Fall Haul - Φθινοπωρινές Αγορές (fashion & beauty)



Κυριακάτικο post σήμερα, με όλες τις φθινοπωρινές αγορές μου! Όπως σου είπα και στο facebook, μέσα στον Οκτώβρη αγόρασα πολλά νέα πραγματάκια και σκέφτηκα πως θα ήταν καλή ιδέα να τα δείξω και σε εσένα. Είναι αλήθεια πως μέχρι τώρα δεν σε έχω συνηθίσει σε τέτοιου είδους posts, ξέρω όμως ότι σου αρέσουν πολύ τα "hauls" (και σε ποιον δεν αρέσουν εδώ που τα λέμε;). Προσωπικά μπορώ να τα παρακολουθώ με τις ώρες, να λοιπόν που ήρθε η στιγμή να κάνω κι εγώ ένα. Κι αν σ'αρέσει εννοείται πως θα ξανακάνω. 

Ας  ξεκινήσουμε από το fashion κομμάτι του haul και από τα αγαπημένα μου Attica:


Από Ted Baker διάλεξα το Opulent Bloom Printed Jumper (130 ευρώ).



Στην Paul's Boutique βρήκα την Jody Gold Satchel και την ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά (69 ευρώ).


Επειδή με τα τακούνια έχω ένα θεματάκι (δεν μπορώ να τα περπατήσω!), από την άλλη όμως μου είναι απαραίτητα, έψαχνα ένα ζευγάρι γόβες με όχι πολύ ψηλό και ιδιαίτερα αναπαυτικό τακούνι, που θα μπορώ να τις φοράω σε καθημερινή βάση, σε casual εμφανίσεις άλλα και σε πιο καλές. Διάλεξα τις συγκεκριμένες από Tommy Hilfiger (119 ευρώ).

Και αφού είμαι φοιτήτρια, όλα τα παραπάνω προϊόντα τα προμηθεύτηκα με 10% έκπτωση. Αν σπουδάζεις κι εσύ, στα Attica -αλλά και σε πολλά ακόμη πολυκαταστήματα- με την επίδειξη του φοιτητικού πάσο έχεις 10% έκπτωση στις αγορές σου. 

Περνάμε τώρα στις beauty αγορές και συνεχίζουμε με Hondos Center:


Εκμεταλλευόμενη το -40% σε όλα τα προϊόντα Maybelline New York, αγόρασα για δεύτερη φορά την αγαπημένη μου The Rocket Volum' Express mascara (9 ευρώ). Επίσης, σκέφτηκα να δοκιμάσω και τη πολυσυζητημένη Brow Drama mascara (3.50 ευρώ) που τονώνει ελαφρώς και σταθεροποιεί τα φρύδια. 
Με το που πέτυχα -30% σε Estee Lauder αγόρασα το Double Wear Brush On Glow Concealer/Highlighter. To προηγούμενο είναι στα "τελευταία" του και επειδή κυριολεκτικά το λάτρεψα, δεν ήθελα να το αποχωριστώ ούτε για μια μέρα. 
Από Nivea αγόρασα το Nivea Conditioner σώματος στο αγαπημένο μου άρωμα γάλα και μέλι (5 ευρώ περίπου) και από Essence το διάσημο silky touch ρουζ (3.19 ευρώ) στην απόχρωση 20 Babydoll. Βλέπεις μου άρεσε τόσο πολύ η ποιότητά του, που ήθελα να το έχω και σε άλλες αποχρώσεις.
Τέλος από Apivita διάλεξα δύο ακόμη προϊόντα από τη σειρά express beauty (2.80 ευρώ).


Στο ελληνικό ηλεκτρονικό κατάστημα bebeauty.gr βρήκα σε έκπτωση δύο foundations που ήθελα πολύ να δοκιμάσω. Το Lasting Performance (12 ευρώ περίπου) της Max Factor και το Lasting Finish (6.50 ευρώ περίπου) της Rimmel London. Το κατάστημα μου έστειλε και δύο επιπλέον προϊόντα για δοκιμή από την w7. Αν ενδιαφέρεσαι για εταιρίες που δεν συναντάμε εύκολα (ή και καθόλου) στην Ελλάδα, τότε το bebeauty είναι ο ιδανικός προορισμός για σένα.


Τέλος, το Elle Οκτωβρίου (5.90 ευρώ) είχε δώρο βερνίκια νυχιών Essie και ως συνήθως...το παράκανα! Διάλεξα τις αποχρώσεις I'm Addicted, Hide & Go Chic, Too Taboo και Cocktails & Coconuts.

Και κάπου εδώ το haul έφτασε στο τέλος του. Κάτι μου λέει πως μετά από τόσες αγορές, θα κρατηθώ για πολύ καιρό μακριά από τα καταστήματα.

Πως σου φάνηκε το haul;
Εσύ τι ψώνισες τώρα τελευταία;
Θα σε ενδιέφερε να σου δείχνω πιο συχνά τις αγορές μου;

29 σχόλια:

  1. Με γεια :) Δεν ήξερα για το site bebeauty.gr, ευχαριστούμε για την ενημέρωση!

    http://beautyydust.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάρα πολύ όμορφες οι αγορές σου να τα χαρείς όλα!!!!Μου άρεσε πάρα πολύ η μπλούζα που πήρες αλλα θέλω πολύ να δοκιμάσω και το concealer από Estee Lauder!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Μάρω μου! <3
      Είναι πολύ καλό προϊόν. Χαρίζει υπέροχη φωτεινότητα και ελαφριά κάλυψη! :)

      Διαγραφή
  3. Mεγειά σου ιωάννα μου!!!!!
    Τέλεια όλα!!Ειδικά το μπλουζακι και η τσάντα!!Θεικά και τα 2!!!!!!! ♥
    Το estee bb είναι άραγε τόσο καλό όσο το ideal light που κατήργησαν?? :(
    Το χρησιμοποιούσα 5-6 χρόνια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Βίκυ μου!!! <3
      Το συγκεκριμένο δεν νομίζω να το έχω δοκιμάσει, όμως το νέο είναι SUPER!!!
      Φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  4. Με γεια όλα! Όλα δείχνουν τέλεια ειδικά τα παπούτσια κι η τσάντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εγω τελευταια το εχω ριξει στα καλλυντικα αλλα ζηλεψα πολυ την τσαντουλα..υπεροχες αγορες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ γενικά Βασιλική μου του καλλυντικού είμαι, όμως κάθε φορά που αλλάζει ο καιρός το γυρίζω στο fashion... :P
      Ευχαριστώ πολύ! <3

      Διαγραφή
  6. Ιωάννα μου με γειά! <3 Είναι όλα υπέροχα! Ειδικά με την τσάντα & τα παπούτσια ξετρελάθηκα! Το ρουζ της Essence με έχει σώσει πολλές φορές..Περιμένω τις εντυπώσεις σου μόλις δοκιμάσεις τα make up!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αλεξάνδρα μου!!! ♥
      Με το make up την πάτησα, γιατί μου είναι λίγο σκούρο, οπότε μάλλον θα μείνει για το επόμενο καλοκαίρι... :(

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφα όλα τους! Με γειά σου!!!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με γεια σου :)
    Τέλεια χρώματα επέλεξες στα βερνίκια νυχιών!!

    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφες οι αγορές σου! η τσάντα είναι φοβερή!!!!! με γεια σου!!!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!!! Την τσάντα την ερωτεύτηκα με τη μία! Την είχε και σε άλλα χρώματα! ;)
      <3

      Διαγραφή
  10. Αχ τι τσαντα ειναι αυτη...ολα υπεροχα με γεια σου Ιωαννα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Gorgeous!

    It also passes by me, new post: http://theroaronthecatwalk94.blogspot.it/ let me know what you think, and if you want to follow me!

    I'm also on FACEBOOK: https://www.facebook.com/pages/Catwalks-Roar-by-Deborah-Micucci/664630293606092?fref=ts and INSTAGRAM: http://instagram.com/micuccidebora I'll be happy to reciprocate any visits!
    A kiss :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφες αγορές να τα χαρείς όλα! Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ, πολύ το 'φχαριστήθηκα το post σου, Ιωάννα μου! Νιώθω σαν να ήρθα κι εγώ μαζί σου στα ψώνια σου! ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανή μου 1000 ευχαριστώ! Ήταν η πρώτη φορά που έκανα τέτοιο post και πραγματικά δεν φαντάζεσαι πόσο χάρηκα με το σχόλιό σου! Φιλάκια πολλά!!! ♥ :)

      Διαγραφή