Estee Lauder Bazaar | Haul & Impressions (November 2014)



Το καθιερωμένο πλέον Bazaar της Estee Lauder ανοίγει για ακόμη μία φορά τις πόρτες του και μας προσκαλεί στην οδό Τζαβέλλα 67 & Μεσογείων στο Χαλάνδρι (δίπλα στο μετρό Χολαργού) για να διαλέξουμε τα αγαπημένα μας προϊόντα ομορφιάς σε τιμές ασυναγώνιστες. 

Πολλά διάσημα brands επιλεκτικής, αλλά και ευρείας κατανάλωσης διαθέτουν ξανά τα προϊόντα τους σε τιμές που δεν φαντάζεσαι. Πρόκειται για προϊόντα limited edition και προηγούμενων συλλογών, καταργημένες αποχρώσεις μακιγιάζ, σετ ομορφιάς ή και προϊόντα στα οποία ανανεώθηκαν οι συσκευασίες τους και ως εκ τούτου αποσύρθηκαν οι παλαιότερες. Υπάρχουν ακόμη πολλά προϊόντα που κυκλοφορούν κανονικά στα καταστήματα καλλυντικών είτε σε sets μαζί με άλλα, είτε σε συλλεκτικές ή μικρότερου μεγέθους συσκευασίες.

Τι διάλεξα εγώ:

1. Tom Ford Violet Blonde Eau de Parfum 100ml (32 ευρώ από 150 περίπου): 
Τα 50ml κόστιζαν 26 ευρώ και τα 30ml 19 ευρώ. Πρόκειται για ένα πολυτελές, ξυλώδες-λουλουδένιο άρωμα, εξαιρετικής ποιότητας και πολύ καλής διάρκειας. Είναι ερωτικό, θηλυκό, αισθησιακό, μυστηριώδες. Όταν μιλάμε για Tom Ford άλλωστε καταλαβαίνεις πως τα λόγια περιττεύουν...


2. Clinique Age Defence BB Cream στην απόχρωση 01 (7 ευρώ από 40 περίπου):
Ελαφριά BB κρέμα με αντιγηραντικές ιδιότητες και δείκτη αντηλιακής προστασίας 30. Με μία πρώτη εφαρμογή μπορώ να πω πως με εντυπωσίασε. Απλώνεται όμορφα, έχει ευχάριστη υφή, εξασφαλίζει ομοιομορφία και ελαφριά κάλυψη των ατελειών και δημιουργεί πολύ όμορφο και υγιές τελείωμα στην επιδερμίδα. Είναι δροσερή και ενυδατική (όχι όμως λιπαρή).   


3. Estee Lauder Invisible Fluid Makeup στην απόχρωση 1Ν1 (7 ευρώ από 44 περίπου):
Λεπτόρρευστο foundation με μεταξένια υφή για απόλυτα φυσικό αποτέλεσμα. Χαρίζει ομοιομορφία και ελαφριά κάλυψη, δεν είναι λιπαρό και αισθάνεσαι σαν να μην έχεις make up στο πρόσωπό σου. Είναι η δεύτερη φορά που το αγοράζω.


4. MAC Cosmetics Alluring Aquatic Lip Gloss στην απόχρωση Seducing Sound (4 ευρώ από 22 περίπου)
5. MAC Cosmetics Dazzleglass Lip Gloss στην απόχρωση Steppin' Out (5 ευρώ από 21 περίπου)
6. MAC Cosmetics Nail Laquer  στην απόχρωση Saint Germain (4 ευρώ)


7. MAC Cosmetics All For Glamour Touch Up Kit (19 ευρώ από 60 περίπου):
Ένα ονειρεμένο kit μακιγιάζ, κόσμημα για το μπουντουάρ μας. Ήταν μέρος της περσινής χριστουγεννιάτικης συλλογής της εταιρίας και είχα στενοχωρηθεί πολύ που δεν πρόλαβα να το αγοράσω. Καλύτερα όμως γιατί τώρα ήταν πολύ οικονομικότερο. Περιλαμβάνει πούδρα, σφουγγαράκι για την εφαρμογή της, καθρέφτη και ένα κραγιόν από τη σειρά Sheen Supreme στην απόχρωση Can't Resist. 


8. Hilfiger Woman Cheerfully Pink EDP 30ml (12 ευρώ)


Τι άλλο θα βρεις στο bazaar:

Τις μέρες που επισκέφτηκα το bazaar υπήρχε μεγάλη ποικιλία σε προϊόντα μακιγιάζ, περιποίησης προσώπου-σώματος και αρώματα. 
Στην Estee Lauder υπήρχαν πολλά προϊόντα μακιγιάζ (foundations, πούδρες, bronzers, highlighters, βερνίκια νυχιών, παλέτες σκιών, μολύβια ματιών και φρυδιών κ.α.) σε τιμές από 5 μέχρι και 12 ευρώ. Ανάμεσά τους βρήκα την Bronze Goddess Bronzing Powder και το Double Wear Maximum Cover foundation. Επίσης υπήρχαν κρέμες και οροί ματιών, ο ορός Idealist, ένα εκπληκτικό σετ με κρέμα προσώπου, ματιών, ορό και καθαριστικό σε τιμές από 19-30 ευρώ. 
Στην Clinique, εκτός από πολλά προϊόντα μακιγιάζ, θα βρεις μεγάλη ποικιλία σε αντιγηραντικές κρέμες προσώπου και ματιών, σε καθαριστικά και καθαριστικές λοσιόν και σε sets ομορφιάς και περιποίησης. 
Στη MAC η ποικιλία δεν ήταν μεγάλη. Μολύβια, lip gloss, σκιές, pigments και βερνίκια νυχιών ήταν τα περισσότερα από τα προϊόντα που θα συναντήσεις. Οι πιο πολλές αποχρώσεις δεν ήταν και τόσο "φορέσιμες", αν ψάξεις λίγο όμως θα βρεις αυτές που σου ταιριάζουν.  
Μεγάλη ποικιλία προϊόντων μακιγιάζ υπήρχε στην PUPA και μικρότερη στην Bobbi Brown. Λίγα προϊόντα La Mer και μερικά Jo Malone συμπλήρωναν το stand. 
Αναπάντεχα πολλά προϊόντα και σε καταπληκτικές τιμές είχαν οι εταιρίες Bumble and Bumble για την περιποίηση των μαλλιών μας και η Darphin για την περιποίηση του προσώπου και του σώματος. Στην Darphin μάλιστα βρήκα ένα σετάκι με scrub και κρέμα σώματος στα 15 ευρώ και δεν σου κρύβω πως στενοχωρήθηκα που τελικά δεν το πήρα. 
Αρώματα υπήρχαν αρκετά, κυρίως από τις εταιρίες Tous, DKNY, Tom Ford, Tommy Hilfiger, Cartier κ.α. Tέλος υπήρχαν και ορισμένα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης κυρίως των εταιριών Orzene, Carrotten, B.U. κ.α. 

Εντυπώσεις:

Πολύ όμορφα τα προϊόντα που είχε (ίσως καλύτερα από την προηγούμενη φορά) και οι συνθήκες πιο ανθρώπινες. Σε κάποια stands γινόταν ένας μικρός πανικός-συνωστισμός και χρειαζόσουν λίγη παραπάνω υπομονή, όμως καμία σχέση με τις περιγραφές που είχα ακούσει για τα προηγούμενα bazaars.  
Σίγουρα καθώς θα περνούν οι μέρες η ποικιλία των προϊόντων θα μειώνεται σημαντικά. Πάντως μέχρι και χτες ανανέωναν τα ράφια τους με νέα προϊόντα. Αν λοιπόν δεν έχεις επισκεφτεί ακόμη το bazaar, καλύτερα να βιαστείς! 

Επισκέφτηκες το bazaar;
Τι διάλεξες;

34 σχόλια:

  1. Δεν έχω επισκεφθεί το bazaar :/
    Θέλω πολύ να δοκιμάσω και εγώ τη BB cream από Clinique !
    Μπράβο να τα χαρείς όλα!!!

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έχεις instagram θα χαρώ να με ακολουθήσεις!
      account at last!
      http://instagram.com/evamichelaki

      xxx

      Διαγραφή
  2. Γιατί να μην μένω εκεί :'( Υπέροχα όλα.Με γειες σου χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ Ιωαννάκι, πήγα σήμερα και φυσικά τα ήθελα όλα! Είναι η πρώτη φορά που πηγαίνω και έμεινα ικανοποιημένη. Βρήκα καλλυντικά που φοράω χρόνια. Υπέροχα προϊόντα σε εκπληκτικά χαμηλές τιμές!
    Όμορφες που είναι οι αγορές σου και τι τέλειο και αναλυτικό post! Σνιφ, αυτό το MAC Cosmetics All For Glamour Touch Up Kit εγώ γιατί δεν το είδα; Να τα χαρείς όλα, καλοφόρετα και μοσχομυριστά! Φιλάκιααααα! <3
    υ.γ. με βλέπω να ξαναπηγαίνω. χιχι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Δεν το βρήκες το kit Ιωάννα μου γιατί το τελευταίο το πήρα εγώ...χιχιχιχι! :Ρ
      Κι εσύ να χαρείς τις δικές σου αγορές κούκλα μου!
      Φιλάκια πολλά! :)

      ΥΓ: κι εγώ 2 φορές πήγα... :Ρ

      Διαγραφή
    2. Εντάξει, αφού το πήρες εσύ, έκανες τέλεια!!! Χιχι!!! Ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  4. να πω οτι δεν ζηλεψα??ψεμματα θα πω..τελεια ολα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Tι καταπληκτικη ευκαιρια!Γνωριζεις αν γινεται κατι αντιστοιχο στη Θεσσαλονικη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς όχι Σοφία μου...Το συγκεκριμένο bazaar μόνο στην Αθήνα διεξάγεται... :(

      Διαγραφή
  6. Διάλεξες πολύ όμορφα πράγματα! Το ένα καλύτερο από το άλλο! Δεν έχω επισκεφθεί ποτέ το bazaar αλλά αξίζει απ' ότι φαίνεται! Την BB της Clinique θέλω να την δοκιμάσω! Να μας πεις τις εντυπώσεις σου όταν την δοκιμάσεις! :-) Το Saint Germain βερνίκι της MAC το έχω και είναι από ένα από τα αγαπημένα μου ανοιξιάτικα χρώματα!! Πολλά φιλιά, Μαρτίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρτίνα μου! :)
      Μέχρι στιγμής μου αρέσει πάρα πολύ η ΒΒ. Μη φανταστείς κάτι εξωπραγματικό, αλλά για 7 ευρώ που τη πήρα είναι super!
      Φιλάκια πολλά!!! <3

      Διαγραφή
  7. Σνιφ δεν ξέρω αν θα καταφέρω να πάω αλλά το μανώ το ζήλεψα χιχι το σετάκι της MAC το έχω και εγώ και δε θέλω να το χρησιμοποιήσω, θέλω μόνο να το βλέπω τόσο όμορφο που είναι!!!! Thanks για το ποστ Ιωάννα μου, πολύ κατατοπιστικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα Μάχη μου κι εγώ ακριβώς το ίδιο! Δεν νομίζω να το χρησιμοποιήσω ποτέ...Εκεί να το βλέπω... :)
      Ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Φιλάκια! <3

      Διαγραφή
  8. Φαίνεται ότι ξέρεις να διαλέγεις πολύ όμορφα όλα!!! Με γεια σου!! Για να πω την αλήθεια, φέτος δεν πήγα γιατί φοβήθηκα παλαιότερες τραγικές καταστάσεις...Αλλά αν όντως είναι πιο ανθρώπινες οι συνθήκες, ίσως περάσω!! Φιλάκια πολλά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!! :)
      Ε ναι ήταν καλύτερα...Και πιστεύω πως από Δευτέρα θα είναι ακόμη καλύτερα...
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  9. Zήλεψα Ιωάννα μου!!χαχαχ!
    Δεν έχω πάει ποτε΄..και δεν ξέρω αν έχω την υπομονή!!! :D :D
    Μπορεί του χρόνου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βίκυ μου κι εγώ υπομονή δεν διαθέτω μπόλικη, γι'αυτό άλλωστε την προηγούμενη φορά πήγα τελευταία μέρα. Πιστεύω όμως (με βάση αυτά που είδα) πως αν πας από Δευτέρα και δεν θα χρειαστείς υπομονή και θα βρεις ενδιαφέροντα πραγματάκια...
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  10. Δεν μπορώ να διαλέξω ποιο από τα πιο πάνω μου άρεσε περισσότερο.. Πανέμορφα ολα να τα χαρείς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραία κρίμα που δεν μένω Αθήνα... =]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μάιρα μου... Αυτό δυστυχώς μου το είπαν πολλά κορίτσια... Όντως είναι κρίμα για όσες δεν μένουν Αθήνα :(

      Διαγραφή
  12. Κρίμα που δεν κάνουν τέτοια bazaar και σε άλλες πόλεις!
    Να τα χαρείς όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως κρίμα γιατί για πολλές που ξέρω είναι ευκαιρία να μαζέψουν "εφόδια" για όλο το χρόνο... Είναι πολύ φθηνά...
      Ευχαριστώ πολύ! :)

      Διαγραφή
  13. Τέλειαα όλα τους!! Αχ πόσο σας ζηλεύω όλες εσάς που καταφέρατε να πάτε!!
    Κρίμα που δεν γίνονται και σε άλλες πόλεις!!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχ, Ιωάννα μου, φαίνονται υπέροχα και όσα πήρες και πολλά άλλα που είδα από τις φωτογραφίες άλλων κοριτσιών! Πραγματικά πολλά τα ζήλεψα, αλλά δυστυχώς δεν νομίζω ότι θα βρω χρόνο να κάνω κι εγώ τη βόλτα μου... Με γεια σου και ελπίζω να τα ευχαριστηθείς! Φιλάκια πολλά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Φανή μου... Μακάρι να βρεις χρόνο γιατί πραγματικά αξίζει! :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  15. Με γεια σου! Εγώ είχω πάει μια φορά στο bazaar και δεν νομίζω ότι αντέχω να ξαναπάω, χαχαχα! Πόλεμος ποια θα πρωτοπάρει τι! :P Αν και για να είμαστε ειλικρινείς, οι τιμές είναι τόσο καλές που αξίζει να πας να πατήσεις και να πατηθείς λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα! Σαν αυτά που βλέπεις στις αμερικάνικες ταινίες Ηλιάνα μου "φέρτο 'δω μωρή, εγώ το είδα πρώτη" κλπ... Ευτυχώς αυτή τη φορά ήταν αρκετά ανθρώπινες οι συνθήκες και το ποδοπάτημα πιο περιορισμένο... :Ρ
      Φιλάκια πολλά!!! <3

      Διαγραφή
  16. Με γεια σου! Πήρες πολύ ωραία κομμάτια! Δες και το δικό μου ποστ αν θες! :)) http://jennamoss.blogspot.gr/2014/11/bazaar-estee-lauder.html?m=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Εννοείται πως θα το διαβάσω! :)

      Διαγραφή