My top 10 under 10



To "Top 10 under 10" είναι ένα θεματάκι που παίζει πολύ τώρα τελευταία στα blogs της Ελλάδας και του εξωτερικού. Δεν σου κρύβω μάλιστα ότι το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον, δεν θα μπορούσα λοιπόν παρά να γράψω κι εγώ το αντίστοιχο post. Δέκα αγαπημένα μου προϊόντα λοιπόν, που κοστίζουν λιγότερο από 10 ευρώ. Όχι αγαπημένα γενικά, αλλά αγαπημένα αυτής της περιόδου. Πάμε να τα δούμε;


1. Το Nivea Conditioner Σώματος για χρήση μέσα στο ντους (5.20 ευρώ) δεν θα μπορούσε να λείπει από τη συγκεκριμένη λίστα. Σου έχω ξαναπεί πόσο απολαμβάνω την εφαρμογή του και πόσο λατρεύω την υφή του. Είναι εύχρηστο, πρακτικό και αρκετά αποτελεσματικό. Το εφαρμόζεις στο ντους, το ξεπλένεις και είσαι έτοιμη και ενυδατωμένη! Το "μέλι & γάλα" είναι από τα αγαπημένα μου, λόγω του υπέροχου αρώματος του.

2. Τις μάσκες express beauty της Apivita (3.20 ευρώ τα δύο τεμάχια) πρέπει οπωσδήποτε να τις δοκιμάσεις. Η ενυδατική και αντιοξειδωτική μάσκα με θαλάσσια λεβάντα είναι μία από τις αγαπημένες μου. Ενυδατώνει σε βάθος την επιδερμίδα και την αναζωογονεί, αφήνοντας την απαλή και ελαστική. 

3. To Wild Argan Oil Miracle Solid Oil της The Body Shop (8 ευρώ) είναι το προϊόν που έχω αγαπήσει τις τελευταίες μέρες. Έχει υπέροχο άρωμα που διαρκεί και είναι ιδανικό για την ενυδάτωση των πολύ ξηρών σημείων του σώματος και των μαλλιών. Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σε αγκώνες, πέλματα, άκρες μαλλιών, ακόμη και στο μανικιούρ!

4. O κρεμώδης αφρός καθαρισμού με ελιά και λεβάντα της Apivita (4 ευρώ τα 75 ml) έχει γίνει το αγαπημένο μου προϊόν καθαρισμού και ντεμακιγιάζ για πρόσωπο και μάτια. Ενυδατώνει το δέρμα χωρίς να αφήνει ξηρή ή λιπαρή αίσθηση, το αναζωογονεί και το καθαρίζει αποτελεσματικά. Δεν αφαιρεί 100% την αδιάβροχη μάσκαρα, όμως με όλα τα υπόλοιπα δεν θα αντιμετωπίσεις κανένα πρόβλημα. Μετά τη χρήση του νιώθεις το δέρμα σου απαλό και άνετο, χωρίς αίσθηση "τραβήγματος". 

5. To Lip Butter Ρόδι του Korres (5.60 ευρώ) το αγοράζω κάθε φορά που μου τελειώνει. Ενυδατώνει τα χείλη και τα χρωματίζει απαλά, ενώ έχει και υπέροχη γεύση! 

6. Και φυσικά δεν θα μπορούσα να παραλείψω την κρέμα χεριών της The Body Shop με το άρωμα της Honeymania (4.95 ευρώ). Είναι πολύ αποτελεσματική, μη λιπαρή, αφήνει τα χέρια μεταξένια απαλά και μυρίζει μοναδικά. Το μέγεθός της είναι ιδιαίτερα πρακτικό κι έτσι μπορείς να την έχεις μαζί σου πάντα και παντού.

7. Το στυλό Designer Nail Art Colorshow της Maybelline New York (3.50 ευρώ) είναι ιδανικό για το γαλλικό μανικιούρ, αλλά και για τα σχέδια στα νύχια. Αν το χέρι σου δεν είναι και ιδιαίτερα σταθερό, τότε σίγουρα θα το λατρέψεις! 

8. H σειρά Gel Finish της Avon (5.50 ευρώ) αποτελείται από υπέροχα βερνίκια σε φανταστικά χρώματα. Είναι ανθεκτικά, με διάρκεια, έντονη απόδοση χρώματος και πολύ λαμπερό τελείωμα. Η απόχρωση Lavender Sky είναι η αγαπημένη μου.

9. To Color Tattoo στην απόχρωση On and On Bronze της Maybelline New York (8.50 ευρώ) είναι μία κρεμώδης σκιά με καταπληκτική απόδοση χρώματος και εντυπωσιακή διάρκεια. Εφαρμόζεται πανεύκολα ακόμη και με τα δάχτυλα και είναι κατάλληλη για κάθε εμφάνιση. 

10. Το Eyeliner Pen της Essence (3.50 ευρώ) έχει γίνει προέκταση του χεριού μου. Μέχρι στιγμής δεν έχω βρει άλλο eyeliner να με διευκολύνει τόσο στην εφαρμογή. Έχει καλή απόδοση, έντονο μαύρο χρώμα και είναι αδιάβροχο. Είναι ιδανικό ακόμη και για τις πιο λεπτές γραμμές. 

Αυτό λοιπόν είναι το δικό μου "Top 10 under 10".
Ποιο προϊόν με λιγότερα από 10 ευρώ είναι το αγαπημένο σου; 

18 σχόλια:

  1. Αγαπημένες color tattoo! Και εγώ τη μπρονζέ έχω λιώσει! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την colortattoo δεν την έχω δοκιμάσει, αλλά ακούω συνέχεια τα καλύτερα!
    Πολύ καλή ιδέα αυτό το post, ίσως το κάνω κι εγώ για τα δικά μου top κάτω των 10 ευρώ :)
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το κάνεις Λίλα μου!!! Λατρεύω να διαβάζω τέτοια posts! Φιλάκια πολλά! <3 :)

      Διαγραφή
  3. πολύ ενδιαφέρον ποστ και πολύ καλές επιλογές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λέω να δοκιμάσω σύντομα τοναφρός καθαρισμού της Apivita :)
    Χμμ αν έπρεπε να επιλέξω ένα προϊόν αυτό θα ήταν η βάση για σκιές της Catrice!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για το συγκεκριμένο προϊόν Claire μου (και για άλλα της εταιρίας) και θέλω κι εγώ να τα δοκιμάσω στην πρώτη ευκαιρία! :)

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραίες επιλογές! Η μάσκα, ο κρεμώδης αφρός και το eyeliner είναι και δικά μου αγαπημένα! Το conditioner σώματος δεν με συγκίνησε, και οι color tattoos δυστυχώς έχουν μικρή διάρκεια στα δικά μου λιπαρά βλέφαρα.. φιλιά!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπημένη η color tatoo!!Εχω την pink gold! :)
    Το conditioner σ'ωματος δεν μου άρεσε... :(
    Tα υπόλοιπα δεν τα έχω δοκιμάσει!!
    Φιλάκιααα Ιωάννα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. A κι εγώ την έχω Βίκυ μου και τη λατρεύω...
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  7. Θέλω πολύ να δοκιμάσω τα color tatoo αλλά στο δικό μου Χοντο δεν έχει ωραίες αποχρώσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To έχω παρατηρήσει κι εγώ αυτό...Δεν έχει μεγάλη ποικιλία σε όλα τα καταστήματα... :(

      Διαγραφή
  8. Φαίνονται όλα πολύ όμορφα, Ιωάννα μου! Μάσκα apivita και κρέμα χεριών body shop είναι στην λίστα μου για τις άμεσες επόμενες αγορές μου! Στα δικά μου αγαπημένα θα σου αναφέρω μία μόνο πολύ πρόσφατη λατρεία, το Dove Purely Pampering Nourishing Body Oil με άρωμα φυστίκι και μανόλια! Δεν ξέρω αν έχει κυκλοφορήσει ακόμα, γιατί το είχα πάρει απ' το zampple, αν θυμάμαι όμως καλά κοστίζει 7,90€ και στο προτείνω σίγουρα!!! Φιλάκια πολλά!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ λατρεύω το άρωμα αυτής της σειράς της Dove... Γενικά λατρεύω Dove. Το συγκεκριμένο που αναφέρεις δεν το έχω πετύχει ακόμη κάπου, όμως όταν το δω μάλλον θα το αρπάξω... Λογικά δεν θα έχει κυκλοφορήσει ακόμη όπως λες κι εσύ... :D
      Φιλάκιαααα!!! <3 :)

      Διαγραφή