Haul | Shopping, Christmas Gifts & more...



Μια και απ'όσο ξέρω σου αρέσουν πολύ τα haul-posts (και σε ποια δεν αρέσουν εδώ που τα λέμε;), σκέφτηκα να σου ετοιμάσω ακόμη ένα, για να σου δείξω όλες τις πιο πρόσφατες αγορές μου. Εδώ θα δεις αγορές ομορφιάς από το Δεκέμβρη και τον Ιανουάριο, δώρα Χριστουγέννων και μερικά ακόμη από την ονομαστική μου γιορτή. Όπως καταλαβαίνεις τα πραγματάκια που έχω συγκεντρώσει είναι αρκετά, καλύτερα λοιπόν να ξεκινήσουμε σιγά-σιγά...

  • Αγορές:



Ξεκινώ από την αγαπημένη μας essence. Διάλεξα τα: XXXL longlansting lipgloss matte effect στην απόχρωση 06 | XXXL shine lipgloss στην απόχρωση 29 | silky touch blush στην απόχρωση 10 | soo glow! cream to powder highlighter στην απόχρωση 10 | kalinka beauty blush στην απόχρωση 01 | τη παλέτα σκιών mountain calling από τη νέα ομώνυμη συλλογή της εταιρίας. 

Δες και ανοιχτή την παλέτα. Έχει υπέροχες αποχρώσεις και καταπληκτικό 3D packaging:



Συνεχίζω με elf cosmetics και τα: powder brush | mineral powder brush | ρουζ στις αποχρώσεις peachy keen, blushing rose, mellow mauve.


Περνάμε στα The Body Shop και στα: Coconut Cream Body Scrub | Coconut Cream Body Butter | Glazed Apple Body Butter | Lip & Cheek Stain Doll.


Και επειδή το make-up δεν είναι ποτέ αρκετό, εκμεταλλεύτηκα τις εκπτώσεις των γιορτών και προμηθεύτηκα τα: ρουζ Korres στις αποχρώσεις 15, 16, 32 | Bourjois Healthy Mix Concealer | Shiseido Perfect Refining foundation (το οποίο έχω λατρέψει αλλά θα σου μιλήσω σε ξεχωριστό post γι'αυτό) | Maybelline New York Colorshow στην απόχρωση 286.


Στο super market ανακάλυψα πολλές -ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ- προσφορές, αποφάσισα μάλιστα πως θα το επισκέπτομαι συχνότερα. Από την Assie εκμεταλλεύτηκα το -30% και διάλεξα το σαμπουάν και conditioner της σειράς Miracle Moist. Από την Elvive της L'Oreal Paris (-50%) επέλεξα το Extraordinary Oil (4,95 ευρώ) και τη μάσκα μαλλιών Δράση Αργινίνης x 3 (4,30 ευρώ). Τέλος ήθελα να δοκιμάσω τα νέα purely pampering nourishing body oils της Dove και προτίμησα το άρωμα φιστικιού και μανόλιας. 

  • Δώρα γιορτής και Χριστουγέννων:


Ο Άγιος Βασίλης (aka μαμά) μου έφερε αυτά τα χρυσά-ασημί Converse All Star σε στυλ πλατφόρμας. Πολύ βολικά, ιδανικά για όσες θέλουμε extra ύψος, υποφέρουμε όμως στα ψηλά τακούνια. 


To Stardust Light Multi Double Bracelet από την Swarovski, δώρο από το αγόρι μου.


Από την κολλητή μου ένα σετ με αφρόλουτρο, scrub σώματος, σαπουνάκι, υγρό σαπούνι χεριών και σφουγγαράκι Sephora με άρωμα πράσινου τσαγιού.


Kαι από την αγαπημένη μου αδερφούλα τα: Sephora ξηρό λαδάκι σώματος | Anastasia Beverly Hills Tinted Brow Gel Mascara | Too Faced Beach Bunny Bronzer | Sephora μάσκα προσώπου και μάσκα ματιών.


Αυτά ήταν μέσες άκρες όλα τα νέα μου αποκτήματα (νέα που λέει ο λόγος, γιατί κάποια κοντεύουν να κλείσουν δίμηνο). Τώρα έχεις μια γεύση από τα reviews που πρόκειται να ακολουθήσουν, ενδεχομένως κάποια προϊόντα να τα δεις και στα αγαπημένα των επόμενων μηνών. Αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες, ή ένα ολοκληρωμένο review για κάποιο από τα προϊόντα, άσε μου ένα σχόλιο από κάτω. Αν σου αρέσουν τα haul posts ενημέρωσε με επίσης με σχόλιο για να ξέρω να το επαναλάβω ενόψει και των εκπτώσεων. 

Εσύ τι ψώνισες, τι δώρα δέχθηκες στις γιορτές;

31 σχόλια:

  1. Είναι πολύ ωραία τα haul σου!Να κάνεις και αλλα!Μόνο αν μπορείς να αναγράφεις τιμή και προέλευση του κάθε προϊόντος (μαγαζί).Αν φυσικά αυτό σου είναι εύκολο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Νικολέτα μου και σ'ευχαριστώ για τη συμβουλή σου! Στα επόμενα haul δεν θα το παραλείψω! :)
      Σ'αυτό -μια και το παρέλειψα- σε ενδιαφέρει να σου πω προέλευση και τιμή για κάποια προϊόντα συγκεκριμένα;

      Διαγραφή
    2. καλησπέρα, εμενα θα με ενδιεφερε απο που ψωνίζεις essence?

      Διαγραφή
    3. Καλησπέρα! :)
      Ορισμένα από τα προϊόντα που βλέπεις είναι από τα Hondos Center, ενώ κάποια άλλα (συγκεκριμένα τα Kalinka) είναι από το beautyaz.gr!

      Διαγραφή
    4. με πρόλαβαν το ιδιο θα ρωτουσα :)

      Διαγραφή
  2. Λατρεύω τα haul <3 Υπέροχαα όλαα!!! Με γεια σου!! :) Περιμένουμε review για το foundation της Shiseido.. Φιλιά Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από καλυντικά κτλ Xmas box set Shea από Body Shop & την cc korres όλα τα άλλα ήταν βιβλία κ κάποια ρουχα.Wow τα σταράκια.Μπράβο στη μαμά ;) Njoy them all :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου! Με γεια σου κι εσένα! ♥♥♥

      Διαγραφή
  4. μα πόσο υπέροχα είναι όλα!!!??
    Να τα χαρείς Ιωάννα μου και να είσαι καλά που μας τα δείχνεις και παίρνουμε ιδέες τώρα στις εκπτώσεις!!!!

    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Εύα μου!
      Πολλά πολλά φιλάκια!!! ♥♥♥

      Διαγραφή
  5. Ερωτεύτηκα όλα τα προϊόντα που έδειξες αλλά πιο πολύ από όλα τα converse πόσο υπέροχο παπούτσι !!!Μεγειά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ! :)
      Τα είχα βάλει κι εγώ καιρό στο μάτι, οπότε μόλις πλησίασαν τα Χριστούγεννα είπα στη μαμά να αναλάβει δράση! :P

      Διαγραφή
  6. τα ρουζ του κορρέ φαίνονται υπέροχα! Τι καταπληκτικές φωτογραφίες είναι αυτές που έχεις βγάλει. Εντυπωσιάστηκα :D χααχα. Με γεια σου όλα. Ζήλεψα και το επόμενο post μου θα είναι haul! χαχα. Φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Έφη μου!!! Τέλεια! Λατρεύω τα haul posts! Να αφήσεις το link! ♥

      Διαγραφή
  7. Υπέροχες φωτογραφίες που αποτυπώνουν άψογα όλα αυτά τα τέλεια προιόντα!! Υπερλατρεία μου το coconut body butter του body shop, τα conversakia και το swarovski επίσης υπέρ-υπέρ-οχα δώρα!!! Να τα χαρείς όοοολα!!! :) Xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Όλγα μου για το σχόλιο! Χαίρομαι ιδιαίτερα που σου άρεσαν οι φωτογραφίες (γιατί για να είμαι ειλικρινής είχα ένα άγχος για το πως θα βγουν). Φιλάκια πολλά! ♥♥♥

      Διαγραφή
  8. Υπέροχα όλα! με γεια σου! αυτό το τζελ για τα φρύδια ποτέ δεν μπορώ να το πετύχω, πάντα είναι σε έλλειψη! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Νατάσα μου! :)
      Ναι ε; Είναι σε έλλειψη; Να σου πω σ'εμένα δώρο ήταν οπότε δεν το γνώριζα...Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  9. Με γεια σου όλα Ιωαννάκι μου! Το βραχιόλι πολύυυ ωραίο! Πήρες και το λαδάκι Dove! <3 Έρωτας!!!
    Από The Body Shop ψώνισα κι εγώ πολλά πραγματάκια (κλασικά :P) μεταξύ των οποίων το Glitter Liquid Eye Liner :)
    Όσο για δωράκια, δυο υπέροχες τσαντούλες από Accessorize :)
    Φιλάκια πολλά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε βέβαια! Τόσες φορές μου το είχες προτείνει, οπότε αμέσως μόλις έπεσε το μάτι μου πάνω του, τσουπ! Το άρπαξα! Σούπερ προϊόν, είχες πολύ δίκαιο! Α, το έχω κι εγώ το Glitter Liquid Eye liner, πολύ το ευχαριστήθηκα στις γιορτές!
      Με γεια και σε εσένα Φανή μου! Πολλά φιλάκια! ♥♥♥

      Διαγραφή
  10. Να τα χαρείς όλα Ιωάννα μου! Είναι υπέροχες οι αγορές σου και τα δωράκια σου εντυπωσιακά!
    Αχ, να σταθώ λίγο στο Stardust από την Swarovski!! Τα λατρεύω αυτά τα βραχιόλια, έχουν κάτι χρώματα και τέτοια λάμψη!
    Να είσαι πάντα ευτυχισμένη και το 2015 να σου φέρει όλα τα καλά του κόσμου! Πολλά φιλάκια! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Ιωάννα μου!
      Κι εγώ τα λατρεύω τα stardust από την πρώτη στιγμή που τα είδα για τους ίδιους λόγους... :)
      Μάκια! <3

      Διαγραφή
  11. Γεια σου! Από που πήρες τα παπούτσια και σε τι τιμή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα! :)
      Νομίζω ήταν από το κατάστημα tsouderos στην Κηφισιά και κόστιζαν γύρω στα 130 ευρώ. Ωστόσο είναι από τα χειμωνιάτικα σχέδια και δεν ξέρω αν κυκλοφορούν πλέον...

      Διαγραφή