Shiseido | #moodofthesummer



Φέτος το καλοκαίρι -όπως θα έχεις διαπιστώσει και η ίδια- τα αντηλιακά προϊόντα έχουν την τιμητική τους στο νεσεσέρ μου, μια και έχω δοκιμάσει ήδη αρκετά. Και ενώ σου μίλησα ήδη για τα περισσότερα από όσα έχω χρησιμοποιήσει εδώ, νομίζω πως πρέπει να μιλήσουμε για ένα ακόμη. Μου έχει κάνει τόσο καλή εντύπωση βλέπεις, που δεν θα μπορούσα για κανένα λόγο να το αφήσω ασχολίαστο. Ο λόγος για την αντηλιακή Expert Sun Aging Protection lotion της Shiseido.

Γενικότερα θεωρώ πως τα αντηλιακά προϊόντα της Shiseido αποτελούν μία κατηγορία από μόνα τους. Όσες τα δοκίμασαν έχουν να λένε τα καλύτερα για τις ιδιότητές τους και αυτό αν μη τι άλλο έχει μεγάλη σημασία. Προσωπικά χρησιμοποιώ φανατικά χειμώνα-καλοκαίρι το αντηλιακό foundation της Shiseido και, γνωρίζοντας την ποιότητά του, δεν θα μπορούσα να αρκεστώ μόνο σ'αυτό.  Ας δούμε λοιπόν μαζί την εμπειρία μου από το δεύτερο αντηλιακό προϊόν που δοκίμασα.


H Expert Sun είναι μία αντηλιακή λοσιόν υψηλής προστασίας με SPF30, κατάλληλη για πρόσωπο και σώμα. Είναι σχεδιασμένη να προστατεύει αποτελεσματικά την επιδερμίδα από τις ακτίνες UV, αποτρέποντας με αυτόν τον τρόπο τις κυτταρικές βλάβες και τη φωτογήρανση. Είναι γνωστό πως οι ακτίνες του ήλιου ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για τη γήρανση του δέρματος, επομένως η ανάγκη χρήσης ενός προϊόντος που θα προστατεύσει τα κύτταρα από αυτόν τον κίνδυνο είναι επιτακτική, τώρα μάλιστα περισσότερο από ποτέ. Χάρη στην ειδική σύστασή της, η λοσιόν συμβάλλει στην αποτροπή σχηματισμού ρυτίδων και χρωματικών ατελειών (πανάδες), αναδεικνύοντας παράλληλα την όμορφη πλευρά της επιδερμίδας.  Δέρμα απαλό και υγιές είναι αυτό ακριβώς που υπόσχεται το προϊόν.

Εκείνο που με εξέπληξε θετικά στην λοσιόν Expert Sun είναι η ανάλαφρη, μεταξένια υφή της, μια υφή που δεν θυμίζει σε τίποτα εκείνη ενός παραδοσιακού αντηλιακού προϊόντος. Περισσότερο μοιάζει με κρέμα περιποίησης παρά με κρέμα αντηλιακής προστασίας. Είναι ελαφριά και απορροφάται άμεσα, χωρίς να αφήνει λιπαρή αίσθηση ή ίχνη γυαλάδας στην επιδερμίδα. Ακόμη και τις πολύ ζεστές μέρες που απλώνω ιδιαίτερα γενναιόδωρες ποσότητες από το προϊόν, αισθάνομαι το δέρμα μου δροσερό και άνετο. Αμέσως μετά την εφαρμογή της η επιδερμίδα μου είναι απαλή και ενυδατωμένη, έτοιμη να αντιμετωπίσει τον ήλιο με επιτυχία!
Ακριβώς λόγω της ελαφριάς της σύστασης την χρησιμοποιώ ακόμη και ως βάση μακιγιάζ. Η αλήθεια είναι πως μέχρι τώρα μου έπεφτε "βαρύ" το αντηλιακό πριν από το make up καθώς ένιωθα το δέρμα μου περισσότερο λιπαρό από όσο συνήθως. Με το συγκεκριμένο προϊόν όμως δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα. Έτσι, τις μέρες που η επιδερμίδα μου δεν είναι στα καλύτερά της και η κάλυψη της bb cream δεν με "καλύπτει", χρησιμοποιώ την Expert Sun lotion σε συνδυασμό με το αγαπημένο μου καλυπτικό foundation. 

Δεν ξέρω για φέτος, του χρόνου όμως στα σίγουρα θα αναζητήσω περισσότερα προϊόντα της ίδιας σειράς. Θεωρώ πως εκτός από αντηλιακή προστασία και περιποίηση, προσφέρουν και καλλυντική ευχαρίστηση στην επιδερμίδα και αυτό είναι κάτι που παίζει σημαντικό ρόλο στις προτιμήσεις μου.  


Τέλος δεν θα μπορούσα να αφήσω ασχολίαστα τα νέα hashtags που "παίζουν" τώρα τελευταία στα social media της Shiseido. #beautyinyou και #shiseidoscience. Αν τα συνδυάσω μάλιστα με κάτι ακαταλαβίστικα teasers που τα συνοδεύουν, τότε δεν μπορεί παρά να μας ετοιμάζει κάτι πολύ ξεχωριστό η Shiseido, κάτι τέλος πάντων που θα δημιουργήσει μεγάλη αίσθηση. Δεν σου κρύβω μάλιστα πως η αγωνία μου χτυπάει κόκκινο. Περί τίνος να πρόκειται άραγε; Κάτι σχετικό με την περιποίηση του δέρματος θα έλεγα εγώ. 
Εσύ μαντεύεις κάτι πιο συγκεκριμένο;

2 σχόλια:

  1. έχω διαβάσει πολύ καλά λόγια αλλά δεν έχω αποφασίσει να δοκιμάσω κάποιο ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι εξαιρετικά αντηλιακά Δέσποινά μου!!! :)

      Διαγραφή