KORRES | L'eau de parfum I



Άφιξη από τις πολύ "δυνατές", προϊόν που ήρθε για να μείνει, είναι κατά τη γνώμη μου το νέο L'eau de parfum I της Korres. Ως Eau de Parfum, και μάλιστα το πρώτο της εταιρίας, έχει πολύ μεγαλύτερη διάρκεια από εκείνη των Eau de Toillete που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Ας δούμε όμως πιο αναλυτικά τι ακριβώς είναι αυτό που κάνει το L'eau de parfum I να ξεχωρίζει. 

Στη σύνθεση του αρώματος συναντιούνται η απλή πολυτέλεια και η φινέτσα. Μία μόνο επαφή είναι αρκετή για να σε κάνει να καταλάβεις πως αυτό που κρατάς στα χέρια σου και που στη συνέχεια θα ελευθερώσεις στο σώμα σου είναι ένα άρωμα ποιοτικό, κλασσικό, σαν εκείνα τα πανάκριβα που "χάζευες" από απόσταση. Εκλεπτυσμένο, μεθυστικό, σοφιστικέ, ερωτικό είναι οι πρώτοι χαρακτηρισμοί που έρχονται στο μυαλό μου. Πλούσια μυρωδιά που μαγεύει τους γύρω σου και που η ίδια απολαμβάνεις να αισθάνεσαι πάνω σου. 
Τη σύνθεσή του δεν θα την αναλύσουμε με τον παραδοσιακό τρόπο. Είναι πολύπλοκη, μυστηριώδης, με νότες που ενισχύουν την καρδιά του αρώματος. Σε γενικές γραμμές θα έλεγα πως το άρωμα εκπέμπει θέρμη, γλυκύτητα και μια πικάντικη υποψία.
Το Korres L'eau de parfum I είναι ιδανικό για την τολμηρή, αποφασιστική γυναίκα που πατάει γερά στα πόδια της, διατηρεί ωστόσο στο έπακρο την θηλυκή, γοητευτική της ταυτότητα. Άρωμα διαχρονικό με σύγχρονη όμως διάθεση, θα ταιριάξει εύκολα σε κάθε γούστο και σε κάθε ηλικία. Το σημαντικό είναι πως η γυναίκα που το φορά θα αισθάνεται υπέροχη και μοναδική. Μια τέτοια μυρωδιά άλλωστε δεν μπορεί παρά να τη θυμάσαι για πάντα.


Αυτό που θέλω να προσέξεις είναι η πολυτελέστατη συσκευασία του. Απλή, "βαριά", μαύρη, με χρυσή ετικέτα, μοιάζει σαν να φτιάχτηκε μόνο για σένα, για να την έχεις πάντα στο μπουντουάρ σου. 
Το καλό είναι πως η τιμή του είναι ιδιαίτερα προσιτή. Δεν σου κρύβω μάλιστα πως όταν το πρωτοδοκίμασα ήμουν προετοιμασμένη να ακούσω πολύ υψηλά νούμερα. Για καλή μας τύχη όμως, είναι τελικά πολύ χαμηλότερη από εκείνη των περισσότερων Eau de Parfum, η ποιότητά του όμως εφάμιλλη με εκείνη των ακριβότερων αρωμάτων.  
Μπορώντας πλέον με ασφάλεια να το συμπεριλάβω στη λίστα των πέντε αγαπημένων μου αρωμάτων (το έχω κυριολεκτικά λατρέψει!), σου προτείνω να το δοκιμάσεις κι εσύ με την πρώτη ευκαιρία. Είμαι βέβαιη πως θα εντυπωσιαστείς.

Το έχεις δοκιμάσει; Πως σου φαίνεται το νέο προϊόν;

6 σχόλια:

  1. Τι όμορφο post Ιωαννάκι μου! Δείχνει ενδιαφέρον! Πολυτέλεια και φινέτσα ε; Απίθανος συνδυασμός! Πολλά φιλάκια! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το λατρέψεις Ιωάννα μου!!!
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  2. Αααα, μεγάλη κουβέντα αυτό για την θέση του στην top 5 λίστα σου, Ιωάννα μου! Τόσο ωραίο, δηλαδή?! Με "τσίγκλισες" τώρα να ψάξω να το μυρίσω με την πρώτη ευκαιρία! :)
    Φιλάκια πολλά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανή μου ειδικά εσύ που έχεις αδυναμία στα αρώματα πρέπει να το μυρίσεις! Πολύ ιδιαίτερο, πολύ όμορφο!
      Φιλάκιαααα! <3 :)

      Διαγραφή
  3. Είναι υπέροχο άρωμα...το έχω αγαπήσει..τόσο ζεστό και γλυκό!!
    φιλια
    Μαιρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτό Μαίρη μου...ζεστό και γλυκό...
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή