Nivea | Sensitive



Ανάμεσα στα αγαπημένα μου προϊόντα για τον περασμένο μήνα, σου έδειξα και τη κρέμα ημέρας Sensitive της ομώνυμης σειράς περιποίησης για ευαίσθητες επιδερμίδες της NIVEA. H αλήθεια είναι πως τη χρησιμοποίησα αρκετές φορές μέσα στο Νοέμβρη μαζί με ολόκληρη τη νέα σειρά και οι εντυπώσεις μου είναι πολύ θετικές. Μαζί με εμένα όμως την χρησιμοποίησε και η αδερφή μου, της οποίας η επιδερμίδα (σε αντίθεση με τη δική μου) είναι εξ'ορισμού ευαίσθητη. Σκέφτηκα λοιπόν πως θα είναι πολύ πιο χρήσιμο για τις ενδιαφερόμενες να διαβάσουν το δικό της review και όχι το δικό μου. Άλλωστε, τις ανάγκες μιας πραγματικά ευαίσθητης επιδερμίδας δύσκολα μπορώ να τις κατανοήσω εγώ και κάθε άλλη κοπέλα που δεν ταλαιπωρείται από ευαισθησία, τουλάχιστον όχι σε σημαντικό βαθμό. Ας αφήσουμε λοιπόν την ανάλυση στους "ειδικούς" του θέματος και εν προκειμένω στην αδερφή μου, την Ηρώ.

Πριν όμως πάρει το λόγο, να σας δώσω εν συντομία μερικές πληροφορίες για τη νέα σειρά Nivea Sensitive. Αποτελείται από ενυδατική κρέμα ημέρας με SPF15, από γαλάκτωμα καθαρισμού και από νερό καθαρισμού micellar. Τα τρία προϊόντα είναι σχεδιασμένα να καταπολεμούν συμπτώματα ευαισθησίας του δέρματος όπως οι κοκκινίλες, η ξηρότητα και η αίσθηση τραβήγματος και να βοηθούν την επιδερμίδα να αντιστέκεται στους εξωτερικούς, επιβαρυντικούς παράγοντες που την πλήττουν καθημερινά. Οι ισορροπημένες, ελαφριές συνθέσεις τους είναι ιδανικές για κάθε τύπο ευαίσθητης επιδερμίδας (ξηρές, κανονικές, μικτές), είναι εντελώς άοσμες, απαλλαγμένες από χρωστικές και parabens.
Ας ακούσουμε τώρα την Ηρώ:

"Αρχικά να σας πω δυο λόγια για την επιδερμίδα μου. Εδώ και αρκετά χρόνια έχω ακμή, ενεργή ακόμα, και λόγω μιας θεραπείας που έκανα πριν ένα χρόνο το δέρμα μου έγινε πολύ ξηρό σε πολλά σημεία και απέκτησα ατοπική δερματίτιδα (στην περιοχή γύρω από το στόμα, στους κροτάφους και στο λαιμό). Πλέον το πρόσωπό μου χρειάζεται πολύ καλή ενυδάτωση με προϊόντα που δεν θα ενοχλήσουν ούτε την δερματίτιδα, ούτε όμως και την ακμή μου


Η κρέμα Sensitive δεν ερέθισε καθόλου το δέρμα μου. Την βρίσκω αρκετά ενυδατική, όσο ακριβώς χρειάζεται η επιδερμίδα μου μέσα στη μέρα. Είναι κατάλληλη για το πρωί αφού περιέχει SPF15, χρειάζεται όμως 2-3 λεπτά μέχρι να απορροφηθεί εντελώς. Επειδή τη χρησιμοποιώ μόνο ένα μήνα, δεν είδα κάποια μεγάλη βελτίωση στα δικά μου συμπτώματα ευαισθησίας. Το σημαντικό είναι πάντως πως από τότε που ξεκίνησα τη χρήση της δεν υπήρχε έξαρση ούτε της δερματίτιδας, ούτε της ακμής, ενώ η αίσθηση τραβήγματος μειώθηκε αρκετά όσο είχα το προϊόν στο πρόσωπό μου.  


Το γαλάκτωμα το χρησιμοποιώ ως εξής: απλώνω μία ποσότητα στο πρόσωπό μου (δεν χρειάζεται πολύ προϊόν), κάνω απαλό μασάζ και αφαιρώ με έναν δίσκο ντεμακιγιάζ ή απλό βαμβάκι. Αφαιρεί πολύ καλά το μακιγιάζ και αφήνει το δέρμα μου πιο απαλό και καλά ενυδατωμένο.
Το micellar νερό της σειράς αφαιρεί εξίσου καλά το μακιγιάζ χωρίς να μου ξηραίνει το πρόσωπο. Δεν είναι τόσο ενυδατικό όσο το γαλάκτωμα, είναι όμως πολύ απαλό και αποτελεσματικό. Κανένα από τα δύο προϊόντα δεν ερεθίζει την επιδερμίδα, ούτε ενοχλεί τα μάτια μου."

Γνωρίζοντας την περίπτωση της αδερφής μου από πρώτο χέρι, έχω να σας πω πως έχει ταλαιπωρηθεί πολύ από την κατάσταση της επιδερμίδας της τα τελευταία χρόνια. Το υπέρ-ευαίσθητο δέρμα της δύσκολα δέχεται προϊόν επάνω του, κάτι που την κάνει ιδιαίτερα προσεκτική στις επιλογές της (αν αντιμετωπίζεις αντίστοιχο πρόβλημα, θα καταλαβαίνεις ακριβώς τι εννοώ). Από τις εντυπώσεις της λοιπόν καταλαβαίνω πως η NIVEA Sensitive είναι μια σειρά που απευθύνεται πράγματι στις ευαίσθητες επιδερμίδες. Το αν θα τις ωφελήσει σε βάθος χρόνου, εδώ θα είμαστε και θα το δούμε. Σε κάθε περίπτωση όμως, θα προσφέρει καθαρισμό, προστασία και ενυδάτωση, χωρίς να ερεθίσει την επιδερμίδα. 

Έχεις δοκιμάσει κάποιο προϊόν NIVEA Sensitive;
Πως σου φάνηκε; 

4 σχόλια:

  1. πολύ πολύ ωραίο και αναλυτικό review και με βοήθησες να γνωρίσω τα προϊόντα αφού δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από αυτή τη σειρά! Θα το κάνω σύντομα όμως!
    Καλή εβδομάδα!

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστούμε πολύ Εύα μου, κι εγώ κι η αδερφή μου! :)
      Καλή εβδομάδα και σε εσένα! Φιλάκια! <3

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα κι από μένα και συγχαρητήρια για το blog σου!!! :)
    Έχω κι εγώ αντίστοιχα προβλήματα ακμής και το πρόσωπό μου δείχνει συνεχώς θαμπό και αφυδατωμένο. Πέρα από τα παραπάνω συμπτώματα που αναφέρει η αδερφή σου (την οποία την καταλαβαίνω απόλυτα!!) έχω επίσης και τα: αίσθημα καύσου και ξεφλούδισμα. Την ενυδατική της Nivea sensitive την αγόρασα πρόσφατα κι έχω μείνει αρκετά ευχαριστημένη. Το πρόσωπό μου δε φαίνεται θαμπό και ξεφλουδισμένο και η ενυδάτωση κρατά όλη μέρα. Επίσης, μία άλλη κρέμα προσώπου που μου είχε συστήσει η δερματολόγος για το υπερ-ευαίσθητο δέρμα μου ήταν η Sensitive Creme της FROIKA (δεν είναι όμως κρέμα ημέρας, είναι ενυδατική για μετά το μπάνιο ή για όποτε νιώθεις το δέρμα να "καίει" ή να "τραβάει"). Έχω και την ντεμακιγιάζ από την ίδια σειρά και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη. (Την αναφερω σε περίπτωση που δεν την έχει δοκιμάσει ήδη η αδερφή σου - προειδοποιώ όμως ότι είναι λίγο ακριβούτσικη).

    Και πάλι συγχαρητήρια για το blog και σόρρυ για το τόσο μεγάλο σχόλιο :)
    Μαριάνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Μαριάνα μου για τα υπέροχα λόγια σου και για τις χρήσιμες συμβουλές σου. Είμαι σίγουρη πως όλα τα κορίτσια που αντιμετωπίζουν αντίστοιχα προβλήματα με εσένα και την αδερφή μου θα βοηθηθούν πολύ από τις παρατηρήσεις σου.
      Φιλάκια πολλά πολλά! <3 :)

      Διαγραφή