Winter Sales 2015 | Fashion & Beauty Haul



Ένα ακόμη haul, αυτή τη φορά με αγορές του μήνα των εκπτώσεων, του Φεβρουαρίου. Κάθε χρόνο τέτοια εποχή ξεκινάω με την προοπτική πως θα αγοράσω πράγματα απαραίτητα, ίσως λίγο πιο "τσιμπημένα" στη τιμή, που δεν μπορώ να αγοράσω τον υπόλοιπο χρόνο, όταν δηλαδή δεν βρίσκονται σε έκπτωση. Στην πορεία όμως τα πράγματα αλλάζουν, μια και οι καταπληκτικές τιμές των προϊόντων με ξεσηκώνουν και τελικά γεμίζω τις τσάντες μου με πράγματα που υπό κανονικές συνθήκες δεν θα αγόραζα. "Η φτήνια τρώει τον παρά" δεν λένε; Δεν είναι μυστικό άλλωστε πως εμείς οι γυναίκες μόλις δούμε προϊόν σε προσφορά, τρελαινόμαστε!

  • Beauty


Από το beautybay.com επέλεξα δύο προϊόντα της Macadamia Natural Oil που ήθελα καιρό να δοκιμάσω. Γιατί από το beautybay; Γιατί οι τιμές εκεί είναι πολύ χαμηλότερες από τις εδώ τιμές. Συγκεκριμένα διάλεξα τη Nourishing Leave In Cream (4,40 ευρώ) που θρέφει και ξεμπερδεύει τη τρίχα, διευκολύνοντας το χτένισμα των μαλλιών και τη μάσκα μαλλιών (11 ευρώ τα 100ml).
Από την Kerastase αγόρασα την Discipline Keratine Thermique (19 ευρώ από 26 στο ariane.gr). Πρόκειται για μία κρέμα μαλλιών που προστατεύει από το φριζάρισμα και τη θερμότητα των συσκευών styling.


Aπό το φαρμακείο διάλεξα τα Pure Jasmine Shower Gel With Essential Oils (9 ευρώ από 12) και την κρέμα μαλλιών με πρόπολη και μέλι (7 ευρώ από 10) της Apivita. Από τα Sephora αγόρασα τη διάσημη συσκευή καθαρισμού Clarisonic (115 ευρώ από 150) την οποία δώρισα στην αδερφή μου και το καθαριστικό αφαίρεσης βερνικιού και glitter (4 ευρώ από 9) το οποίο βρήκα απίστευτα αποτελεσματικό. 


Περνώντας στη Chanel διάλεξα τα bronzers Les Beiges Healthy Glow Sheer Powder και Soleil Tan de Chanel (29 ευρώ από 58 και 24 ευρώ από 48). Επίσης βρήκα τη πούδρα Fit Me της Maybelline New York σε προσφορά (9 ευρώ) και δύο όμορφα κραγιόν από την Avon στις αποχρώσεις Blush Nude και Wine Berry (6-7 ευρώ από 12). 


  • Fashion


Στα Tsakiris Mallas στην Ερμού βρήκα την μαύρη shopping bag από Armani Jeans με -50% έκπτωση (100 ευρώ από 200).


Στα Attica βρήκα τις μπλούζες Guess σε έκπτωση -50% και διάλεξα δύο (38 και 35 ευρώ περίπου).


Τέλος, από το κατάστημα American Vintage στο McArthurGlen Athens βρήκα τη μπλούζα της φωτογραφίας με 54 ευρώ (από 140!).

Και κάπου εδώ τα ψώνια των εκπτώσεων έλαβαν τέλος.
Περιμένω να μου πεις τι αγόρασες εσύ στις εκπτώσεις! 

12 σχόλια:

  1. Με γεια!! Περιττό να πω πως ζηλεύω άπειρα την τσάντα και τα προϊόντα Chanel!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με γεια!!! μου άρεσε πάρα πολύ η τσάντα σου! καλοφόρετη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με γεια όλα Ιωάννα, να τα χαρείς! :) Το αφρόλουτρο με γιασεμί της Apivita πρέπει να μυρίζει πολύ ωραία! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μυρίζει φανταστικά Σταυρούλα μου και απ'όσο ξέρω κυκλοφορεί και σε travel σε πολύ μικρότερη τιμή! :)
      Ευχαριστώ πολύ!!! ❤️

      Διαγραφή
  4. Ααα και εγώ Ιωαννάκι μου κάνω πολλές αγορές στην περίοδο των εκτπώσεων! Βρίσκω αγαπημένα μου brand σε μισή τιμή. Τέλειες όλες οι αγορές σου, έχεις πολύ ωραίο γούστο! Και τα προϊόντα μακιγιάζ και τα ρούχα και η τσάντα είναι μούρλια!! Με γεια! Να τα χαρείς κοριτσάκι μου! Το μόνο προϊόν που δεν γνωρίζω είναι η συσκευή καθαρισμού Clarisonic...
    Μερικές από τις αγορές μου είναι 2 φορέματα, μια φούστα και μια μπλούζα Guess, ένα φόρεμα Juicy Couture, μια τσάντα Paul's Boutique και καλλυντικά Shiseido.
    υ.γ. πόσο μου αρέσει να βλέπω αυτά τα κοριτσίστικα post δεν περιγράφεται. Πολλά φιλάκια! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλέπω τα "ξετίναξες" κι ε΄συ τα μαγαζιά Ιωάννα μου! Καλά έκανες!!! :)
      Περιττό να σου πω πως όλες οι αγορές σου ακούγονται υπέροχες και πως έχουμε κοινά αγαπημένα!
      Φιλάκια πολλά! ❤️❤️❤️

      Διαγραφή
  5. Αχ αυτες οι εκπτωσεις, τελεια ολα με γεια σου Ιωαννα μου, αυτη η τσαντα ❤!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!!! :)
      Άσε, κάθε χρόνο τις περιμένω πως και πως! ❤️

      Διαγραφή
  6. Mε γεια σου Ιωαννάκι μου! Ελπίζω να τα ευχαριστηθείς όλα! Όσο για την Mia 2, περιμένω την ανάρτηση με τις εντυπώσεις σου! ;)
    Εγώ η αλήθεια είναι ότι περίμενα ανυπόμονα τις εκπτώσεις για αγορές ρούχων, αλλά τελικά δεν βρήκα αυτά που έψαχνα... Βρήκα όμως μισή τιμή την Frosted Pastels παλετίτσα των TBS και δεν αντιστάθηκα :) (έχω καταλήξει κουραστική μου φαίνεται με τα TBS :P )
    Φιλάκια πολλά Ιωαννάκι μου! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισχύει Φανή μου...Ούτε εγώ βρήκα ο,τι ήθελα και συμβιβάστηκα με τα μπλουζάκια που σας έδειξα...Ε όχι και κουραστική....Όλοι έχουμε τις αδυναμίες μας... ;)
      Φιλάκια πολλά! ❤️❤️❤️

      Διαγραφή