Monthly Favorites | Αγαπημένα Απριλίου



Υποδεχόμαστε τον Μάη, τον τελευταίο μήνα της άνοιξης, μιλώντας ακόμη μία φορά για τα αγαπημένα του περασμένου. Τι αγάπησα μέσα στον Απρίλη; Ποια προϊόντα ξεχώρισα και γιατί τα ξεχώρισα; Ποια σου προτείνω οπωσδήποτε να δοκιμάσεις; Πάμε μαζί να τα δούμε ένα προς ένα.  


  • Πρόσωπο - Σώμα - Μαλλιά


Νούμερο ένα αγαπημένο μου τις τελευταίες μέρες, είναι το νέο άρωμα του οίκου Salvatore Ferragamo, το Emozione. Αν δεν το έχεις δοκιμάσει, δυστυχώς δεν μπορείς να καταλάβεις πόσο φίνο και ιδιαίτερο είναι. Παρόλα αυτά, εγώ κάνω μια προσπάθεια να σου εξηγήσω εδώ. Για την περιποίηση του προσώπου μου εμπιστεύτηκα μεταξύ άλλων τη νέα ενυδατική κρέμα Άνθη Αμυγδαλιάς από Korres. Είναι πολύ δροσερή, ενυδατική και ευχάριστη, θα τα πούμε όμως αναλυτικότερα για τις ιδιότητές της σε επόμενο post. Στην ενυδάτωση του σώματος, πιστός σύμμαχός μου ήταν το Fuji Green Tea Body Butter της The Body Shop. Διαθέτει καταπληκτική υφή, προσφέρει βαθιά ενυδάτωση, μεταξένια απαλότητα και έχει τέλειο άρωμα. Τι περισσότερο να ζητήσω;
Στο κομμάτι της περιποίησης των μαλλιών δύο είναι κυρίως τα προϊόντα που ξεχώρισα και τα δύο είναι από τη σειρά Mythic Oil της L'Oreal Professionnel. Από τη μία η κρέμα θρέψης και προστασίας, από την άλλη ο ορός επανόρθωσης, βελτίωσαν κατά πολύ την εικόνα των μαλλιών μου. Εννοείται πως ετοιμάζω ξεχωριστό post για ολόκληρη τη σειρά.   


  • Μακιγιάζ


Και περνάμε στο μακιγιάζ όπου τα προϊόντα που ξεχώρισα είναι πραγματικά πάρα πολλά. Αν αποφάσιζα να τα συμπεριλάβω όλα στο post, νομίζω πως δεν θα τελειώναμε ποτέ. Έτσι διάλεξα μερικά μόνο από αυτά και τα επόμενα θα τα δεις στα αγαπημένα του επόμενου μήνα (δεν νομίζω άλλωστε να σταματήσω να τα χρησιμοποιώ, τουλάχιστον όχι μέχρι να τελειώσουν). Η μάσκαρα Magna Lash της Radiant Professional είναι καταπληκτική και σου προτείνω να τη δοκιμάσεις. Μαζί με το Little Black Primer της Estee Lauder κάνει τις βλεφαρίδες μου να μοιάζουν σαν ψεύτικες. Και μόνο του όμως το Little Black Primer προσφέρει πολύ εντυπωσιακό, φυσικό αποτέλεσμα. Σου έχω μιλήσει αναλυτικά για το προϊόν που δεν πρέπει να λείπει από το νεσεσέρ σου εδώ. Το ζουμερό και άκρως ανοιξιάτικο Lip Lover της Lancome στην απόχρωση 402 έγινε ένα με τα χείλη μου, ενώ το Ruby Woo από την MAC το φύλαξα για τις πιο "εξαιρετικές" περιστάσεις του μήνα. Μη ξεχάσω να σου αναφέρω το Creme Puff Blush της Max Factor στην απόχρωση 15 Seductive Pink, το οποίο λάτρεψα. 
Στο μανικιούρ μου προτίμησα δύο αποχρώσεις από την αγαπημένη μου Resort 2015 Collection της Essie. H Stones N' Roses είναι μία ροζ-βερικοκί, πολύ όμορφη απόχρωση, ενώ η Suite Retreat μια indigo, μπλε-μοβ, πολύ εντυπωσιακή και ιδιαίτερη. 

Αυτά λοιπόν είναι τα προϊόντα που ξεχώρισα μέσα στον Απρίλη. Η ανοιξιάτικη διάθεσή μου νομίζω είναι εμφανής στις επιλογές μου. Από τον επόμενο μήνα βέβαια σου υπόσχομαι πως το σκηνικό θα γίνει πιο καλοκαιρινό γι'αυτό να είσαι έτοιμη. Και μην ξεχάσεις να πιάσεις το Μάη σήμερα. Καλό μήνα!

ΥΓ: Όπως πάντα περιμένω να μάθω και τα δικά σου αγαπημένα.

16 σχόλια:

  1. Υπέροχα τα αγαπημένα σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα και καλό μήνα!Μόλις τώρα ανακάλυψα το blog σου και πραγματικά είναι ΥΠΕΡΟΧΟ!!!
    Πολύ ωραία όλα τα αγαπημένα σου,αλλά αυτό που με "τράβηξε" περισσότερο είναι το μπλε-μοβ μανό της Essie.Δεν έχω τέτοια απόχρωση,οπότε θα ήθελα πολύ να την αγοράσω.
    Επίσης,θέλω να σε ρωτήσω πώς μπορώ να γίνω μέλος του blog σου,γιατί ψάχνω να βρω το μπλε ορθογώνιο κουτάκι,αλλά τίποτα.
    Αν θέλεις,ρίξε μια ματιά και στο δικό μου blog (AfterSchool - schoolflowers.blogspot.com) κι αν σου αρέσει και φυσικά θέλεις,γίνε μέλος.Θα χαρώ πολύ!!❤
    Και πάλι υπέροχο blog!!!❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Βάσια μου για τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι τόσο πολύ που σου άρεσε το blog μου! Μπορείς αν θέλεις να ακολουθήσεις το blog στο newsletter για να ενημερώνεσαι για κάθε νέο post και φυσικά στο facebook και στο instagram! Εννοείται πως θα επισκεπτώ και το δικό σου blog. Φιλάκια! ♡

      Διαγραφή
  3. Υπέροχα..Μου άρεσαν όλα!! Το blush από Max Factor θέλω να το δοκιμάσω, θα είναι τέλειο τους καλοκαιρινους μήνες! Φιλάκια και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία αγαπημένα! Έχω δοκιμάσει μόνο την magna lash και φυσικά το Ruby Woo, αλλά σημειώνω τα υπόλοιπα για μελλοντικές αγορές! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Jovanna μου! Εξαιρετικές επιλογές και οι 2! :* ♡

      Διαγραφή
  5. Τι όμορφα που είναι τα αγαπημένα σου!! Για άλλη μια φορά υπέροχο το post σου!! Μου αρέσει που βλέπω προϊόντα που δεν γνωρίζω. Αγάπησα το Lip Lover της Lancome με την πρώτη ευκαιρία θα πάω να το δοκιμάσω.
    Mερικά από τα δικά μου αγαπημένα το GLOSS D'ENFER - GUERLAIN απόχρωση ROSY BANG και το TOUCH ECLAT - YSL!
    Καλό μήνα Ιωάννα μου! Όμορφο και λουλουδάτο! Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν τα αγαπημένα μου Ιωάννα μου! Καλό μήνα και πολλά πολλά φιλιά! ♡♡

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραία τα αγαπημένα σου !Τέλειες φωτογραφίες ! Fuji Green Tea Body Butter θέλω πολύ να το δοκιμάσω αλλά δυστυχώς δεν έχει εδώ κατάστημα Body shop .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! :)
      Αλήθεια; Κρίμα να μην έχεις κατάστημα The Body Shop κοντά...Είναι υπέροχο προϊόν!
      Φιλάκια πολλά! ♡

      Διαγραφή
  7. Αχ αυτη η μασκαρα απο ραντιαντ πρεπει να ειναι τελεια!!!! Θα χαιρόμουν πολύ αν γινόσουν μέλος στο Blog μου! Σε ευχαριστώ πολύ!!! http://makeupbeauty-taniadelys.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφες επιλογές, Ιωάννα μου, ιδιαίτερα οι δυο αποχρώσεις τις essie!
    Για 'μένα αγαπημένες μου επιλογές ήταν το Νormaderm teint από Vichy και Toleriane Teint Blush της La Roche Posay :)
    Στα δε μαλλιά, μου άρεσε πάρα πολύ το 3 Minute Miracle Frizz Remedy της Aussie :)
    Φιλάκια πολλά, Ιωαννάκι! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Φανή μου!!! Αυτό της aussie θα το χρειαστώ κι εγώ μου φαίνεται... Φιλάκια! ♡♡♡

      Διαγραφή