Αγαπημένα Σεπτεμβρίου



Πρώτη μέρα του δεύτερου μήνα του φθινοπώρου σήμερα (πως περνάει έτσι ο καιρός;) και ήρθε η ώρα να σου δείξω τα αγαπημένα μου προϊόντα ομορφιάς για τον προηγούμενο μήνα. Αυτή τη φορά το post θα σου φανεί αρκετά "φτωχό", μια και οι νέες αδυναμίες μου ήταν κάπως περιορισμένες το Σεπτέμβρη. Τον επόμενο μήνα όμως σου υπόσχομαι "δυνατό" comeback με πολλά πολλά προϊόντα (στο λέω γιατί ήδη δοκιμάζω καταπληκτικά προϊόντα που είμαι σίγουρη πως θα λατρέψω). Αρκετά όμως με τη φλυαρία, ας περάσουμε στο θέμα μας. 

  • Amway Satinique Anti-Hairfall Shampoo & Conditioner: αυτό το σετ σαμπουάν και conditioner της σειράς Satinique με έχει ενθουσιάσει. Είναι σχεδιασμένο να αποτρέπει την τριχόπτωση, ενδυναμώνοντας την εξασθενημένη τρίχα, ενισχύοντας τη διάμετρό της και αποκαθιστώντας την υγεία της. Δουλεύει στ'αλήθεια! Πράγματι περιορίζει το σπάσιμο της τρίχας, αφήνει στα μαλλιά μία αίσθηση πυκνότητας και όγκου, ενώ η τρίχα φαίνεται πιο "ζωντανή". Παράλληλα , ο συνδυασμός των δύο προϊόντων προσφέρει στα μαλλιά απαλότητα και διευκολύνει το ξεμπέρδεμα τους. Τα προϊόντα της Amway μπορείτε να τα βρείτε εδώ.
  • Kerastase Discipline Fluidissime: μέλος της νέας σειράς προϊόντων Discipline, το Fluidissime είναι ένα spray που καταπολεμά στη στιγμή (οποιαδήποτε στιγμή) το φριζάρισμα της τρίχας, χαρίζοντας στα μαλλιά λείανση, πειθαρχία, λάμψη και απαλότητα. Θα ακολουθήσει αναλυτικό post για ολόκληρη τη σειρά της Kerastase. 
  • Apivita Aquavita: τι να πρωτοπώ για την υπέροχη ενυδατική κρέμα της Apivita; Τα έχω πει όλα εδώ.
  • The Body Shop Wild Argan Oil Body Scrub: όλα τα προϊόντα της νέας σειράς τα έχω αγαπήσει, το συγκεκριμένο όμως το χρησιμοποίησα περισσότερες φορές από τα υπόλοιπα. Βλέπεις το body butter, το miracle solid oil και το έλαιο, τα φυλάω για τους κρύους μήνες που ακολουθούν. Περισσότερες πληροφορίες για το scrub και ολόκληρη τη σειρά Wild Argan Oil θα βρεις εδώ
  • MAC Alluring Aquatic Bronzing Powder: περιέχει ανεπαίσθητο shimmer που κάνει το αποτέλεσμα πιο "υγιές" και δημιουργεί εντυπωσιακά φυσικό αποτέλεσμα. Πρόκειται χωρίς αμφιβολία για ένα από τα αγαπημένα μου bronzers. Δεν κοκκινίζει, ούτε πορτοκαλίζει. Έχει καταπληκτική διάρκεια και υπέροχο τελείωμα. 
  • L'Oreal Paris Nude Magique CC Cream: σου έχω μιλήσει πολλές φορές για τη συγκεκριμένη CC cream όμως ειλικρινά τη λατρεύω. Δεν είναι λιπαρή, εξουδετερώνει πολύ καλά τις κοκκινίλες, απλώνεται ομοιόμορφα και έχει πολύ καλή διάρκεια. Το μόνο αρνητικό της είναι η σκούρα απόχρωση της. Αυτός είναι και ο λόγος που τη χρησιμοποιώ μόνο όταν η επιδερμίδα μου είναι μαυρισμένη. 
  • Essie fierce, no fear: αν και μέλος της Summer Collection 2014 το "fierce, no fear" θεωρώ πως είναι μια καλή επιλογή και για το φθινόπωρο. Δες ολόκληρη τη συλλογή εδώ.
  • Essence Longlasting Lipstick στην απόχρωση 07: πρόκειται για μία απαλή ροζ απόχρωση που χαρίζει φυσική όψη στα χείλη και είναι ιδανική για κάθε ώρα. Η σύσταση του κραγιόν είναι πολύ ενυδατική και το χρώμα απλώνεται όμορφα στα χείλη. Να κι ένα swatch.



Αυτά λοιπόν ήταν τα αγαπημένα μου.
Ποια είναι τα δικά σου; Έχουμε κοινά;

9 σχόλια:

  1. Τι υπέροχη συσκευασία αυτό το bronzer! Το κραγιόν της essence είναι γενικά και δικό μου αγαπημένο, αλλά δυστυχώς κάπου το έχω χάσει! Βέβαια με τέτοια τιμή που έχει, μικρό το κακό :P Πάντως από κραγιόν τίμησα δεόντως το all heart της clinique :) Για την δε CC της L' Oreal έχουμε ξανασυζητήσει την κοινή μας αγάπη, αν κ τον τελευταίο καιρό αρκέστηκα στην ΒΒ της skin perfection και την toleriant teint mineral πούδρα της la roche posay... Αυτά τα λίγα, Ιωάννα μου!! :P Φιλάκια πολλά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια για τη συσκευασία του το πήρα Φανή μου, αλλά τελικά και ως προϊόν είναι super. Τη SkinPerfection τη χρησιμοποιώ κι εγώ πολύ συχνά. Είναι πολύ αξιόλογο προϊόν. Για την CC όντως, τα χουμε πει πολλές φορές και δεν σου κρύβω πως εσένα σκέφτηκα όταν έγραφα το post...
      Φιλάκια πολλά! <3 :)

      Διαγραφή
  2. Έψαχνα αυτή την περίοδο σαμπουάν και conditioner και από αυτά που διάβασα πρέπει να τα δοκιμάσω! Τα υπόλοιπα είναι και δικά μου αγαπημένα εκτός απ΄το το bronzer που δεν έχω δοκιμάσει! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι εξαιρετικό σετ Μάιρα μου! Αν βρεις ευκαιρία να τα δοκιμάσεις! :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα !!! Πολύ ωραία τα αγαπημένα σου !!! φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Καλό μήνα και σε εσένα Δέσποινά μου! Πολλά φιλάκια! <3

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία όλα...:)
    Τα σαμπουάν της Amway μου κίνησαν την περιέργεια...!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή