The Body Shop | Define the Lines



Και συνεχίζει η The Body Shop να με εντυπωσιάζει με τα νέα της, κάθε φορά όλο και περισσότερο. Γενικότερα σαν εταιρία την συνδύαζα πάντοτε με το κομμάτι της περιποίησης, το δε μακιγιάζ της το είχα κάπως παραμερισμένο στο μυαλό μου. Όταν λοιπόν βλέπω λανσαρίσματα προϊόντων μακιγιάζ, τόσο εντυπωσιακά όσο αυτό που θα σου δείξω σήμερα, ο ενθουσιασμός μου ξεχειλίζει. Όπως και να το κάνουμε, το αναπάντεχο είναι πάντα πιο ευχάριστο από το αναμενόμενο. Για να δούμε όμως μαζί το περί ου ο λόγος προϊόν. 

Το νέο Smoky 2 in 1 Gel Eyeliner & Brow Definer είναι το πρωτοποριακό προϊόν που ήρθε για να μας προσφέρει ένταση και καθορισμό σε μάτια και φρύδια. Πρόκειται για ένα "εργαλείο" δύο σε ένα που λειτουργεί αφενός ως eyeliner, αφετέρου ως προϊόν γεμίσματος και σχηματισμού των φρυδιών. Και το λέω "εργαλείο" γιατί η εφαρμογή του είναι σκέτο παιχνιδάκι, εύκολη ακόμη και για εμάς που δεν τα καταφέρνουμε και τόσο καλά με τις γραμμές.

Πως λειτουργεί;

Στο κάτω μέρος του υπάρχει το προϊόν. Σε gel μορφή, απλώνεται ιδανικά στα βλέφαρα και στα φρύδια χωρίς να "τρέχει" ή να μουντζουρώνει. Η υφή του είναι πολύ απαλή και σου επιτρέπει να διαμορφώσεις το αποτέλεσμα χωρίς φόβο, καθώς απλώνεται ομοιόμορφα και δεν στεγνώνει στο δευτερόλεπτο πριν καν προλάβεις να ολοκληρώσεις το look σου.
Στο πάνω μέρος του υπάρχει το πινελάκι. Είναι πλατύ, εύκαμπτο και ιδιαίτερα λεπτό, σχεδιασμός που σε διευκολύνει να δημιουργήσεις οποιοδήποτε είδος γραμμής επιθυμήσεις, από την πιο λεπτή μέχρι και μία παχύτερη. Παράλληλα, χάρη στο λεπτό σχήμα του, διεισδύει ιδανικά στο εσωτερικό των φρυδιών και γεμίζει ακόμη και τα πιο δύσκολα σημεία. Να φανταστείς ότι στα φρύδια μου έχω μία πολύ λεπτή, όμως μακριά ουλή που δυσκολεύομαι να την γεμίζω με τα περισσότερα προϊόντα. Με το συγκεκριμένο τα κατάφερα περίφημα! Η ξεχωριστή υφή του γίνεται ένα με τα φρύδια και μοιάζει απόλυτα φυσική στην όψη (εφόσον ταιριάξει χρωματικά με το φυσικό χρώμα των φρυδιών σου).



Δουλεύοντας το προϊόν μπορείς να πετύχεις οποιοδήποτε επίπεδο έντασης επιθυμείς. Έχει εξαιρετική απόδοση χρώματος και είναι πολύ σταθερό, με εντυπωσιακή διάρκεια. Ταυτόχρονα όμως, χάρη στην κρεμώδη υφή του, "σβήνεται" πολύ εύκολα και σε βοηθά να πετύχεις ένα όμορφο smoky eye look χωρίς να χρησιμοποιήσεις σκιές. Απλά σχηματίζεις την γραμμή eyeliner και με ένα πινελάκι σβήνεις το αποτέλεσμα.

Πως το χρησιμοποιώ εγώ;

Κυρίως δημιουργώ το αγαπημένο μου Cat eye look. Η μορφή του προϊόντος είναι ιδανική για τις λεπτές γραμμές και συνεπώς για το "γατίσιο" βλέμμα. Με ο,τι έχει απομείνει στο πινελάκι γεμίζω και καθορίζω τα φρύδια μου. Και το Smoky eye look όμως μου αρέσει ιδιαίτερα και το επιλέγω κυρίως για τις πιο βραδινές εξόδους μου.

Κυκλοφορεί σε μαύρη και καφέ απόχρωση. Είναι εύχρηστο, πρακτικό και αποτελεσματικό, τι περισσότερο θα μπορούσαμε να ζητήσουμε;


Πίσω από το προϊόν:

Να και μια πληροφορία που είναι ιδιαίτερα αξιοσημείωτη. Στη σύσταση του Gel Eyeliner & Brow Definer της The Body Shop υπάρχει έλαιο marula από το Δίκαιο Εμπόριο με Κοινότητες. Η εταιρία το προμηθεύεται από τον γυναικείο συνεταιρισμό Eudafano Women's Co-Operative στη Ναμίμπια, έναν συνεταιρισμό που βοηθά περισσότερες από 1.700 γυναίκες να κερδίζουν εισόδημα. Μπορεί να μην είχα ιδέα που βρίσκεται η Ναμίμπια, όμως χαίρομαι που με τον τρόπο μου γίνομαι κρίκος αυτής της αλυσίδας των πολλών ηπείρων.

Και μια που μιλάμε για την The Body Shop και για το μακιγιάζ των ματιών, ήθελα να σου πω πόσο πολύ έχω βολευτεί τις μονές σκιές της εταιρίας. Τις έχεις δοκιμάσει; Έχουν καταπληκτικά χρώματα και πολύ καλή απόδοση ακόμη και στα δικά μου λιπαρά βλέφαρα. Δουλεύονται πολύ εύκολα και παραμένουν σταθερές.



3 σχόλια:

  1. Ola fainountai para poli omorfa!!

    Filakia polla!!!

    Layla xx

    www.sprinklesofstyle.co.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επιτέλους, μια ανάρτηση με προϊόντα μακιγιαζ από The Body Shop! Έχω το gel eyeliner, μια μονή σκια και 4 κραγιον και από τη στιγμή που θα δοκίμασα μέχρι και τώρα συνεχίζουν να με ενθουσιάζουν! Δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν, από άποψη απόδοσης και διάρκειας από άλλες εταιρείες και απορώ που δεν είναι πολύ διαδεδομένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή