Erre Due | It's a DD Cream!



Οι ΒΒ κρέμες έχουν πλέον μπει για τα καλά στη καθημερινότητά μας, το ίδιο και οι CC. Και την ώρα που εμείς τις ανακαλύπταμε, οι εταιρίες είχαν στο μυαλό τους να πάνε το θέμα ένα βήμα παραπέρα. ΄Η μήπως να πω καλύτερα ένα γράμμα παραπέρα;

Πρόσφατα που λες, έφτασε στα χέρια μου το προϊόν που βλέπεις στην φωτογραφία. Ανοίγω το κουτάκι, το κοιτάζω και έκπληκτη διαβάζω τις λέξεις "DD Cream". Μπα, σκέφτηκα, λάθος διάβασα. Το ξανακοιτάω και πράγματι έγραφε DD Cream. Η έκπληξή μου όμως δεν σταμάτησε εκεί. Ρίχνω και μια τρίτη ματιά και βλέπω πως το νέο προϊόν έχει την υπογραφή της Erre Due, ενός ελληνικού brand δηλαδή. Τη συνέχεια μπορείς να τη φανταστείς. Ενθουσιασμένη εγώ που μια ελληνική εταιρία έκανε την αρχή με τις DD κρέμες στην Ελλάδα (γιατί στο εξωτερικό ήδη υπήρχαν μερικές), άρχισα να ψάχνω πληροφορίες για το νέο προϊόν. Το δοκίμασα κατευθείαν στο χέρι μου και στη συνέχεια στο πρόσωπό μου. Μου άρεσε πολύ.

DD Cream λοιπόν, που σημαίνει Dynamic Do-All. Για να μην μπερδευόμαστε όμως με τα πολλά γράμματα, ας το κάνουμε πιο απλό. Το νέο προϊόν δεν είναι παρά ένα foundation που συνδυάζει όμως στη σύνθεσή του και τις ιδιότητες μιας κρέμας. Υπόσχεται κάλυψη των ατελειών, ομοιομορφία και λάμψη. Παράλληλα η σύνθεσή της είναι εμπλουτισμένη με ενεργά συστατικά που διεγείρουν την παραγωγή κολλαγόνου, ενώ περιέχει και εκχυλίσματα βατόμουρου και ορχιδέας που συμβάλλουν στην κυτταρική ανάπλαση και στη μείωση των ρυτίδων. Τέλος, περιέχει SPF 20 για προστασία από τον ήλιο.


Στην πράξη:

Η σύνθεσή της είναι λεπτόρρευστη και πολύ ελαφριά. Δεν "βαραίνει" το δέρμα, ούτε φράζει τους πόρους, απεναντίας επιτρέπει στην επιδερμίδα να αναπνέει καθ'όλη τη διάρκεια της ημέρας, δημιουργώντας αίσθηση άνεσης και ενυδάτωσης. Απλώνεται εύκολα στο δέρμα και είναι πολύ αναζωογονητική. Αισθάνεσαι σαν να μην φοράς foundation στο πρόσωπό σου. 
Η κάλυψη της είναι εξαιρετική, πολύ ανώτερη των συνηθισμένων ΒΒ & CC προϊόντων. Με μία στρώση εξαφανίζει μικροατέλειες και κοκκινίλες και προσφέρει ομοιομορφία. Οι γραμμές έκφρασης μοιάζουν πιο απαλές και οι πόροι λιγότερο ορατοί. Με επιπλέον στρώσεις καλύπτει και τα πιο έντονα σημάδια, ενώ απαλύνει ακόμη και τους μαύρους κύκλους. Είναι μη λιπαρή και εξασφαλίζει φυσικό ημι-ματ τελείωμα με εντυπωσιακή διάρκεια. Στο δικό μου μικτό πρόσωπο λειτουργεί εξαιρετικά ακόμη και χωρίς πούδρα. Thumbs up και στη συσκευασία της. Μαύρη, πλαστική, ιδανική για να την έχεις πάντα μαζί σου, μου θυμίζει πολύ εκείνη του Perfection Lumiere Velvet της Chanel.

Τώρα που το σκέφτομαι δεν έχω κανένα -ούτε ένα- αρνητικό στοιχείο να παρατηρήσω. Πρόκειται για ένα προϊόν "πασπαρτού" θα έλεγα, που θα συνιστούσα σε κάθε κοπέλα, ανεξάρτητα από τον τύπο επιδερμίδας της. Οι νεαρότερες φυσικά δεν θα επωφεληθούν από τα αντιγηραντικά οφέλη της, μπορούν ωστόσο να απολαύσουν ένα καλό foundation που θα τους προσφέρει ταυτόχρονα προστασία και πρόληψη. 

Εσύ τη δοκίμασες;  

4 σχόλια:

  1. Δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα, θα κάνει όμως για το δικό μου λιπαρό πρόσωπο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι θα έλεγα Νατάσα μου. Και το δικό μου πρόσωπο είναι αρκετά λιπαρό σε λίγα σημεία και δεν αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα...Με μια πουδρίτσα ειδικά θα είσαι 100% εντάξει! :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία φαίνεται, και η συσκευασία με κέρδισε, δεν ξέρω αν θα τη δοκίμαζα άμεσα γιατί χρησιμοποιώ μόνο cc πλέον, δεν κάνω δλδ καθόλου έντονο μακιγιάζ και έτσι δεν ξέρω αν θα με βόλευε γιατί αν καταλαβαίνω καλά θέλει να τη δουλέψεις λίγο στο πρόσωπο ή όχι; Φοριέται και μόνη της χωρίς να βάλεις τπτ άλλο; Δεν εννοώ πούδρα, εννοώ γενικά να τη φορέσεις και να βγεις απλά για πιο ομοιόμορφη επιδερμίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτό Δέσποινά μου. Είναι πολύ ανάλαφρη, με φυσικό αποτέλεσμα, απλώνεται πανεύκολα, ιδανική για καθημερινή χρήση. Απλά θα σου δώσει και ένα τσακ παραπάνω κάλυψη από το μέσο ΒΒ ή CC προϊόν....

      Διαγραφή