Dove | Purely Pampering Nourishing Body Oil



Αν και το λογικό και συνηθισμένο είναι να σας προτείνω εγώ προϊόντα που δοκίμασα και με άφησαν ικανοποιημένη, πολλές φορές συμβαίνει και το ανάποδο. Ναι καλά διαβάσατε, αρκετά είναι τα προϊόντα που κατά καιρούς έχω αγαπήσει και που ίσως ακόμη να μην τα γνώριζα αν εσείς δεν μου είχατε μιλήσει γι'αυτά σε κάποιο σας σχόλιο ή μήνυμα. Κάπως έτσι συνέβη και με το ξηρό έλαιο σώματος της Dove με κρέμα φυστικιού και μανόλια. Η Fannie μου το είχε αναφέρει σε κάποιο της σχόλιο, σε κάποιο post. Μου είπε πόσο καλό προϊόν είναι και πόσο πολύ της είχε αρέσει.  Με τη Φανή ταιριάζουν πολύ τα γούστα μας όσον αφορά στις επιλογές ομορφιάς, οπότε δεν χρειάστηκα κάτι περισσότερο για να καταλάβω πως αυτό το προϊόν έπρεπε να το δοκιμάσω.  

Το Dove Purely Pampering Nourishing Body Oil είναι ένα ξηρό λάδι για το σώμα. Κυκλοφορεί σε δύο διαφορετικά αρώματα, στα Pistachio Cream & Manolia και Shea Butter & Warm Vanilla. Εγώ προτίμησα το πρώτο. Είναι άκρως ενυδατικό και ιδιαίτερα θρεπτικό για την επιδερμίδα. Απλώνεται υπέροχα και δημιουργεί αίσθηση πολυτέλειας και γαλήνης. Αφού απορροφηθεί εντελώς, λίγα λεπτά αργότερα, αφήνει την επιδερμίδα μεταξένια απαλή και πολύ ελαστικότερη. Επειδή είναι ξηρό έλαιο, δεν είναι καθόλου λιπαρό. Απεναντίας, είναι ιδανική επιλογή για κάθε τύπο δέρματος. Έχει ελαφριά υφή και τα αποτελέσματα θρέψης, ενυδάτωσης και απαλότητας που προσφέρει, γίνονται αντιληπτά από την πρώτη κιόλας χρήση.
Και περνάμε στο πιο απολαυστικό σημείο, στο άρωμά του. Είναι πραγματικά υπέροχο, ονειρικό. Αμέσως μόλις ανοίξεις το μπουκάλι, κλείνεις ασυναίσθητα τα μάτια σου και εισπνέεις βαθιά για να το αισθανθείς ακόμη καλύτερα, για να σε πλημμυρίσει. Είναι πλούσιο άρωμα (όχι βαρύ), λαχταριστό. Σου προσφέρει ευχαρίστηση και χαλάρωση. Είναι το άρωμα που θα ήθελες να έχεις πάνω σου εικοσιτέσσερις ώρες το εικοσιτετράωρο.   


Θετικά & Αρνητικά

  • Διαθέτει καταπληκτικό άρωμα.
  • Αφήνει την επιδερμίδα μεταξένια απαλή και "άνετη".
  • Δεν είναι καθόλου λιπαρό (σε κάθε περίπτωση λιγότερο λιπαρό από τις "πλούσιες" κρέμες σώματος.
  • Δημιουργεί πολυτελή αίσθηση. 
  • Είναι άμεσα αποτελεσματικό.
  • Προσφέρει ενισχυμένα αποτελέσματα θρέψης και ενυδάτωσης σε σχέση με μία κοινή λοσιόν σώματος.
  • Απλώνεται πανεύκολα στην επιδερμίδα και χρειάζεται μικρή ποσότητα ανά χρήση.
  • Είναι κατάλληλο για κάθε τύπο επιδερμίδας.

  • Χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να απορροφηθεί εντελώς (σε σχέση με μία λοσιόν σώματος).
  • Θα ήθελα το άρωμά του να διαρκεί περισσότερο στην επιδερμίδα (μετά από λίγες ώρες έχει εξασθενίσει). 

Σε κάθε περίπτωση μιλάμε για ένα προϊόν ιδιαίτερα οικονομικό και ευρέως διαθέσιμο. Αν και η τιμή του είναι αρκετά χαμηλή, τα αποτελέσματα που προσφέρει είναι εφάμιλλα άλλων, πολύ ακριβότερων ξηρών ελαίων για το σώμα. Μου αρέσει πολύ να το χρησιμοποιώ σε συνδυασμό με το αντίστοιχο αφρόλουτρο. Τα αφρόλουτρα της Dove άλλωστε προσφέρουν καταπληκτική ενυδάτωση και είναι από τα αγαπημένα μου.  Το συνιστώ σε όλες σας και ευχαριστώ πολύ τη Φανή που το συνέστησε σε εμένα.

Το έχετε δοκιμάσει; 

17 σχόλια:

  1. Εχω το αφρολουτρο και το λατρευω , σιγουρα θα το παρω καποια στιγμη, πολυ ωραιο review ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα αφρόλουτρα της Dove είναι από τα αγαπημένα τους, έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά όσον αφορά την ποικιλία αρωμάτων. Θα ήθελα πολύ να το δοκιμάσω μιας και ψάχνω ένα ξηρό λάδι αλλά όχι πολύ ακριβό. Ξέρεις αν μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε μαλλιά όπως άλλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία μου, δυστυχώς το συγκεκριμένο είναι αποκλειστικά για το σώμα... Κάνει όμως πολύ καλή δουλειά! :)

      Διαγραφή
  3. Πολύ χαίρομαι Ιωάννα μου που η πρότασή μου σου ταίριαξε τόσο! Εντωμεταξύ, ενώ έχω και το Shea Butter & warm vanilla, η μυρωδιά του Pistachio Cream & Manolia είναι ασύγκριτη! Η αλήθεια είναι πως απ' την πρώτη κιόλας φορά που χρησιμοποίησα το λαδάκι αυτό η πρώτη σκέψη που έκανα ήταν μία: "πότε θα βγει άραγε ο συνδυασμός αυτός σε κάποιο eau de toilette/parfum?"
    Φιλάκια Ιωαννάκι! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι απίστευτο το άρωμα... Όντως, μακάρι να υπήρχε και σε edt!
      Φιλάκια πολλά Φανή μου! :) <3

      Διαγραφή
  4. Φαίνεται απλά υπέροχο! Όταν μου τελειώσουν 2-3 που έχω ήδη ανοιξει και χρησιμοποιώ, θα το κοιτάξω σίγουρα!! Πολύ όμορφη η παρουσίασή σου! Φιλιά πολλά, Μαρτίνα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά μάλλον θα το πάρω! Η παρουσίασή σου με έπεισε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει να το δοκιμάσεις Jovanna μου, είναι πολύ καλό!!! :) :)

      Διαγραφή
  6. Το άνοιξα μια μέρα στο σούπερ μάρκετ, αλλά δε μύριζε τίποτα! Ή το συγκεκριμένο μπουκάλι το είχαν ανοίξει πολλές φορές και είχε αλλοιωθεί ή ήμουν κρυωμένη και δε μύριζα καλά! Πρέπει να το ξανατσεκάρω λοιπόν! Φαντάζομαι ότι η μυρωδιά θα διαρκεί λίγο περισσότερο αν το συνδυάσεις με το αντίστοιχο αφρόλουτρο! :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον το συγκεκριμένο έφταιγε Σταυρούλα μου γιατί γενικά μυρίζει έντονα όταν το ανοίγεις....Ναι διαρκεί περισσότερο με το αφρόλουτρο, αλλά μη φανταστείς πολλές ώρες... :(
      Φιλάκια πολλά!!! <3 :)

      Διαγραφή
  7. έχω και τς δύο μυρωδιές, αλλά αυτή είναι η πιο αγαπημένη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Χαρά μου σίγουρα θα πάρω και τη δεύτερη κάποια στιγμή, όμως όντως αυτή είναι και για μένα αγαπημένη!!! :)

      Διαγραφή
  8. δεν το έχω δοκιμάσει αν και θα το ήθελα πολύ γιατί λατρεύω τα λαδάκια :) :) παρ' όλα αυτά μου κάνει αρκετά ακριβό για την ποσότητά του :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω Έφη μου είναι 150μλ και χρειάζεται μικρή ποσότητα ανά χρήση, συμφέρει αρκετά περισσότερο από κάποια άλλα λαδάκια που έχω στο μυαλό μου... Όταν το πετύχεις σε προσφορά να το δοκιμάσεις, θα σου αρέσει πολύ! :)
      Φιλάκια! <3

      Διαγραφή