Estee Lauder Bazaar | Haul & Impressions (May 2015)



Όχι από τις πρώτες-πρώτες, σίγουρα όχι από τις τελευταίες, επισκέφτηκα κι εγώ ακόμη μία φορά το Bazaar της Estee Lauder στην οδό Τζαβέλλα 67 & Μεσογείων στο Χαλάνδρι (δίπλα στο μετρό Χολαργού). Παίρνοντας το ρίσκο να μην βρω όλα τα προϊόντα που θα ήθελα, αποφάσισα να το επισκεφτώ λίγο αργότερα και όχι στην αρχή του, επειδή ήθελα να αποφύγω τον συνωστισμό των πρώτων ημερών.  Παρόλα αυτά, η ποικιλία των προϊόντων ήταν πραγματικά αξιόλογη, με πολλές συμφέρουσες προσφορές και καλλυντικά που δύσκολα τους αντιστέκεσαι. 

Τι θα βρεις στο bazaar;
Πολλά διάσημα brands επιλεκτικής, αλλά και ευρείας κατανάλωσης που διαθέτουν τα προϊόντα τους σε τιμές που δεν φαντάζεσαι. Πρόκειται για προϊόντα limited edition και προηγούμενων συλλογών, καταργημένες αποχρώσεις μακιγιάζ, σετ ομορφιάς ή και προϊόντα στα οποία ανανεώθηκαν οι συσκευασίες τους και ως εκ τούτου αποσύρθηκαν οι παλαιότερες. Υπάρχουν ακόμη πολλά προϊόντα που κυκλοφορούν κανονικά στα καταστήματα καλλυντικών είτε σε sets μαζί με άλλα, είτε σε συλλεκτικές ή και κανονικές συσκευασίες.

Τι διάλεξα εγώ;
Λίγα πράγματα αυτή τη φορά καθώς το budget μου ήταν περιορισμένο. Αποφάσισα πως θα επιλέξω προϊόντα που πραγματικά χρειαζόμουν (και εννοείται πως τίποτα από αυτά που αγόρασα δεν χρειαζόμουν τελικά). Ευτυχώς όμως συγκρατήθηκα και περιορίστηκα σε λίγες και καλές αγορές. Για να τις δούμε... 


Από την Clinique διάλεξα δύο ρουζ Cheek Pop (το ένα για την αδερφή μου) στην απόχρωση 03, με 9 ευρώ το καθένα. Στην αρχή τα διάλεξα για το υπέροχο σχέδιό τους περισσότερο και λιγότερο για το χρώμα τους, κάνοντας όμως στη συνέχεια ένα swatch στο χέρι μου διαπίστωσα πως και η απόχρωση είναι πολύ όμορφη και ζωηρή, ιδανική για άνοιξη και καλοκαίρι.  Επίσης επέλεξα δύο chubby sticks στις αποχρώσεις 02 και 17 με 5 ευρώ το καθένα. Το πρώτο είναι ένα ζουμερό κόκκινο και το δεύτερο ένα γλυκό φούξια. 



Από την Estee Lauder αγόρασα ένα ακόμη συλλεκτικό βραχιολάκι με 7 ευρώ και το Pure Color Sheer Rush Gloss στην απόχρωση  X-Pose Rose με 6 ευρώ. Δεν είναι τόσο έντονο όσο φαίνεται στη φωτογραφία. Απεναντίας χρωματίζει απαλά τα χείλη τους δίνει εκπληκτική λάμψη.  


Τέλος από τη MAC διάλεξα το Fluidline Eye-Liner Gel (που χρησιμοποιείται και ως σκιά) στην υπέροχη απόχρωση Gentrified με 9 ευρώ. Συνολικά όλα τα παραπάνω προϊόντα μου κόστισαν μόλις 50 ευρώ. Λίγες και καλές αγορές δεν είπαμε;

Τι άλλο υπάρχει; 
Μεγάλη ποικιλία σε μακιγιάζ υπήρχε στις εταιρίες Estee Lauder, Clinique και Pupa. Σκιές, ρουζ, bronzers, μολύβια ματιών και χειλιών, lip glosses και λίγα κραγιόν ήταν τα περισσότερα από τα προϊόντα που θα συναντήσεις. Τα make-up, οι πούδρες και τα concealers ήταν δυστυχώς πολύ σκουρόχρωμα. Στην Estee Lauder και στην Clinique θα βρεις επίσης κρέμες περιποίησης και ορούς (σε πολύ χαμηλές τιμές) και πολλά προνομιακά sets προϊόντων. Εντύπωση μου έκανε πως υπήρχε μεγάλη διαθεσιμότητα και στον αγαπημένο μου ορό Clear Difference της Estee Lauder.
Στη MAC η ποικιλία ήταν μεν περιορισμένη, υπήρχαν όμως αρκετές μονές σκιές, βερνίκια, lip glosses και ορισμένες παλέτες σκιών.
Πολλά και διαφορετικά προϊόντα υπήρχαν επίσης στην Bumble and Bumble και στην Darphin. Και στα αρώματα (γυναικεία και αντρικά) οι επιλογές ήταν αρκετές. Τέλος, το μάτι μου "έπιασε" πολλά αντηλιακά, σαμπουάν και αφρόλουτρα ευρείας κατανάλωσης (Orzene, Bioten, Carroten κ.α.) σε τιμές πραγματικά απίστευτες.  
Οι συνθήκες ήταν πολύ νορμάλ, ο συνωστισμός μικρός και κυρίως μπροστά από τα stands της Estee και της Clinique. Λογικά στις επόμενες μέρες το κλίμα θα είναι ακόμη καλύτερο. 

Το bazaar της Estee Lauder θα λειτουργήσει έως το Σάββατο 30 Μαΐου. 
Εσύ το επισκέφτηκες;
Τι διάλεξες;

_______________________________________________________________________________________________

Και αυτές είναι οι αγορές της Alessia που είχε την καλοσύνη να τις μοιραστεί μαζί μας. Ευχαριστούμε πολύ Alessia για τη φωτογραφία! 


Αν θες κι εσύ να μοιραστείς τις αγορές σου μαζί μας, μη διστάσεις να μου στείλεις και τη δική σου φωτογραφία ή να αφήσεις το σχόλιό σου από κάτω. Έτσι, θα μπορούμε να ενημερωθούμε όλες καλύτερα, για ο,τιδήποτε μπορεί να συναντήσουμε στο bazaar της Estee Lauder.

10 σχόλια:

  1. Παλιότερα που έμενα Αθήνα, ήμουν κυριολεκτικά δίπλα και πήγαινα, αλλά με κούραζε πολύ ο συνωστισμός, αναμονή δεν είχα πολύ γιατί έμενα δίπλα όπως σου είπα και πεταγόμουν να δω που φτάνει η σειρά, αλλά και πάλι ήταν λίγο δράμα!Πάντως μου άρεσαν τα ρουζ που διάλεξες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα Δέσποινα μου με κουράζει ο συνωστισμός γι'αυτό άφησα να περάσουν λίγες μέρες πριν πάω. Είναι αλήθεια όμως πως ξετρυπώνεις ωραίες ευκαιρίες... ♡

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφα όλα τα προιόντα.. Με γεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με τρελανες τωρα θα στειλω την αδερφη μου δεν το συζητω!!!!
    Πολυ ομορφα τα πραγματα σου μεγειααααα!!!
    Οι τιμες ενταξει δεν υπαρχουνννν!!!!!!!!
    φιλακια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταπληκτικές τιμές και μόνο γι'αυτό αξίζει ο κόπος! ☺
      Ευχαριστώ, πολλά φιλιά και σ'εσένα!

      Διαγραφή
  4. Τέλεια είναι όλα Ιωάννα μου! Αγαπημένες εταιρείες και χρώματα. Εντάξει, οι τιμές, απίστευτες...
    Να τα χαρείς!!
    Εγώ, τελικά δεν πήγα. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πας Ιωάννα μου! Μπορεί να βρεις όμορφα πραγματάκια!
      Φιλάκια πολλά! ♡

      Διαγραφή
  5. Με γεια σου, φαίνονται όλα τέλεια!!
    Τα chubby sticks μου αρέσουν τόσο πολύ.. Ενυδατώνουν και ταυτόχρονα δίνουν χρώμα στα χείλη και είναι η καλύτερη επιλογή για απλό πρωινό μακιγιάζ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα Claire μου! Κι εγώ τα λατρεύω, με βολεύουν πολύ! ☺
      Φιλάκια! ♡

      Διαγραφή