Apivita | The Aquavita Family



Ομολογώ πως η οικογένεια Aqua Vita της Apivita έχει εξελιχθεί σε μία από τις αγαπημένες μου όσον αφορά στην περιποίηση του προσώπου. Ίσως και στην αγαπημένη μου. Την κρέμα ενυδάτωσης και αναζωογόνησης την χρησιμοποιώ ανελλιπώς (με μικρά διαλείμματα για δοκιμές άλλων προϊόντων), αρκετούς μήνες τώρα (από τον Ιούλιο περίπου) και νομίζω πως δύσκολα θα βρεθεί το προϊόν που θα με κάνει να την "παραμερίσω". Αν σκεφτείς πως είμαι από τις κοπέλες που θέλουν διαρκώς να ανανεώνουν τη ρουτίνα τους με νέα προϊόντα, που δεν μένουν πιστές σε ένα μόνο και που δύσκολα αγοράζουν κάποιο δεύτερη φορά, θα καταλάβεις πόσο μεγάλη είναι η αδυναμία μου στην Aqua Vita, μια και βρίσκομαι ήδη στην τρίτη συσκευασία
Για τις επιδόσεις της σου έχω μιλήσει ήδη αναλυτικά εδώ. Να σου υπενθυμίσω πως χαρακτηρίζεται από υπέροχη, δροσερή υφή που απορροφάται αμέσως, χωρίς να δημιουργεί λιπαρή αίσθηση. Προσφέρει πλούσια ενυδάτωση και άνεση στο δέρμα που διαρκεί και, σε βάθος χρόνου, συμβάλλει στην ουσιαστική αποκατάσταση της υγείας της επιδερμίδας και στην βελτίωση της εμφάνισής της.  

Μία καλή κρέμα προσώπου όμως, πρέπει να συνδυάζεται και με μία εξίσου καλή κρέμα ματιών. Για το λόγο αυτό, πριν λίγο καιρό κυκλοφόρησε η ενυδατική και αναζωογονητική κρέμα ματιών Aqua Vita που σε συνέργεια με τη κρέμα προσώπου εγγυάται ολοκληρωμένη φροντίδα για την επιδερμίδα μας, πολυτελή ενυδάτωση και αποτελεσματική προστασία.  


Η αλήθεια είναι πως δεν έχω μεγάλη εμπειρία στις κρέμες ματιών μια και η Aqua Vita είναι μόλις η δεύτερη που χρησιμοποιώ. Αυτό φυσικά δεν με εμποδίζει από το να τη χαρακτηρίσω πραγματικά αξιόλογη, ευχάριστη και αποτελεσματική
Εμπλουτισμένη με φυτοενδορφίνες λυγαριάς, εκχύλισμα πρόπολης και πλούσιους ενυδατικούς και αντιοξειδωτικούς  παράγοντες, προσφέρει στην περιοχή των ματιών καταπληκτική ενυδάτωση, τόνωση και προστασία από την πρόωρη γήρανση. Είναι σχεδιασμένη να αντιμετωπίζει τα σημάδια κούρασης, τους μαύρους κύκλους και το οίδημα, χαρίζοντας στην περιοχή γύρω από τα μάτια αίσθηση δροσιάς και αναζωογόνησης.

Ιδιαίτερο πρόβλημα με τους μαύρους κύκλους και τις "σακούλες" κάτω από τα μάτια δεν έχω. Υπάρχουν μέρες ωστόσο που λόγω κακού ύπνου και συσσωρευμένης κούρασης, τα μάτια μου δεν δείχνουν και στα καλύτερά τους. Μπορώ λοιπόν να πω πως η Aqua Vita με έχει βοηθήσει αρκετά, μια και από τότε που άρχισα τη χρήση της παρατηρώ πιο φωτεινό βλέμμα και πιο "αραιή" εμφάνιση των μαύρων κύκλων. Ακόμη και όταν αυτοί εμφανίζονται, δεν φαίνονται τόσο έντονοι, ούτε χρειάζονται "βαρύ" μακιγιάζ για να εξουδετερωθούν. Θεωρώ λοιπόν πως σε αυτό το κομμάτι πράγματι δουλεύει. 
Και περνάμε στο κομμάτι της ενυδάτωσης. Αν και έχω μικτό δέρμα με έντονη λιπαρότητα στη ζώνη Τ, η περιοχή γύρω από τα μάτια μου είναι για κακή μου τύχη υπερβολικά ξηρή. Μετά τον καθαρισμό αισθάνομαι το δέρμα μου να "τραβάει", ενώ συχνά εμφανίζεται ευαίσθητο και ερεθισμένο. Η Aqua Vita έλυσε όλα τα παραπάνω προβλήματα και μάλιστα πάρα πολύ γρήγορα. Αφού την εφαρμόσω, το δέρμα μου είναι πολύ άνετο, ενυδατωμένο, προστατευμένο και δεν το αισθάνομαι καθόλου ξηρό. Η ελαφριά υφή της κρέμας, αν και έντονα ενυδατική, δεν είναι καθόλου λιπαρή και απορροφάται σε δευτερόλεπτα. Αυτό που με "έπεισε" για την αποτελεσματικότητά της είναι το γεγονός πως με βοήθησε στην γενικότερη αποκατάσταση της υγρασίας της επιδερμίδας. Για παράδειγμα, αν ξεχάσω να την εφαρμόσω μια μέρα θα αισθάνομαι το δέρμα γύρω από τα μάτια λιγότερο ξηρό και ερεθισμένο σε σχέση με παλιότερα. 

Όπως και στην περίπτωση της κρέμας προσώπου, έτσι κι εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα φυσικό προϊόν (95% φυσική σύνθεση), απαλλαγμένο από parabens, σιλικόνες, άρωμα κ.α. Τη συνιστώ σε γυναίκες κάθε ηλικίας (ίσως οι μεγαλύτερες να χρειαστούν κάτι πιο στοχευμένο) που ανησυχούν για την υγεία της επιδερμίδας των ματιών τους, που αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τους μαύρους κύκλους, που αναζητούν ενυδατωμένο και ξεκούραστο βλέμμα, που επιθυμούν να εμποδίσουν την εμφάνιση των πρώτων σημαδιών γήρανσης από την ευαίσθητη περιοχή των ματιών. 

Την έχεις δοκιμάσει;

2 σχόλια:

  1. δεν έχω δοκιμάσει και θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω των ματιών...η αλήθεια είναι ότι και γω δεν έχω μεγάλη πείρα στις κρέμες ματιών, αλλά μου φαίνεται αρκετά ενδιαφέρουσα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλή Μαρίνα μου και πιστεύω ιδανική για το ξεκίνημα μιας πιο στοχευμένης περιποίησης της περιοχής των ματιών. Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή