L'Oreal Professionnel | Mythic Oil για μαλλιά μυθικά όμορφα



Αν υπάρχει μια ολοκληρωμένη σειρά προϊόντων που μπορεί κυριολεκτικά να μεταμορφώσει την εμφάνιση των μαλλιών σου, αυτή είναι σίγουρα η Mythic Oil της L'Oreal Professionnel. Μαλλιά μυθικά όμορφα, μεταξένια απαλά και λαμπερά, μπορείς εύκολα να τα αποκτήσεις χωρίς να περάσεις από το κομμωτήριο. 


Το σαμπουάν: έχει πλούσια υφή και διαθέτει άρωμα εξαιρετικό. Μετατρέπει το λούσιμο σε αληθινή απόλαυση, όμως τα πραγματικά οφέλη του γίνονται αντιληπτά λίγο αργότερα, αμέσως μόλις στεγνώσεις τα μαλλιά σου. Προσφέρει απαλότητα μοναδική και λάμψη εκτυφλωτική. Τα μαλλιά είναι λεία και αναζωογονημένα, ενώ διατηρούν το υπέροχο άρωμά τους για πολλές-πολλές ώρες. Έχω παρατηρήσει πως βοηθάει πολύ στην μείωση του φριζαρίσματος και στην ενίσχυση της πειθαρχίας των μαλλιών. Όταν το χρησιμοποιώ τα μαλλιά μου δεν φριζάρουν καθόλου. Απεναντίας παραμένουν λεία, απαλά και πειθαρχημένα διατηρώντας παράλληλα την ανάλαφρη κίνησή τους. Για το λόγο αυτό το προτιμώ τις βροχερές μέρες, ή τις μέρες εκείνες που η υγρασία της ατμόσφαιρας είναι πιο έντονη. Το σαμπουάν Mythic Oil θα προστατεύσει τα μαλλιά μου, κρατώντας τα ενυδατωμένα και εκατό τοις εκατό περιποιημένα, ακόμη και χωρίς καθόλου styling.

H κρέμα χτενίσματος: είναι σχεδιασμένη να προστατεύει τα μαλλιά από τη θερμότητα σε θερμοκρασία έως και 230°C. Διευκολύνει το styling των μαλλιών, προετοιμάζοντας ιδανικά την τρίχα να το υποδεχτεί. Συμβάλλει στην προστασία από το φριζάρισμα και στον έλεγχο της τρίχας, ώστε να διατηρείται το styling για περισσότερο χρόνο και ανεξάρτητα από τις καιρικές συνθήκες. Παράλληλα εξασφαλίζει απαλό τελείωμα και δεν βαραίνει καθόλου τη τρίχα. Την εφαρμόζω σε λουσμένα και σκουπισμένα μαλλιά, αμέσως πριν το πιστολάκι. Ξέχασα να αναφέρω πως η κρέμα θα βοηθήσει και στο ξεμπέρδεμα των μαλλιών μετά το λούσιμο.     


Ο ορός: ακόμη ένα προϊόν Myhtic Oil που έχω αγαπήσει. Το Serum de Force είναι σχεδιασμένο να προστατεύει το τριχωτό της κεφαλής και να ενδυναμώνει την τρίχα, ήδη από τη ρίζα. Μειώνει δραστικά (έως και 93%) το σπάσιμό της και ενισχύει την απαλότητα και τη λάμψη της. Πράγματι, από τότε που άρχισα να το χρησιμοποιώ, τα μαλλιά μου σπάνε λιγότερο και μακραίνουν πιο εύκολα. Τα αισθάνομαι ενδυναμωμένα και πιο πλούσια. Το χρησιμοποιώ τρεις φορές την εβδομάδα περίπου, εφαρμόζοντας μικρή ποσότητα απευθείας στο τριχωτό και κάνοντας μασάζ με τα δάκτυλα για να κατανεμηθεί. Έπειτα συνεχίζω με το χτένισμα. 

Το άρωμα: είναι η τελική πινελιά, το προϊόν που θα σε συντροφεύει όλη την υπόλοιπη μέρα. Το Mythic Oil Le Parfum θα χαρίσει στα μαλλιά σου σαγηνευτικό άρωμα με διάρκεια και θα ενισχύσει τη λάμψη και την απαλότητα τους. Είναι πολυτελές, θηλυκό και πολύ αισθησιακό. Μάθε περισσότερα για τα χαρακτηριστικά και τη σύνθεσή του εδώ.

Έχεις δοκιμάσει κάποιο προϊόν Mythic Oil;
Ποιες οι εντυπώσεις σου από τη σειρά; 

6 σχόλια:

  1. Υπέροχο post Ιωάννα μου και πολύ ενδιαφέρον!
    Τον ορό Myhtic Oil χρησιμοποιώ και μου αρέσει τόσο πολύ! Αχ και αυτό το άρωμά του, πράγματι σαγηνευτικό.
    Ενθουσιάστηκα με όσα γράφεις, πρέπει να δοκιμάσω όλη τη σειρά.
    Φιλάκιααααα!! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Ιωάννα μου! Είμαι σίγουρη πως θα τα λατρέψεις τα προϊόντα! Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Αυτή την περίοδο δοκιμάζω το Elixir Ultime από Kerastase αλλά θα έρθει και η ώρα του Mythic Oil γιατί νομίζω εντυπωσιάστηκα από το, όπως πάντα, κατατοπιστικό review σου Ιωάννα!

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Εύα μου! Αγαπημένο και το Elixir Ultime! :)

      Διαγραφή
  3. Έχω δοκιμάσει μόνο το σαμπουάν της σειράς αλλά δεν βοήθησε ιδιαίτερα τα δικά μου μαλλιά.. Ίσως τα υπόλοιπα συνδυαστικά να είχαν περισσότερα οφέλη :)
    Πολύ ωραίο review πάντως!!
    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Claire μου! :)
      Το σαμπουάν απλά το λατρεύω, είναι ίσως το αγαπημένο μου! ♡

      Διαγραφή