Beauty Favourites | Top 10 (+1) of 2014



To πήγαινα από εδώ, το έφερνα από εκεί και άκρη δεν έβγαζα. Αλήθεια πόσο δύσκολο είναι να χωρέσεις τόσα αγαπημένα προϊόντα σε μία τόσο μικρή λίστα; Δέκα μόνο; Μα εγώ λάτρεψα πολλά περισσότερα. Θα μπορούσα να φτιάξω πολλές λίστες, μία για κάθε κατηγορία (μαλλιά-σώμα-πρόσωπο-μακιγιάζ) and that's all. Έτσι όμως θα χανόταν κάπως το νόημα δεν συμφωνείς; Θα σου μιλούσα για σαράντα, πενήντα, μπορεί και εξήντα προϊόντα και εσύ δεν θα μπορούσες να καταλάβεις ποια ήταν ΤΑ κορυφαία ανάμεσά τους. Άλλωστε, ανατρέχοντας στα "αγαπημένα του μήνα" μπορείς να δεις όλα τα προϊόντα που λάτρεψα κατά καιρούς μέσα στο 2014.

Για να δούμε όμως, τι είναι αυτό που κάνει ένα προϊόν top of the year;
  • Θα πρέπει να χρησιμοποιήθηκε πολύ μέσα στο χρόνο, όχι μόνο 20-30 μέρες.
  • Από τα υπόλοιπα προϊόντα της κατηγορίας του, θα πρέπει για κάποιο λόγο να ξεχώρισε.
  • Με κάποιον τρόπο θα πρέπει να ωφέλησε την επιδερμίδα, την εμφάνιση, την καθημερινότητά μου περισσότερο από άλλα προϊόντα.  
  • Θα πρέπει και σαν προϊόν να είναι σημαντικό. Δεν θα μπορούσα να βάλω στα top of the year μία λίμα για παράδειγμα. Γι'αυτή τη δουλειά υπάρχουν τα αγαπημένα του μήνα.
Και αφού σου εξήγησα με ποια κριτήρια διάλεξα τα 10 αγαπημένα μου προϊόντα ολόκληρου του χρόνου, πάμε να δούμε ποια είναι αυτά τα προϊόντα:

  1. Apivita Aqua Vita: γιατί είναι η κρέμα που χρησιμοποίησα περισσότερο μέσα στο 2014 και γιατί με τη βοήθειά της βελτιώθηκε πολύ η κατάσταση της επιδερμίδας μου.
  2. Shiseido Ultimune: γιατί είναι επαναστατικό και ιδιαίτερα αποτελεσματικό προϊόν, τα οφέλη του οποίου είναι πολλά και γίνονται εύκολα αντιληπτά.
  3. Estee Lauder Clear Difference Advanced Blemish Serum: γιατί είναι η αγωγή που βοήθησε πολύ το δέρμα μου στις προβληματικές περιόδους του, καταπολεμώντας τις ατέλειες και διατηρώντας το σε καλή κατάσταση.
  4. Bio-Oil: γιατί λόγω των αναρίθμητων χρήσεων του, διευκόλυνε την καθημερινότητά μου με πάρα πολλούς τρόπους, ολόκληρο το χρόνο.
  5. The Body Shop Wild Argan Oil Solid Oil: γιατί είναι super ενυδατικό, ιδανικό ακόμη και για τα πιο ξηρά σημεία του δέρματος και επιπλέον μυρίζει υπέροχα.
  6. Nivea Conditioner Σώματος: γιατί είναι καινοτόμο, η χρήση του είναι πολύ διασκεδαστική και σε βοηθά να εξοικονομήσεις πολύτιμο χρόνο.
  7. Estee Lauder Modern Muse: γιατί είναι ένα από τα καλύτερα αρώματα που έχω χρησιμοποιήσει, όχι μόνο φέτος, αλλά γενικότερα. Γιατί κάθε φορά που το έχω πάνω μου, νιώθω υπέροχα και λαμβάνω τα καλύτερα σχόλια.
  8. Essence Pen Eyeliner: γιατί είναι έντονο, εύχρηστο και με μεγάλη διάρκεια. Γιατί είναι το eyeliner που με "συνόδευσε" στις περισσότερες εξόδους μου. 
  9. Korres Twist Lipstick: γιατί είναι αυτό ακριβώς που ζητώ, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Εύχρηστο, λαμπερό, ζουμερό, σε υπέροχες αποχρώσεις.
  10. Essie Chills & Thrills: γιατί είναι το πιο όμορφο μπλε που έχω συναντήσει. Πολύ ιδιαίτερο, ιδανικό για μανικιούρ που τραβάει τα βλέμματα. 

Εντάξει, όπως ήταν αναμενόμενο έκλεψα λίγο και στη λίστα πρόσθεσα ένα ακόμη προϊόν, το SteamPod. Πρόκειται για τη συσκευή που προσφέρει τέλειο ίσιωμα στα μαλλιά μου, με καταπληκτική διάρκεια και χωρίς να τα φθείρει. Αν στα θετικά του προσθέσεις και την μοναδική διακόσμησή του με κρύσταλλα Swarovski τότε νομίζω καταλαβαίνεις ποιος είναι ο λόγος που το λατρεύω τόσο.

Να λοιπόν τα δικά μου "καλύτερα του 2014".
Ποιο προϊόν θα επέλεγες ως αγαπημένο σου για ολόκληρη τη χρονιά;

4 σχόλια:

  1. Κορίτσι τι όμορφο ποστ!
    Ανυπομονώ με τη νέα χρονιά να δοκιμάσω την aqua vita που περιμένει σφραγισμένη!
    Όσο για το ultimune είναι φανταστικό προϊόν!!!!!!!!!!
    Είχες δίκιο!
    Καλές γιορτές να έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Εύα μου!!! :)
      Καλές γιορτές! <3 :)

      Διαγραφή