Δείγματα, σκέψεις & μια μικρή έκπληξη...



Κι εγώ όπως οι περισσότερες, είμαι από τις κοπέλες που θέλουν να δοκιμάζουν κάτι πριν το αγοράσουν. Πόσο μάλλον όταν αυτό το κάτι κοστίζει αρκετά. Δεν γίνεται για παράδειγμα να αγοράσεις ένα foundation των 50 ευρώ, έχοντάς το δοκιμάσει απλά στο χέρι ή στο λαιμό σου. Θέλεις να το πάρεις σπίτι σου, να το χρησιμοποιήσεις μια-δυο φορές, να δεις πως λειτουργεί στο δέρμα σου, ποια είναι η συμπεριφορά του κατά τη διάρκεια της ημέρας και όχι μόνο στα δέκα πρώτα λεπτά εφαρμογής του. Για το λόγο αυτό το δείγμα του είναι απαραίτητο. Και όταν οι πωλήτριες στο προσφέρουν απλόχερα έχει καλώς. Τι συμβαίνει όμως στην αντίθετη περίπτωση;

Το ξέρω, είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας, όμως συχνά στα καταστήματα καλλυντικών οι πωλήτριες "δεν έχουν" δείγμα να σου δώσουν. Μπορεί όντως να μην έχουν, όμως αυτό λίγο με απασχολεί. Θα έπρεπε να είχαν. Έτσι θα προωθήσουν καλύτερα το προϊόν και την εταιρία τους, έτσι θα αποκτήσουν νέους και πιστούς πελάτες. Στην Ελλάδα της κρίσης δεν έχουμε πια την πολυτέλεια να ξοδεύουμε χρήματα σε προϊόντα που τελικά δεν μας ταίριαξαν. Θέλουμε να είμαστε σίγουρες για τις αγορές μας και μόνο έτσι θα τις επαναλάβουμε. Και στ'αλήθεια παρατηρώ πως οι πιο πετυχημένες αγορές μου ήταν αυτές που δεν έγιναν βιαστικά και απερίσκεπτα, αλλά κατόπιν δοκιμής του προϊόντος.  

Είναι δυστυχώς αλήθεια πως σε αρκετά stands καλλυντικών (όχι σε όλα) υπάρχει η λογική "δείγμα θα σου δώσω, μόνο αν αγοράσεις κάτι". Αν "κατεβάσεις" δε και όλο το stand θα έχεις και travel size προϊόν, όλο δικό σου. Λογική χωρίς λογική (τουλάχιστον ως προς το πρώτο σκέλος της). Αν οι φράσεις αυτές συνοδεύονται και από το ανάλογο ύφος, τότε συμπληρώνεται το πακέτο.  

Ακόμη και στα συνδρομητικά κουτιά καταφύγαμε για να μπορούμε να προμηθευόμαστε προϊόντα ειδικού μεγέθους και δείγματα. Έτσι για να ανακαλύπτουμε νέα προϊόντα, χωρίς να χρειαστεί να τα αγοράσουμε. Και τελικά τι διαπιστώσαμε; Πως αυτό που θα έπρεπε να είχαμε δωρεάν, εμείς πληρώναμε για να το αποκτήσουμε (έστω κι αυτό το λίγο). Και ίσως σε κάποιες περιπτώσεις να άξιζε πραγματικά τον κόπο, σε άλλες όμως δεν είμαι και τόσο σίγουρη...

Και φυσικά δεν μου ήρθαν τυχαία στο μυαλό όλα αυτά "περί δειγμάτων". Ήμουν για ψώνια με μια φίλη μου εχθές και πέσαμε πάνω σε ένα πολύ ενοχλητικό σκηνικό και όσο να πεις εκνευρίστηκα. Μου έχετε μιλήσει κατά καιρούς κι εσείς για άλλα παρόμοια περιστατικά, δεν θα μπορούσα λοιπόν να αφήσω το όλο θέμα ασχολίαστο. Παρόλα αυτά χαίρομαι που υπάρχουν κοπέλες (και έχω συναντήσει αρκετές) που όχι απλά σε εξυπηρετούν με τον καλύτερο τρόπο, αλλά σε εφοδιάζουν με όλα τα απαραίτητα δείγματα των προϊόντων που πιστεύουν ότι χρειάζεσαι (ακόμη και χωρίς να αγοράσεις κάτι). Κι αυτές κάνουν εξαιρετικά τη δουλειά τους και το ξέρουν, γιατί κατά 99% εσύ θα τις προτιμήσεις για τις επόμενες αγορές σου.

Και αφού λοιπόν σου παρέθεσα όλες τις σκέψεις μου πάνω στο θέμα "δείγματα" ήρθε η ώρα για την έκπληξη που σου έλεγα, μια έκπληξη που σχεδίαζα πολύ καιρό τώρα. Δεν θέλω να την ονομάσω "διαγωνισμό" γιατί δεν είναι (γι'αυτό άλλωστε και δεν υπάρχουν όροι συμμετοχής), παρόλο που η νικήτρια θα βγει με κλήρωση.

Για να μην πολυλογώ, μία από εσάς θα κερδίσει ένα κουτί γεμάτο από travel size προϊόντα και δείγματα. Έτσι θα έχει την ευκαιρία να δοκιμάσει και να χρησιμοποιήσει πολλά προϊόντα μαζεμένα, χωρίς να χρειάζεται να τα αναζητήσει από εδώ κι από εκεί. Από αυτά τα travel size προϊόντα, άλλα προέρχονται από συνδρομητικά κουτιά, άλλα ήταν δώρο με αγορές μου, άλλα από περιοδικά και άλλα από την ενασχόλησή μου με το blogging. Κι επειδή έχω πολλά προϊόντα ειδικού μεγέθους (που δεν ταιριάζουν όλα στις ανάγκες μου, κάποια άλλα δε τα έχω δύο και τρεις φορές) σκέφτηκα να τα μοιραστώ μαζί σου για να πιάσουν τόπο! Τι λες;


Στο κουτί θα βρεις προϊόντα των εταιριών: Lancome, Ysl, Clinique, Lierac Paris, Shiseido, Dior, Kerastase, Kiehl's, Vichy, Apivita, Exelia, Pantene, Sunsilk κ.α. 

Η διαδικασία είναι απλή. Άσε μου το σχόλιό σου κάτω από αυτό το post για να ξέρω πως δηλώνεις συμμετοχή στην κλήρωση!

Αλήθεια ποιες είναι οι δικές σου σκέψεις πάνω στο θέμα "δείγματα";
Πως σου φάνηκε η ιδέα μου; Θα ήθελες να την επαναλάβω;

UPDATE:

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας. Τα διάβασα όλα ένα-ένα και πραγματικά εντυπωσιάστηκα από το πόσο πολύ ταυτίζονται οι γνώμες μας. Παρατηρώ πως τα "δείγματα" είναι θέμα πονεμένο για όλες μας και πως όλες έχουμε και από μία (τουλάχιστον) εμπειρία να διηγηθούμε. Ας ελπίσουμε σιγά-σιγά η πολιτική αυτή να αλλάξει, όμως για να γίνει κάτι τέτοιο θα πρέπει κι εμείς να μην διστάζουμε να ζητούμε αυτό που δικαιούμαστε. Μόνο έτσι θα συνειδητοποίησουν και οι ίδιες οι κοπέλες στα stands πόσο σημαντική και αποτελεσματική είναι η προώθηση των προϊόντων τους μέσω των δειγμάτων.  

Το κουτί με τα travel size προϊόντα και δείγματα κερδίζει η Maria P. Μαρία μου ελπίζω να σου φανούν χρήσιμα και μέσα σ'αυτά να εντοπίσεις πολλά προϊόντα που σου ταιριάζουν. Θα περιμένω μήνυμά σου! 

Οι υπόλοιπες μην απογοητεύεστε. Αύριο ακολουθεί super διαγωνισμός για τα μαλλιά μας και μόνο! 

189 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία κίνηση. Το θέμα με τα δείγματα στα καταστήματα καλλυντικών ειναι άκρως εκνευριστικό. Δεν ξέρω αν ειναι πολιτική των εταιρείων ή των πωλητριών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νομίζω Penny μου να είναι των εταιριών...Συχνά παρατηρώ διαφορετικές συμπεριφορές στα stands της ίδιας εταιρίας. Βέβαια σίγουρα δεν έχουν όλες οι εταιρίες την ίδια διαθεσιμότητα, όμως και πάλι...Μπέρδεμα... :Ρ

      Διαγραφή
  2. Βασικά εγώ βλέπω ότι είναι ο κανόνας και όχι η εξείρεση!!
    Δεν φαίνεται να καταλαβαίνουν ότι οι εταιρίες έχουν τεράστιο όφελος από τα δείγματα!
    Στο εξωτερικό τα δίνουν με την σέσουλα,και βγαίνουν σίγουρα κερδισμένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι όπως ακριβώς τα λες, όλοι έχουμε μια αντίστοιχη προσωπική εμπειρία. Έχουν μια πολύ κακή νοοτροπία. Πολλές φορές έχω αγοράσει προϊόν γιατί το δοκίμασα τυχαία και μου άρεσε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. prosopika theoro ta deigmatakia polu voithitika wste na xereis an ena proion s tairiazei gia na to agoraseis,alla merikes fores einai toso dyseyreta.oraio doraki..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι γεγονός πως το 99% των πωλητριών κρατούν τα δείγματα για τις ίδιες, αλλά και για να βγάζουν τις υποχρεώσεις τους σε συγγενείς και φίλες. Ό,τι θέλουν κάνουν και δεν τις ελέγχει κανείς! Και αν τολμήσεις να ζητήσεις αυτά που δικαιούσαι με τις αγορές που έχεις κάνει, σχεδόν σε αντιμετωπίζουν σαν ζητιάνα!
    Πολύ ωραίο το θέμα και συγχαρητήρια για την ευγένεια σε όλο το κείμενο γιατί είναι ένα θέμα που μπορεί εύκολα να σε κάνει να βρίσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τελειααα μου αρεσουν τα δειγματα μπορω να εχω απο ολα τα προιοντα στην τσαντα μου!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εννοείται πως συμφωνω μαζι σου και οπωσδηποτε την εχω "πατησει" και εγω μαζί και με άλλα κοριτσια!!! Το θεωρω άδικο εκ μέρους τους, διότι εχω αγορασει συσκευασια χωρις να μεινω ικανοποιημενη, ενω αν είχα ενα μικρό δειγματακι θα έβλεπα ότι δεν κανει για εμένα και δεν θα έμπαινα σε τέτοια διαδικασία αγορας "αχρηστου προϊοντος" για εμένα......
    Ετυυχως, βεβαια που υπάρχετε και οι beauty bloggers, που μας λετε την αποψη σας και έτσι καποια προϊόντα αποφευγω συστηματικά!!!!!!! Ευχαριστουμε που υπάρχετε και μας διευκολύνετε!!!!!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συμφωνω απολυτα σε οσα ειπες,προσφατα κιολας μου συνεβει να παω σε εταιρια με ακριβα προιοντα κ οταν ζητησα δειγματακια η κοπελα οχι μονο μου ειπε οτι δεν ειχε αλλα κ ξινησε τα μουτρα της λες κ τα βαζουν απο την τσεπη τους,δεν μπορω να το καταλαβω αυτο.Οποτε ελπιζω να ειμαι κ η τυχερη!Σευχαριστουμε για την ευκαιρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συμφωνω απολυτα!!Δυστηχως ο κανονας εδω ειναι να "μην βρισκεις ποτε καποιο δειγμα"και οχι η εξαιρεση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολυ καλη η ιδεα σου! Δυστυχως οι περισσοτερες πωλητριες κρατανε τα δειγματα για τις ιδιες..αυτο ειναι κοινο μυστικο. Φυσικα υπαρχουν και οι εξαιρεσεις, και οπως ειπες κι εσυ ειμαι κι εγω απο αυτες που στο τελος αυτες θα προτιμησουν για τις αγορες. Σε ευχαριστουμε πολυ για το δωρακι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. teleio dwro!!! agaphmenes etaireies oles!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχαριστούμε για την κίνηση αυτή! Ήθελα να δοκιμάσω προιόντα από τις εταιρείες αυτές και δεν μου είχε δοθεί η ευκαιρία.
    Όσο αφορά τα δείγματα, δυστυχώς είναι ελάχιστες οι φορές που θα βρω εξυπηρετική υπάλληλο που θα δώσει δείγματα για την προώθηση της εκάστοτε εταιρείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συμφωνώ απολυτα με αυτην την ελλειψη δειγματων....την ανοιξη που μας περσε ηθελα να παρω το forever flawless foundation του Dior, ειχα ακουσει πολύ καλα λογια, αλλα δεν ηξερα ουτε πως θα μου κατσει ουτε καν ποια αποχρωση να παρω! Στο ένα beauty shop που πηγα, δεν ειχαν δειγμα και απλα μου το δειγματισαν στο χερι και στο λαιμο, ενώ σε ένα άλλο beauty shop, επειδή ουτε εκει ειχαν δειγμα μου έβαλαν σε ένα βαζακι δικο μου, όση ποσοτητα χρειαζομουν για να το δοκιμασω....ναι μεν εξυπηρετηθηκα, δεν μπορω να πω, αλλα ρε παιδια ένα δειγμα, τι είναι ένα δειγμα???? Ευχαριστούμε για την ευκαιρια να δοκιμάσουμε όλα αυτατα προιοντα!!!!!!!!!! Φιλια!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πόσο εκνευριστικό είναι αυτό το υφάκι που έχουν ορισμένες πωλήτριες...καταλαβαίνω πως υπάρχει και μια πιθανότητα όντως να μην υπάρχουν διαθέσιμα δείγματα, αλλά τότε υπάρχει η λύση να δοθεί μια μικρή ποσότητα για δοκιμή από το tester του καταστήματος.
    Νομίζω μια καλή πωλήτρια μπορεί να ξεχωρίσει εύκολα την πελάτισσα που απλά θέλει ένα δείγμα ό,τι να 'ναι για να μην αγοράσει από την πελάτισσα που ενδιαφέρεται να αγοράσει και χρειάζεται το δείγμα για να να κάνει μια σωστή επιλογή.
    Τον τελευταίο καιρό πάντως που κάνω αγορές από ηλεκτρονικά φαρμακεία, ζητώ δείγματα από τα προϊόντα που με ενδιαφέρουν και σχεδόν πάντα μου στέλνουν αυτά που ζήτησα και άλλα τόσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΜΙΛΑΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΘΕΤΕΙΣ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ.ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ.ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΙΟΛΑΣ ΤΣΙΓΚΟΥΝΕΥΟΝΤΑΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ.ΤΑ ΚΡΑΤΟΥΝ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΕΣ.ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΑΛΙ ΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥΖ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΜΕ ΔΕΙΓΜΑΤΑ.ΚΑΙ ΛΕΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΩΡΑ?Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕΙΣ.ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΑ ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΣΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΕΧΩ ΠΑΝΤΟΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΥΒΑΛΩ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ. Ars Rodos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ ωραίο και χρήσιμο δωράκι! Σ'έυχαριστούμε πολύ!
    Οι περισσότερες, αν όχι όλες, εταιρείες έχουν δειγματάκια. Τώρα το γιατί δεν φτάνουν σε εμάς είναι άλλο θέμα...
    Το promotion με δειγματάκια θα μπορόυσε να αυξήσει σημαντικά την αγορά προιόντων αλλά μπροστά στο προσωπικό όφελος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πάρα πολύ όμορφη η κίνησή σου! Δυστυχώς είναι αλήθεια αυτό που λες για τα δείγματα, σπανίως έχει τύχει να μου δώσουν, και πλέον ούτε καν ζητάω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. εχεισ απολυτο δικιο σε οασ ειπεσ σχετικα με τα δειγματα σε ευχαριστουμε για τα δειγματα σουπερ ευκαιρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλη ιδέα και υπέροχη κίνηση εκ μέρους σου!!!!Σε ευχαριστούμε πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΠΟλύ ωραία ιδέα να κάνεις ένα διαγωνισμό με δείγματα & travel size, θέλω πολύ να τα δοκιμάσω...Όσον αφορά το όλο θέμα, νομίζω πως μερικές πωλήτριες στην Ελλάδα έχουν ξεφύγει...Και μετά αναρωτιούνται γιατί προτιμάμε το online shopping!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Mono stin kiehl's mpories na eisai siguri oti tha sou dosoun deigmata(polla kiolas) kai se kamia estee h cinique an eisai sixni pelatissa, distixos h eutixos! orea i skepsi sou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Νομίζω πως είναι χρήσιμο

    Antonia :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φανταστική η ιδέα σου! Ευχαριστούμε! :) Νομίζω ότι μερικές φορές οι πωλήτριες κρατούν τα δείγματα για την πάρτη τους.. Ελπίζω πως όχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το σύνηθες φαινόμενο είναι να μην έχουν δείγματα. Υπάρχουν κοπέλες στα καταστήματα καλλυντικών -σε όλα- που σε κοιτούν ειρωνικά, όταν τους ζητάς δείγμα από ένα καινούριο προϊόν, για να το δοκιμάσεις. Υπάρχουν όμως και άλλες που όχι απλώς προθυμοποιούνται με χαμόγελο να σε εξυπηρετήσουν, αλλά σου δίνουν πολλά δείγματα -πέρα από αυτό που ζήτησες- ανάλογα με τις ανάγκες του δέρματός σου. Είναι καθαρά θέμα παιδείας από την πλευρά της υπαλλήλου και θέμα τύχης από τη δική μας να μας εξυπηρετήσει μία ευγενική και σωστά εκπαιδευμένη πωλήτρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μου έχει τύχει ανάλογο περιστατικό και η αλήθεια είναι ότι ενοχλήθηκα πολύ!! Tα free samples θα έπρεπε να διατίθενται ελεύθερα από τις πωλήτριες και χωρίς την υποχρέωση της αγοράς του προϊόντος!! Πολύ ωραίο και απαραίτητο δωράκι για κάθε γυναίκα!! Σ'ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. πόσο δίκιο έχεις αλλά...σ ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. πολυ ομορφο και χρησιμο δωρακι θα το ευχαριστηθει πολυ η τυχερη κοπελα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αυτό με τα δείγματα ειναι πραγματικά εκνευριστικό. Στην μικρή επαρχιακή πόλη που μένω, πλέον σε Hondos και αντιστοιχα μαγαζια δε σου δίνουν δείγματα ουτε καν με τις αγορες σου. Πολλες φορές εχω μετανιώσει αγορές μου ακριβώς επειδή δεν είχα ένα δείγμα για να δοκιμάσω αν μου ταιριάζει το προϊον ή πηγαίνω 2και3 φορες να δοκιμάσω το ιδιο προϊον ωστε να το τεσταρω σε δυσκολες συνθηκες και νιωθω πως οι πωλητριες με κοιταζουν με μισο ματι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. τα δειγματα ειναι ο καλυτεροσ τροπος διαφημισης,η ιδεα σου ειναι τελεια & φυσικα πρεπει να την επαναλαβεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τα δειγματα ειναι ο καλυτερος τροπος να διαφημισεις ενα προιον και φυσικα οποια εταιρια το κανει ειναι το καλυτερο. Εγω προσωπικα θελω να δωκιμαζω κατι πριν το παρω... Θελω να ειμαι συγουρη για το προιον πουθα επιλεξω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ζητησα ενα δειγμα απο μεγαλη αλυσιδα καλυντικων κ μου ειπαν οτι δεν υπαρχει. Οχι οτι δεν υπηρχε απλα ειναι σωληναριο κ οχι φακελακι σαν αυτο που μου ειπαν να μου δωσουν τιο οποιο αρνηθηκα κ ολας γιατι μου προκαλει λιπαροτητα. Αφου εφυγα εκνευρισμενη πηγα απεναντι σε αλλη μεγαλη αλυσιδα κ η κοπελα οχι μονο μου εδωσε αλλα μου εδωσε δυο για να εχω καλυτερα αποτελεσματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. polu kalh idea kai wraia proinonta!! einai tragiko auto me ta deigmata pou den sou dinoun h pou isxurizontai pws den uparxoun enw oi idies ap oso kserw pairnoun deigmatakia kai poso mallon na se piezoun na agoraseis 1 proion enw exeis 1 lepto pou to testares sto xeri sou..aparadekto!! euxaristoume gia ta deigmata kai kalh epituxia se oles mas!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πολύ καλή η ιδέα του διαγωνισμού! Εγώ έχω δείγματα από αρώματα και κραγιόν στην τσάντα μου για να είμαι πάντα έτοιμη! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πολύ καλή ιδέα!! Είναι όντως πολύ ενοχλητικό να μην σου δίνουν δειγματάκια για να δεις αν σ'αρέσει το προϊόν ή όχι. Πρόσφατα πήγα στα Hondos Center και ήθελα να δοκιμάσω 2-3 foundation και μου είπαν ότι δε δίνουν δείγματα. Και να φανταστεί κανείς ότι στην Αμερική μπορείς να πάρεις το foundation σπίτι σου να το δοκιμάσεις και αν δεν είναι σωστή η απόχρωση να το επιστρέψεις.. Τι να πεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Όλα αυτά που λες είναι σωστά. Και νιώθεις και υποχρεωμένη αν τα ζητήσεις κι όλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. πολυ ομορφη ιδεα ....thanks!!!νομιζω πως το δεν εχω δειγμα ειναι ελληνικη πατεντα!!εδω σε οποιοδηποτε μαγαζι καλυντικων και να πας ειναι το ιδιο ¨αν αγορασεις "μπορει και να φιλοτιμηθουν και να σου δωσουν και ενα δειγματακι,αλλα αν πας ετσι και ζητησεις εχεις διαπραξει το μεγιστο των αμαρτιων!!!!α ,και να μη ξεχασω δειγματα μπορει να παιρνεις μονο αν εχεις την πωλητρια φιλη!!!πιστευω πωςδεν ειναι πολιτικη καμιας φιρμας απλα αυτες το βλεπουν ετσι γτ πολυ απλα τις συμφερει....βεβαια υπαρχουν και οι εξαιρεσεις....χοχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Δεν νομίζω πως δεν έχει συμβεί σε όλες κάποιο αντίστοιχο περιστατικό. Και το μόνο που γίνεται είναι να σου χαλάσει την ημέρα και να τρέχεις σε άλλο κατάστημα μήπως πετύχεις πιο εξυπηρετική υπάλληλο και σε βοηθήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ευχαριστούμε για αυτή την κίνηση. Συμφωνώ πολύ σε όλα. Πολλές φορές δεν αγοράζω ένα προϊόν που θέλω μέχρι να βρω δείγμα. Επίσης υπάρχουν φορές που η αντιμετώπιση όταν ζητά κανείς ένα δείγμα είναι σα να ζητιανεύεις. Σίγουρα υπάρχουν οι σωστές ευγενικές επαγγελματίες πωλήτριες και οι άλλες..... :)
    email: elperrel@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Έχεις απόλυτο δίκιο, ο σκοπός των δειγμάτων είναι να δοκιμάσουμε το προϊόν χωρίς να το αγοράσουμε ώστε να δούμε εάν μας ταιριάζει. Εγώ προσωπικά έχω αγοράσει πάρα πολλές φορές σε full size το προϊόν που με άφησε ευχαριστημένη από το δείγμα, ωστόσο πολλές φορές δεν έχω αγοράσει καποιο προϊόν γιατί δεν μου δόθηκε η ευκαιρία να το δοκιμάσω πρώτα...
    εξαιρετική ιδέα ο διαγωνισμούλης ευχαριστούμε!
    e-mail: evamichelaki@gmail.com

    xxx
    Eva M.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πολύ χρήσιμα τα προϊόντα που αναφέρεις και ευκαιρία στην τυχερή να τα δοκιμάσει...ευχαριστούμε
    fb: Katrin Anastasiadou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. μακάρι να είμαι τυχερός να τα προσφέρω στην σύζυγο...
    fb: Thanos Anestis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πραγματικά, εγώ δείγματα προϊόντων δεν έχω πάρει ποτέ απο κατάστημα. Μόνο μέσω online φαρμακείων έχω πάρει επομένως δεν έχω ποτέ την ευκαιρία να δοκιμάσω για παράδειγμα foundation high end εταιρειών και δεν ρισκάρω να αγοράσω χωρίς δοκιμή.
    Mariamarilaki@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Θα συμφωνήσω μαζί σου γιατί ο σκοπός των δειγμάτων είναι να δοκιμάσουμε το προϊόν πριν αποφασίσουμε να το αγοράσουμε για να δούμε εάν μας ταιριάζει στον τύπο δέρματος ή και για τυχόν αλλεργικές αντιδράσεις κλπ.
    Πιστεύω πως τα δείγματα είναι η καλύτερη πολιτική μάρκετινγκ γιατί ο πελάτης πρέπει να έρθει σε άμεση επαφή και να γνωρίσει το προϊόν έτσι ώστε να αποφασίσει να το αγοράσει (διαφορετικά για μένα ο μεγάλος χαμένος είναι η εταιρεία που θέλει να πουλήσει ακόμα και η πιό ακριβή τύπου Chanel εταιρεία θα ήταν πιό κερδισμένη αν αποφάσιζε να δώσει δείγματα και όχι να το παίζουν και καλά απρόσιτες οικονομικά για τις περισσότερες και μόνο όσες διαθέτουν να μπορούν να αγοράσουν, ξέρεις πόσα ακριβά προϊόντα αγοράζει μια γυναίκα ακόμα και όταν το budget είναι περιορισμένο ? αρκεί το προϊόν να της ταιριάζει. Για να μην μακρυγορώ αν οι εταιρείες αφήσουν το κόσμο να δοκιμάσει είμαι σίγουρη ότι και θα αγοράσει ακόμα και σε καιρούς κρίσης.
    Τα λεφτά που επενδύουν σε διαφημιστικές καμπάνιες με εκατομμύρια ευρώ κόστος θα μπορούσανε να τα μετριάσουν και να επενδύσουν στην διάθεση δειγμάτων για τους πελάτες αλλά και για την αύξηση του πελατολογίου τους (μπορεί να μην αγοράσω σήμερα όμως δοκιμάζοντας το προϊόν ο πελάτης θα αρχίσει να το γνωρίζει και να το συνηθίζει ... να του αρέσει και συνεπώς να το θέλει ....ΑΡΑ και να το αγοράσει........ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ!!!)
    Για αυτό και σε συγχαίρω για την ιδέα του διαγωνισμού αυτού και ελπίζω να το επαναλάβεις !!!
    e-mail: iphivla@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. συμφωνω απόλυτα μαζί σου!!
    μα πως θα αγοράσεις κάτι αν δεν το δοκιμάσεις;;;; πως θα ξερεις οτι αυτό το πχ foundation σου κάνει;;;
    θα σκάσεις τα λεφτά σου για να τα κλαιες;;; γιατί δεν μπορείς να πιστεύεις την πωλήτρια η οποία θέλει να πουλήσει το ακριβότερο για να βγάλει και την ανάλογη προμήθεια και να δουν στην εταιρία ότι κάνει ακριβές πωλήσεις , ενώ αυτά που προτείνει δεν χρησιμεύουν στον πελάτη τελικά ο οποίος τελικά δεν θα ξαναπροτιμήσει την εταιρία γι αυτό ακριβώς τον λόγο;;;
    και στην τελική όλες προτιμάμε κάτι πιο ακριβό όταν βλέπουμε ότι μας ταιριάζει !!
    πολύ ωραία η ιδέα του διαγωνισμού !!!

    justbeautybaby@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. πολυ ωραιο κ εξυπηρετικο το δωρακι σου!!! και ποσο δικιο εχεις σε αυτα που λες..... ειναι πραγματι πολυ εκνευριστικο να σε κοιτουν καπως υποτιμητικα οταν ζητας καποια δειγματακια, ενω κανονικα θα επρεπε απο μονες τους να τα δινουν!!
    f.b. Anna Kapatsi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ωραία ιδέα!εγώ μονο απο αγορες μέσω διαδυκτυου έχω πάρει δείγματα, ποτε απο καταστήματα όπως hondos.κι όμως, 99% έχω αγοράσει κάτι που δοκίμασα και μου ταίριαξε! Ή κόρη μου τα μαζεύει και μου τα δίνει όταν τις ζητησω κάτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Πόσο δίκο εχεις....αντι να τα χρησιμποιουν για προωθηση........τελεια η ιδεα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. νομιζω κυριως θεμα πωλητριων ειναι και οχι εταιριων! οι περισσοτερες προτιμουν να τ κραταν για αυτες και τις φιλες τους παρα να τ δωσουν σε πελατσες. εννοειτε οτι απο αποψη marketing ειναι τελειως ηλιθια λογικη αυτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Πραγματικά η κίνηση σου είναι άψογη! έχω κι εγώ να πω πως ειναι ο κανόνας να μη δίνουν δείγματα και όχι η εξαίρεση όπως αναφέρεις. Νομίζω πρέπει να χω πάρει 2 φορές δείγμα απο κάτι στα χρόνια που ψωνίζω και αυτό συνήθως ήταν αρωματάκι. όπως και να έχει μπράβο κ πάλι μπράβο για το διαγωνισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Πραγματικά η κίνηση σου είναι άψογη! έχω κι εγώ να πω πως ειναι ο κανόνας να μη δίνουν δείγματα και όχι η εξαίρεση όπως αναφέρεις. Νομίζω πρέπει να χω πάρει 2 φορές δείγμα απο κάτι στα χρόνια που ψωνίζω και αυτό συνήθως ήταν αρωματάκι. όπως και να έχει μπράβο κ πάλι μπράβο για το διαγωνισμό.
    ka-eleni@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Πολυ εξυπνη κινηση!!! Μπραβο!!!
    Και οσο για αυτα που ειπες θα συμφωνησω αλλα δυστυχως τα δεχομαστε ολα και δεν αλλαζει κατι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Πραγματικά με αυτή την τακτική μόνο δυσαρεστημένοι φεύγουν οι πελάτες. Σχεδόν ποτέ δεν μου έχουν δώσει δείγματα από προϊόντα που θέλω να δοκιμάσω και ενδιαφέρομαι να αγοράσω! Η μόνη εταιρεία που πραγματικά σε αυτό το κομμάτι είναι άψογη είναι η Kiehl's. Προσωπικά όσες φορές κι αν έχω αγοράσει προϊόντα τους, ακόμη και με την αγορά ενός και μόνο προϊόντος, μου γεμίζουν την τσάντα με δείγματα από περιποίηση προσώπου και σώματος μέχρι μαλλιών και αρώματα! Εξαιρετική κίνηση και ευχαριστούμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Πολύ ωραία ιδέα αυτή με τα δείγματα! Όσο για τον δειγματισμό απο τα stands εταιρειών, εγώ προσωπικά ξέρω άτομο που τα διοχετευει σε φίλες της (χωρίς να σημαινει βεβαιως αυτο ότι ειναι γενικευμένο φαινόμενο). Από την άλλη, αν οι εταιρείες έδιναν συνέχεια και χωρίς κριτήρια δείγματα, μήπως αυτό θα τα εκμεταλλεύονταν κάποιοι επιτήδειοι;
    email: varseniou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Σε ευχαριστούμε! Θέλω να συμμετάσχω!
    mail: f.xanth@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Πολύ ωραία παρουσίαση αλλά και ιδέα για κλήρωση! alkminipi@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. πολύ ωραιά ιδέα! Ευχαριστούμε πολύ! theostas@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Πολύ ωραία η ιδέα σου...η αλήθεια είναι πως δεν έχω αντιμετωπίσει άσχημη συμπεριφορά από πωλήτρια όσο αφορά τα δείγματα αλλά έχω ακούσει πολλές ιστορίες.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Πάρα πολύ καλό το post σου. Όλες θα θέλαμε δείγματα για να έχουμε ολοκληρωμένη άποψη σχετικά με ένα προϊόν και ειδικά αν είναι ακριβό. Πολύ καλή ιδέα να κάνεις έναν τέτοιο διαγωνισμό, θα ήθελα πάρα πολύ να δοκιμάσω τα προϊόντα και να γράψω γι'αυτά στο νέο μου blog -> http://beautyydust.blogspot.gr/
    Email: angierzz@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Πολύ καλή ιδέα αυτός ο διαγωνισμός!Θα φανούν σίγουρα πολύ χρήσιμα στην κοπέλα που θα τα κερδίσει!! ;)
    Και συμφωνώ απόλυτα με όλα όσα γράφεις στο post σου,είναι απαράδεκτο να μη σου δίνουν δείγμα..Δεν μπορείς να αγοράσεις κάτι αν δεν το δοκιμάσεις να δεις οτι σου ταιριάζει..είναι κρίμα να χαλάσεις λεφτάσε κάτι τέτοιο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. teleia h idea sou!!! exeis apolito dikio ayto pou zitan ena digmataki k se koitane les k tous skotoses thn mana merikes einai aparadekto!!!! tha ithela para poly na eimai h tyxerh!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. σ'ευχαριστούμε για τα δειγματάκια-δωράκια..είσαι πολύ γλυκιά <3 συμφωνώ με όλα όσα γράφεις..άλλωστε, οι περισσότερες από εμάς έχουμε συναντήσει παρόμοιες συμπεριφορές..εύχομαι να είμαι η τυχερή!!!! <3 δεν έχω κερδίσει ποτέ μου σε διαγωνισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Η αλήθεια είναι πως υπάρχουν εταιρείες που αγοράζεις από αυτές αρκετά συχνά αλλά και πάλι δείγματα δεν παίρνεις :p Νομίζω είναι στο χέρι της πωλήτριας ,αν θα τα μοιραστεί με τις φίλες της ( ισχύει και το ξέρω!) ή αν θα κάνει σωστά τη δουλειά της και θα τα προτείνει από μόνη της σε υποψήφιες πελάτισσες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Πολυ ωραια η ιδεα σου με τα δειγματα..αν δεν δοκιμασεις ενα προιον για να καταλαβεις αν ταιριαζει στις αναγκες σου,δεν μπαινεις ευκολα στη διαδικασια να το αγορασεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Δυστυχώς αυτό συμβαίνει πολύ συχνά και το χειρότερο όλων είναι το ύφος που έχουν οι περισσότερες από αυτές τις κοπέλες όταν ισχυρίζονται ότι δεν έχουν δείγματα από το προϊόν που ζήτησες. Είναι κοινό μυστικό ότι πολλά από αυτά τα δείγματα τα μοιράζονται μεταξύ τους ή τα δίνουν σε φίλες-συγγενείς, κάνοντας έτσι κακό και στην εταιρεία τους!!!
    Πολύ καλή η ιδέα σου για το δείγματα-δώρο!!! Σ'ευχαριστούμε πολύ!!!
    email: marianpapa@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Έχεις απόλυτο δίκιο με την κατάντια των δειγμάτων! Ζητάς ένα δείγμα και να σου συμπεριφέρονται το λιγότερο σαν ζητιάνα! Φυσικά υπάρχουν και οι λαμπρές εξαιρέσεις, επιβεβαιώνουν όμως τον απαράδεκτο αυτό κανόνα.
    Η ιδέα σου για το post αυτό, όπως και για το κουτάκι με τα δείγματα που δίνεις ήταν εξαιρετική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Είμαι φαν των δειγμάτων...ΟΧΙ για τζάμπα προϊόν αλλά γιατί - όπως πολύ σωστά τονίζεις κι εσύ - ΜΟΝΟ έτσι μπορώ να επιλέξω σωστά. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος! Σε ευχαριστούμε που μας σκέφτηκες! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Μακάρι να κερδίσω τα δείγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Συμφωνω μαζι σου απολυτα. Σχεδον ολα τα καλλυντικα μου τα εχω δοκιμασει απο δειγματα πριν τα αγορασω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ευχαριστουμε πολυ για το δωρακι..ειναι τελειαο! Μακαρι να ειμαι η τυχερη!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Και γω πάντα δοκιμάζω πρώτα ένα δειγματάκι και μετά αγοράζω το προϊόν!! Σ'ευχαριστούμε πολύ Ιωάννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Έχετε δίκιο για τις κακές συμπεριφορές των πωλητριών, αλλά εμείς ας σταθούμε στις άξιες υπαλλήλους που μας βοηθούν να βρούμε τα κατάλληλα για μας προιόντα! Πάντα δοκιμάζω ένα δείγμα πριν την αγορά ενός προιόντος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Πολύ ωραία σκέψη!!Σε ευχαριστούμε πολύ!!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. φοβερά!!!!! τέλεια ιδέα! fb:Katia Pattinopoulou e-mail:katia_gemini@windowslive.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ειναι ολα υπεροχααααα ευχαριστουμεεεεεεεε <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. πολυ ωραια η κινηση σου κ σε ευχαριστουμε παρα πολυ!! τα δειγματα ειναι ενας πολυ καλος τροπος να γνωρισεις προιοντα τα οποια για να τα αγορασεις 8ελεις πρωτα να σιγουρευτεις αν 8α ταιριαξουν πανω σου η οχι κ ειναι κριμα να δινεις λετα για κατι το οποιο τελικα δε 8α σου ταιριαξει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Μπράβο!!! Πολύ καλή σκέψη !!!!
    Πρόσφατα πήγα σε ένα κατάστημα κ όταν ζήτησα να μου δώσουν ένα δείγμα για μια κρέμα ή πωλήτρια υπήρξε πολύ αναιδής... τι να πω;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ευχαριστούμε πολύ!! Αστα δείγματα τα θεωρώ πολύ χρήσιμα γιατί αρχικά εχουμε τη δυνατότητα πριν αγοράσουμε ένα προϊόν,μπορούμε να το δοκιμάσουμε και να δούμε αν μας ταιριάζει. Επίσης είναι απαραίτητα κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. καταπληκτικο το κουτι ευχαριστουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ειναι ολα υπεροχααααα ευχαριστουμεεεεεεεε <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχει και μια ερώτηση η κοπέλα..... εντάξει το ξερουμε οτι παιρνεις μερος μονο για το δωρο αλλα η στοιχειώδης ευγένεια να απαντήσεις στην ερωτηση της δεν υπάρχει?

      Διαγραφή
  80. τελεια η ιδεα σου!λατρευω τα δειγματα,γιατι τα περισσοτερα απο αυτα δεν μπορω να τα αγορασω σε κανονικο μεγεθος!!!!μακαρι να τα κερδισω!!!ευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. πολυ ομορφη σκεψη,σε ευχαριστουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. NOMIZW OTI EINAI POLY KALH KINHSH TA DEIGMATA GIATI MBOREI NA DOKIMASEIS PROIONTA POU DEN EIXES SKOPO POTE NA TA PAREIS KAI NA DEIS THN DIAFORA KAI TO APOTELESMA.

    NSTRATIG@YAHOO.GR

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Εχω καταληξει πλεον οτι οι πωλητριες που κοιτανε με μισο ματι τις υποψηφιες πελατισσες και συμπεριφερονται με υφος χιλιων καρδιναλιων οταν ζητανε ενα δειγμα ειναι αυτες που συνηθως τα εχουν κρατησει για τον εαυτο τους.Καλως η κακως προτιμω τις εταιρειες που δεν δισταζουν να δωσουν δειγματα κι ας μου κοστιζει κατι παραπανω.Ειναι μια πονεμενη ιστορια ολο αυτο και καλο θα ηταν οι εταιρειες να κανουν που και που εναν ελεγχο στις πελατισσες να δουν αν οντως λαμβανουν το προωθητικο υλικο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Σπουδαια η χειρονομια σου!Θα ηθελα να δοκιμασω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Πολύ ωραία τα δείγματα όταν μας τα δίνουν φυσικά!! :D Ευχαριστούμε για την ευκαιρία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Δύσκολο να βρεις δείγματα στις μέρες μας, συνήθως προσπαθούν να σου πουλήσουν απευθείας το προϊόν, επομένως στην καλύτερη περίπτωση βρίσκεσαι από μαγαζί σε μαγαζί με σκοπό την αναζήτηση ενός δείγματος! Ευχαριστούμε για τα δώρα, τυχερή όποια τα κερδίσει!

    Email: azioga@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Η ΚΙΝΗΣΗ ΣΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ! ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ! ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΙΚΙΜΑΣΩ ΤΑ ΔΩΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΥ ΑΥΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΣΟΥ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Πλήρης ταύτιση σκέψεων και για τα δείγματα.Πλεον δεν πάω ξανα σε μαγαζί με ξινισμένη υπάλληλο.Ωραία η ιδέα σου,πάντα γενναιόδωρη♡☆

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Απαραιτητα τα δειγματα για την αγορα προιοντος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Πολυ καλη η ιδεα σου! Δυστυχως οι περισσοτερες πωλητριες κρατανε τα δειγματα για Τον εαυτό τους...αυτο ειναι κοινο μυστικο. Φυσικα υπαρχουν και οι εξαιρεσεις. Σε ευχαριστουμε πολυ για το δωρακι σου!!!
    Email : maraki214@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Θεωρώ οτι τα δείγματα βοηθάνε πολύ για να καταλάβεις αν είναι για σένα το εκάστοτε προιόν και μετά να αγοράσεις την κανονική συσκευασία...
    Πολύ ωραία κίνηση εκ μέρους σου,ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. μα ναι χρειαζονται για να εχεις μια πρωτη εικονα του προιοντος πολυ καλο ποστ...

    φβ βαλεντινα παπα

    μειλ chpapatsikoura@gmail.com

    gfc avapimou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. σουπερ! εννοειται συμμετεχω facebook name: efi karagrigoriou-nastou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για λόγους στοιχειώδους ευγένειας προς την κοπέλα που δινει τα δώρα, ας έμπαινες και στον κοπο να απαντήσεις στην ερώτηση της....ετσι για τα προσχήματα μήπως και το σωσεις και δεν φανει οτι σε ενδιαφέρει μονο το να πεις "κερδισα" ....

      Διαγραφή
  94. Πολύ καλή η ιδέα σου,πάντα θέλω να δοκιμάζω κάποιο δείγμα πριν αγοράσω το προϊόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Έχεις απόλυτο δίκιο και αυτή η ιστορία με τα δειγματα είναι πονεμένη, ειδικά όταν σου φαίρονται λες και είσαι ζήτουλας όταν ζητάς κάποιο. Και πώς να αγοράσεις προιόν χωρίς να το δοκιμάσεις; Σε ευχαριστούμε πολύ για την ευκαιρία να κερδίσουμε ένα τέτοιο δώρο, να είσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "φέρονται", σόρρυ. Θα ξεχάσω και την λίγη ορθογραφία που ξέρω. :)

      Διαγραφή
  96. Πολυ ενδιαφερον post και οι εταιριες super !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. μου αρεσουν τα δειγματα , γιατι ετσι δοκιμαζεις καποιο προϊον και αν σου αρεσει αγοραζεις αυτο που θες σε κανονικη συσκευασια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Πολύ ωραία η κίνησή σου να δωρίσεις τόσα πράγματα! Η ιστορία με τα δείγματα είναι πονεμένη και μπερδεμένη ταυτόχρονα-δυστυχώς. Μια που δεν στέλνουν οι εταιρίες, μια που τα παίρνουν οι πωλήτριες, μια που μπορεί να υπάρχουν σε περιορισμένη ποσότητα οπότε πολλές πωλήτριες τα δίνουν επιλεκτικά αν σε δουν ότι αγοράζεις και δεν υπάρχει τελειωμός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Σοφια Γρηγοριαδου25 Σεπτεμβρίου 2014 - 2:04 μ.μ.

    Εχεις απολυτο δικιο!Δηλαδη θα αγορασουμε ενα προιον κ αν δεν μεινουμε ικανοποιημενες το κριμα στο λαιμο μας?Θα επρεπε ολες οι εταιρειες να εχουν δειγματακια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΔΩΡΟ ΕΚΠΛΗΞΗ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Τέλεια ιδέα!Να δοκιμάσουμε επιτέλους κάποια πράγματα που θέλουμε!Τα δείγματα είναι όντως πονεμένη ιστορία!Να νιώθεις ζητιάνα για να δοκιμάσεις κάτι πριν το πάρεις!Απαράδεκτο!
    gfc,fb,bloglovin:Domniki Sarri

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Όλες εχουμε αγοράσει προϊόντα που τελικά διαπιστώσαμε ότι δεν είναι αυτό που θέλαμε. Εγώ προσωπικά έχω χαρίσει άπειρα προϊόντα σε φίλες. Η προσωπική μου εμπειρία με τις πωλήτριες στα καταστήματα καλλυντικών σε σχέση με τα δείγματα είναι πολύ κακή. Δεν σου δίνουν ποτέ δείγμα παρά μόνο το εκάστοτε tester που έχουν μπροστά τους. Τι να καταλάβεις από μία εφαρμογή του προϊόντος; Μόνο στα φαρμακεία έχω διαπιστώσει ότι σου δίνουν δείγματα των καλλυντικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Συμφωνώ απόλυτα με όσα γράφεις! Πιο παλιά θυμάμαι δεν ζητούσαμε καν δείγμα! Μια ερώτηση ή μια αγορά ενός οποιουδήποτε προ'ι'όντος ήταν αρκετό για να σε ''γεμίσουν'' με δείγματα! Τώρα τους ρωτάς ευγενικά αν υπάρχει κάποιο δείγμα για να το δοκιμάσεις κ σε κοιτάνε τόσο παράξενα κάποιοι υπάλληλοι.. Οπότε ή παίρνεις το προ'ι'όν ή ψάχνεις να δεις γνώμες (από φίλες, internet) για να καταλήξεις! Πολύ όμορφη η κίνησή σου, θέλω κ εγώ να συμμετέχω, κ σ' ευχαριστούμε πολύ!! Ευγενία Κόττα-Σκούλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. exete dikio koritsia .den dinoun deigmata para mono an pareis kati k pali 2/3 mono ego tora teleytaia zitao aptis etaireies apto fb na moy steiloyn deigamata k moyxoyn steilei vichy,lierac kai loreal....karakatsani1977@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Τέλεια ιδέα!!! Τα δείγματα είναι πολύ χρήσιμα για τη δοκιμή κάποιου προιόντος οπότε αποφεύγεις αν δεν σου ταιριάζει να την πατήσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Εχεις απολυτο δικιο!!! Μαλιστα προσφατα ημουν μπροστα σε ενα σκηνικο οπου πωλητρια γνωστης εταιριας απαντησε στις πελατισσες οτι "Ειναι πολιτικη της εταιριας να μη δινει δειγματα..." Δηλαδη πως ακριβως περιμενει να προωθησει τα προϊοντα??? Anyway πολυ ωραια η σκεψη σου για αυτο το giveaway!!! Σε ευχαριστουμε πολυ και μακαρι η τυχη να ειναι με το μερος μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Δυστυχώς ή ευτυχώς έπιασες ένα θέμα που μας απασχολεί πάρα πολύ εμάς τις γυναίκες!Δεν γίνεται οι εταιρίες να μας βλέπουν μόνο σαν πορτοφόλι..Γιατί πρώτα το πρόβλημα από εκεί ξεκινάει και μετά περνάει στις εκάστοτε πωλήτριες,οι οποίες απορώ και διίσταμαι γιατί έχουν τέτοιο τουπέ και φυσικά δεν δίνουν τίποτα!Έχουν πληροφορηθεί ότι θα δώσετε δείγματα και ότι σας ζητήσουν μόνο οι καλές πελάτισσες ή εκείνες που έκαναν καλή αγορά..Εγώ όμως δεν δύναμαι πλέον να ακριβοπληρώσω κάτι και να μην μου κάνει αργότερα γιατί την πάτησα μια φορά,μου δημιούργησε μεγάλο δερματολογικό πρόβλημα,ήταν μεγάλη μάρκα και όμως δεν μου έκανε!
    Από την άλλη επειδή η κολλητή μου δουλεύει σε αυτό το χώρο ξέρω σε γενικές γραμμές πως κινούνται τα πράγματα και ακόμα και αν εσύ έχεις κάνεις παραγγελία από δείγματα η ίδια σου η εταιρία να μην τα στέλνει!Οπότε ένας φαύλος κύκλος..Ωστόσο χάρηκα πάρα πολύ που το ανέφερες και που τόσες κοπέλες έχουν πει την άποψη τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. πιστεύω οτι τα δείγματα είναι απαραίτητα για να γνωρισουμε ένα προιον και να δουμε αν μας κάνει πριν το αγοράσουμε. Από την άλλη όμως και οι πωλήτριες ειναι επιφυλακτικες γιατι δεν ειναι λίγες αυτές που απλά θελουν δειγματα κ οχι να κάνουν αγορά. Εγω προσωπικά τα λατρευω γιατι τα στολίζω στο μπάνιο μου μέχρι να τα χρησιμοποιήσω κ αν ειναι βαζάκια ή μπουκαλάκια τα πλένω και τα ξαναστολίζω. Σε ευχαριστούμε πολυ για το υπέροχο δώρο σου και πραγματικά θα χαρώ να κερδίσω ωστε να σου γράψω μετα και τη γνωμη μου για το καθενα. Καλη επιτυχια

    FACEBOOK Mary Andreadaki
    mail mairi_kostas@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Εχεις απόλυτο δίκιο να εκνευριζεσαι προσωπικά κοιτάω τ δώρα πολλών περιοδικών π περιέχουν δείγματα κ πολλά από αυτά είναι μεγάλων εταιριών π βρισκονται αγοράζεις χωρίς ν τ εχεις δουλεψει λίγο ... Τ λαδάκι από kerastase το έχω πάρει δυο φορές από περιοδικό κ μ κρατάει παρα πολυ ....επισης έχω ξετρελαθεί μ τς μασκαρες από lancome από περιοδικό κ πάλι !!!<3<<3<3<3<3(fb pot Saab)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Συμφωνώ 100% με αυτά που γράφεις αν και νομίζω οτι είναι περισσότερο θέμα τις νοοτροπίας της Ελληνίδας πωλήτριας και όχι τόσο των εταιριών, δηλαδή αυτοί (εταιρείες) τα δίνουν, εκείνες τα κρατάν για την πάρτη τους! Συγχαρητήρια για την πολύ ωραία σκέψη σου να δωρίσεις αυτα τα δειγματάκια!!!!! <3 Θα σου ζητήσω να μην με συμπεριλάβεις στο διαγωνισμό γιατί έχω πάρα πολλά δείγματα που καλά-καλά δεν προλαβαίνω να δοκιμάσω και έτσι να μην στερήσω την ευκαιρία απο κάποια άλλη κοπέλα. Σε φιλώ γλυκά!!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. πολυ ωραια η σκεψη σου και φυσικα να την επαναλαβεις! θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου οπως και με πολλες κοπελες απο εδω, θεωρω οτι τις περισσοτερες φορες δεν ισχυει το δεν εχουμε δειγματακι να σας δωσουμε ελατε σε 5 μερες, λες και θα πρεπει να παρακαλαμε για ενα δειγμα προιοντος που κατα πασα μελλοντικα θα αγορασουμε!!!! να σαι καλα και να μας κανεις συχνα τετοιες εκπληξεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. τελειο και παρα πολυ καλη η σκεψη σου ...ελεος πια με τα δειγματα που δεν τα δινουν ...ηθελα να αγορασω μια μασκα ματιων και καθε φορα που ζητουσα ολο τελειωναν ή δεν ειχανε ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. τελειο και παρα πολυ καλη η σκεψη σου ...ελεος πια με τα δειγματα που δεν τα δινουν ...ηθελα να αγορασω μια μασκα ματιων και καθε φορα που ζητουσα ολο τελειωναν ή δεν ειχανε ...
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΕΒΡΗ panschl@yahoo.gr fb; panagiota sevri

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. συμφωνω μαζι σου και σε ευχαριστουμε πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Μπράβο πολύ ωραιο το θέμα!!!
    ¨Οντως τ ακρατουν για τις ίδιες και για τους δικους τους!!!!
    Ευχαριστούμε πολύ!!!
    Μακάρι να ειμαι τυχερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Πολύ καλή ιδέα!
    arhodeppy@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. ειλικρινά συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.. σε φτάνουν σε σημείο να νιώθεις άσχημα όταν ζητάς δείγμα και να σε κοιτουν σαν μια ποταπή και τιποτένια πτωχή... είχε δημιουργηθεί ένα θέμα με μένα στα Sephora-Τσιμισκή (Θεσ/νίκη) και έστειλα ένα διακριτικό και ευγενικό private message στο προφίλ των Sephora στο facebook. Μου απάντησαν άμεσα και ευγενέστατα και προθυμοποιήθηκαν να με εξυπηρετήσουν. Όταν ξαναπήγα στο κατάστημα, μόνο τεμενάδες δε μου έκαναν, αλλά πάλι ένιωσα άσχημα, και ξέρεις γιατί; Γιατί αφενός, σίγουρα θα επέπληξαν έντονα την εργαζόμενη και να την απείλησαν και με τη δουλειά της ίσως, κάτι το οποίο δεν ήταν στην πρόθεσή μου (απλώς ήθελα να τους επισημάνω το συγκεκριμένο ζήτημα). Και αφετέρου, επειδή, δυστυχώς, μόνο όταν επισημαίνεις καποιες καταστάσεις στους ανώτερους, τότε μόνο σου δίνουν σημασία..
    Τέλος όμως, θα ήθελα να σκεφτείτε, και αυτό: υπάρχουν αμέεετρητες αγενείς και κακότροπες πελάτισσες εξαιτίας των οποίων γίνομαστε αποδέκτες της οχι και τόσο σωστής συμπεριφοράς εκ μέρους των πωλητριών..

    facebook profile: venetia palaiologoy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. πολυ ωραια η ιδεα σου σε ευχαριστουμε πολυ!!!
    ΛΟΥΜΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ
    georgialoumou@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Θεωρώ πως είναι απαραίτητα γιατί κάποιος θα αγοράσει κάτι κυρίως με την δοκιμή!! Ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. τελειο δωρακι! οντως εκνευριστικο το θεμα με τα δειγματα....εχω παει σε galerie de beaute για δειγμα μεικ απ προκειμενου να το αγορασω κλασικη απαντηση δεν εχουμε, και διπλα η φραγκατη κυριουλα που πηρε την κρεμα ματιων 50 ευρω εφυγε με μια σακουλα δειγματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Oντως πολύ ωραία η ιδέα σου,και εγώ πάντα προτιμώ να δοκιμάσω ένα προιόν να δώ αν μου ταιριάζει.
    Thank you
    xxx.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. αχ κοριτσια ναι εχετε δικιο!!!!!!
    δειγματα και παλι δειγματα!!!!!

    xxx
    Ritsa Ritsaki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Κορίτσια εγώ πάντα ζητάω δείγματα!
    Μισή ντροπή δική τους μισή ντροπή δική μου δηλαδή τι? πλέον βγαίνουν τοσα προϊόντα και το δέρμα έχει αρκετές ανάγκες όσο περνάνε τα χρόνια, είναι ιδανικά να καταλαβαίνεις αν κάτι σου ταιριάζει ή όχι! παω μόνο στο φαρμακείο της γειτονιάς που μου δίνουν και δείγματα πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Πολύ όμορφη κίνηση ! Ευχαριστούμε εκ των προτέρων ! Τα λες πολύ σωστά.. θα προσθέσω απλά πως στην χώρα που ζούμε τα δείγματα τα έχουν κάνει είδος πολυτελείας ! Κανονικά δεν θα πρεπε να μας ''μπουκώνουν'' με δειγματάκια για να επιλέξουμε την εταιρεία τους ? Πφφ βλακείες..απλά δεν κάνουν καλή προώθηση ! Τέλος πάντων.. και πάλι εύχαριστούμε για την όμορφη χειρονομία σου ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Πολύ ενδιαφέρον post. Συμφωνώ απόλυτα για το ότι πρέπει να μας δίνουν δειγματάκια για να δοκιμάζουμε, ακόμα κι αν δεν αγοράζουμε! Ευχαριστούμε που μοιράζεσαι προϊόντα μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Για το ύφος των κοριτσιών στα stands θα συμφωνήσω απόλυτα. Όταν τους ζητάς δείγμα δυσφορούν μέχρι αηδίας. Ελάχιστες είναι οι εξαιρέσεις. Απλά να πω μια προσωπική εμπειρία: Σε πρόσφατο ταξίδι στο εξωτερικό, επισκέφτηκα ένα κατάστημα καλλυντικών γιατί είχε εκπτώσεις. Σκεφτόμουν να αγοράσω μια κρέμα ημέρας, και πριν καν αποφασίσω αν θα την πάρω, η κοπέλα όχι απλά μου είχε δώσει δείγμα και με παρότρυνε να την δοκιμάσω πριν την πάρω, αλλά μου έδωσε και άλλα δείγματα από την ίδια εταιρεία. Χωρίς καν να τα ζητήσω. Και όταν πήγα σε άλλη εταιρεία, η ίδια ακριβώς αντιμετώπιση. Μάλλον το πρόβλημα το έχουμε εδώ στην Ελλάδα και δεν το έχουν οι εταιρείες....
    Αναστασία
    anasb7@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. ωραία ευκαιρία να δοκιμάσουμε πολλά προϊόντα!! ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Η ιδέα σου Ιωάννα μου είναι απλά υπέροχη! Συμφωνώ απόλυτα με όσα ανέφερες! Πόσες φορές έχω διαβάσει κι εγώ σε διάφορα blog για καταστήματα του εξωτερικού που σου δίνουν απλόχερα δείγματα προϊόντων να δοκιμάσεις χωρίς καμία υποχρέωση αγοράς!... Τα δε travel size προϊόντα έχει τύχει αρκετές φορές να τα αγοράσω κιόλας γιατί με βολεύουν πολύ στα ταξίδια (π.χ. νεράκι bioderma, υγρό καθαρισμού apivita) και μ' αρέσουν οι συσκευασίες-μινιατούρες τους :) Φιλάκια πολλά, Ιωάννα μου! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Πολύ όμορφη η ιδέα σου!!Σίγουρα να την επαναλάβεις!!

    katerinaki_kag@yahoo.gr ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Η ιδέα σου Ιωάννα μου είναι απλά υπέροχη! Συμφωνώ απόλυτα με όσα ανέφερες! Ευχαριστούμε για την ευκαιρία που μας δίνεις να δοκιμάσουμε πολλά προϊόντα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ ΙΩΑΝΝΑ!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΓΙΩΤΑ ΜΠΑΛΟΠΙΤΑ ΦΒ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. πραγματικα καθε φορα που θα ζητησω δειγμα, εχει τελειωσει, δεν εχει φερει η εταιρεια και αηδιες.. Ευτυχως που τους μαθαινουν σωστο marketing!! :-P Σε ευχαριστουμε ομορφια για τις ομορφιες που κανεις!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο στο θέμα της εξυπηρέτησης στα stand καλλυντικών, μιας και η πολιτική του "αγόρασε κάτι για να σου δώσω δείγμα από αυτό που πραγματικά θες να δοκιμάσεις" βασιλεύει και μας παιδεύει όλες!! Γι'αυτο και βρίσκω πολύ αλτρουιστική την κίνησή σου να μοιραστείς δείγματα που δε χρειάζεσαι βοηθώντας κι εμάς να δοκιμάσουμε αυτά τα προϊόντα που τόσο εύκολα μας αρνήθηκαν οι κοπέλες στα καταστήματα καλλυντικών... Ευχαριστούμε!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Μπραβο πολυ καλη σκεψη! οντως ειναι πολυ χρησιμο να μπορεις να δοκιμασεις τα προιοντα πριν τα αγορασεις! Σε ευχαριστουμε και συνεχισε ετσι! ;)
    anastasia_bio@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. Λατρεύω τα δείγματα γιατί λατρεύω να δοκιμάζω καινούργια προϊόντα! Θέλω να δοκιμάσω ένα προϊόν πριν μπω στη διαδικασία να το αγοράσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. Σαν κορίτσι και εγώ θα συμφωνήσω.. Πρέπει να το σκέφτονται και οι εταιρίες ότι καμιά φορά το δείγμα είναι υπέρ τους!! :)
    Σ'ευχαριστούμε για την όμορφη σκέψη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΟΛΕΣ ΣΑΣ ΟΙ ΠΩΛΗΤΡΙΕΣ ΤΑ ΚΡΑΤΑΝΕ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΕΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΔΕΙΓΜΑ ΣΕ ΚΟΙΤΑΝΕ ΜΕ ΕΝΑ ΥΠΟΤΙΜΗΤΙΚΟ ΥΦΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΝΙΩΝΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. Πολύ καλή η ιδέα της προσφοράς σας. Ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. Tα λατρευω τα δειγματα...Μη σου πω περισσοτερο απο τα κανονικου μεγεθους!!!Ευχαριστουμεεεεεε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. ωραία σκέψη είχες και πρωτότυπη θα έλεγα!!!! δυστυχώς στην Ελλάδα ακόμα και σε αυτό πίσω είμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. Αγαπώ τα δείγματα!
    Το πόσο πολύ μπορείς να το διαπιστώσεις κι εδώ : http://thoughtsofamakeupaholic.blogspot.gr/2014/07/june-samples-i-used.html
    Πάντα είναι χρήσιμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. μπραβο σου κοπέλα μου γι'αυτο που κανεις γιατι αν περιμεναμε απ'τα μαγαζια σωθηκαμε......ειναι αγενεστατες πολλες απ'τις πωλητριες...νομιζουν οτι κατι κανουν κ φυσικα αμα τους πεις για δειγμα σε κοιτανε σαν να κατεβηκες απ'τον αρη.......τι να πω....μακαρι να επρατταν ολες σαν κ εσενα κ ελπιζω να συνεχισεις την καλη προσπάθεια!!!!!!φλκ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. Καταρχην να σε συγχαρω για την υπεροχη ιδεα σου!!!!μακαρι να το εκαναν κατα καιρους και αλλοι και κυριως οι εταιρειες ειδικα στη σημερινη εποχη που ο κοσμος κοιταει τα απαραιτητα προς το ζειν και σε δευτερη μοιρα τα ειδη καλοπισμου.συμφωνω απολυτα με ολα εχεις γραψει και ολα οσα εχουν υποθει σχετικα με τα δειγματα απο ολες τις κοπελες θα διαφωνησω μονο επειδη εχει τυχει να περασω απο αυτο το χωρο οτι δεν εχει να κανει με τις εταιριες καμια εταιρεια δεν σου λεει σε ποιον να δωσεις τα δειγματα ειναι αγνωστο προς αυτους που πανε και τα περισσοτερα θα συμφωνησω πανε σε φιλους γνωστους συγγενεις καλες πελατησες αυτο βεβαια ειναι στο χερι της πωλητριας που μερικες φορες δεν μπορει να κανει διαφορετικα γιατι υπαρχει και ο προισταμενος ή προισταμενη που τους επιβαλλει που θα δωθουν και ολα τα λεω εκ πειρας επειδη τα εχω συναντησει στη δουλεια.Δεν συμφωνω ομως με αυτη την τακτικη τα δειγματα ειναι για ολους και οχι μονο για μεμονομενους αυτο θα επρεπε να εχουν σαν κανονα.τελος παντων να μην σας κουραζω και παλι συγχαρητηρια για την ιδεα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΙΔΕΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ....ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. υπεροχη η ιδεα σου να δοκιμασουμε δειγματακια μιας και οι εταιριες-πωλητριες δυστηχως πολλες φορες σε σνομπαρουν!ευχομαι καποια στιγμη αυτο να αλλαξει γιατι εαν δεν δοκιμασω πως θα ξερω εαν μου ταιριαζει και δεν θα κανω μια λαθος αγορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. teleia! oi pwlitries spania dinoun deigmata k as exeis agorasei ena swro pragmata! Nicole M.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙ ΚΙΝΗΣΗ!!
    ΦΥΣΙΚΣ ΚΣΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕΙΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΤΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΡΟΪΟΝΑΤΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. λατρευω τα δειγματα γιατι δοκιμαζοντας καποια προιοντα ξερεις μετα ποια σου ταιριαζουν!συμφωνω απολυτα με την ιδεα σου!μακαρι να τα κερδισω,θα ειμαι πολυ ευτυχισμενηηη!!
    fb Mirela Antoniadou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. Εχεις απολυτο δικιο. Και εμενα με εξοργιζουν οι πωλητριες και οι εταιριες. Δεν ειναι δυνατον να αγορασεις κατι χωρις να το δοκιμασεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. Είναι αλήθεια πως σπάνια σου δίνουν κάποιο δείγμα χωρίς να έχεις αγοράσει πρώτα κατι και είναι πολύ ωραία η πρωτοβουλία σου.
    fb Angela Karsisioti

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. Εάν σε γνωρίζουν οι πωλήτριες σου δίνουν και δείγματα και ότι θέλεις διαφορετικά με το σταγονόμετρο, και με ύφος. fb eleni Tsoukala

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. ειχα παει σε ενα μεγαλο εμπορικο κεντρο στην θεσσαλονικη σε ενα καταστημα καλλυντικων κ ειχα αγορασει ενα σαμπουαν μια μασκαρα κ μια κρεμα ημερας..πηγαινοντας στο ταμειο στην κοπελα (παρεπιπτοντως η κοπελα ουτε ενα χαμογελο φοβοσουν να την μιλησεις ενα πραμα) για να πληρωσω της ειχα ζητησει διαφορα δειγματα αρωμα η απο κρεμες η απαντηση της ηταν "δυστηχως τελειωσαν" (μονιμη απαντηση σε πολλα καταστηματα) ,η επομενη πελατισσα η οποια ηταν γνωστη της κ ως δια μαγειας χαμογελα κ τα λοιπα πληρωσε ενα βερνικι κ της εδωσε αναπτηρα κ πολλα διαφορα δειγματα.....της ειπα συγχαρητηρια για την εξυπηρετηση της κ εφυγα...ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΙΚΙΑ ενιωσα σαν να ζητιανευα...με πειραξε πολυ .......απο τοτε δεν εχω ξαναζητησει ...οχι οτι θα με εδιναν.....
    Γιουλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. Πολύ καλή ιδέα, και πράγματι συμφωνώ μαζί σου οσον αφορά το θέμα των δειγμάτων αλλα αυτό που με εκνευρίζει ακόμα περισσότερο είναι το ύφος που έχουν κάποιες πωλήτριες!!!!
    fb Papadopoulou Vasia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. Το ποσο μ εκνευριζει αυτό δε λεγεται. Έτυχε να πάω hondos για να διαλεξω ένα αρωμα. Κ επειδή δεν μπορουσα να καταλαβω αν μου ταιριαζει ακριβως η αν έχει διαρκεια πάνω μου ζητησα ένα δειγματακι να το τεσταρω σπιτι. Κλασικα "δεν εχουμε ". Και με κοιτουσαν σαν παρακατιανη. Στην αμέσως επομενη κυρία όμως επειδή αγορασε 2 μπουκαλια πανακριβο αρωμα, αμέσως ανοιξαν το συρταρι και τη γεμισαν με δειγματα. Τι να πεις... Ευχαριστουμε πολύ για το δωρο, αν είμαι τυχερη θα τα τιμησω δεοντως.
    maria.volos89@gmail.com
    Fb Maria Desli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. Super diagwnismos! Digmatakia de mou dinoun pote an kai exw zitisei arketes fores!!Pleon to exw kopsei giati niwthw asxima na mou lene monimos oti den exoun tpt!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. 1. Για τα δείγματα μήπως φοβούνται ότι αν αρχίσουν να δίνουν θα μαζεύουμε δείγματα και θα αγοράζουμε λιγότερο;
    2. Η ιδέα είναι πολύ ωραία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. Σου έστειλα μήνυμα στο Facebook αλλά το γράφω και εδώ. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το δώρο, θα το ευχαριστηθώ πάρα πολύ. Δεν περίμενα να κερδίσω και μου έφτιαξες τη μέρα. Τα μικρά πράγματα σαν αυτό είναι που διώχνουν τη μελαγχολία του φθινοπώρου. Σε ευχαριστώ και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου έφτιαξα τη μέρα Μαρία μου! Πάντα τυχερή! <3 <3 <3

      Διαγραφή
  158. πολύ καλή κίνηση!ευχαριστούμε!
    εχεις απόλυτο δίκιο!
    fb:Flora Ger

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. poly kalh h idea soy gia ta deigmata!!se eyxaristoyme poly!!exeis dikio , sta perissotera katasthmata kalyntikwn den dinoyn pleon deigmata.

    ΑπάντησηΔιαγραφή