Monthly Favourites | Αγαπημένα Μαρτίου



Ο πρώτος μήνας της άνοιξης -που μόνο ανοιξιάτικος δεν ήταν- έφτασε στο τέλος του και όπως πάντα θα μιλήσουμε για τα προϊόντα ομορφιάς που χρησιμοποίησα περισσότερο κατά τη διάρκειά του. Με την ελπίδα οι επόμενες μέρες να είναι περισσότερο ηλιόλουστες και αρκετά πιο ζεστές, ας ρίξουμε μαζί μια ματιά στα αγαπημένα Μαρτίου

Όσον αφορά στην περιποίηση, λίγα πράγματα. Τα περισσότερα νέα προϊόντα ξεκίνησα να τα χρησιμοποιώ στις τελευταίες μέρες του Μάρτη, να τα περιμένεις λοιπόν πιθανότατα στα επόμενα αγαπημένα. Παρόλα αυτά, επειδή είχα μία mini έξαρση στο θέμα "σπυράκια" κι επειδή έπρεπε με κάποιο τρόπο να την αντιμετωπίσω, ο αγαπημένος μου ορός Clear Difference της Estee Lauder δε ήταν στα "τελευταία" του, ξεκίνησα να χρησιμοποιώ το ac-norm aquatic serum της Frezyderm. To νέο αυτό προϊόν απευθύνεται στο ακνεϊκό και ευαίσθητο δέρμα και υπόσχεται να του προσφέρει δυναμική ενυδάτωση και εξισορρόπηση, χωρίς να ερεθίσει την ακμή. Πράγματι, προσφέρει καλή ενυδάτωση, δεν είναι καθόλου λιπαρό και βοηθάει στην ακμή. Με το σωστό καθαριστικό και το aquatic serum τα σπυράκια εξαφανίστηκαν χωρίς το δέρμα να γίνει ξηρό ή να ερεθιστεί. Αυτό στη δική μου περίπτωση, που δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα με τα σπυράκια. Πού και πού μόνο καλούμαι να τα αντιμετωπίσω στην πιο ήπια μορφή τους. Πάντως για να είμαι σίγουρη πως τα σημάδια τους θα φύγουν μια για πάντα και πιο γρήγορα, άρχισα να χρησιμοποιώ καθημερινά στο πρόσωπό μου και το bio-oil, το οποίο για ακόμη μια φορά με εντυπωσίασε με τις ιδιότητές του. Μετά από κάθε χρήση το δέρμα μου ήταν απαλό σαν μωρού, φρέσκο και πολύ ομοιόμορφο. Τα περισσότερα σημαδάκια πράγματι εξαφανίστηκαν και τα υπόλοιπα είναι σε πολύ καλό δρόμο.  
Ένα προϊόν που με εξέπληξε θετικά ήταν τα νέα Mαντιλάκια Nτεμακιγιάζ Micellaire της Garnier. To claim τους είναι πως καθαρίζουν, αφαιρούν το μακιγιάζ και καταπραΰνουν την επιδερμίδα στη στιγμή. Δεν θα πω πως αφαιρούν τέλεια το μακιγιάζ, όμως σε σχέση με τα περισσότερα μαντιλάκια καθαρισμού είναι πιο αποτελεσματικά και δεν ερεθίζουν καθόλου το δέρμα ή τα μάτια. Αν βαριέσαι τα πολλά-πολλά στο ντεμακιγιάζ, τότε πρόκειται για μία πολύ καλή πρόταση.    


Περνάμε στα μαλλιά όπου δύο προϊόντα ήταν αυτά που ξεχώρισα. Πρώτο, το ολοκαίνουριο conditioner της ολοκληρωμένης πλέον σειράς Elvive Extraordinary Oil της L'Oreal Paris (μπορείς να κερδίσεις τη μάσκα και το έλαιο εδώ). To συγκεκριμένο conditioner προσφέρει θρέψη, περιποίηση, λάμψη και απίστευτη απαλότητα, σε βαθμό που μόνο τα επαγγελματικά προϊόντα καταφέρνουν να δώσουν. Επιπλέον μυρίζει υπέροχα. Το δεύτερο προϊόν είναι το scrub για μαλλιά και τριχωτό της κεφαλής, της νέας σειράς Chronologiste από την Kerastase. Πρόκειται για ένα προϊόν που εφαρμόζεις στο τριχωτό με απαλές κινήσεις μασάζ μία φορά την εβδομάδα. Εκείνο σου προσφέρει αποτοξίνωση, βαθύ καθαρισμό και εξισορρόπηση του τριχωτού. Ενισχύει την μικροκυκλοφορία και σταδιακά συμβάλλει στην βελτίωση της υγείας του τριχωτού και ως εκ τούτου της τρίχας. Είναι ένα άκρως πολυτελές και απολαυστικό προϊόν, επιφυλάσσομαι όμως να σου μιλήσω αναλυτικά για ολόκληρη τη νέα σειρά.  


Ολοκληρώνω με μακιγιάζ, όπου εδώ πια έχω να σου δείξω τα περισσότερα προϊόντα. Το Wonderblur της The Body Shop είναι το primer προσώπου που κυριολεκτικά λάτρεψα τις τελευταίες μέρες. Γεμίζει τους πόρους, τις γραμμές και τα σημάδια της επιδερμίδας κάνοντάς την επιφάνειά της απόλυτα λεία και ομοιόμορφη. Με τον τρόπο αυτό το make-up "στρώνει" πολύ καλύτερα στο δέρμα, δεν συγκεντρώνεται στις ατέλειες του προσώπου και αποκτά μεγαλύτερη διάρκεια. Στα φρύδια μου χρησιμοποιούσα πολύ τις σκιές του how to make brows wow make-up box της essence και τις "σέταρα" με τη μάσκαρα φρυδιών Brow Artist Plumper της L'Oreal Paris
Στα χείλη χρησιμοποίησα κυρίως απαλά, φυσικά χρώματα, άλλα μπεζ, άλλα καφέ και άλλα μοβ. Το Artistry Sheer Lipstick της Amway στην απόχρωση Sandstone και το longlasting lipstick της essence στην απόχρωση 03 ήταν ανάμεσα στις πρώτες επιλογές μου. Ακόμη αξίζει να σου αναφέρω και το νέο Menthol Dr Rescue Baby Lips της Maybelline New York. Είναι πολύ ενυδατικό, επανορθωτικό, αναπλάθει τα σκασμένα χείλη και τα κάνει βελούδινα. Ακόμη, τα χρωματίζει με ένα υπέροχο ροζ/μοβ χρώμα που μοιάζει πολύ φυσικό, χωρίς όμως να είναι. 
Τέλος, σε μια προσπάθεια να φέρω την άνοιξη ξανά στην καθημερινότητά μου χρησιμοποίησα αρκετά στο μανικιούρ μου το Stones n' Roses από τη νέα Resort Collection 2015 της Essie. Πρόκειται για ένα υπέροχο, ροζ-ροδακινί χρώμα που είμαι σίγουρη πως θα τιμήσω ιδιαίτερα και στους επόμενους μήνες.


Να λοιπόν τα αγαπημένα Μαρτίου.
Ποια είναι τα δικά σου; Έχουμε κοινά; 



19 σχόλια:

  1. Aγάπησα το πράσινο μηχανικό μολύβι για τα μάτια της Erre Due
    ps οι φωτογραφιες σου είναι τόσο "Ζωντανές" που σου ρχεται να κάνεις ένα τσακ και να τα πιάσεις όλα ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχα!!! Σ'ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο Ιωάννα μου! :) :*

      Διαγραφή
  2. πολύ όμορφα τα αγαπημένα σου, υπέροχα προιόντα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο ποστ... Δεν έχω δοκιμάσει κάτι από αυτά, αλλά θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω το Bio Oil :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγγελική μου είναι υπέροχο! Στο συνιστώ!
      Φιλάκια πολλά!!! :) ♥

      Διαγραφή
  4. δεν έχω δοκιμάσει κανέεενα από αυτά αλλά θέλω τη μαλακτική κρέμα από elvive (οπωσδήποτε!) και τα μαντηλάκια ντεμακιγιάζ!! τη frezyderm τη λατρεύω <3 καλό μήναααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι καταπληκτική Έφη μου! Καλό μήνα και πολλά φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφα αγαπημένα!! Μου φαίνεται πρέπει να δοκιμάσω όλη την σειρά της Frezydem :D Έχω μόνο το υγρό σαπούνι και μία κρέμα.. χιχιχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το conditioner της Elvive θα 'θελα κι εγώ πολύ να το δοκιμάσω, Ιωάννα μου!
    Για μένα ένα νέο αγαπημένο είναι το Respectissime ντεμακιγιάζ ματιών της La Roche Posay :)
    Και επειδή δεν υπάρχει μήνας χωρίς κάτι αγαπημένο από TBS, το Red Musk στη λίστα αυτή τη φορά ^_^
    Φιλάκια Ιωαννάκι! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχαχα The Body Shop, κλασσική αξία! Νομίζω πως κι εγώ κάθε μήνα όλο και από κάτι έχω Φανή μου!
      Φιλάκια πολλά!!! ♥♥♥

      Διαγραφή
  7. Πολυ ομορφα αγαπημενα! Απο Essie και τη resort collection φορεσα αρκετα και αγαπησα πολυ το Suite retreat! Θα ηθελα πολυ να δοκιμασω το Wonderblur που φαινεται ενδιαφερον, οπως και το Chronologiste γιατι εχω ξηροδερμια στο τριχωτο και ελπιζω να βοηθησει...Καλο μηνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Εύα μου! Υπέροχο χρώμα και το suite retreat! Το Chronologiste θα σε βοηθήσει πολύ και σου μιλώ εκ πείρας γιατί κι εγώ έχω κατά καιρούς ξηροδερμία...
      Φιλάκια πολλά, καλό μήνα! ♥

      Διαγραφή
  8. ΕΛΕΝΗ ΤΣΙΝΤΖΟΥ
    Όλα τα αγαπημένα σου είναι τέλεια! Μερικά είναι και δικά μου. Τα υπόλοιπα ελπίζω να τα δοκιμάσω σύντομα. Ειδικά τα μαντηλάκια ντεμακιγιάζ της Garnier δεν λείπουν ποτέ από το σπίτι μας, γιατί η κόρη μου έχει πολύ ευαίσθητο δέρμα και όλα την ερεθίζουν και την κοκκινίζουν εκτός από αυτά. Είναι πραγματικά τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου ευχαριστώ! Χαίρομαι που έχουμε κοινά αγαπημένα...Τα μαντηλάκια της Garnier είναι πράγματι τόοοσο απαλά με το δέρμα! :)

      Διαγραφή
  9. Τα μαντηλάκια από garnier είναι πολύ καλά.Τα baby lips δεν μου άρεσαν καθόλου.Δεν είναι καθόλου ενυδατικά.Αλλά το συγκρεκριμένο που είναι πιο επανορθωτικό θα το δοκιμάσω.Αν θέλεις ρίξε μια ματιά στο blog μου.Φιλάκια πολλα<3
    http://symboulesomorfias.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To έχω ακούσει και από άλλους αυτό για τα Baby Lips Μαρία μου. Προσωπικά δεν συμφωνώ. Τόσο τα πρώτα, ιδιαίτερα δε αυτά, μου φάνηκαν πολύ ενυδατικά στα χείλη...Τελικά είναι πολύ υποκειμενικό το πως θα σου "κάτσει" ένα προϊόν.... Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  10. Αυτό το βερνίκι της essie φαίνεται υπέροχο για την άνοιξη!! Για αυτά τα μαντηλάκια όλο καλά λόγια ακούω και θέλω πολύ να τα δοκιμάσω και το wonderblur ακούγεται πολύ καλό!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή