Shiseido | UV Protective Compact Foundation SPF30 Review



Επιστρέφω σήμερα με ένα από τα πιο πολυ-ζητημένα reviews μου, το review της διάσημης αντηλιακής πούδρας της Shiseido. Για το liquid foundation της σειράς σου έχω μιλήσει πολλές φορές στο παρελθόν, όμως τη πούδρα δεν είχε τύχει μέχρι φέτος να τη δοκιμάσω. Λαμβάνοντας όμως από παντού τα καλύτερα σχόλια, λέω "δεν πάει άλλο", ήρθε η ώρα να διαπιστώσω και μόνη μου γιατί ένα τόσο δα πραγματάκι, έχει δημιουργήσει τόσο μεγάλο ντόρο τριγύρω του. Θα σου εξηγήσω αμέσως τους λόγους.

Η UV Protective είναι μια πούδρα με μεταξένια υφή που απλώνεται υπέροχα στην επιδερμίδα και προσφέρει κάλυψη και ομοιομορφία, ακόμη και όταν χρησιμοποιηθεί μόνη της. Χωρίς να την αισθάνεσαι στο πρόσωπό σου, απαλύνει την υφή της επιδερμίδας και εξομαλύνει τον τόνο της, προσφέροντας απαλό ματ τελείωμα.
Τι είναι όμως αυτό που την ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες πούδρες;  
Η UV Protective ενσωματώνει SPF30 στη σύνθεσή της, έναν πολύ υψηλό αντηλιακό δείκτη δηλαδή, που εγγυάται αποτελεσματική προστασία από τον ήλιο και τη φωτογήρανση. Παράλληλα, χαρακτηρίζεται από καταπληκτική ανθεκτικότητα στο νερό και τον ιδρώτα και από ακόμη πιο εντυπωσιακή διάρκεια.

Γι'αυτούς ακριβώς τους λόγους την έχω παντού μαζί μου: στη πόλη, στις εξόδους μου, στις εκδρομές μου, ακόμη και στη παραλία. Με βοηθά να είμαι πάντα αψεγάδιαστη, ακόμη και σε μέρη που παραδοσιακά αυτό δεν γινόταν.


  • Στην πόλη:
Με βοηθά να "κλειδώσω" το καθημερινό μου μακιγιάζ και να νιώσω ασφαλής πως δεν πρόκειται να αλλοιωθεί, όσες ώρες κι αν βρίσκομαι εκτός σπιτιού, όσο κι αν ζεσταθώ ή ιδρώσω. Για καλό και για κακό την έχω στη τσάντα μου, ώστε να μπορώ να τη φρεσκάρω σε περίπτωση που χρειαστεί. Το προϊόν κρατά μακριά τη λιπαρότητα για πολλές ώρες και σε βοηθά να διατηρήσεις την αψεγάδιαστη όψη σου γι'ακόμη περισσότερες. Τη βρίσκω πολύ χρήσιμη και ιδίως τώρα το καλοκαίρι που δεν μ'αρέσει να φορτώνω το δέρμα μου με πολλά προϊόντα (ενυδατική, αντηλιακή, foundation κ.α.). Με μία πούδρα έχω "καθαρίσει", αφού μου προσφέρει κάλυψη, ομοιομορφία, ματ τελείωμα και αντηλιακή προστασία.    

  • Στην παραλία:
Εδώ απολαμβάνω ακόμη περισσότερο τη χρήση της. Με βοηθά να πετύχω το "flawless look" ακόμη και όταν βρίσκομαι στην παραλία και το σπουδαιότερο είναι πως κανείς δεν καταλαβαίνει πως έχω make-up στο πρόσωπό μου. Γενικότερα δεν συμφωνώ με το μακιγιάζ στην παραλία, μου φαίνεται υπερβολική συμπεριφορά και για να το πω απλά, περιττή. Από την άλλη βέβαια γυναίκες είμαστε και θέλουμε παντού να δείχνουμε τέλειες. Δεν χρειάζεται όμως να συμβιβαζόμαστε, ειδικά όταν εκεί έξω κυκλοφορεί η συγκεκριμένη πούδρα.
Καλύπτει τις ατέλειες και παραμένει στο πρόσωπο αφού είναι πολύ ανθεκτική στο νερό και τον ιδρώτα. Προσφέρει ομοιομορφία και απαλό τελείωμα, με τρόπο που αναδεικνύει τη φυσική ομορφιά σου, εκείνη ακριβώς που θες να προσέξουν οι γύρω σου όταν βρίσκεσαι στην παραλία. Παράλληλα ενισχύει την προστασία του αντηλιακού σου για να είσαι σίγουρη πως ο ήλιος δεν θα αφήσει τα σημάδια του στο όμορφο πρόσωπό σου. Μπορείς να σκεφτείς κάτι καλύτερο;

Tip: για ακόμη μεγαλύτερη κάλυψη και ανθεκτικότητα μπορείς να την εφαρμόσεις στο πρόσωπό σου με ένα βρεγμένο σφουγγαράκι. Αμέσως θα αποκτήσει βελούδινη, κρεμώδη υφή και θα απλωθεί ονειρικά στην επιδερμίδα σου.

Την έχεις δοκιμάσει;

3 σχόλια:

  1. great review, this looks like such a great product! thanks for sharing!

    lifeisashoe

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φανταστικό review Ιωάννα μου!! Μου καλυψες κάθε απορία... Ευχαριστω πολύ. Θα δοκιμασω αύριο κιόλας με βρεγμενο σφουγγαρακι, δεν το έχω κάνει ακόμα.
    Ούτε εμένα μου αρεσει το μακιγιάζ στην παραλία αλλά θέλω η επιδερμίδα μου να δείχνει άψογη!
    Για τη Shiseido ένα θα πω, λατρείαααααααα!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου! Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου για Shiseido!
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή