The Body Shop | #Xmas Everywhere!



Αγαπημένε μου Άγιε,
το χρόνο που μας πέρασε ήμουν καλό κορίτσι. Δεν στενοχώρησα πολύ τους δικούς μου και γκρίνιαζα λιγότερο από άλλες φορές. Αν και χρειάστηκε να περιμένω σε πολλές και μεγάλες ουρές, έκανα υπομονή και δεν τσακώθηκα με κανέναν (ούτε με όσους προσπάθησαν να μου κλέψουν τη θέση). Και όταν κάποιος μου μίλησε με αγένεια, κρατήθηκα και δεν του απάντησα όπως θα περίμενες. Ούτε την αδερφή μου μάλωσα όταν μου χάλασε την αγαπημένη μου παλέτα σκιών.
Θέλω λοιπόν να σου ζητήσω ένα πολύ ξεχωριστό δώρο για τα φετινά Χριστούγεννα. Μην ανησυχείς, δεν πρόκειται να σε βάλω σε κόπο. Ούτε εσένα, ούτε τους βοηθούς σου. Το μόνο που έχεις να κάνεις, είναι να περάσεις από ένα κατάστημα The Body Shop και να γεμίσεις το σάκο σου με όσα περισσότερα πράγματα μπορείς. Εντάξει, θα σου δείξω κι εγώ τι ξεχώρισα, όμως η τελική επιλογή θέλω να είναι δική σου (μην χαλάσουμε και τελείως την έκπληξη).

Η νέα εποχική σειρά Glazed Apple απαρτίζεται από προϊόντα που μέχρι κι εσύ θα ζήλευες και το άρωμά τους είναι πραγματικά λαχταριστό. Εκτός από μεμονωμένα, κυκλοφορούν και σε υπέροχα sets, να σαν κι αυτό που βλέπεις ακριβώς από κάτω.


Όνειρο οι συσκευασίες, δεν συμφωνείς; Να ας πούμε αυτό το μεταλλικό μήλο δεν είναι υπέροχο; Και που να το ανοίξεις! Εκεί υπάρχει η μεγαλύτερη έκπληξη.


Εκτός όμως από την Glazed Apple, θα βρεις και δύο ακόμη εποχικές σειρές προϊόντων. Την γλυκιά Vanilla Brulee και τη ζουμερή Frosted Cranberry.



Τα προϊόντα των αγαπημένων μου αρωματικών σειρών κυκλοφορούν τώρα σε αξιολάτρευτα σετάκια. Ίσως θα ήταν καλή ευκαιρία να προμηθευτώ μερικά, μια και οι τιμές τους είναι πραγματικά δελεαστικές (από 9 ευρώ).




Το κουτί που βλέπεις ακριβώς από κάτω δεν είναι ένα οποιοδήποτε κουτί. Είναι ένα μουσικό κουτί γεμάτο μελωδίες και αρώματα και είναι αλήθεια πως πολύ θα ήθελα να βρίσκεται στο δωμάτιό μου.


Χαρά, αγάπη, ειρήνη, λέξεις που αποκτούν ακόμη μεγαλύτερο νόημα στις γιορτές. Γεμάτες με προϊόντα από τις τρεις εποχικές σειρές της The Body Shop, μεταμορφώνονται σε δώρα με πρακτική και συμβολική αξία. 


Αυτό το έλκηθρο μπορεί να μην το σέρνουν τάρανδοι, όμως είναι εξίσου χαριτωμένο με το δικό σου. Περιλαμβάνει τέσσερα αφρόλουτρα σε ειδικό μέγεθος και κοστίζει 13 ευρώ.  


Δες και μια πολύ ξεχωριστή χριστουγεννιάτικη κάρτα! Εκτός από ευχές περιέχει και προϊόντα The Body Shop.


Η συλλογή μακιγιάζ είναι πραγματικά παραμυθένια. Όμορφα χρώματα για εντυπωσιακές εμφανίσεις, θα δώσουν στις γιορτές μας όλη τη λάμψη που χρειαζόμαστε. 


Και μην ξεχάσεις να φέρεις στην αδερφή μου αυτή τη χαριτωμένη geisha. Από την πρώτη στιγμή που την είδε την ερωτεύτηκε. Το κόκκινο χρώμα της είναι ιδανικό για να τονίζει μάγουλα και χείλη, ενώ όσο πιο πολλές φορές εφαρμόζεις το προϊόν τόσο πιο έντονο γίνεται το αποτέλεσμα.


Και θέλω να σε παρακαλέσω ο,τι μου φέρεις, να μου το φέρεις επί τρία. Ένα για μένα, ένα για τη κολλητή μου και ένα για τη φίλη μου που διαβάζει τώρα το γράμμα μου. 

Α! Και μην ξεχάσω. Με κάθε επιλεγμένο δώρο που θα διαλέξεις για μένα, θα κάνεις ένα ακόμη παιδί ευτυχισμένο. Φέτος η The Body Shop ενώνει τις δυνάμεις της με τη War Child, την παγκόσμια φιλανθρωπική οργάνωση για παιδιά-θύματα πολέμου, με σκοπό να πραγματοποιήσει την ευχή των παιδιών για εκπαίδευση. Έτσι, ένα μέρος των χρημάτων που θα διαθέσουμε, στέλνει ένα παιδί για μάθημα. 

Αυτά από μένα Άγιε μου. Ελπίζω το γράμμα μου να φτάσει εγκαίρως στα χέρια σου.
Με αγάπη,
Ιωάννα. 

ΥΓ: Αν αυτό που θα διαλέξεις κοστίσει πάνω από 17 ευρώ, θα σου δώσουν δώρο και ένα υπέροχο body butter (50 ml) στο άρωμα της χριστουγεννιάτικης συλλογής που προτιμάς! 

16 σχόλια:

  1. Θέλω κι εγώωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!! Καλό μήνα κουκλίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα φτάσει γρήγορα Ιωαννάκι το γράμμα σου γιατί είναι γραμμένο με τόση αγάπη!
    Τι παραμυθένιο post είναι αυτό, ονειρόκοσμος θα έλεγα!
    Καλό μήνα, όμορφο και γεμάτο αγάπη, αγκαλιές και χαρούμενες στιγμές!! Φιλάκιααααα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωάννα μου σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για τα όμορφα λόγια σου. Χαίρομαι που σου άρεσε το post.
      Φιλάκια πολλά και καλό μήνα! :) <3

      Διαγραφή
  3. τι όμορφο post :) Θα επέλεγα σίγουρα τη σειρά με τη βανίλια :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εγώ αγόρασα το frosted cranberry έχει πολύ ωραία άρωμα και πράγματι τα σετάκια τους είναι μια καλή ευκαιρία για δώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλεια Δώρα Φαίη μου! Εγώ από εκεί θα πάρω στις φίλες μου! :) <3

      Διαγραφή
  5. Αχ, Ιωάννα μου, νομίζω είχες μαντέψει ότι το περίμενα πώς και πώς αυτό το πόστ σου! Όλα τα σετάκια είναι ένα κι ένα! Τα δε χριστουγεννιάτικα αρώματα μεθυστικά! Δυστυχώς, η προσφορά με το body butter δώρο έχει λήξει (ειδικά στο κατάστημα της Ερμού από την προηγούμενη εβδομάδα)... Ήδη πάντως έχω αγοράσει κάποια δωράκια από τα σετάκια τους, αλλά το δώρο μου για μένα το καθυστερώ λίγο γιατί ακόμα δεν έχω καταλήξει ποιο απ' τα 3 εορταστικά αρώματα μ' αρέσει καλύτερα!
    Φιλάκια Ιωάννα μου! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αλήθεια Φανή μου; Ευτυχώς εγώ την πρόλαβα :Ρ! Ήταν μέχρι εξαντλήσεως...Κι εμένα Φανή μου μου αρέσουν και τα τρία πολύ! Ίσως ένα τσακ παραπάνω το glazed apple... <3 <3 <3
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  6. Τι γλυκούλικες συσκευασίες ειναι αυτές, πανέμορφο post :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχο post!!Μπες να δεις αυτά που διαλέξαμε εμείς!! http://beautyholics2013.blogspot.gr/2014/12/the-body-shop-festive-season.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Hohoho τι νόστιμο γράμμα! Καλές μας γιορτές <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή