Αγαπημένα Οκτωβρίου



Ήρθε ο Νοέμβρης, ο "προθάλαμος" των Χριστουγέννων και καθώς θα περνούν οι μέρες του εμείς θα μπαίνουμε σε ολοένα και γιορτινότερο mood. Πριν όμως η ιδέα των γιορτών μας πάρει τα μυαλά για τα καλά, ας ρίξουμε όπως πάντα μια ματιά στα αγαπημένα προϊόντα του μήνα που μας πέρασε, του Οκτώβρη.


Νούμερο ένα αγαπημένο του περασμένου μήνα ήταν το νέο άρωμα Modern Muse της Estee Lauder. Σε παραπέμπω στο αντίστοιχο post που σου μιλώ αναλυτικά για τα χαρακτηριστικά του.


Στα μαλλιά τώρα, ο Οκτώβρης μου έκρυβε μία σπουδαία έκπληξη. Το SteamPod της L'Oreal Professionnel, το επαναστατικό σύστημα ισιώματος μαλλιών με τη δύναμη του ατμού, έγινε προέκταση του χεριού μου. Σε συλλεκτική έκδοση αυτή τη φορά, διακοσμημένο με αληθινά κρύσταλλα Swarovski. Τα λόγια είναι λίγα και δεν μπορούν να περιγράψουν τον ενθουσιασμό μου για τις ιδιότητές του. Θα σου ετοιμάσω ωστόσο ξεχωριστό post, γιατί εδώ που τα λέμε του αξίζει. Μαζί με το SteamPod δοκίμασα και τα νέα Dual Stylers by tecni.Art, πάλι από L'Oreal Professionnel. Ξεχώρισα το Bouncy & Tender, το προϊόν που προσφέρει διαμόρφωση στις μπούκλες και παράλληλα θρέφει τα μαλλιά. 
H Kerastase Maskeratin της νέας σειράς Discipline προσέφερε στα μαλλιά απαλότητα, ενδυνάμωση και πειθαρχεία. Αμέσως μετά την εφαρμογή της αισθανόμουν τα μαλλιά μου μεταξένια απαλά, ανάλαφρα και καλά σχηματισμένα. 


Στο μακιγιάζ τώρα, χρησιμοποίησα πολύ μέσα στον Οκτώβρη το silky touch blush στην απόχρωση 80 της essence. Πρόκειται για ένα υπέροχο φθινοπωρινό ροδακινί, ιδανικό για τη περίοδο που διανύουμε. Χρησιμοποίησα επίσης τη σκιά metal glam στην απόχρωση 18. Μου αρέσει πολύ το σοκολατί χρώμα της, το χρησιμοποιούσα σχεδόν σε κάθε βραδινή μου έξοδο. Εφάρμοζα το χρώμα σε όλο το κινητό βλέφαρο με μεγάλη ένταση και στη συνέχεια "έσβηνα" τα τελειώματα. Αν και στην αρχή φαίνεται να περιέχει πολύ shimmer, μόλις φύγει η πρώτη στρώση από την επιφάνεια της σκιάς, το shimmer είναι ανεπαίσθητο (αν όχι ανύπαρκτο).  Τη συνδύαζα με το κραγιόν SuperStay 14HR της Maybelline New York στην απόχρωση 720. Τέλος αρκετές φορές χρησιμοποίησα τη Strobe Cream της MAC. Είναι ενυδατική αλλά όχι λιπαρή και αποτελεί ιδανική βάση για το μακιγιάζ. Μετά την εφαρμογή της το foundation απλώνεται υπέροχα, χωρίς να σπάει ή να συγκεντρώνεται στις ατέλειες της επιδερμίδας. Τα 30ml κοστίζουν 9-10 ευρώ περίπου. 

Συνεχίζουμε με manicure, οπού δύο ήταν οι βασικές επιλογές μου. Πρώτη το βερνίκι fall in line από τη φθινοπωρινή συλλογή της Essie. Πρόκειται για μία πολύ ιδιαίτερη γκρι-πράσινη απόχρωση, τέλεια για τους φθινοπωρινούς και χειμερινούς μήνες του χρόνου. Ακόμη αγάπησα και το νέο εργαλείο για σχέδια στο manicure της The Body Shop. Είναι πολύ εύχρηστο και σε βοηθά να σχηματίσεις στα νύχια σου μικρές και μεγάλες τελίτσες. 

Αυτά λοιπόν ήταν τα αγαπημένα μου προϊόντα κατά τη διάρκεια του Οκτωβρίου. Μπορεί να μην είδες skincare, τον επόμενο μήνα όμως θα σε αποζημιώσω!

Ποια ήταν τα δικά σου αγαπημένα;
Έχουμε κοινά;

   

25 σχόλια:

  1. εδω και τρεις μερες που απεκτησα τα δυο αυτα αγαπημενα σου προιοντα της essence, εγιναν και δικα μου! η σκια με φοβιζε λογω της απαστραπτουσας συσκευασιας, αλλα οπως τονιζεις και εσυ, μετα την πρωτη στρωση το χρωμα ειναι καταπληκτικο.στρωνει υπεροχα, ακομη και με εφαρμογη με τα δακτυλα! εγω την συνδιασα με την μασκαρα στο φοβερο μπουκαλακι και με το eyeliner gloss της ιδιας εταιρειας. για τα μαλλια, δοκιμασα και μου αρεσαν πολυ σαμπουαν & κρεμα απο aussie.η μυρωδια τους δεν υπαρχει! καλο μηνα να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Μαρία μου τα Aussie έχουν καταπληκτικό άρωμα, δυστυχώς όμως δεν έχω δοκιμάσει ακόμα όσα προϊόντα θα ήθελα...Στην πρώτη ευκαιρία θα το κάνω όμως... :)
      Καλό μήνα και σε εσένα Μαρία μου και πολλά φιλιά! <3

      Διαγραφή
  2. εχω δοκιμασει αρκετα προιοντα της essence και εμεινα ευχαριστημενη απο ολα ....αυτο ομως που δεν μου αρεσε καθολου ειναι το κονσιλερ σε μορφη στυλο με πινελακι! το βρηκα απαραδεκτο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Σταυρούλα μου! :)
      Το συγκεκριμένο που λες δεν το έχω δοκιμάσει όμως...

      Διαγραφή
    2. Σταυρούλα κι εγώ το είχα δοκιμάσει αυτό το concealer και είναι πραγματικά απαίσιο.... κατα τα άλλα μου αρέσουν πολύ τα προιόντα από essence.

      Διαγραφή
    3. Τόσο χάλια κορίτσια; Δηλαδή τι ακριβώς έκανε....Να ξέρουμε να το αποφύγουμε... :Ρ

      Διαγραφή
    4. Το δικό μου ήταν τόσο παχύ που δε μπορούσες με τίποτα να το απλώσεις. Ήταν και πολύ ξηρό και έμεναν κομματάκια από ξηρό concealer κάτω από τα μάτια κι επίσης εμένα προσωπικά μου έβγαλε και μικρά σπυράκια οπότε δεν το ξαναδοκιμάζω με τίποτα. Πρέπει να είναι το μοναδικό προιόν essence που μου βγήκε "μούφα".

      Διαγραφή
    5. Και σπυράκια;;; Μάλλον δεν θα το προτιμήσω ούτε εγώ... :(

      Διαγραφή
  3. Θέλω πολύ να δοκιμάσω τη strobe cream από Mac και τώρα που νομίζω έχει 25% θα το κάνω σίγουρα! Περιμένουμε και το επόμενο review με skincare προϊόντα τα οποία είναι η αδυναμία μου! πολλά φιλιά!

    p.s. just found you on facebook too <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Εύα μου και συμφέρει να πάρεις τα 30ml γιατί σου βγαίνει πολύ πιο οικονομικά από το να πάρεις τα 50...Τα επόμενα αγαπημένα κάτι μου λέει πως θα είναι skincare στο φουλ! :)
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
    2. τέλεια αναμένω λοιπόν!!!!
      Φιλιά!!!! Καλό Σαββατοκύριακο!!!

      Διαγραφή
  4. Τι ακριβώς κάνει το Steve cream; είναι σαν primer?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην ουσία Ευαγγελία μου είναι ενυδατική κρέμα που λειτουργεί καταπληκτικά και ως primer. Προσωπικά τη θεωρώ από τις καλύτερες βάσεις μακιγιάζ... :)

      Διαγραφή
    2. αυτό που με νοιάζει είναι να κρατάει μακρια την λιπαρότητα βασικα!γι αυτό ρωτάω ;)

      Διαγραφή
    3. A κατάλαβα Ευαγγελία μου... Βασικά εγώ το πήρα για να στρώνει καλύτερα το make up στα πιο ξηρά σημεία του προσώπου μου...Για λιπαρότητα δεν ξέρω κατά πόσο θα βοηθήσει... :)

      Διαγραφή
  5. Ψάχνω τελευταία μια καλή ισιωτική οπότε περιμένω το αναλυτικό post σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λογικά θα ανέβει την επόμενη εβδομάδα Αλεξάνδρα μου! Ο μόνος λόγος που το έχω καθυστερήσει είναι το ότι πραγματικά δεν βρίσκω λόγια να το περιγράψω! Φαντάσου ενθουσιασμός! :Ρ :)

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα και καλό μήνα Ιωάννα μου! (παίζει να το έχω στείλει 3 φορές το σχόλιο)
    Την strobe cream την θέλω εδώ και χρόνια αλλά κάτι με σταματάει!!Θα την ξαναδώ όμως!
    Φιλάκιααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην ανησυχείς, μια φορά το έστειλες.... Θα σου αρέσει πάρα πολύ Βίκυ μου πιστεύω!
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα Ιωάννα! Το Steam Pod είναι τόσο καλό?
    Ταλαιπωρώ κι εγώ συνέχεια τα μαλλιά μου με θερμότητα, αν μπορείς να κάνεις κάποιο review θα ήταν τέλεια!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι καταπληκτικό Λίλα μου. Καμία σχέση με άλλες συσκευές που έχω δοκιμάσει... Έχει κάποια αρνητικά βέβαια, με βασικό την τιμή του. Ωστόσο στα sites έχω βρει καταπληκτικές προσφορές...Θα ετοιμάσω άμεσα review! :)

      Διαγραφή
  8. Ααααα μπούκλες και Bouncy&Tender διαβάζω, θα περιμένω να το βρω στο feelunique κάποια στιγμή! χιχι Καλό μήνα και καλή εβδομάδα Ιωάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι πολύ καλό Μάχη μου...Εγώ να φανταστείς έχω σπαστό μαλλί και το κάνει κάπως "μπουκλέ" και με καλό σχήμα... Φαντάζομαι σε κοπέλα με σγουρό μαλλί θα έχει ακόμα καλύτερα αποτελέσματα...Καλό μήνα!!! :) <3

      Διαγραφή
  9. Πολυ ωραια ολα Ιωαννα μου, το ρουζακι το θελω και εγω.... Η κρεμα της mac αφηνει lumi γυαλαδα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Κατερίνα μου, θα μπορούσες να πεις ότι αφήνει ένα εφέ σαν αυτό του μαργαριταριού, όμως πολύ ανεπαίσθητο... :)

      Διαγραφή