Garnier | On the road Styling στο Fructis HairBus!



Μπορείς να μαντέψεις τι κάνει μια blogger ένα πρωινό Σαββάτου; Συνηθισμένα πράγματα, μη φανταστείς. Επιβιβάζεται σε ένα ροζ λεωφορείο, καθ'οδόν μιλά για χτενίσματα και τάσεις την ώρα που ο Νίκος Βιλλιώτης της δείχνει πως να φτιάχνει τα μαλλιά της, γυρίζει μέσα στο κέντρο της πόλης βγάζοντας selfies και τρώγοντας...μαλλί της γριάς και όλα αυτά παρέα με τη Fructis, την Τάμτα και τη Μαίρη Συνατσάκη. Συνηθισμένα πράγματα δεν είπαμε;
Ασφαλώς και αστειεύομαι, δεν είναι αυτό το σαββατιάτικο πρόγραμμά μου. Απλώς τις προάλλες συμμετείχα κι εγώ στο super ροζ event της Garnier, σε μία προσπάθεια να δω τα μαλλιά μου...αλλιώς!   
Για να δούμε παρέα τι ακριβώς συνέβη εκεί...


Το ροζ λεωφορείο μας περιμένει στο The Mall Athens και είναι έτοιμο για αναχώρηση. Τι μπορεί να κρύβει μια βόλτα στο κέντρο της πόλης;


Οικοδέσποινα του event είναι όπως είπαμε η Garnier και πιο συγκεκριμένα η νέα σειρά προϊόντων περιποίησης και styling Fructis "Πυκνά & Δυνατά". Τα νέα προϊόντα στόχο έχουν να αναβαθμίσουν την ποιότητα της τρίχας, ενισχύοντας τη δύναμη και την ανθεκτικότητά της εκ των έσω. Σε κάθε λούσιμο, τα μαλλιά δείχνουν ολοένα πυκνότερα, περισσότερο δυνατά και υγιή. Το σπάσιμο της τρίχας μειώνεται, ενώ τα μαλλιά παραμένουν απαλά και ανάλαφρα στη κίνηση. 
Η σειρά αποτελείται από το σαμπουάν, την κρέμα μαλλιών, τη μάσκα και τον ορό για τις άκρες, ενώ στο κομμάτι του styling θα συναντήσεις έναν αφρό και ένα spary διαμόρφωσης για πλούσια μαλλιά και ελαστικό κράτημα. 
Το προϊόν που ξεχώρισα κατευθείαν, είναι το hair spray. Προσφέρει στα μαλλιά σταθερό αλλά ελαστικό κράτημα, ανάλαφρη κίνηση και υφή, παράλληλα όμως δεν ξηραίνει υπέρμετρα την τρίχα. Το καλύτερο είναι πως μοιάζει εντελώς αόρατο, σαν να μην έχεις προϊόν styling στα μαλλιά σου, αφού δεν μπορείς να το εντοπίσεις όσο προσεκτικά κι αν κοιτάξεις.


Κατά τη διάρκεια της διαδρομής, ο Hair Expert της Garnier Νίκος Βιλλιώτης μας έδειξε "εν κινήσει" διαφορετικά looks για μακριά, "πυκνά & δυνατά" μαλλιά, χρησιμοποιώντας αποκλειστικά τα  δύο προϊόντα styling της νέας σειράς. Όλα τα looks ήταν υπέροχα και ιδιαίτερα εύκολα στη δημιουργία. Μοντέρνα, κολακευτικά και πολύ στιλάτα, ιδανικά για κάθε ξεχωριστή περίσταση. Μπορείς μάλιστα να τα δεις αναλυτικά και να πάρεις ιδέες για το δικό σου μοναδικό hairstyle εδώ: fructisland.gr 
Δυστυχώς τα δικά μου μαλλιά ήταν αρκετά κοντά για τα συγκεκριμένα looks (ελπίζω με τη χρήση της νέας σειράς να μακρύνουν σύντομα!) κι έτσι περιοριστήκαμε σε μία ατημέλητη "μπανάνα" με υφή και "wild" τελείωμα. Αν και δείχνει αρκετά "ελεύθερη", ήταν πολύ σταθερή. Το αστείο της υπόθεσης είναι πως ο χρόνος δημιουργίας της σε καμία περίπτωση δεν ξεπέρασε τα 4-5 λεπτά(!!!).


Και αφού φτιάξαμε τα μαλλιά μας και γίναμε κάπως πιο... "ευπαρουσίαστες", ώρα ήταν να μιλήσουμε και με τις πανέμορφες συνεπιβάτριες μας.


Η Μαίρη Συνατσάκη απευθύνει ερωτήσεις στις bloggers....


...και στην Τάμτα!


Νομίζω μια φωτογραφία μαζί επιβάλλεται...


Κι άλλη μία οι τρεις μας! Μα πόσο γλυκά ήταν αυτά τα δύο κορίτσια; Απίστευτα φιλικά, ευχάριστα και πανέμορφα.


Στάση στο Σύνταγμα για μαλλί της γριάς και φωτογραφίες. Ok είχε μαζευτεί αρκετός κόσμος εκεί τριγύρω, σε σημείο που ένιωσα περίεργα. Σκεφτόμουν "τι θα φαντάζονται όλοι αυτοί να βλέπουν εμένα την τρελή με το μαλλί της γριάς στο χέρι;". Ευτυχώς ήμασταν πολλές οι "τρελές", οπότε το κλίμα ήταν ιδιαίτερα απολαυστικό. Άλλωστε λίγη τρέλα δεν έβλαψε ποτέ κανέναν, σωστά;


Εδώ η αγαπημένη μου Εύη από το μοναδικό All things you are.

Μαζί με εμάς, στο event συμμετείχαν και πολλές ακόμη φίλες της Garnier. Σε συμβουλεύω λοιπόν να μην ξεχνάς να ακολουθείς τις αγαπημένες σου εταιρίες στο facebook και στα υπόλοιπα social media, ώστε να μένεις ενημερωμένη για τέτοιους είδους εκδηλώσεις, αλλά και για το πως μπορείς κι εσύ να συμμετέχεις σ'αυτές!

Έχεις δοκιμάσει τη νέα σειρά προϊόντων Garnier Fructis Πυκνά & Δυνατά;
Ποιες είναι οι εντυπώσεις σου;

10 σχόλια:

  1. δεν τα έχω δοκιμάσει γαμώτη, αλλά μυρίζουν πολύ όμορφα (σαμπουάν και conditioner). Σκέφτομαι μήπως πάρω τον αφρό όταν μου τελειώσει αυτός που έχω ^^. πρέπει να ταν τέλεια. φιλιά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου μυρίζουν υπέροχα όπως τα λες! Εγώ σε συμβουλεύω να πάρεις και τη λακ (αν χρησιμοποιείς γενικά λακ). Είναι εντελώς αόρατη, δεν κοκαλώνει τα μαλλιά, ούτε τα κολλάει μεταξύ τους και αφαιρείται εύκολα. Την έχω λατρέψει!
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  2. Μα πόσο όμορφο concept! Διαφορετικό και γεμάτο εκπλήξεις! Το χτένισμά σου μου άρεσε πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σνιφ-σνιφ!! Το έχασα και ήθελα τόσο πολύ να είμαι και εγώ μαζί σας στο κουκλίστικο ροζ λεωφορείο! Περάσατε υπέροχα και τα μαλλάκια σας τέλεια!! Ααααα! Εγώ σας βρίσκω απίθανες με το μαλλί της γριάς στο χέρι και πολύ όμορφες! Αμέ. Φιλάκια Ιωάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Ιωάννα μου! Κι εγώ θα ήθελα πολύ να ήσουν... :(
      Φιλάκια πολλά!!! ❤❤❤

      Διαγραφή
  4. Αααα, ούτε εγώ είχα πάρει είδηση για το event! Φαίνεται να περάσατε όντως πολύ ωραία!! Και θα συμφωνήσω πως ο κότσος σου πηγαίνει πολύ! Δείχνει ιδανική λύση για τις μέρες που δεν μπορεί κανείς να αφιερώσει παραπάνω από 5' στο χτένισμά του!
    Όσο για τη νέα σειρά της Garnier, έχω δοκιμάσει το conditioner το οποίο μ' άρεσε πολύ και μύριζε όντως τέλεια! Γενικά, τα conditioner Fructis είναι αυτά που πάντα αφήνουν τα μαλλιά μου απαλότερα απ' όποιασδήποτε άλλης εταιρείας!
    Φιλάκια, Ιωαννάκι! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Φανούλα μου!!!! :)
      Φιλάκια πολλά πολλά! ❤

      Διαγραφή
  5. έχω δοκιμάσει τη σειρά και με άφησε αρκετά ικανοποιημένη! τι τέλεια ιδέα!!!! πρέπει να ήταν μοναδική εμπειρία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή