Bio-Oil | 1+ χρόνος δοκιμής (χρήσεις και αποτελέσματα)



Ένας χρόνος δοκιμής (και κάτι ακόμη) του Bio-Oil είναι μεγάλο διάστημα. Μου επιτρέπει να έχω ολοκληρωμένη άποψη και συγκεκριμένα αποτελέσματα να μοιραστώ μαζί σου. Δεν σου κρύβω πως μέσα σ'αυτό το διάστημα πραγματικά το αγάπησα. Ως προϊόν απ'την αρχή το πίστεψα και το ένστικτό μου καθόλου δεν με ξεγέλασε. Το συναρπαστικό της υπόθεσης είναι πως ποτέ δεν σταμάτησα να ανακαλύπτω νέες χρήσεις του, χρήσεις που ούτε καν φανταζόμουν μόλις το πρωτοέπιασα στα χέρια μου. Σήμερα λοιπόν έχουμε να πούμε πολλά και συγκεκριμένα. Τα της υφής του και των γενικών ιδιοτήτων του μπορείς να τα διαβάσεις στο προηγούμενο review μου (εδώ).

Ραγάδες στο Στήθος:
Γενικά είμαι από τις τυχερές γυναίκες. Ποτέ δεν είχα σημαντικές αυξομειώσεις στο βάρος μου και συνεπώς ποτέ δεν σχημάτισα έντονες ραγάδες στο σώμα. Λίγες και αρκετά αχνές στο στήθος μου μόνο και όχι σε μεγάλη έκταση. Παρόλα αυτά, επειδή γυναίκες είμαστε και τα θέλουμε όλα στην εντέλεια, ξεκίνησα να χρησιμοποιώ το Bio-Oil σε εκείνες ακριβώς τις πολύ αχνές ραγάδες. Πλέον δεν υπάρχουν. Φυσικά ήμουν πολύ επιμελής και αρκετά υπομονετική στη χρήση του προϊόντος. Δύο φορές τη μέρα, κάθε μέρα και μετά από τέσσερις περίπου μήνες με δυσκολία τις εντόπιζα. Λίγους μήνες αργότερα σταμάτησα να τις παρατηρώ. Εννοείται πως εξακολουθώ να χρησιμοποιώ το Bio-Oil στο συγκεκριμένο σημείο μία φορά την ημέρα, καθαρώς προληπτικά πλέον.

Σημάδια Ακμής:
Αν και δεν θα έλεγα πως υποφέρω από την ακμή, εντούτοις ένα με δύο σπυράκια εκεί στις δύσκολες μέρες τα βγάζω. Και επειδή έχω γενικά την τάση να τα πειράζω, πολλές είναι οι φορές που τα σπυράκια αυτά μου άφησαν σημάδια που χρειάστηκαν χρόνο για να φύγουν (ή και δεν έφυγαν). Με το Βio-Οil όμως έχω βρει τη λύση. Εφαρμόζω κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ την ελάχιστη ποσότητα προϊόντος στο νεο-σχηματισμένο σημάδι (εννοείται αφού "κλείσει" η πληγή) και εκείνο εξαφανίζεται σε πολύ πιο σύντομο χρόνο. Για παράδειγμα: πριν λίγους μήνες σχηματίστηκε στο πρόσωπό μου ένα πολύ έντονο και βαθύ σημάδι. Σε κανονικές συνθήκες δεν θα έφευγε ποτέ από το πρόσωπό μου, απλά θα επουλωνόταν κάπως. Λίγους μήνες αργότερα και με συστηματική χρήση Bio-Oil, το σημάδι εξαφανίστηκε.    

Σημάδια από Κουνούπια:
Με την ίδια λογική, με βοηθά να ξεφορτώνομαι και τα ενοχλητικά σημάδια από τα τσιμπήματα κουνουπιών και ειδικά το καλοκαίρι που δεν θέλω να βγαίνω στην παραλία γεμάτη σημάδια και κοκκινίλες. 

Ενυδάτωση - Απαλότητα:
Το Bio-Oil έχει συμβάλλει δραστικά και στην ενυδάτωση των ξηρών σημείων του προσώπου και του σώματός μου. Όταν αισθάνομαι το πρόσωπό μου ξηρό και "δύσκαμπτο", εφαρμόζω Bio-Oil και όλα εντάξει. Η κατάσταση διορθώνεται άμεσα και η ενυδάτωση διαρκεί πολλές-πολλές ώρες. Σε πέλματα, φτέρνες και αγκώνες έχει επίσης εντυπωσιακά αποτελέσματα. Τα "μαλακώνει" άμεσα, εξομαλύνοντας την επιφάνειά τους και προσφέροντας βελούδινη αίσθηση. Είναι ο τέλειος τρόπος για να δώσεις στο πεντικιούρ σου ακόμη μεγαλύτερη διάρκεια!  


Μανικιούρ:
Και στο μανικιούρ κάνει θαύματα, συγκεκριμένα απαλύνει καταπληκτικά τα πετσάκια και συμβάλλει στην όμορφη εμφάνιση των άκρων γενικότερα. Το εφαρμόζω μετά το μανικιούρ, ή και μόνο του ως θεραπεία. 

Πανάδες:
Με τις πανάδες έχω πρόβλημα. Κάθε καλοκαίρι εμφανίζω λίγες, κυρίως στη μύτη μου. Βέβαια με τη χρήση του κατάλληλου προϊόντος φεύγουν κάποια στιγμή, όμως αυτό μπορεί να καθυστερήσει αρκετά. Παρατήρησα λοιπόν πως με το Bio-Oil υποχωρούν πιο γρήγορα και πλέον αυτό είναι το προϊόν που χρησιμοποιώ για να τις καταπολεμήσω. 

Λάμψη:
Παλιότερα ειδικά, είχα μεγάλη αδυναμία στα highlighters σε μορφή πούδρας. Ώσπου μια μέρα μου λέει ο φίλος μου "καλά τι πήγες κι έκανες; Έχεις γεμίσει χρυσόσκονη!". "Εχμ...όχι...highlighter είναι" απάντησα εγώ, εκείνος με κοίταξε παράξενα (όχι ότι κατάλαβε τι του είπα) και τα υπόλοιπα ανήκουν στην ιστορία. Από τότε άρχισα να χρησιμοποιώ περισσότερο κρεμώδη προϊόντα για να δώσω λάμψη στο πρόσωπό μου. Το bio-oil είναι ένα από αυτά. Το εφαρμόζω σε ζυγωματικά, μύτη και πάνω από τα χείλη ή το αναμειγνύω με το foundation. Το αποτέλεσμα που δίνει είναι 100% φυσικό (όχι σαν χρυσόσκονη), πολύ λαμπερό και άκρως δροσερό. Ο,τι πρέπει για το καλοκαίρι δηλαδή.

Σκιές:
Όλες έχουμε σκιές που δεν "γράφουν" και τόσο έντονα. Ακόμη, σίγουρα κάποια στιγμή θα έσπασε και η δική σου αγαπημένη σκιά και θα στενοχωρήθηκες που την πέταξες. Και στις δύο περιπτώσεις το πρόβλημα λύνεται με λίγο Bio-Oil. Λιγότερο από μία σταγόνα αρκεί για να δώσει στις σκιές σου υπέροχη κρεμώδη υφή, μεταξένια εφαρμογή, έντονη απόδοση χρώματος και μεγαλύτερη διάρκεια.  

Δερματίτιδες:
Άφησα και μία τελευταία χρήση για το τέλος, όχι δική μου, αλλά της αδερφής μου. Εκείνη αντιμετωπίζει ατοπική δερματίτιδα και ως εκ τούτου το πρόσωπό της είναι συχνά ερεθισμένο, "τραβάει" και τσούζει. Ακόμη, έχει πολύ ξηρά σημεία στην επιφάνειά του, που μόνο με στοχευμένες αγωγές μπορούν να αντιμετωπιστούν. Το Bio-Oil την έχει βοηθήσει αρκετά, κυρίως δε στην ενυδάτωση και την καταπράυνση των επίμαχων σημείων.

Να λοιπόν πως χρησιμοποιώ εγώ το Bio-Oil εδώ και ένα χρόνο, αλλά και πως με βοήθησε με τις ιδιότητές του. Μπορείς να ανακαλύψεις επιπλέον αγαπημένες χρήσεις του εδώ, αλλά και τρόπους για να το χρησιμοποιήσεις στο μακιγιάζ σου εδώ.

Και μην ξεχάσω να σου πω τα ευχάριστα. Τώρα μπορείς να το βρεις και σε μεγαλύτερη συσκευασία των 125ml για να απολαμβάνεις τη χρήση του ακόμη πιο πολύ.

Και επειδή #everybodyhasastory, πες μου κι εσύ με ποιον τρόπο σε βοήθησε το Bio-Oil;


10 σχόλια:

  1. ένα προϊόν που κάνει για τα πάντα. χιχιχ!! θα το κοιτάξω σίγουρα! :D <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως το είπες Έφη μου! Για τα πάντα! Θα το λατρέψεις!
      Φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ ενδιαφέρουσα κριτική!Θα το αναζητήσω σίγουρα κάποια στιγμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ μου άρεσαν τα tips σου για το Bio Oil στο μακιγιάζ Ιωάννα μου!
    Στο πρόσωπο βάζω κι εγώ ελάχιστο πριν το make up γύρω απ' τη μύτη που είναι πιο ξηρό το δέρμα, αλλά τους υπόλοιπους συνδυασμούς που προτείνεις (σκιες, foundation κλπ) δεν τους είχα καν σκεφτεί! ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τους δοκιμάσεις τότε όλους Φανή μου! Θα εντυπωσιαστείς!!! Φιλάκια!!! ♡♡♡

      Διαγραφή
  4. Ένα αγαπημένο προϊόν που ''κάνει δουλειά'' σε πολλές ανάγκες!
    Υπέροχο το post σου! :)

    Πολλά φιλιά,
    Μαρία από http://alternativebeautybymaria.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Φιλάκια πολλά! ♡

      Διαγραφή
  5. Λατρεμένο προϊόν!!! Με τόσες πολλές χρήσεις που ανέφερες, που δεν τις είχα φανταστεί!!! Ευχαριστούμε για το αναλυτικό σου post!!! facebook: Sofia Marga

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο Σοφία μου! ♡

      Διαγραφή