Moroccanoil | Extra Volume Range για μαλλιά με υπέροχο όγκο



Αν για κάποιες από εσάς ο όγκος στα μαλλιά είναι δεδομένος, τότε σας πληροφορώ πως είστε πολύ τυχερές φίλες μου και πως εμείς οι υπόλοιπες έχουμε σοβαρό λόγο να σας ζηλεύουμε. Όταν οι ρίζες έχουν ανάλαφρο όγκο, τα μαλλιά αποκτούν αέρινη κίνηση, δείχνουν πιο υγιή, περισσότερο πλούσια και πολύ ομορφότερα. Αντιθέτως τα άτονα μαλλιά, τα "πατικωμένα", μοιάζουν λιγότερα, αδύναμα και κάπως...δυστυχισμένα. Αν ανήκετε στη πρώτη κατηγορία, τότε σίγουρα έχετε συνηθίσει να τραβάτε τα βλέμματα και να δέχεστε κολακευτικά σχόλια για τα μαλλιά σας. Αν πάλι ανήκετε στη δεύτερη, θα υπήρχαν στιγμές που θα αισθανθήκατε άβολα, που θα σκεφτήκατε πως αν τα μαλλιά σας είχαν άλλη εικόνα, η εμφάνισή σας θα ήταν περισσότερο αισθητή στους γύρω σας.

Λοιπόν, κανένας λόγος δεν υπάρχει να αισθανόμαστε άβολα. Αν τα μαλλιά μας δεν έχουν όγκο, για καλή μας τύχη μπορούμε εύκολα να τον αποκτήσουμε, χρησιμοποιώντας εξειδικευμένα προϊόντα περιποίησης και styling που θα αλλάξουν ριζικά την εικόνα των μαλλιών μας. Πρόσφατα μάλιστα "ανακάλυψα" μία πολύ αξιόλογη και ιδιαιτέρως αποτελεσματική σειρά προϊόντων για πρόσθετο όγκο από την αγαπημένη μου Moroccanoil.


H συνδυασμένη χρήση των Extra Volume Shampoo & Extra Volume Conditioner της Moroccanoil είναι ο σίγουρος τρόπος να αποκτήσουμε μαλλιά με σώμα, όγκο στις ρίζες και κίνηση στις άκρες. Ήδη από τις πρώτες χρήσεις τα λεπτά μαλλιά δείχνουν τονωμένα, πιο ζωντανά και ανάλαφρα. Τα δύο προϊόντα ενισχύουν αποτελεσματικά τον όγκο, δίνοντας ώθηση στις ρίζες και κάνοντας τα άτονα μαλλιά να φαίνονται πιο πλούσια και υγιή, χωρίς να φριζάρουν. Παράλληλα, μετά τη χρήση τους τα μαλλιά είναι πολύ απαλά, λαμπερά και ενυδατωμένα, πιο πειθαρχημένα και ευέλικτα. Το ξεμπέρδεμα και το styling διευκολύνονται αισθητά, ενώ το χρώμα διατηρείται ζωντανό και φωτεινό.
Η σύνθεση τους είναι εμπλουτισμένη με θρεπτικό έλαιο argan, πλούσιο σε προστατευτικούς, αντιοξειδωτικούς παράγοντες. Είναι απαλλαγμένη από parabens, θειικά και φωσφορικά άλατα, γεγονός που τα καθιστά ιδανικά ακόμη και για τα πιο εύθραυστα και εξασθενημένα μαλλιά. Σε γενικές γραμμές είναι τα προϊόντα που προτιμώ και συνιστώ σε κάθε γυναίκα, μια και καθαρίζουν σε βάθος την τρίχα, προσφέροντας όμορφα μαλλιά με σώμα και όγκο, που δεν φριζάρουν και είναι εύκολα διαχειρίσιμα. Από άλλα προϊόντα με παρόμοιες ιδιότητες, βρήκα τα συγκεκριμένα πολύ πιο αποτελεσματικά.


Και περνάμε στο Volumizing Mousse, το προϊόν styling που θα προσθέσει και θα "κλειδώσει" τον όγκο στα μαλλιά μας για ολόκληρη την ημέρα. Η χρήση του απλή σαν παιχνιδάκι! Απλώς απλώνουμε μια γενναιόδωρη ποσότητα προϊόντος από τις ρίζες και κατά μήκος των (νωπών) μαλλιών και συνεχίζουμε με το στέγνωμα και το συνηθισμένο μας styling. Μόλις ολοκληρώσουμε τη διαδικασία, τα μαλλιά μας θα έχουν αποκτήσει σώμα, σχήμα και ελαστικό κράτημα. Η τρίχα θα είναι λαμπερή, απαλή και αναζωογονημένη, ενώ τα μαλλιά θα διατηρούν τη φόρμα τους για περισσότερο, με ένα προϊόν εντελώς αόρατο. Το Mousse της Moroccanoil όχι μόνο δεν αφήνει κατάλοιπα στην τρίχα και δεν βαραίνει τα μαλλιά, αλλά αντίθετα τα περιποιείται και τα βοηθά να αντιστέκονται στο φριζάρισμα. Προσωπικά το λατρεύω γιατί δεν κοκαλώνει τα μαλλιά μου, ούτε αισθάνομαι ότι τα φθείρει. Απεναντίας τους προσφέρει όγκο και διαμόρφωση, δημιουργώντας αίσθηση φροντίδας, όπως θα έκανε ένα προϊόν περιποίησης.

Να λοιπόν οι τρεις επιλογές μου για να αποκτήσω μαλλιά "ευτυχισμένα", με υπέροχο όγκο και ανάλαφρη κίνηση. Φυσικά ποτέ δεν ξεχνώ να προσθέσω και μερικές σταγόνες από την αγαπημένη μου Moroccanoil Treatment για ακόμη περισσότερη λάμψη, μεταξένια απαλότητα και εντατική θρέψη.  

Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα;
Ποιο είναι το αγαπημένο σας προϊόν Moroccanoil;

8 σχόλια:

  1. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν από Moroccanoil αλλά νομίζω έρχεται η στιγμή! :)

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα δεις μεγάλη διαφορά στα μαλλάκια σου Εύα μου! :)

      Διαγραφή
  2. υπεροχο!θελω κι εγω να δοκιμασω πολλα προιοντα! :D
    τσεκαρε αν θες και το δικο μου blog :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εχω δοκιμασει μονο το Moroccanoil Treatment και το λατρευω! Δεν εχω δοκιμασει αυτα τα σαμπουαν γιατι τα μαλλια μου εχουν πολυ ογκο αλλα θα ηθελα πολυ να δοκιμασω σαμπουαν/conditioner απο τη σειρα Moisture repair της Moroccanoil. Πολυ ωραιο post!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχα και τα Moisture Repair Εύα μου! Σ'ευχαριστώ! :)

      Διαγραφή
  4. Λοιιπόν, Moroccanoil δεν έχω δοκιμάσει ακόμα (κυρίως λόγω της υψηλής τους τιμής, η αλήθεια είναι) και καημό το 'χω, αλλά, αν και δεν έχω λεπτά μαλλιά, θα 'θελα πολύ να δοκιμάσω την mousse για όγκο στις ρίζες.. :)
    Φιλάκια Ιωαννάκι μου! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου πρότεινα Φανή μου όταν θελήσεις να το δοκιμάσεις να το πάρεις στα 25 ml που βγαίνει πολύ πιο οικονομικά...:)
      Φιλάκια πολλά!!!! <3

      Διαγραφή