REN | Ανανέωση σε 10 λεπτά με το Radiance Gift Set



"Το μαγικό κουτάκι της Ren Skincare είναι στα χέρια σου και κάνει θαύματα χαρίζοντας στην επιδερμίδα σου λάμψη, ζωντάνια και απαλότητα μέσα σε 10 λεπτά!".
Αυτή ήταν η φράση που συνόδευε το θαυματουργό κουτάκι της Ren που πράγματι είχε φτάσει στα χέρια μου. Προσωπικά πιστεύω στα θαύματα και απολαμβάνω να τα βλέπω να πραγματοποιούνται. Όταν ακούω μεγάλες υποσχέσεις από πραγματάκια μικρά, δεν δυσανασχετώ ούτε είμαι δύσπιστη. Απεναντίας βιάζομαι να διαπιστώσω αν πράγματι αληθεύουν. Και πολλές φορές τα "θαύματα" γίνονται, άλλες πάλι όχι. Για να δούμε όμως τι συνέβη στην περίπτωση της Ren.

Ένα κουτάκι, τέσσερα προϊόντα, αποτελέσματα από την πρώτη χρήση, σε 10 μόλις λεπτά. Πρώτα το cleanser, έπειτα η μάσκα, στη συνέχεια ο ορός και τέλος η bb cream. Οk, όχι ακριβώς 10 λεπτά γιατί η χρήση και μόνο των προϊόντων θα διαρκέσει περισσότερο. Ας το αναπροσαρμόσουμε λοιπόν και να πούμε "από την πρώτη χρήση" σκέτο. Χωρίς χρονικούς περιορισμούς.  


Ξεκινάμε με το Micro Polish Cleanser. Πρόκειται για ένα προϊόν 2 in 1 που καθαρίζει και απολεπίζει αποτελεσματικά το δέρμα. Περιέχει μέτριους κόκκους που κάνουν εντατική απολέπιση στην επιδερμίδα απομακρύνοντας τα νεκρά κύτταρα, τους ρύπους και το σμήγμα. Με τον τρόπο αυτό, εξομαλύνουν την επιφάνεια της, την κάνουν πιο λεία, βελούδινα απαλή και ως εκ τούτου φωτεινότερη. Αυτό που "κερδίζει" αμέσως την προσοχή σου, είναι το εκπληκτικό, άκρως αναζωογονητικό άρωμα του προϊόντος. Εφαρμόζεται σε ολόκληρο το πρόσωπο (όχι στα μάτια) με κινήσεις απαλού μασάζ και είναι κατάλληλο για χρήση 2 με 3 φορές την εβδομάδα
Συνεχίζουμε με τη μάσκα Glycolatic Radiance Renewal. Η βιοενεργή φόρμουλα της απολεπιστικής μάσκας είναι σχεδιασμένη να ανανεώνει το δέρμα, να μειώνει τις ρυτίδες και να βελτιώνει τον τόνο του. Παράλληλα, διορθώνει ατέλειες της επιδερμίδας, όπως σημάδια, ουλές και δυσχρωμίες, λειαίνοντας και απαλύνοντας την επιφάνειά της. Την εφαρμόζεις σε καθαρό πρόσωπο αποφεύγοντας την περιοχή των ματιών και την αφήνεις να δράσει για δέκα λεπτά περίπου. 
Μία πρώτη δοκιμή των δύο προϊόντων με άφησε κάτι παραπάνω από ικανοποιημένη. Το γεγονός ότι απευθύνονται σε δέρματα λίγο πιο ώριμα από το δικό μου, δεν με εμπόδισε από το να διαπιστώσω με ασφάλεια πόσο αξιόλογα και αποτελεσματικά είναι. Μετά την εφαρμογή τους η επιδερμίδα μου ήταν απαλή σαν μετάξι, ομοιόμορφη και λαμπερή. Ήταν πιο λευκή, πιο φρέσκια, όπως ακριβώς το πρωί όταν ξυπνώ. Και όλα αυτά με μία μόνο χρήση. Στις επόμενες τα αποτελέσματα ήταν ακόμη θεαματικότερα.  


Για τον ορό δεν έχω να σου πω πολλά. Απευθύνεται σε ώριμα δέρματα με σκοπό την αναδόμησή τους. Είναι εμπλουτισμένος με οξέα φρούτων που ως γνωστόν εξαφανίζουν πανάδες και δυσχρωμίες με συστηματική χρήση. Παράλληλα έχει αντιρυτιδική δράση. Η ηλικία μου δεν μου επιτρέπει να έχω συγκεκριμένα συμπεράσματα, ωστόσο πράγματι προσφέρει λάμψη και είναι ευχάριστος στη χρήση.  
Και περνάμε στην bb cream. Στην αρχή μου φάνηκε σκούρα για το δέρμα μου. Αμέσως όμως μόλις έρθει σε επαφή με το πρόσωπο, γίνεται ένα με το χρωματικό του τόνο. Είναι ενυδατική, μη λιπαρή και προσφέρει πολύ ελαφριά κάλυψη των ατελειών και περισσότερη ομοιομορφία. Παράλληλα είναι εμπλουτισμένη και με περιποιητικούς και αντιγηραντικούς παράγοντες, καθώς και με φίλτρα UV. Αποτελεί μία πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση για κάθε μέρα, ειδικά για όσες θέλουν να συνδυάζουν την περιποίηση με το μακιγιάζ. Μου αρέσει πολύ να τη χρησιμοποιώ και ως βάση για το μακιγιάζ. 

Συνολικά τα τέσσερα προϊόντα έκαναν το "θαύμα" που υποσχέθηκαν. Με μία μόνο χρήση τους, η επιδερμίδα μου έδειξε πιο λαμπερή και αισθητά αναζωογονημένη. Αν λοιπόν η θαμπή όψη, ο ανομοιόμορφος χρωματικός τόνος, τα σημάδια και οι ρυτίδες είναι κάποιες από τις ανησυχίες σου, τότε σου τα συνιστώ ανεπιφύλακτα.

Δυο λόγια για τη Ren Clean Skincare: 
H Ren είναι η αγγλική εταιρία που υπόσχεται υγιές και νεανικό δέρμα για όσο το δυνατόν περισσότερο χρόνο, μέσα από φόρμουλες υψηλών προδιαγραφών, καινοτόμων, αποτελεσματικών και ευχάριστων στη χρήση. Σε αυτήν της την προσπάθεια χρησιμοποιεί μόνο δραστικά συστατικά 100% φυσικής και βιολογικής προέλευσης, ενώ τα προϊόντα της είναι απαλλαγμένα από συνθετικά, επιβλαβή για τον οργανισμό στοιχεία (parabens, sulfates, mineral oil κ.α.). 
Τα προϊόντα της θα τα βρεις σε επιλεγμένα φαρμακεία.

Γνωρίζεις τη Ren Clean Skincare; 
Ποιο είναι το αγαπημένο σου προϊόν της;

14 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο post και υπέροχη παρουσίαση... φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πρόκειται πράγματι για μία αξιόλογη εταιρία!
    πολύ όμορφη παρουσίαση!!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο post! Κι εγώ πρώτη φορά έρχομαι σε επαφή με την αντηλιακή της Ren Photoactive με SPF 15, και μπορώ να πω πως μου αρέσει αρκετά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ ωραια και αναλυτικη αναρτηση :) Καποια στιγμη θελω να δοκιμασω και εγω αυτη την εταιρεια,δυστηχως μεχρι στιγμη δεν τα εχω καταφερει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Χρύσα μου! Να τη δοκιμάσεις στην πρώτη ευκαιρία! Θα σου αρέσει πολύ! :) <3

      Διαγραφή
  5. πολυ ωραια παρουσιαση, σημειωνω και βαζω στο καλαθι μου με την πρωτη ευκαιρια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γνωρίζω την εταιρεία αλλα δεν εχω δοκιμάσει ακόμη κάποιο προϊόν!
    mymarydotcom.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραία παρουσίαση Ιωάννα! Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν της REN ακόμα, αλλά θα ήθελα! :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή