Monthly Favorites | Αγαπημένα Δεκεμβρίου



Στο κατώφλι του νέου έτους και ενώ οι ετοιμασίες για την βραδιά της αλλαγής ξεκίνησαν, εμείς θα μιλήσουμε για τα αγαπημένα προϊόντα του τελευταίου μήνα του 2014, του Δεκεμβρίου. Πολλές νέες "αγάπες" ανακάλυψα μέσα στο Δεκέμβρη, τόσο στο μακιγιάζ, όσο και στη περιποίηση. Το χειμωνιάτικο σκηνικό σε συνδυασμό με το γιορτινό κλίμα, δίνουν πάντα έμπνευση για λαμπερά μακιγιάζ και πολυτελή περιποίηση. 
Πιο αναλυτικά...


Στη βάση του μακιγιάζ δύο ήταν οι σύμμαχοί μου και οι δύο είχαν την υπογραφή της Shiseido. To Perfect Refining foundation σε συνδυασμό με τη νέα πούδρα Sheer & Perfect Compact με βοηθούσαν να δημιουργήσω το τέλειο "flawless" look με την πιο εκπληκτική διάρκεια. Ιδανικά για καθημερινό μακιγιάζ, αλλά και για μακιγιάζ που "αντέχει" στο πέρασμα των ωρών, σίγουρα θα τα προτιμήσω και τους επόμενους μήνες (εννοείται θα ακολουθήσει αναλυτικό review, γιατί έχω να σου πω πολλά για τις επιδόσεις τους). Η Lip & Cheek Doll από την χριστουγεννιάτικη συλλογή μακιγιάζ της The Body Shop ήταν το προϊόν που πρόσφερε ζωηρό χρωματάκι σε μάγουλα και χείλη και μία όψη υγιούς και δροσερού δέρματος (όπως αυτό που έχουν τα κοριτσάκια). Το Rasberry Twist Lipstick της Korres στην απόχρωση Seductive ήταν το τέλειο ζουμερό, βουργουνδί χρώμα, αυτό ακριβώς που ζητούσα στις εξόδους μου για μακιγιάζ που τραβάει τα βλέμματα. Όσον αφορά στο μανικιούρ, ένας ήταν ο συνδυασμός που προτίμησα. Το Precious Black της Korres μαζί με το νέο Essie Luxeffects ήταν τα ιδανικά βερνίκια για το πιο glamorous μανικιούρ. 


Περνώντας στην περιποίηση, θέλω να σου μιλήσω για το νέο αφρόλουτρο της bioten με άρωμα ίριδας και περγαμόντου. Μυρίζει παραδεισένια, είναι ενυδατικό, δημιουργεί πλούσιο αφρό και είναι ιδιαίτερα οικονομικό. Για την απολέπιση του σώματος χρησιμοποίησα αρκετά το scrub με άρωμα σταφυλιού από την Fresh Line, ενώ για την ενυδάτωση προτίμησα το body butter της The Body Shop από τη νέα εποχική σειρά Glazed Apple. Επειδή τα χείλη μου ήταν μονίμως ξηρά λόγω του κρύου, επέλεξα το Coconut Lip Butter από The Body Shop, ενώ η νέα κρέμα απολέπισης με μύρτιλλο της Apivita ήταν ένα ακόμη προϊόν που λάτρεψα. Κατάλληλη για την ήπια απολέπιση του προσώπου, προσφέρει δέρμα μεταξένια απαλό και αισθητά πιο λαμπερό. Συνεχίζουμε με μαλλιά και συγκεκριμένα με την μάσκα Mythic Oil της L'Oreal Professionnel και το The Revitalizing Oil της Darphin. Με τη χρήση τους είχα κάθε στιγμή λαμπερά και απαλά μαλλιά, πιο δυνατά και ανθεκτικότερα. 
Τέλος, δεν θα μπορούσα να παραλείψω το νέο L'eau de Parfum I της Korres. Ετοιμάζω αναλυτικό post για το άρωμα οπότε τώρα δεν θα σε ζαλίσω με πολλές λεπτομέρειες. Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι πως αν δεν το μύρισες ήδη, χάνεις. 

Να λοιπόν τα αγαπημένα μου προϊόντα για το μήνα Δεκέμβρη.
Ποια ήταν τα δικά σου; Έχουμε κοινά;   

10 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία προιόντα!Εγώ θέλω πολύ να δοκιμάσω την lip&cheek doll απο the body shop!Αν θέλεις,πέρνα μια βόλτα απο το blog μου!Είμαι καινούρια και θα εκτιμούσα πολύ την επίσκεψη σου.Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Μαρία μου! Εννοείται, θα περάσω! Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  2. το exfoliating scrub από Fresh Line είναι κοινό μας αγαπημένο!!
    Όπως και η κρέμα απολέπισης με μύρτιλλο από apivita!!
    Θέλω πολύ να δοκιμάσω και τα υπόλοιπα αγαπημένα σου κορίτσι!
    Ευχές για την πιο υπέροχη χρονιά!!!

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που έχουμε κοινά Εύα μου!!!
      Καλή χρονιά, με υγεία και αγάπη!!! ♥♥♥

      Διαγραφή
  3. Aχ το άρωμα του Κορρέ το μύρισα και μου άρεσε τόοοοσο πολύ!!
    απόλα τα άλλα μόνο την μάσκα mythic oil έχω δοκιμάσει αλλά δεν με ξετρέλανε...
    Καλές Γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι άρωμα-έρωτας!!! Το λατρεύω!
      Καλή χρονιά Ευαγγελία μου! :)

      Διαγραφή
  4. Πάρα πολύ όμορφα προιόντα!ειδικά της bioten μυρίζει απίστευτα!!
    Εάν θές πέρνα μία βόλτα από το blog μου!1 ♥
    Καλή Πρωτοχρονιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Κατερίνα μου, είναι φανταστικό!
      Καλή χρονιά!!! ♥

      Διαγραφή
  5. Χρόνια Πολλά! Καλή Χρονιά! To scrub της Fresh Line και το body butter από τα the body shop είναι και δικά μου αγαπημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχα και τα 2! ♥
      Καλή χρονιά κι ευτυχισμένη!!! :)

      Διαγραφή