Monthly Favorites | Αγαπημένα Μαΐου



"Summer is here" και επίσημα πλέον, παρόλο που εμείς εδώ στα blogs συνηθίζουμε να το καλωσορίζουμε ήδη από τις αρχές του Μάη, μόλις πιάσουν οι πρώτες ζέστες δηλαδή. Και πράγματι, ρίχνοντας μια ματιά στα αγαπημένα του Μαΐου, διαπιστώνω πως το "summermood" ήρθε πολύ πριν το καλοκαίρι στις επιλογές μου. Για να περάσουμε όμως στα αγαπημένα.


Φουλ στην περιποίηση ο Μάης με καταπληκτικά προϊόντα που ήρθαν για να μείνουν. Ξεκινώ από την πολυτελή και super ενυδατική κρέμα Hydragenist της Lierac Paris για την οποία σου μίλησα αναλυτικά εδώ. Συνεχίζω με την Beatific και την καταπληκτική  Hydra-Exfoliator Face Mask. Λίγες χρήσεις ήταν αρκετές για να με πείσουν πως αυτό το προϊόν δουλεύει εξαιρετικά στο πρόσωπό μου, προσφέροντας λάμψη, απαλότητα και πλήρη αναζωογόνηση, σε λίγα μόλις λεπτά. Το χρησιμοποιούσα μία φορά την εβδομάδα και πραγματικά μετανιώνω που δεν το είχα ανακαλύψει νωρίτερα. Ακόμη ένα προϊόν που με εντυπωσίασε είναι το Daily Cleanser για κανονικά δέρματα της Youth Lab. To συγκεκριμένο καθαριστικό είναι πολύ αποτελεσματικό, ταυτόχρονα όμως απίστευτα απαλό με την επιδερμίδα. Καθαρίζει τέλεια το πρόσωπο χωρίς να το ερεθίζει, έχει υπέροχη υφή που λιώνει στο δέρμα και προσφέρει καταπληκτική ενυδάτωση. Χαρακτηρίζεται από ένα ήπιο άρωμα που προσωπικά απολαμβάνω. Θα το τοποθετούσα χωρίς δεύτερη σκέψη στη λίστα με τα all time αγαπημένα μου καθαριστικά προσώπου. 


Περνώντας στο σώμα, θα μπορούσα ώρες να σου μιλάω για το ολοκαίνουριο Prodigieux Shower Oil της Nuxe. Πρόκειται για ένα μεταξένια απαλό καθαριστικό σώματος που καθαρίζει μοναδικά την επιδερμίδα, προσφέροντας πολύτιμες στιγμές πολυτέλειας και αναζωογόνησης μέσα στο ντους. Χαρακτηρίζεται από το μυθικό άρωμα του διάσημου ελαίου της Nuxe (και του le parfum) και περιέχει στη σύνθεσή του πολύ διακριτικούς, χρυσαφένιους ιριδισμούς που χαρίζουν στην επιδερμίδα υπέροχη λάμψη. Για μένα είναι πράγματι πολύτιμο, γι'αυτό και δεν το χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση, αλλά μόνο όταν έχω την ανάγκη να απολαύσω πραγματικά το ντους μου. Έπειτα χρησιμοποιώ το Prodigieux Le Parfum και απολαμβάνω αυτό το εξαιρετικό άρωμα για ώρες πάνω μου. 
To Honey Bronze Leg Mist της The Body Shop είναι ένα προϊόν που χρησιμοποιούσα ανελλιπώς (και όχι μόνο στα πόδια). Προσφέρει εφέ μαυρισμένης επιδερμίδας και καλοκαιρινή λάμψη και είναι ιδανική πρόταση για εμάς που δεν προλαβαίνουμε να επισκεφτούμε συχνά την παραλία, θέλουμε όμως να δείχνουμε όμορφες και εντυπωσιακές μέσα στα καλοκαιρινά μας ρούχα. Περισσότερες πληροφορίες για τη σειρά προϊόντων Honey Bronze θα βρεις εδώ.


Δύο προϊόντα της Estee Lauder υπήρξαν για μένα έρωτας με την πρώτη ματιά. Το θρυλικό άρωμα Bronze Goddess και το μοναδικό Gelee Bronzer βρέθηκαν ανάμεσα στις πρώτες επιλογές μου (και σίγουρα θα εξακολουθήσουν να βρίσκονται). Δεν θα σου αναλύσω τώρα τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητές τους, μια και ετοιμάζω αναλυτικότερο post και για τα δύο.
Στο μανικιούρ μου προτίμησα τις αποχρώσεις "worth the wait" και "brides no grooms" από την Bridal 2015 Collection της Essie. Εκλεπτυσμένα, φωτεινά χρώματα, πολύ ανοιξιάτικα, ο,τι καλύτερο για την εποχή που διανύουμε. Αν θες να δεις και τις υπόλοιπες αποχρώσεις της συλλογής κάνε κλικ εδώ.

Να λοιπόν τα αγαπημένα μου για το μήνα Μάη.
Ποια είναι τα δικά σου; Έχουμε κοινά;

8 σχόλια:

  1. Αχ, το Bronze Goddess άρωμα το έχω εδώ και καιρό στη wishlist <3
    Δεν μπορώ όμως να πω, το δικό μου αγαπημένο άρωμα αυτό το μήνα, το Born in Paradise, είναι κι αυτό ένας μικρός έρωτας <3
    Εν τω μεταξύ, δεν ξέρω αν θυμάσαι που παλαιότερα σου είχα πει για το cocoa body gel oil της vaseline και πόσο μου άρεσε… Ε, τώρα η Vaseline έκανε πιο εύκολη από ποτέ την εφαρμογή του ίδιου τέλειου αρώματος με το αντίστοιχο spray moisturizer! Και με την απίστευτη διάρκεια της μυρωδιάς του στο δέρμα αξίζει σίγουρα να το δοκιμάσεις, Ιωαννάκι!
    Φιλάκια! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανή μου είσαι πάντα πολύ ενημερωμένη! Δεν το έχω δοκιμάσει το συγκεκριμένο όμως ακούγεται πολύ ενδιαφέρον! Το Born In Paradise δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ όμως δεν γίνεται να μου ξεφύγει...Κάποια στιγμή θα μπει κι αυτό σε σειρά...
      Φιλάκια πολλά!!! :) <3

      Διαγραφή
  2. αυτά τα αγαπημένα θα μπορούσαν άνετα να ήταν δικά μου! η πιο ωραία ανάρτηση που έχω δει εδώ και καιρό! ΤΟ Άρωμα από estee lauder είναι απλώς μαγικό! εντελώς εξωτική μυρωδιά, σαν κατάδυση στο καλοκαίρι! μου τράβηξαν την προσοχή, επίσης, η ενυδατική από lierac, όπως και το αφρόλουτρο από nuxe(λατρεμένη εταιρία). Μπράβο, έφερες το καλοκαίρι στις οθόνες μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Νίκη μου! Νομίζω έδωσες στο άρωμα τον καλύτερο χαρακτηρισμό! ♡♡♡

      Διαγραφή
  3. αγαπημένο μου του μήνα ήταν σίγουρα η αντηλιακή προσώπου με βρώσιμο γιαούρτι του Κορρέ με SPF 30!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό προϊόν πράγματι, το χρησιμοποιούσα κι εγώ κάποιο καλοκαίρι συνέχεια! :)

      Διαγραφή
  4. Ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη και τα όμορφα review! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή