Xmas Gifts | Ιδέες για χριστουγεννιάτικα δώρα



Οι μέρες περνούν, τα Χριστούγεννα πλησιάζουν και η γιορτινή διάθεση βρίσκεται στα ύψη. Για σήμερα λοιπόν σου ετοίμασα μία μικρή λίστα με ιδέες για όμορφα χριστουγεννιάτικα δωράκια που θα μας βάλουν για τα καλά στο κλίμα των γιορτών και θα φέρουν το πνεύμα των Χριστουγέννων κατευθείαν στην καθημερινότητά μας.   


Στα καταστήματα The Body Shop θα βρεις δεκάδες επιλογές δώρων για κάθε γούστο και για κάθε budget. Ενδεικτικά σου παρουσιάζω αυτά τα τρία sets, ενώ ακόμη περισσότερα μπορείς να δεις εδώ.


Η Sparkling Party Palette της Shiseido είναι η πιο λαμπερή παλέτα που έχεις συναντήσει. Για μένα δε, ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά. Με τη βοήθειά της θα δημιουργήσεις μοναδικά μακιγιάζ για πραγματικά λαμπερές εμφανίσεις στα ρεβεγιόν και στα parties που πλησιάζουν (αν το πάρεις απόφαση να την ανοίξεις, γιατί με τέτοια υπέροχη συσκευασία δύσκολο μου φαίνεται). Το σίγουρο είναι πως αν την επιλέξεις για δώρο, η "παραλήπτης" θα σε ευγνωμονεί για πάντα. 


Μυρωδάτες, λαχταριστές και άκρως...χριστουγεννιάτικες είναι οι επιλογές της Fresh Line. Μοναδικά sets αγαπημένων προϊόντων σε συλλεκτικές συσκευασίες και πανέμορφα κουτιά φτιαγμένα με αγάπη και φαντασία δίνουν στα Χριστούγεννα το πιο γλυκό καλωσόρισμα. Οι τιμές τους ξεκινούν από 12.50 ευρώ. Το συγκεκριμένο (σετ σταφύλι) περιέχει 5 προϊόντα και από 48.98 ευρώ κοστίζει μόλις 26.50.    


Το άρωμα είναι ένα πάντα κλασσικό και αρκετά προσωπικό δώρο που συνήθως εκτιμάται πολύ από τον παραλήπτη. Την περίοδο των Χριστουγέννων μάλιστα συνηθίζεται να "μπαίνουν" αρκετά καλές εκπτώσεις στα αρώματα, ευκαιρία λοιπόν να διαλέξουμε το κατάλληλο για τους αγαπημένους μας. Προτείνω το Modern Muse της Estee Lauder. Ακόμη, θα βρεις και προνομιακά αρωματικά sets που μαζί με το βασικό άρωμα σου δίνουν δώρο προϊόντα ειδικού ή και κανονικού μεγέθους.


Οι μάσκες και τα scrubs της Apivita έχουν πολύ όμορφη, ανανεωμένη συσκευασία, είναι οικονομικές και με το κατάλληλο "περιτύλιγμα" μπορούν να αποτελέσουν ένα ευφάνταστο και πολύ πρακτικό δώρο για τις γιορτές.


Μπορεί να σου φαίνεται μικρούλι για δώρο, η κολλητή σου όμως θα το εκτιμήσει σίγουρα. Και ποια κοπέλα δεν θα ήθελε ένα ακόμη Essie Polish στην συλλογή της, ειδικά όταν πρόκειται για μία τόσο λαμπερή και πολυτελή απόχρωση; Ιδανικό για τις glamorous εμφανίσεις των γιορτών, το συγκεκριμένο είναι το ένα από τα δύο νέα Essie Luxeffects.  

Και περνάμε σε μερικές προτάσεις, βγαλμένες από τη wishlist μου:


Μία βόλτα από τα Sephora και συγκεκριμένα από το counter της Benefit θα σου δώσει υπέροχες ιδέες για μοναδικά δωράκια, μια και τα φετινά sets της εταιρίας είναι πραγματικά αξιολάτρευτα. 


Μένουμε λίγο ακόμη στα Sephora για να ρίξουμε μια ματιά στο Sexy Gift set της GlamGlow. Περιέχει και τις τρεις διάσημες μάσκες της εταιρίας, τη Thirstymud σε κανονικό μέγεθος, τις Supermud και Youthmud σε μικρότερο και συμφέρει πολύ να το αγοράσεις, ειδικά αν το πετύχεις σε κάποια έκπτωση.


Και για το τέλος φύλαξα μία πολύ αγαπημένη μου εταιρία που, όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, συγκεντρώνει τα υπέροχα προϊόντα της σε καταπληκτικά sets. Αρωματικά κεράκια, αρώματα και κρέμες σώματος με την υπογραφή της Jo Malone μπορούν να αποτελέσουν το ιδανικό χριστουγεννιάτικο δώρο.

Αυτές λοιπόν ήταν οι δικές μου προτάσεις για όμορφα δώρα Χριστουγέννων.
Από αυτή τη λίστα, τι θα δώριζες και τι θα ήθελες να σου δωρίσουν;

20 σχόλια:

  1. τελεια όλα..υπέροχες επιλογες..αν ηταν στο χέρι μου θα τα επαιρνα όλα και για μένα και για δώρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα!!!!!!!!
    ζήλεψα τα μικρούλια Benefit καλλυντικά & σίγουρα πήρα ιδέες για δώρα!!!!
    Thank you Ιωάννα!!!!!!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύα μου, εγώ ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο! :)

      Διαγραφή
  3. πολύ όμορφο post με πολύ ωραιές ιδέες! :)
    (αγαπάμε τις μάσκες της apivita)
    πολλά φιλια και ευχές για όμορφες γιορτινές μερες!

    http://alternativebeautybymaria.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Φιλάκια πολλά και καλές γιορτές σε εσένα!!! <3 :)

      Διαγραφή
  4. Αααααα! Υπέροχα όλα! ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ!!!! χιχιχι!

    Φιλάκια,
    Ηλιάνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, Ηλιάνα μου κι εγώ ακριβώς αυτό είπα όταν τα πρωτοείδα!!! :)
      Φιλάκια! <3

      Διαγραφή
  5. Τόσο όμορφα όλα, Ιωάννα μου! Εγώ ήδη έχω ψωνίσει αρκετά δωράκια από τα body shop και η αλήθεια είναι πως ό,τι κι αν διάλεγε κάποιος από εκεί να μου δωρίσει σίγουρα θα το λάτρευα! Φιλάκια! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα body shop ξεπέρασαν τον εαυτό τους φέτος...Από τότε που βγήκε η χριστουγεννιάτικη συλλογή τέσσερις φορές έχω πάει! Τάχα μου για να πάρω δώρο σε κάποιον και όλο και κάτι παίρνω και για μένα...Οπότε σε καταλαβαίνω απόλυτα! Τώρα έχω βάλει στο μάτι το μεγάλο set Glazed Apple και με βλέπω να ξαναπηγαίνω...Χιχιχι!!!
      Φιλάκια πολλά Φανή μου! :) <3

      Διαγραφή
  6. Τι τέλειες προτάσεις :)
    Ειδικά τα set της Body shop τα οποία είναι φανταστικά φέτος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΝΤΑΞΕΙ! αυτό από benefit φαίνεται ΟΥΑΟΥ! το θέλωωωωωωωωωω :'( μαμάααααααα :Ρ χαχχ!! υπεροχα όοοολα όμως! αυτά τα lip butter του body shop! πόσο όμορφη συσκευασία, πόσο τέλεια! αχ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τα φετινά...απίστευτα!!!! :D Αχ και πάλι αχ!!!

      Διαγραφή
  8. Όλα τόσο όμορφα...Ειδικά η παλέττα της Shiseido και το σετάκι της Benefit νομίζω ότι είναι όνειρο!
    Πολύ ωραία παρουσίαση Ιωάννα μου. Καλές Γιορτές <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Λίλα μου! Καλές γιορτές και σε εσένα!!! :) <3

      Διαγραφή
  9. Εύχομαι καλες γιορτές σε ολους μας και πανω απο όλα υγεια !!!!!!!!!! Τώρα για τα δωράκια τι να πω!!!!!!! Όλα είναι υπέροχα !!!!!!! Fb Billy pappa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές γιορτές και σε εσένα, με υγεία και πολλή αγάπη!!! :) <3

      Διαγραφή