Αγαπημένα Νοεμβρίου



Με τη χριστουγεννιάτικη διάθεση να ανεβαίνει σιγά-σιγά στα ύψη, ήρθε η στιγμή να μιλήσουμε για τα αγαπημένα προϊόντα του περασμένου -σχεδόν- Νοέμβρη. Αυτή τη φορά μάλιστα λέω να αλλάξω/εμπλουτίσω λίγο το "concept" και, αφού σου παρουσιάσω όλα τα προϊόντα που χρησιμοποίησα περισσότερο τον τελευταίο μήνα, να σου δείξω ποιο από αυτά ήταν το Νο1 αγαπημένο μου και ποιο το λιγότερο αγαπημένο μου. Ας ξεκινήσουμε!


Μιλώντας για μακιγιάζ, ξεχώρισα ιδιαίτερα τη νέα DD Cream της Erre Due. Αξιόλογο προϊόν που προσφέρει καλή κάλυψη και ομοιομορφία, ενώ έχει και περιποιητική δράση για το δέρμα. Για τα χείλη τώρα, τέσσερα ήταν τα προϊόντα που προτίμησα. Πρώτο το Laquer Rouge της Shiseido στην απόχρωση RD529. Πρόκειται για ένα δραματικό μοβ με κόκκινους τόνους που προσφέρει πλούσιο, έντονο χρώμα στα χείλη και ζουμερό, λαμπερό τελείωμα. Σαν προϊόν έχει πολύ καλή διάρκεια και νομίζω πως ταιριάζει τέλεια στην εποχή που διανύουμε. Δύο Rasberry Twist Lipsticks από τον Κορρέ στις αποχρώσεις Dramatic και Grace ήταν επίσης ανάμεσα στις πρώτες επιλογές μου. Πλούσιο μοβ το πρώτο, γοητευτικό nude το δεύτερο, και τα δύο χαρίζουν χρώμα, λάμψη και περιποίηση στη στιγμή με μία μόνο κίνηση. Το Dramatic το χρησιμοποιούσα συνδυαστικά με το νέο μολύβι χειλιών με έλαιο από βαμβάκι της Korres στην απόχρωση Neutral Light, για ακόμη μεγαλύτερη σταθερότητα και διάρκεια στο αποτέλεσμα.
Περνάμε στην περιοχή των ματιών και συγκεκριμένα στα φρύδια. Η Brow Drama Mascara της Maybelline New York χρησιμοποιήθηκε από μένα σε καθημερινή βάση. Πρόκειται για ένα gel σε μορφή μάσκαρα που τονίζει ελαφρώς τα φρύδια κάνοντάς τα να φαίνονται πιο "γεμάτα" και παράλληλα τα σταθεροποιεί. Δεν είναι το προϊόν που θα καλύψει κενά ή που θα μεγαλώσει τα φρύδια (σε τέτοια περίπτωση σίγουρα θα χρειαστείς μολύβι ή σκιά). Απλώς θα τα κάνει λίγο πιο έντονα, θα τους δώσει σχήμα και θα τα κρατήσει στη θέση τους για πολλές ώρες (χωρίς να πετάνε τριχούλες δεξιά-αριστερά).
Για το μανικιούρ μου τώρα χρησιμοποίησα αρκετά βερνίκια, ξεχώρισα ωστόσο το ζουμερό double breasted jacket από την Winter 2014 Collection της Essie (και κάτι μου λέει πως θα συνεχίσω να το αγαπώ και τον επόμενο μήνα).


Συνεχίζουμε με περιποίηση και περνάμε σε μία κρέμα ματιών που χρησιμοποιώ τώρα τελευταία. Γενικά η συγκεκριμένη είναι η δεύτερη που χρησιμοποιώ (μετά την All About Eyes της Clinique) και μπορώ να πω πως είμαι υπέρ-ικανοποιημένη από τις επιδόσεις της. Μιλώ για τη νέα Aqua Vita κρέμα ματιών της Apivita. Νομίζω πως της αξίζει αναλυτικότερο post (το οποίο και θα ακολουθήσει σύντομα) γι'αυτό εδώ περιορίστηκα στα τυπικά μόνο.
Ένα ακόμη νέο προϊόν από την Apivita και εξίσου αγαπημένο με τα προηγούμενα είναι η κρέμα απολέπισης για λάμψη με μύρτιλλο από τη σειρά Express Beauty. Πρόκειται για μία κρέμα με λεπτούς κόκκους που απολεπίζει μαλακά το δέρμα, το κάνει πιο απαλό και ενισχύει τη λάμψη του.
Στο πρόσωπο χρησιμοποίησα τη νέα κρέμα Sensitive της NIVEA. Ιδιαίτερα ευαίσθητη επιδερμίδα δεν θα το'λεγα πως έχω, όμως αυτό δεν με εμποδίζει από το να τη χρησιμοποιώ. Κάθε άλλο μάλιστα. Γενικά μου αρέσει πολύ σαν προϊόν. Είναι εντελώς άοσμη και ιδιαίτερα αποτελεσματική στο κομμάτι της ενυδάτωσης και της προστασίας. Θα σου γράψω τις αναλυτικές μου εντυπώσεις από ολόκληρη τη νέα σειρά σε επόμενο post.
Το χειμώνα, επειδή αποφεύγω την καθημερινή αποτρίχωση, πολλές φορές ξεχνώ να εφαρμόσω ενυδατική κρέμα στα πόδια μου. Επειδή όμως θέλω να είμαι σίγουρη πως έχω ενυδατώσει σωστά όλο το δέρμα μου, χρησιμοποιώ καθημερινά το Nivea Conditioner Σώματος Smooth Sensation για χρήση μέσα στο ντους. Με τον τρόπο αυτό έχω ενυδατωμένο και απαλό δέρμα κάθε μέρα, ακόμη και χωρίς κρέμα ή λοσιόν.


Νο1 αγαπημένο: χωρίς δεύτερη σκέψη το Ultimune της Shiseido, η αγωγή ενεργοποίησης της επιδερμίδας που ήρθε για να "αφυπνίσει" τα κύτταρα του δέρματος ώστε να μπορέσουν μόνα τους να απαλλαχθούν από κάθε πρόβλημα που αντιμετωπίζουν (ρυτίδες, χαλάρωση, ανομοιόμορφη όψη, ξηρότητα, ακμή, σημάδια  και οτιδήποτε άλλο μας απασχολεί κατά καιρούς). Είναι κατάλληλο για κάθε τύπο δέρματος και για κάθε ηλικία και σχεδιάστηκε για να αποκαλύψει μια πιο όμορφη, νεανική και κυρίως υγιή επιδερμίδα. Το χρησιμοποιώ περισσότερο από ένα μήνα και παρατηρώ βελτίωση στην υφή και τον τόνο της επιδερμίδας μου. Είναι πιο λεία, πιο απαλή, πιο ομοιόμορφη. Δείχνει φρέσκια και περισσότερο λαμπερή. Μέρα με τη μέρα η εικόνα της βελτιώνεται και τα προβλήματα λιγοστεύουν. Όταν ξυπνώ το πρωί τη βλέπω σε ολοένα και καλύτερη κατάσταση και αυτό είναι κάτι που με χαροποιεί ιδιαίτερα. Εντάξει, θαύματα δεν περιμένω από κανένα προϊόν, όμως το συγκεκριμένο είναι απροσδόκητα αποτελεσματικό. Θεωρώ πως γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας θα το ευχαριστηθούν ακόμη περισσότερο. Αν χρειάζεσαι περισσότερες πληροφορίες για το Ultimune, σε παραπέμπω σε προηγούμενο post μου. 


Λιγότερο αγαπημένο: To πινέλο 135131 της Peggy Sage. Το πήρα για την εφαρμογή του foundation κυρίως, όμως, αν και νόμιζα ότι θα απλώνει καλά το προϊόν λόγω της μορφής του, "μαδάει" αρκετά. Χάνει πολλές τρίχες όχι μόνο κατά τη διάρκεια του πλυσίματος, αλλά και κατά τη διάρκεια της εφαρμογής. Επίσης είναι πολύ αραιό και μαλακό και τελικά δεν κάνει και τόσο για το foundation. Πλέον το χρησιμοποιώ μόνο για την εφαρμογή της πούδρας και μπορώ να πω πως είμαι περισσότερο ικανοποιημένη.

Αυτά λοιπόν ήταν τα προϊόντα που χρησιμοποίησα περισσότερο μέσα στον Νοέμβρη.
Ποια χρησιμοποίησες εσύ; Έχουμε κοινά;

23 σχόλια:

  1. Πω πω τελεια προϊοντα..τα περισσοτερα ειναι στη wishlist Μου..ειδικα το serum της shiseido...τη μασκα-scrub της apivita Tη δοκιμασα προσφατα και τη λατρευω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχη παρουσίαση και πολύ όμορφες φωτογραφίες!! Εννοείται ότι έχουμε κοινά αγαπημένα, όπως το ULTIMUNE της Shiseido, το οποίο ήταν μεγάλη έκπληξη και για μένα και μια μοναδική προσθήκη στη ρουτίνα περιποίησής μου! Εννοείται ότι στη wishlist μου θα βρεις το Essie double breasted jacket, ενώ για τα φρύδια χρησιμοποιώ το αντίστοιχο προϊόν της L'oreal γιατί συμπάθησα περισσότερο το βουρτσάκι του και το έχω λατρέψει!! Φιλιά πολλά xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Μαίρη μου! :)
      Νομίζω πως όποια δοκιμάσει το Ultimune θα το εντάξει κατευθείαν στα αγαπημένα της! ;)
      Για το βουρτσάκι της Brow Drama έχεις δίκιο και καλά έκανες που το ανέφερες γιατί ξέχασα να το γράψω. Πράγματι δεν είναι και ο,τι πιο βολικό, απλά σταθεροποιεί τόσο καλά τα φρύδια το προϊόν που το "παραβλέπω"...
      Φιλάκιαααα! <3

      Διαγραφή
  3. Υπέροχα προϊόντα κορίτσι μου...και τα περισσότερα θέλω να τα δοκιμάσω....όπως την dd cream,την brow drama mascara,το nivea conditioner σώματος και το ultimune της shiseido!!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Λυδία μου!!! Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  4. polu omorfa ola!! mono to face scrub ths paivita kai th krema matiwn exw dokimasei kai einai uperoxa!! mhpws einai eukolo na mas peis ti times gia ta upoloipa kai kapoio online farmakeio? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαριλίτα μου! :D
      Λοιπόν, η DD έχει 18 ευρώ, τα Twist Lipsticks 13.80, το μολύβι 9, το κραγιόν της Shiseido γύρω στα 30, το Ultmune γύρω στα 85, η Brow Drama 6, Essie 12, Conditioner σώματος γύρω στα 5 ευρώ και η ενυδατική της Nivea γύρω στα 10 πρέπει να χει...Τώρα για online φαρμακείο δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο να σου προτείνω αυτή τη στιγμή, όμως στα περισσότερα υπάρχουν πολύ καλές προσφορές... :)

      Διαγραφή
  5. Νομίζω η brow drama ακριβώς επειδή δεν έχω θέμα με κενά ή χρώμα αξίζει μια δοκιμή, είναι και οικονομική! Όσο για τη DD έχει μπει στη wishlisth μου! Αναμένω το ποστ για την aqua vita, ψάχνω κρέμα ματιών αυτόν τον καιρό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Μάχη μου, πολύ οικονομική...Ειδικά σε σχέση με κάτι άλλα παρόμοια προϊόντα που έχω τσεκάρει...Θα το ετοιμάσω asap!!! <3
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  6. Φανταστικά προϊόντα όλα!! Δεν ξέρω ποιο να το πρωτοσχολιάσω! Την Brow Drama την αγαπώ πολύ! Μία τέλεια και γρήγορη λύση για φροντισμένα φρύδια!! Το βερίνικι της Essie δεν το χορταίνω! Την bilberry της Apivita την έχω και αυτή, αλλά δεν έχω προλάβει να την χρησιμοποιήσω Όμως, είμαι σίγουρη για την ποιότητα!! Φιλάκια πολλά και ευχαριστούμε για την τόσο όμορφη παρουσίαση των προϊόντων! Μαρτίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ για το σχόλιο Μαρτίνα μου!!! :)
      Χαίρομαι που έχουμε κοινά αγαπημένα!
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  7. Έχω ξετρελαθεί με την κρέμα απολέπισης από την apivita αλλά και με την κρέμα ματιών!
    Το ultimune της Shiseido έφτασε σήμερα στα χέρια μου & ανυπομονώ να το δοκιμάσω <3
    Πολύ μου άρεσαν τα αγαπημένα σου!

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σε ξετρελάνει και το Ultimune Εύα μου, είμαι σίγουρη!!!
      Καλοφόρετο!
      Φιλάκια πολλά!!! :) :)

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  8. Το Ultimune και το BrodDrama της Maybelline είναι και δικά μου αγαπημένα αυτό το μήνα!
    Πολύ ωραίο post Ιωάννα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπημένη πλέον η Aqua Vita κρέμα ματιών από Apivita!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κοινά Ιωάννα μου μπορεί να μην έχουμε, αλλά σίγουρα θα ήθελα να τα δοκιμάσω όλα τα αγαπημένα σου! Εγώ η αλήθεια είναι πως στα τέλη του περασμένου μήνα είχα κάνει μια επίσκεψη στα body shop και πώς να μην λατρέψει κανείς κάτι από 'κει? Ένα από αυτά θα σου αναφέρω μόνο, το almond hand butter, που έχει σώσει τα ταλαιπωρημένα χεράκια μου αυτό το μήνα! :)
    Φιλάκια πολλά Ιωαννάκι μου! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανή μου σε καταλαβαίνω 1000%. Τα The Body Shop με "έκαψαν"!!! Θα δεις πολλά προϊόντα τους στα αγαπημένα του επόμενου μήνα, είμαι σίγουρη! Τα χριστουγεννιάτικα τους δε, το κάτι άλλο... :)
      Φιλάκια πολλά! <3 :*

      Διαγραφή