Monthly Favourites | Αγαπημένα Φεβρουαρίου



Σήμερα, εδώ στο Fairies of beauty, αποχαιρετάμε τον χειμώνα μιλώντας για τα αγαπημένα προϊόντα του τελευταίου μήνα του, του Φλεβάρη. Και μπορεί ο Φλεβάρης να είναι ο μήνας των γενεθλίων μου, όμως καθόλου δεν λυπάμαι που πέρασε, μια και η άνοιξη είναι εποχή αγαπημένη. Δεν σου κρύβω μάλιστα πως -εδώ και καιρό- με το ζόρι κρατιέμαι να μην αρχίσω τα χρωματιστά posts με την ανοιξιάτικη αύρα και τα ωραία αρώματα. Βοήθησε λίγο και ο "χειμωνιάτικος" καιρός των προηγούμενων ημερών και κατάφερα να τα φυλάξω για τις μέρες που ακολουθούν. Ας περάσουμε όμως στα προϊόντα που ξεχώρισα.


Στο μακιγιάζ μου χρησιμοποίησα πολύ το Future Solution LX Total Radiance Foundation της Shiseido και το bronzer Les Beiges Healthy Glow Sheer της Chanel. Γενικά μπορώ να πω ότι του bronzer "του'δωσα και κατάλαβε", το συγκεκριμένο όμως είναι αυτό που ξεχώρισα από τα υπόλοιπα αυτόν το μήνα. Η καινούρια Lash Sensational της Maybelline New York ήταν η μάσκαρα που εκτόπισε τις υπόλοιπες. Χαρίζει όγκο, μήκος, διαχωρισμό και καταπληκτική καμπύλη, χωρίς πολλά-πολλά. Το εφέ "βεντάλιας" που υπόσχεται, πράγματι το προσφέρει. Το L'Oreal Paris Collection Exclusive By Doutzen στην απόχρωση Doutzen's Nude, είναι ένα πολύ απαλό ροζ-nude κραγιόν που προτίμησα τις πρωινές ώρες. Δεν προσφέρει ένταση στο χρώμα, αλλά απαλό, βελούδινο τελείωμα, ιδανικό για καθημερινό μακιγιάζ. Τέλος συμπάθησα αρκετά και το πινέλο Νο10 από UBU. Είναι πυκνό και απαλό, αρκετά "γερό" και πολύ funky! To χρησιμοποίησα για την εφαρμογή της πούδρας, του bronzer, ακόμη και του ρουζ.
Στο μανικιούρ, το All Eyes On Nudes της ολοκαίνουριας Cashmere Matte συλλογής της Essie ήταν το αγαπημένο μου βερνίκι και μάλιστα με διαφορά από τα υπόλοιπα. Πρόκειται για ένα πολύ chic, εκλεπτυσμένο nude που όταν στεγνώσει γίνεται μεταξένιο (ή καλύτερα "κασμιρένιο") ματ. Παράλληλα δοκίμασα και το Infallible 2 step Nail Polish της L'Oreal Paris στην απόχρωση 006. Είναι ένα προϊόν δύο βημάτων που υπόσχεται εξαιρετική διάρκεια (έως 12 μέρες), εκτυφλωτική λάμψη και gel τελείωμα.  Πράγματι διαρκεί περισσότερο από ένα κοινό βερνίκι (όχι 12 μέρες), είναι λαμπερό και θυμίζει gel μανικιούρ. Για την αφαίρεση των βερνικιών χρησιμοποίησα το Instant Nail Polish Remover for Glitter από Sephora και πραγματικά εντυπωσιάστηκα. Τοποθετείς το δάχτυλο σου στην εσοχή, το περιστρέφεις και δεν χρειάζεται να περιμένεις καθόλου. Σε ένα δευτερόλεπτο έχει αφαιρέσει το βερνίκι (και τα glitter) ακόμη και από τα πιο δύσκολα σημεία. Η μία πλευρά από το σφουγγαράκι είναι πιο τραχιά, γεγονός που βοηθά στην αφαίρεση των glitters, των nail stickers κ.λ.π.   


Μία μάσκα και ένα scrub και τα δύο από την ολοκαίνουρια σειρά της Korres, υπήρξαν μεγάλες αδυναμίες μου μέσα στο Φλεβάρη. Ακτινίδιο για ήπια απολέπιση και νεκταρίνι για βαθιά ενυδάτωση, θα σου μιλήσω όμως αναλυτικότερα για ολόκληρη τη νέα σειρά στο επόμενο post.
Στα μαλλιά μου χρησιμοποίησα αρκετές φορές το Extra Volume Shampoo της Maroccanoil και έμεινα κάτι παραπάνω από ευχαριστημένη. Και εδώ όμως σου ετοιμάζω αναλυτικότερο post, για όλα τα προϊόντα της σειράς. Τέλος, ευχαριστήθηκα πολύ το hair spray και τον ορό της νέας σειράς της Garnier Fructis "Πυκνά & Δυνατά". Το hair spray είναι ίσως το καλύτερο που έχω δοκιμάσει. Είναι αόρατο, δεν κοκαλώνει τα μαλλιά, τα κρατάει όμως άριστα στη θέση τους.  

Να λοιπόν τα αγαπημένα μου προϊόντα του περασμένου μήνα.
Ποια ήταν τα δικά σου αγαπημένα;
Έχουμε κοινά;

28 σχόλια:

  1. Ιωάννα μου τα πινελάκια UBU αλλά και η σειρά Πυκνά & Δυνατά από fructis είναι κοινά μας αγαπημένα!
    Καλό μήνα!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που έχουμε κοινά! :)
      Φιλάκια πολλά Εύα μου!!! <3

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα όλα τα προϊόντα, καλό μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Nazh μου και σ'ευχαριστώ πολύ! :)

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφα όλα! Το πινελάκι πού ακριβώς μπορούμε να το βρούμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα hondos center Ηλιάνα μου! :)
      Ευχαριστώ!!! :):)

      Διαγραφή
  4. Ιωάννα μου έχω ακόμα τους ενδοιασμούς μου για το σπρέι της Garnier για όγκο :/ το έχω πάρει. Μυρίζει καταπληκτικά και όντως δεν κοκαλώνει τα μαλλιά. Αλλά νομίζω ότι δεν κρατάει ούτε στο ελάχιστο το styling των μαλλιών. Θα συνεχίσω να το χρησμιοποιώ και θα βρω και άλλους τρόπους ^^. φιλιά και καλό μήνα :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ Έφη μου το χρησιμοποιώ ως εξής: πιάνω τα μαλλιά μου αλογοουρά ή κότσο και βάζω μπόλικη ποσότητα για τις (χιλιάδες!!!) τριχούλες μου που πετάνε...Σε αυτό το κομμάτι λειτουργεί άριστα και μου κρατάει το styling όλη μέρα χωρίς να φαίνεται ότι έχω λακ στο μαλλί...Βέβαια δεν κάνω περίεργα χτενίσματα, ή μπούκλες κλπ...
      Καλό μήνα και πολλά φιλάκια! :) <3

      Διαγραφή
  5. αχ τι ομορφα προϊοντα..καθε φορα με κανεις και ζηλευω...το σαμπουαν το εχω βαλει καιρο στο ματι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνει πολύ καλή δουλειά Βασιλική μου! Ευχαριστώ πολύ! :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  6. Πολυ ωραια τα αγαπημενα σου!! το scrub του korre ειναι τελειο!! καλο μηναα !!! => http://mycolorsecrets.blogspot.gr/2015/03/blog-post.html φιλιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νούλα μου ευχαριστώ πολύ! Καλό μήνα! :)

      Διαγραφή
  7. Τα καινουρια προιοντα του κορρε ειναι πολύ μικρα..για ποσες χρήσεις είναι? Το hair sray της garnier θα το δοκιμάσω όπως και τον ορο, περιμένω μόνο να μπουν σε προσφορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου δεν είναι μικρά...Είναι 18 ml και κοστίζουν 3.90...Πολύ καλή τιμή για την ποσότητα...Για εμένα που κάνω κανονική χρήση φτάνουν για 5 χρήσεις περίπου. Αν κάνεις οικονομία φτάνουν και για παραπάνω...
      Φιλάκια πολλά!!! <3 :)

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραία τα αγαπημένα σου!! θέλω να δοκιμάσω την μάσκαρα.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλή Νατάσα μου! Ευχαριστώ!!! :)

      Διαγραφή
  9. Πολυ ωραια ολα ^^ αγαπω την σειρα της garnier πυκνα και δυνατα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Κατερίνα μου και ειδικά τα προϊόντα styling!!! ❤️❤️❤️

      Διαγραφή
  10. εχω διαβασει τοσο καλα λογια για τις μασκες και τα scrub της εταιρειας korres που πεθαινω να τα δοκιμασω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφα όλα! Την σειρά Πυκνά & Δυνατά την έχω πάρει, αλλά ακόμα δεν μπήκε σε χρήση :) Νομίζω όμως ότι μόνο και μόνο με το έντονο φούξια χρώμα σου φτιάχνουν την διάθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Λίλα μου, έχεις δίκιο...Εμένα απ'όλες τα χρώματα των σειρών της Garnier αυτό είναι το αγαπημένο μου! :)

      Διαγραφή
  12. Μα δεν είναι τέλειο το μαγικό μπουκαλάκι από Sephora για την αφαίρεση του βερνικιού;; Τι ωραία εφεύρεση! Τη mascara από Maybelline θέλω πολύ να τη δοκιμάσω! :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλειο Σταυρούλα μου! Εγώ να σου πω την αλήθεια στην αρχή τσιγγουνευόμουν να δώσω τα χρήματα, όμως τώρα που το δοκίμασα και είδα τη διαφορά θα το αγοράζω συνέχεια!
      Φιλάκια πολλά! ❤️

      Διαγραφή
  13. Πολύ ωραία όλα. Το σπρέι από garnier είναι πράγματι πολύ καλό αλλά νομίζω ότι έχει μια πολύ άσχημη και έντονη μυρωδιά. ^.^
    http://symboulesomorfias.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! <3
      Μαρία μου σίγουρα έχουμε το ίδιο; Το δικό μου μυρίζει φανταστικά! :)

      Διαγραφή
    2. Χαχαχα το ίδιο έχουμε! Απλά ο καθένας έχει δική του άποψη. Εμένα μου βρωμάει λίγο και όταν το φοράω με πιάνει πονοκέφαλος οπότε ας κάτσει στο ράφι χαχαχ<3

      Διαγραφή
    3. Ε καλά βρωμάει δεν το λες, το κλασσικό φρουτένιο άρωμα της Fructis είναι...Αλλά όντως Μαρία μου ο καθένας έχει τα γούστα του...Κρίμα γιατί είναι καλό προϊόν :(
      Φιλάκια!!! <3

      Διαγραφή