Back 2 School | τα απαραίτητα




























Να κι ένα θεματάκι σήμερα για τις πιο νεαρές της παρέας: back 2 school, τα απαραίτητα! Την ιδέα μου την έδωσε μια φίλη στο facebook και η αλήθεια είναι πως θεωρώ σημαντική παράλειψη το ότι μέχρι τώρα δεν υπήρξε κάποιο αντίστοιχο post στο blog. Ο Σεπτέμβρης λοιπόν είναι για πολλές κοπέλες ο μήνας της επιστροφής στα σχολεία ή και στα πανεπιστήμια. Και για να είμαι ειλικρινής ευχαριστώ το Θεό που αυτή η περίοδος έληξε οριστικά για εμένα αφού κάθε άλλο παρά ευχάριστα συναισθήματα μου προκαλούσε. Πέρα από την επανασύνδεση με τους αγαπημένους μου φίλους και το shopping-εφοδιασμό για τη νέα σχολική χρονιά, όλα τα υπόλοιπα μου προκαλούσαν άγχος και εκνευρισμό. Άλλωστε δεν ήμουν και από τα πιο "ήσυχα" παιδιά του σχολείου, κάτι που φρόντιζαν να μου θυμίζουν οι καθηγητές μου από την πρώτη κιόλας μέρα.  

Όπως όμως σας είπα και παραπάνω το shopping και ο "εφοδιασμός" είχαν τη χάρη τους. Εμείς οι γυναίκες άλλωστε αρεσκόμαστε σ'αυτά. Πάμε λοιπόν να δούμε τώρα μαζί, μερικά πραγματάκια που εγώ θεωρώ πως θα κάνουν τη νέα σχολική χρονιά πιο ευχάριστη, πιο χαρούμενη και κυρίως πιο όμορφη.

  • H σχολική τσάντα:






















Πρώτο και κύριο. Η επιλογή της πρέπει να είναι πολύ προσεκτική μια και η τσάντα είναι το αξεσουάρ που θα μας συντροφεύει έναν ολόκληρο σχολικό χρόνο. Θα πρέπει να μας ταιριάζει, θα πρέπει να μας εκφράζει. Απλή ή με σχέδια, μονόχρωμη η πολύχρωμη θα κουβαλάει κάθε μέρα εκτός από τα βιβλία μας και ένα ξεχωριστό κομμάτι του εαυτού μας.  Αν και πάντα ζήλευα εκείνα τα κορίτσια με τις glamorous, ιδιαίτερες τσάντες, οι δικές μου ήταν σχετικά απλές και μονόχρωμες. Στη συνέχεια τις μεταποιούσα με μπαλώματα, κονκάρδες, κεντήματα και ζωγραφιές, έτσι για να τους δίνω κάτι από το δικό μου χαρακτήρα.

Backpack Tous






















  • Η κασετίνα:

Για να είμαι ειλικρινής κασετίνα είχα μόνο στις πρώτες τάξεις του δημοτικού. Μετά, τα μολύβια μου χύμα τα πετούσα μέσα στη τσάντα. Όταν όμως πριν λίγες μέρες είδα αυτές τις καταπληκτικές κασετίνες Ted Baker, στενοχωρήθηκα που σαν μαθήτρια δεν είχα συναντήσει κάτι αντίστοιχο. Φαντάσου τώρα να βρίσκεσαι στη τάξη και το θρανίο σου να κοσμεί ένα υπέροχο αξεσουάρ σαν κι αυτό.


















  • Το μακιγιάζ:

Το μακιγιάζ στο σχολείο και ειδικά το "βαρύ" μακιγιάζ δεν είναι και ο,τι καλύτερο. Ούτε στη μαθητική ηλικία ταιριάζει, ούτε στο σχολικό κλίμα. Δεν δημιουργεί καλή εντύπωση στους καθηγητές και φυσικά ούτε στους συμμαθητές μας. Την ώρα του μαθήματος πρέπει να είμαστε φρέσκιες, δροσερές και απόλυτα φυσικές και αυτή είναι η μεγαλύτερη ομορφιά απ'όλες.
Για την κάλυψη τώρα των μικροατελειών της εφηβείας μία BB cream είναι ο,τι πρέπει. Έτσι, το δέρμα μας θα είναι ενυδατωμένο, ομοιόμορφο και αψεγάδιαστο καθ'όλη τη διάρκεια της ημέρας. Θα ήταν σημαντικό να προτιμήσουμε BB κρέμες με υψηλό SPF για να είμαστε διαρκώς προστατευμένες από τις βλαβερές ακτίνες του ηλίου. Στο σχολείο άλλωστε ερχόμαστε συνέχεια σε επαφή μαζί του, όχι μόνο στα διαλείμματα, αλλά και στην ώρα της γυμναστικής και στις εκδρομές. Συμπληρωματικά ένα πολύ απαλό ρουζάκι και μία μάσκαρα για ελαφρύ τονισμό των βλεφαρίδων και φυσικό αποτέλεσμα, είναι μικρά μυστικά ομορφιάς που θα σε κάνουν πιο όμορφη και δεν θα "προδώσουν" το ότι είσαι βαμμένη, μια και κανείς δεν πρόκειται να τα παρατηρήσει.

























  • Τα άκρα:

Το μανικιούρ είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Η θέση μας δεν μας επιτρέπει να βάφουμε έντονα τα νύχια μας, ούτε να εμφανιζόμαστε με το αξιοζήλευτο μανικιούρ που μας συντρόφευε τους καλοκαιρινούς μήνες. Από την άλλη, τα εντελώς γυμνά άκρα είναι ευαίσθητα και εύθραυστα, συχνά δε τα νύχια μας σπάνε και ξεφλουδίζουν. Αυτό που έχουμε να κάνουμε είναι να επενδύσουμε σε ένα καλό base coat που θα προστατεύει τα νύχια μας από τη φθορά, θα τα θρέφει και θα τα δυναμώνει. Παράλληλα θα εξασφαλίζει μία πιο όμορφη εικόνα για τα άκρα μας, τα οποία θα δείχνουν περιποιημένα και στις σχολικές ώρες. Προτείνω το Protein Base Coat της Essie.























  • Τα μαλλιά:

Όσες έχουν πειθαρχημένα και καλοσχηματισμένα-λαμπερά μαλλιά από τη φύση τους είναι πολύ τυχερές. Τι γίνεται όμως με τις υπόλοιπες; Να ξυπνάς το πρωί, το μαλλί σου να είναι έτοιμο να σου "επιτεθεί" κι εσύ να μην προλαβαίνεις να κάνεις ούτε το πιο απλό πράγμα για να το σουλουπώσεις. Τι προτείνω; Ένα καλό λάδι θρέψης, επανόρθωσης και λείανσης που θα προσφέρει πειθαρχία και μεταξένια απαλότητα στα μαλλιά, θα τους χαρίσει σχήμα και απαράμιλλη λάμψη. Μπορείς μάλιστα να το έχεις πάντα μαζί σου και να το εφαρμόζεις στα μαλλιά σου κάθε φορά που αισθάνεσαι πως το έχουν ανάγκη.

Kerastase Elixir K Ultime
























Να λοιπόν οι δικές μου προτάσεις για τη νέα σχολική χρονιά!
Τι θα συμπλήρωνες εσύ;

2 σχόλια:

  1. Αχ, πάνε και για μένα χρόνια πια απ' την εποχή του σχολείου, αυτό όμως που θυμάμαι ότι λάτρευα ήταν η επιλογή τετραδίων! Όσο πιο πρωτότυπα, τόσο το καλύτερο! Μάλιστα, η αλήθεια είναι ότι δεν θυμάμαι καν πότε είχα τελευταία φορά απλό μπλε τετράδιο!... :P Όσο για το τι θα συμπλήρωνα στις προτάσεις σου, νομίζω ένα lip balm, ίσως και με ελαφρύ χρωματάκι, θα φρόντιζα να υπάρχει πάντα στην τσάντα :)
    Φιλάκια Ιωάννα μου! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι Φανή μου είχα δύο μπλε τετράδια που μέσα έγραφα τα πάντα και τα ωραία τα κρατούσα για ζωγραφική/λευκώματα κλπ... :Ρ Και ναι έχεις απόλυτο δίκιο το lip balm είναι απαραίτητο...Παράλειψη...
      Φιλάκια πολλά Φανή μου!

      Διαγραφή