Monthly Favourites | Αγαπημένα Ιανουαρίου



Μια και ο Γενάρης έφτασε και επίσημα στο τέλος του (καλό μήνα είπαμε;) ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για τα προϊόντα ομορφιάς που χρησιμοποίησα περισσότερο κατά τη διάρκειά του. Αν θα είχα κάτι γενικό να παρατηρήσω βλέποντας τη λίστα που έχω ετοιμάσει, είναι πως αποτελείται κυρίως από προϊόντα περιποίησης και λιγότερο από προϊόντα μακιγιάζ. Αυτό βέβαια δεν μου κάνει εντύπωση, μια και ο Ιανουάριος, ως ο πιο κρύος, είναι ο κατεξοχήν μήνας περιποίησης της επιδερμίδας μας. Αυτό τουλάχιστον συμβαίνει στη δική μου περίπτωση. 
Πάμε λοιπόν να δούμε τα αγαπημένα μου...

  • Περιποίηση προσώπου και σώματος: 


Φουλ στην ενυδάτωση με δύο εξαιρετικές ενυδατικές κρέμες - μάσκες. Από τη μία η Korres Sleeping Facial (μπορείς να μάθεις περισσότερα εδώ), από την άλλη η Stella's Recip-Y Organic Aromatherapy Wine Youth. Η δεύτερη δεν είναι ακριβώς μάσκα, όμως προσωπικά την εφαρμόζω σε πλούσιες στρώσεις το βράδυ πριν κοιμηθώ και την αφήνω να λειτουργήσει καθ'όλη τη διάρκεια της νύχτας ως μάσκα ύπνου. Είναι οργανικό, 100% φυσικό προϊόν, χειροποίητο, με πλήθος δραστικών και ευεργετικών για το δέρμα συστατικών. Εννοείται πως θα σου μιλήσω αναλυτικά για το προϊόν πολύ-πολύ σύντομα. Στα μάτια χρησιμοποίησα κυρίως την Darphin Ideal Resource Anti-Dark Circle Eye Illuminator. Τα απανωτά λόγω διαβάσματος ξενύχτια (καταραμένη εξεταστική), ενέτειναν το πρόβλημα μαύρων κύκλων και χρειάστηκα ένα ιδιαίτερα αποτελεσματικό προϊόν για να τους καταπολεμήσω. 
Παράλληλα, χρησιμοποίησα ιδιαίτερα τις νέες μάσκες & scrubs της Erre Due και έμεινα κάτι παραπάνω από ευχαριστημένη. Στα καταστήματα θα βρεις μεγάλη ποικιλία επιλογών, ανάλογα με τον τύπο της επιδερμίδας σου και το κάθε ξεχωριστό πρόβλημα που αντιμετωπίζεις. Είναι προϊόντα οικονομικά, μια και διατίθενται σε πρακτική συσκευασία λίγων χρήσεων, και τα αποτελέσματά τους είναι άμεσα ορατά. 

Για την περιποίηση του σώματος δύο ήταν κυρίως τα προϊόντα που προ-τίμησα. Το θρεπτικό, ξηρό έλαιο σώματος με κρέμα φιστικιού και μανόλια της Dove (δεν θα σου πω πολλά εδώ γιατί ετοιμάζω αναλυτικό post με τις εντυπώσεις μου) και την Perfect Hands SOS κρέμα για πολύ ξηρά χέρια της bioten. H συγκεκριμένη είναι μία πολύ οικονομική και ιδιαίτερα αποτελεσματική πρόταση. Δεν είναι ο,τι πιο ενυδατικό έχω δοκιμάσει, όμως κάνει καλή δουλίτσα, απορροφάται άμεσα από το δέρμα και δεν αφήνει λιπαρή αίσθηση.

  • Μακιγιάζ:


Περνάμε στο μακιγιάζ και σε δύο καταπληκτικές παλέτες σκιών που με ενθουσίασαν. Η Sparkling Party Palette της Shiseido και η Artistry Little Black Dress της Amway περιέχουν υπέροχους συνδυασμούς χρωμάτων, για όλα τα γούστα. Η πρώτη περιλαμβάνει πιο ζεστές και ιδιαίτερα λαμπερές αποχρώσεις. Η δεύτερη αποτελείται από ροζ, μοβ, λευκές και γκρι αποχρώσεις, άλλες πιο δραματικές και άλλες πιο απαλές. Η ποιότητα και των δύο είναι εξαιρετική, οι συσκευασίες τους δε αξιολάτρευτες!
Συνεχίζω με δύο πούδρες, μία για σετάρισμα του μακιγιάζ και μία για ηλιοκαμένη όψη. Για την HD Powder της Make Up For Ever σου έχω ξαναμιλήσει αναλυτικά εδώ, περιττό λοιπόν να σου πω πόσο πολύ τη λατρεύω. Το Too Faced Bunny Bronzer είναι ένα bronzer με εξαιρετική απόδοση χρώματος. Περιλαμβάνει διαφορετικές αποχρώσεις που, όταν τις αναμείξεις μεταξύ τους, δημιουργούν ένα σκούρο μπρονζέ αποτέλεσμα που δεν "πορτοκαλίζει" καθόλου.
Το Tinted Brow Gel της Anstasia Beverly Hills είναι η μάσκαρα φρυδιών που μου έλυσε τα χέρια. Σταθεροποιεί καταπληκτικά τα φρύδια και παράλληλα τα χρωματίζει, καθορίζοντας το σχήμα τους και γεμίζοντας τα κενά τους, πολύ πιο αποτελεσματικά από μία συνηθισμένη μάσκαρα φρυδιών. Για να είμαι ειλικρινής είχα ακούσει πολλά θετικά σχόλια για το συγκεκριμένο προϊόν από τις beauty gurus του εξωτερικού, δεν γνώριζα όμως ότι κυκλοφορεί και στη χώρα μας (στα Sephora συγκεκριμένα). Όταν λοιπόν μου το δώρισε η αδερφή μου για τα Χριστούγεννα, η χαρά μου ήταν κάτι περισσότερο από μεγάλη. 

Τέλος, το άρωμα που χρησιμοποίησα περισσότερο μέσα στον Ιανουάριο ήταν το Black Opium από Yves Saint Laurent. Είναι ένα ιδιαίτερα μεθυστικό άρωμα, πλούσιο, σαγηνευτικό και συνάμα γλυκό. Σε συμβουλεύω να το δοκιμάσεις με την πρώτη ευκαιρία.

Αυτά λοιπόν ήταν τα αγαπημένα μου προϊόντα για τον περασμένο μήνα. 
Ποια ήταν τα δικά σου; Έχουμε κοινά; 

   

22 σχόλια:

  1. Το Black Opium δεν μπορεί να γίνει πιο καταπληκτικό <3
    Τέλεια όλα, ειδικά οι παλέττες σκιών φαίνονται υπέροχες! Καλό μήνα Ιωάννα μου, φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πήρα το άρωμα σε τύπου και έχει αρκετά έντονη μυρωδιά. Θα έλεγε πως είναι σίγουρα ένα άρωμα για βραδινές εξόδους. Βέβαια πολλές κοπέλες φορούν και το πρωί βαρύ άρωμα, γούστα είναι αυτά:) εμένα με ζαλίζει :Ρ Λατρεύω τα posts σου <3 φιλιά και καλό μήνα :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις κι άδικο Έφη μου...Τώρα που το σκέφτομαι κι εγώ βράδυ το φοράω κυρίως... Είναι πράγματι έντονο άρωμα...
      Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Φιλάκια πολλά!!! :) ❤

      Διαγραφή
  3. το black opium το φοράω εδώ και ένα μήνα και το αγαπώ!
    Όσο για τα bronzers της too faced... τα λόγια είναι περιττά!
    Πολύ ωραίες οι επιλογές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ αυτή η Korres Sleeping Facial, πρέπει να τη δοκιμάσω! Το άρωμα δεν ξέρω πως μυρίζει, πάντως έχει πολύ όμορφο μπουκάλι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σταυρούλα μου συμφωνώ... Όταν είδα το μπουκάλι του εντυπωσιάστηκα (είμαι και μανιακή με τα μπουκαλάκια)... :Ρ :)

      Διαγραφή
  5. με ξελογιασες πάλι με τα προϊοντα που δείχνεις..το black opium ειναι έρωτας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχα! Εμένα να δεις Βασιλική μου πως με ξελόγιασαν αυτά... ❤

      Διαγραφή
  6. Τι όμορφες οι παλέτες :) Ειδικά της Amway :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολυ ωραια, μου αρεσε πολυ η παλετα της amway!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όλες είναι καταπληκτικές εταιρείες αλλά έχω μια αδυναμία στη Dove. Θα χαρώ να δω σχόλιο σου και στο δικό μου blog irenesworld.squarespace.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλεια! τι όμορφες που δείχνουν αυτές οι παλέτες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι υπέροχες Νατάσα μου, τις έχω καταευχαριστηθεί! ❤

      Διαγραφή
  10. Να, λοιπόν, που ήρθε η ώρα το λαδάκι Dove να γίνει κοινό αγαπημένο μας, Ιωάννα μου! Το δε Black Opium, πραγματικά υπέροχο άρωμα σε εξίσου υπέροχο μπουκαλάκι! Στη wishlist! (είδες πώς συνδέω αναρτήσεις στο blog με αναρτήσεις στο instagram, ε? χαχαχα!) :P
    Στα δικά μου αγαπημένα αυτό το μήνα, αρκούμαι στην περιποίηση, μιας κ' στο μακιγιάζ απέφυγα τα πολλά πολλά, και θα έβαζα το λαδάκι Mythic Oil κ' Vitamin E eye cream. :) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ετοιμάσω και αναλυτικό post για το λαδάκι Φανή μου γιατί πραγματικά το έχω αγαπήσει! Για το Black Opium δεν έχω αποφασίσει ακόμη αν λατρεύω πιο πολύ το άρωμα ή το μπουκάλι... :Ρ
      Vitamin E κλασσική αξία!!!
      Φιλάκια πολλά! ❤❤❤

      Διαγραφή