ελεύθερη, σχεδιάζεις τέλειους συνδυασμούς και έπειτα τους αποτυπώνεις στα μάτια σου. Η διάρκεια των σκιών είναι εντυπωσιακή και η χρωματική τους απόδοση υπέροχη. Η συσκευασία της παλέτας είναι πραγματικά μοναδική, πολύ έξυπνη και παιχνιδιάρικη. Πως να της αντισταθείς; 


Για να ολοκληρώσεις ένα εντυπωσιακό eye-makeup, σίγουρα θα χρειαστείς και ένα καλό eyeliner. Το Schwing είναι αυτό ακριβώς που αναζητούσες. Με εύχρηστο, λεπτό aplicator ακριβείας, σου επιτρέπει να δημιουργήσεις τη γραμμή eyeliner στο μήκος και πάχος που επιθυμείς, εύκολα κι απλά, με μία κίνηση. Είναι ματ και έντονο, στεγνώνει γρήγορα και έχει εξαιρετική διάρκεια, παραμένοντας αναλλοίωτο στα βλέφαρα, όσες ώρες κι αν περάσουν. Αν η γραμμή eyeliner είναι και για εσένα δύσκολη υπόθεση, το Schwing θα σε βοηθήσει να την κάνεις απλή και πολύ πιο ευχάριστη. 

Αυτά είναι λοιπόν τα πέντε must-have προϊόντα theBalm που δοκίμασα.
Έχεις δοκιμάσει κάποιο;
Ποιο θα ήθελες να δοκιμάσεις; 

16 σχόλια:

  1. Χμμμ σαν να μου αρεσε πολυυυυ το bronzer .Εγω τα αγοραζω κάθε χρονο από την εκθεση beauty σε πολύ καλη τιμη οποτε την επομενη φορα θα παρω σιγουρα το bronzer αλλα και το ρουζακι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχο bronzer, θα το λατρέψεις! Μακάρι να μπορούσα κι εγώ να επισκεπτώ την έκθεση! ♡

      Διαγραφή
  2. Εδώ και πολύ καιρό μου 'χουν γυαλίσει τα the Balm, αλλά δεν έχει προκύψει να τα δοκιμάσω ποτέ… Έχουν πραγματικά πολύ ωραίες συσκευασίες (αυτές ήταν κιόλας που μου πρωτοτράβηξαν την προσοχή) και απ' τα προϊόντα που παρουσίασες, Ιωάννα μου, το instain μπορώ να πω είναι αυτό που μου άρεσε πιο πολύ! Πολύ ωραία απόχρωση!
    Απ' τις δε παλέτες τους, δείχνουν πολύ ωραίες οι Balmsai και Balm Jovi!
    Φιλια Ιωαννάκι! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν μπορούσα Φανή μου να σηκώσω όλο το stand και να έφευγα, πίστεψέ με θα το έκανα! Φιλάκια πολλά!!! ♡♡

      Διαγραφή
    2. Χιχιχι! Το φαντάζομαι! ^_^
      Και κάτι άσχετο (αλλά πάντα σχετικό) και επειδή πρέπει να το μοιραστώ μαζί σου, 3 μόνο λέξεις έχω για σένα: Italian Summer Fig… <3
      Φιλάκια! :*

      Διαγραφή
    3. Είναι τόσο καλό; Θα το δοκιμάσω σίγουρα! Πάντως σε βρίσκω πάντα πολύ ενημερωμένη! :)♡

      Διαγραφή
    4. Βασικα, δεν το εχω δοκιμασει μιας και δεν έχει κυκλοφορήσει ακομα στην Ελλαδα, αλλά γενικά μ' αρεσει πολυ το άρωμα του σύκου σε αφρόλουτρα κλπ, οπότε το περιμένω με ανυπομονησία! 'Ασε που τρελάθηκα με όλες τις νέες συσκευασίες της Voyage collection! <3
      :* ♡

      Διαγραφή
    5. Να σου πω κι εμένα στο κουτάκι έπεσε το μάτι Φανή μου. Είναι πολύ όμορφο! :) ♡

      Διαγραφή
  3. αχχχ!!! δεν έχω δοκιμάσει ποτέ προϊόντα από thebalm! και αυτό γιατί μου φαίνονται ακριβά :/ Αλλάαααα.. κάποια στιγμή θα πάρω οπωσδήποτε κάποια και το ρουζάκι (αν και δε φοράω ρουζ) φαίνεται ένα τόσο ξεχωριστό χρωματάκι (και γω θα το χαρακτήριζα πιο πολύ φθινοπωρινό- χειμωνιάτικο!) ...:D <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου συμβουλή μου είναι να κοιτάξεις και τα bronzers. Είναι απίστευτα!!! ♡♡♡

      Διαγραφή
  4. γενικα η the balm εχει πολυ καλα προιοντα...θα θελα και γω να δοκιμασω αυτο το bronzer...φαινεται πολυ καλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πραγματικα υπεροχες συσκευασιες!
    Εγω εχω το Cindy-Lou Manizer, θα ηθελα να δοκιμασω ομως και την παλετα σκιων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To Cindy-Lou είναι ο επόμενος στόχος μου Ελευθερία μου! :)

      Διαγραφή
  6. Λατρεύω τα προϊόντα The Balm! Θέλω πολύ να δοκιμάσω το νεo Bronzer!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή