Μακιγιάζ | 5 προϊόντα που διαρκούν όλη μέρα σε μικτή/λιπαρή επιδερμίδα



Αν το δέρμα σου είναι μικτό-λιπαρό σαν το δικό μου, τότε σίγουρα θα ξέρεις πως το να πετύχεις μακιγιάζ με διάρκεια κάθε άλλο παρά εύκολη υπόθεση είναι. Εφαρμόζεις το προϊόν στο πρόσωπό σου και λίγες ώρες αργότερα το μακιγιάζ σε τίποτα δεν θυμίζει την αρχική του μορφή, χρειάζεται επειγόντως ανανέωση. Βάζεις πούδρα, ξαναβάζεις, ανανεώνεις τη σκιά, το eyeliner, το ρουζ και πάει λέγοντας. Για τα κανονικά δέρματα τα πράγματα είναι ευκολότερα, και πάλι όμως μη φανταστείς πως δεν θα χρειαστούν ποτέ ανανέωση στο μακιγιάζ. 
Ανάμεσα λοιπόν στα τόσα προϊόντα που έχω δοκιμάσει, υπάρχουν μερικά που πραγματικά διαρκούν όλη μέρα. Που θα τα βάλω στις 8 το πρωί και στις 12 το βράδυ θα βρίσκονται στη θέση τους, φυσικά κάπως αλλοιωμένα, σε πολύ ικανοποιητική κατάσταση όμως. Σε κάθε περίπτωση θα νιώθω απόλυτα ασφαλής να τα φορέσω τις μέρες που θα λείπω όλη τη μέρα από το σπίτι μου, γνωρίζοντας ότι θα δείχνω ευπαρουσίαστη όπως την πρώτη στιγμή που βάφτηκα, χωρίς να χρειαστεί να τα ανανεώσω καθόλου. Μπορεί να μην είναι όλα τα αγαπημένα μου, όμως την καταπληκτική τους διάρκεια δεν μπορώ παρά να τους την αναγνωρίσω. Για να λειτουργούν δε τόσο καλά στο δικό μου λιπαρό δέρμα, φαντάζομαι πως στα ξηρότερα θα κάνουν θαύματα. Τι λες, πάμε να τα γνωρίσουμε;

1. Shiseido UV Protective Liquid Foundation SPF 30
Αυτό που έχω καταλάβει είναι πως όταν το foundation είναι καλό και διαρκεί, όλα τα επόμενα προϊόντα αποδίδουν πιο έντονα στην επιδερμίδα και διαρκούν πολύ περισσότερο. Το UV Protective Liquid Foundation της Shiseido είναι το υγρό make-up που διπλασιάζει (και βάλε) τη διάρκεια όλων των υπόλοιπων προϊόντων. Φυσικά θα σου κάνει εντύπωση που ένα προϊόν με τόσο υψηλό δείκτη προστασίας χαρακτηρίζεται από τόσο μεγάλη διάρκεια. Αυτό συμβαίνει επειδή είναι αδιάβροχο και ειδικά σχεδιασμένο να αντιστέκεται στον ιδρώτα και τη λιπαρότητα. Έχει ανάλαφρη, λεπτόρρευστη υφή και απλώνεται πανεύκολα στο δέρμα. Προσφέρει ημι-ματ, απόλυτα φυσικό-πορσελάνινο τελείωμα, 100% ομοιόμορφο και αψεγάδιαστο. Αν και πολύ καλυπτικό, δεν το αισθάνεσαι "βαρύ" στο πρόσωπό σου. Προσωπικά, έχει τύχει να το φορέσω από τις 9 το πρωί μέχρι τις 12 το βράδυ, σε μέρες που είχα έντονη δραστηριότητα εκτός σπιτιού. Ανανεώνοντας απλά τη πούδρα μου στη ζώνη Τ κάποια στιγμή το απόγευμα, το make up παρέμεινε στη θέση του σε απίστευτα καλή κατάσταση.

2. Essence Eyeliner Pen (waterproof)
To αδιάβροχο eyeliner pen της essence έχει εντυπωσιακή διάρκεια στα δικά μου λιπαρά βλέφαρα, αφού μένει στη θέση του αναλλοίωτο τουλάχιστον 8 ώρες. Και 12 το έχω αφήσει και ήταν πολύ αξιοπρεπές το αποτέλεσμα, χωρίς να το ανανεώσω. Φυσικά είχε ξεθωριάσει σε λίγα σημεία, όμως αυτό θα το παρατηρούσες μόνο αν με πλησίαζες στα πέντε εκατοστά. Είναι πολύ έντονο μαύρο, ιδιαίτερα εύχρηστο και κατάλληλο για πολύ λεπτές ή και πιο παχιές γραμμές. Αν λάβεις μάλιστα υπόψη και την ιδιαίτερα χαμηλή τιμή του, τότε νομίζω πως καταλαβαίνεις ότι μιλάμε για ένα προϊόν που αξίζει από κάθε άποψη. Το συνιστώ και το αγαπώ. 


3. MAC Powder Blush
Συνεχίζω με τα ρουζ σε μορφή πούδρας της MAC. H αλήθεια είναι πως δύσκολα θα βρεις ρουζ που να παραμείνει αναλλοίωτο όλη τη μέρα. Τα συγκεκριμένα όμως με κάποιο μαγικό τρόπο τα καταφέρνουν και, όταν τα φοράω, τα μάγουλα μου δείχνουν σαν μόλις να τα τσίμπησες, όσες ώρες κι αν έχουν περάσει. Το καλό της υπόθεσης είναι πως επειδή έχουν πολύ έντονη απόδοση χρώματος, χρειάζεσαι κάθε φορά ελάχιστη ποσότητα προϊόντος κάτι που λειτουργεί ως τέλειο αντιστάθμισμα της σχετικά υψηλής τιμής τους. 

4. Maybelline New York Lash Sensational Mascara
Στη συγκεκριμένη μάσκαρα με εντυπωσιάζει το γεγονός ότι οι βλεφαρίδες διατηρούν το εφέ "βεντάλιας" που υπόσχεται, για πάρα πολλές ώρες. Το μήκος, ο όγκος, η ένταση και κυρίως η καμπύλη παραμένουν στις βλεφαρίδες όλη τη μέρα, μέχρι να αφαιρέσεις μόνη σου το προϊόν. Ok, υπάρχουν κι άλλες μάσκαρα που προσφέρουν όγκο, μήκος και ένταση για πολλές ώρες, όμως η καμπύλη δύσκολα παραμένει. Η Lash Sensational φαίνεται πως βοηθά τις βλεφαρίδες μου να "αντιστέκονται" στη βαρύτητα και δηλώνω ευτυχισμένη γι'αυτό. 

5. L'Oreal Paris Brow Artist Plumper
Ακόμη μια μάσκαρα, αυτή τη φορά για τα φρύδια. Η Brow Artist της L'Oreal Paris καθορίζει το σχήμα των φρυδιών, γεμίζει τα κενά τους και τα κρατάει σταθερά στη θέση τους όλη μέρα, προσφέροντας πολύ φυσικό αποτέλεσμα. Αν και είναι πολύ σταθερό προϊόν, δεν κοκαλώνει τα φρύδια όπως άλλα gels. Ακόμη, αν προηγουμένως έχεις χρησιμοποιήσει κάποια σκιά ή κάποιο μολύβι για να "γεμίσεις" τα μεγάλα κενά των φρυδιών σου, η Brow Artist θα σε βοηθήσει να διατηρήσεις αναλλοίωτο το αποτέλεσμα για πολλές-πολλές ώρες. Είναι πολύ εύχρηστη και ιδιαίτερα οικονομική.  

Πολύ θα ήθελα να είχα και κάποια σκιά να προσθέσω στη λίστα. Δυστυχώς όμως τα δικά μου βλέφαρα παραείναι λιπαρά για να αντέξουν μια σκιά αναλλοίωτη όλη τη μέρα. Είναι αλήθεια πως έχω κατά καιρούς συναντήσει σκιές με καταπληκτική διάρκεια, όμως πάντα κάποια στιγμή θα χρειαστούν ανανέωση και εδώ μιλάμε για προϊόντα που δεν χρειάζονται ποτέ ανανέωση. Η αναζήτηση λοιπόν συνεχίζεται και μόλις την βρω θα σε ενημερώσω. Μέχρι τότε, πες μου εσύ ποια προϊόντα με καταπληκτική διάρκεια έχεις χρησιμοποιήσει (αν έχεις και κάποια σκιά να μου προτείνεις, ακόμη καλύτερα).

22 σχόλια:

  1. Πολύ χρήσιμο ποστ!
    Κι εγώ έχω λιπαρή επιδερμίδα και ομολογώ πως ακόμα δεν έχω δοκιμάσει κανένα από αυτά τα προϊόντα!

    Φιλάκια πολλά,
    www.beautyydust.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωω αυτή τη μάσκαρα φρυδιών την αγαπώ!!ωραίο ποστ!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο post εχω δοκιμασει την πουδρα της shiseido και ειναι εκπληκτική την επόμενη φορά θα αγοράσω και το foundation ..φιλακια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την αγαπώ την πούδρα της Shiseido Nazh μου...Όλη τη σειρά την αγαπώ! :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  4. Πολύ χρήσιμο ποστ.. Και εγώ ψάχνω πάντα προϊόντα που να μην επηρεάζονται από την λιπαρότητα μου!! Σίγουρα ένα καλό foundation είναι must!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Claire μου, τα κάνει όλα α διαρκούν παραπάνω!!! :) <3

      Διαγραφή
  5. Αγαπώ τα ρουζ της Mac.! Για το eyeliner της essence έχω αντίθετη άποψη ίσως φταίει το γεγονός ότι έχω λιπαρά βλέφαρα και ενώ ήταν πολύ εύκολο στην χρήση του και μ'άρεσε δεν κρατούσε καθόλου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια Mariella μου κι εγώ έχω πολύ λιπαρά βλέφαρα, όμως ευτυχώς; μου κρατάει όλη μέρα... :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  6. δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από αυτά Ιωάννα οπότε μου κέντρισες πολύ το ενδιαφέρον με το όμορφο review σου!!

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ αξιόλογα προϊόντα Εύα μου!!! :) <3

      Διαγραφή
  7. ψάχνω ένα ρουζ που να διαρκεί στη δική μου λιπαρή επιδερμίδα! μόλις μπει σε έκπτωση θα ψάξω το κατάλληλο για μένα. φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Της MAC Έφη μου έχουν πραγματικά ασύγκριτη διάρκεια! Πολύ καλή επιλογή! :)
      Φιλάκιαααα!!!! <3

      Διαγραφή
  8. Σκιά: estee lauder pure colour stay-on shadow paint.
    "Κολλάει" στο βλέφαρο και δε φεύγει με τίποτα,δοκίμασέ την ¨)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λατρεύω Estee Lauder οπότε θα τη δοκιμάσω σίγουρα!
      Ευχαριστώ για την πρόταση! :)
      Φιλάκια! <3

      Διαγραφή
  9. Πήρα αυτήν την μασκαρα αλλά δεν την έχω δοκιμάσει ακόμη γιατί έχω πολλές ανοιχτές. Έχω σκοπό να δοκιμάσω το Foundation αλλά μάλλον για το καλοκαίρι λόγο του SPF που έχει. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τα ευχαριστηθείς και τα 2 Νατάσα μου! :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  10. Πίκρα το λιπαρό δέρμα, πίκρα!! Θέλω πολύ να δοκιμάσω τη mascara, αλλά έχω πολλές ήδη, οπότε συγκρατούμαι προς το παρόν χαχαχα! Φιλιά! :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Σταυρούλα μου... Πίκρα... :Ρ
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  11. Πάρα πολύ ωραίο και χρήσιμο ποστ, Ιωάννα μου! Αυτόν τον καιρό ξεκίνησα μια θεραπεία για τα σπυράκια που με ταλαιπωρούν και το δέρμα μου δεν είναι για πολλά πολλά, αλλά σίγουρα στο μέλλον, μόλις ηρεμήσει, θα δοκιμάσω κάποια απ' τις προτάσεις σου. :) :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Φανή μου!!! Καλά και γρήγορα ξεμπερδέματα με τα σπυράκια! :) :)

      Διαγραφή