Tutorial | Essence Gel Nails at Home



Σήμερα στο Fairies of beauty κάνουμε μανικιούρ και συγκεκριμένα gel μανικιούρ, εύκολα και γρήγορα από την άνεση του σπιτιού μας. Πως; Με τη βοήθεια της essence και της ολοκληρωμένης συλλογής προϊόντων "gel nails at home". 

Γιατί να επιλέξεις το gel nails at home της essence;
  • Γιατί το βερνίκι νυχιών διαρκεί πολύ περισσότερο, συγκεκριμένα δέκα μέρες.
  • Γιατί το νύχι προστατεύεται περισσότερο, σπάει πιο δύσκολα και μακραίνει πιο γρήγορα.
  • Γιατί το μανικιούρ σου θα έχει ένα εντυπωσιακά λαμπερό τελείωμα που όλες θα ζηλεύουν.
  • Γιατί ολόκληρο το σετ κοστίζει πολύ λιγότερο απ'όσο μία μόνο επίσκεψη για gel νύχια σε κέντρο αισθητικής. Άσε που η λάμπα και τα προϊόντα θα σου μείνουν για πολλές ακόμα χρήσεις.
  • Γιατί τα προϊόντα είναι εύχρηστα και τα gel νύχια αφαιρούνται πανεύκολα, χωρίς να προκαλέσεις υπέρμετρη φθορά στην επιφάνεια των νυχιών σου.

Πάμε λοιπόν να δούμε μαζί βήμα-βήμα πως μπορείς και μόνη σου να έχεις gel nails at home με τη βοήθεια της essence.


1. Εμποτίζουμε ένα βαμβάκι με το cleanser και περνάμε όλα τα νύχια. Με τον τρόπο αυτό απολυμαίνεται η περιοχή των νυχιών.


2. Αφού τελειώσουμε με το cleanser, εφαρμόζουμε στα νύχια μας το primer. Τώρα η περιοχή είναι έτοιμη να υποδεχτεί τα επόμενα προϊόντα. 


3. Συνδέουμε τη mini λάμπα LED με τον υπολογιστή μας χρησιμοποιώντας το ειδικό καλώδιο USB που περιέχεται στη συσκευασία της.


4. Αμέσως μετά εφαρμόζουμε στα νύχια την βάση (peel off gel base). Φροντίζουμε η στρώση να μην είναι πολύ λεπτή και να καλύπτει ολόκληρη την επιφάνεια των νυχιών (πλάγια και γύρω-γύρω στη κορυφή).  


5. Τοποθετούμε το κάθε νύχι ξεχωριστά στη λάμπα και περιμένουμε ελάχιστα δευτερόλεπτα. Η λάμπα λειτουργεί αυτόματα και μετά από 10 δευτερόλεπτα σταματά. Προσωπικά τη χρησιμοποιώ δύο φορές στο κάθε νύχι (20 δευτερόλεπτα συνολικά) για μεγαλύτερη σιγουριά.


6. Μόλις τελειώσουμε με τη λάμπα, περνάμε άλλη μία φορά τα νύχια μας με το βαμβάκι που εμποτίσαμε με cleanser. Με τον τρόπο αυτό θα αφαιρεθεί η λιπαρότητα που πιθανόν να έχει απομείνει στην επιφάνεια των νυχιών μας.

7. Εφαρμόζουμε στα νύχια μας το αγαπημένο μας βερνίκι. Εγώ επέλεξα το it's raining men από essence.


8. Σχεδόν τελειώσαμε. Αφού στεγνώσει καλά το βερνίκι, εφαρμόζουμε στα νύχια μας το gel top coat


9. To μόνο που μένει είναι να χρησιμοποιήσουμε ακόμη μία φορά την mini λάμπα LED σε κάθε νύχι. Έπειτα καθαρίζουμε ξανά με το cleanser.


10. Είμαστε έτοιμες!


Και αν θέλεις να κάνεις ακόμη μεγαλύτερη οικονομία χρόνου, χώρου και χρήματος, τα νέα προϊόντα gel nails at home δημιουργήθηκαν για σένα. Το νέο cleanser & primer περιλαμβάνει τόσο το πρώτο όσο και το δεύτερο βήμα, ενώ πλέον μπορείς να βρεις gel βάση και gel top coat σε ένα μόνο προϊόν.

Εύκολο δεν είναι;
Το έχεις δοκιμάσει;

26 σχόλια:

  1. an sas einai eukolo theloume kai videaki ...euxaristoumeee ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς Ηρώ μου είναι δύσκολο να γίνει κάτι τέτοιο...Το κρατάω πάντως το σχόλιό σου! :)

      Διαγραφή
    2. το φουρνακι που το βρηκες και ποσο κοστισε.?

      Διαγραφή
    3. Στα Hondos Center...Πρέπει να κοστίζει γύρω στα 20-25 ευρώ... :)

      Διαγραφή
  2. Να ρωτησω κάτι? Τα βερνίκια base and top coat 2in1, μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως απλα βερνίκια? Δεν μου αρέσει η σκέψη του τζελ, γιατί τα βερνίκια της essence μου κρατάνε 5 περιπου μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουσιαστικά Μαρία μου εξυπηρετούν το gel manicure γιατί είναι ιδανικά να "ψήνονται" στη λάμπα LED. Νομίζω ότι ως απλά βερνίκια δεν θα σε βολέψουν, θα ρωτήσω ωστόσο για σιγουριά και αν μου πουν κάτι διαφορετικό θα στο γράψω εδώ! :)

      Διαγραφή
  3. ποσο κοστιζουν αυτα τα προιοντα μαζι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δανάη μου με έναν γρήγορο υπολογισμό βγαίνουν γύρω στα 35 ευρώ (η λάμπα έχει 25). Αν επιλέξεις τα 2 σε 1 προϊόντα θα σου βγει 5-6 ευρώ πιο φθηνά! :)

      Διαγραφή
  4. δεν το έχω δοκιμάσει,αλλά μου κάνει θετική εντύπωση το ότι θέλει μόνο 20 δεύτερα για κάθε νύχι γιατί υπολόγιζα ότι θα ήθελε παραπάνω, πόσες μερες κρατάει το αποτέλεσμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ούτε καν 20 Δέσποινα μου, 10 χρειάζεται απλά εγώ το κάνω 2 φορές για σιγουριά! :)
      Λέει πως διαρκεί 10 μέρες. Πιστεύω πως αν είσαι και λίγο προσεκτική θα κρατήσει περισσότερο. Μέχρι στιγμής είμαι στη πέμπτη μέρα και είναι αναλλοίωτα. :)

      Διαγραφή
  5. Πολυ ωραιο ποστ!!! Φαινεται ευκολο και γρηγορο :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως και τα 2! :)
      Ευχαριστώ πολύ Δέσποινα μου!

      Διαγραφή
  6. Το βερνίκι ήταν κανονικό? Και μετά πως το αφαιρώ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, κανονικό βερνίκι! Έπειτα απλά τα ξεκολλάς-ξεφλουδίζεις... :)

      Διαγραφή
  7. Χμ... πάντα σκεφτόμουν να αγοράσω ένα τέτοιο σετ και αν και βγαίνει πιο οικονομικά βαριέμαι λιγάκι... αλλά κρίνοντας από το αποτέλεσμα που βλέπω σε σένα το συγκεκριμένο αξίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και με το συγκεκριμένο γλιτώνεις πολύ χρόνο Μάχη μου! :)

      Διαγραφή
  8. Μμμ πολυ ωραια αναρτηση Ιωαννα μου θα τον εχω σαν οδηγο χεχε, τρελενομαι να κανω τα νυχια μου και σκεφτομαι να το παρω και εγω καποια στιγμη...ειναι τελειο παντως οτι μπορεις να χρησιμοποιησεις οποιοδηποτε βερνικι και δεν χρειαζονται ειδικα πολυ μεγαλο συν, δεν το ηξερα αυτο οποτε μαλλον θα ενδωσω πιο γρηγορα χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου! :)
      Κι εμένα αυτό μου είχε κάνει όταν το πρωτοείδα!!!! <3

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραίο post και το έκανες να φαίνεται τόσο εύκολο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πόσες μέρες κράτησε το αποτέλεσμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To claim του είναι μέχρι 10 μέρες. Εγώ βέβαια Μαριαλένα μου ποτέ δεν το έχω αφήσει τόσο γιατί βαριέμαι εύκολα και θέλω να αλλάζω συνέχεια το μανικιούρ μου. Μέχρι μια βδομάδα το έχω αφήσει και σε αυτό το διάστημα μόνο ένα νύχι μου χάλασε λίγο (βέβαια δεν ήμουν κι εγώ ιδιαίτερα προσεκτική)...

      Διαγραφή
    2. Κι εγώ είμαι της αλλαγής και μου αρέσει να φτιάχνω μόνη μου τα νύχια μου. Θα με ενδιέφερε πολύ η πρότασή σου λόγο των συχνών ταξιδιών που κάνω. Λείπω πενθήμερα κάθε δύο μήνες το πολύ και πάντα παίρνω μαζί ολόκληρο σετ μανό-λίμα-ασετόν γιατί χαλάνε πολύ γρήγορα.
      Αν κρατάνε έστω μια βδομάδα, τότε σίγουρα θα το δοκιμάσω! Με έσωσες!

      Διαγραφή
    3. Πιστεύω θα σε βολέψουν Μαριαλένα μου! Και αν θες μια συμβουλή προτίμησε τα καινούρια 2 σε 1 προϊόντα. Μου φαίνεται πως είναι ακόμη καλύτερα από τα προηγούμενα (και κάνεις και οικονομία ;) ). Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. geia sou kopela mou! meta apo 1,5 xrono pleon...doulevoun akomi kanonika ? ta xrisimopoieis?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπερα,να σε ρωτησω που μπορω να βρω τα συγκεκριμενα προοιοντα;γιατι στα hondo εχουν μονο αυτα που γινονται χωρις φουρνακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή