Τι πήρα μαζί μου στις διακοπές (μακιγιάζ);



Μετά το "πρόσωπο-σώμα-μαλλιά", σειρά έχει το μακιγιάζ. Για να ακριβολογούμε ο τίτλος του post είναι λάθος. Γιατί μπορεί όλα αυτά να είναι πράγματι τα προϊόντα που πήρα μαζί μου στις διακοπές, όμως δεν τα πήρα για τις διακοπές. Για να καταλάβεις έχω καταντήσει τόσο ανοργάνωτη που όποιο προϊόν μακιγιάζ χρησιμοποιώ περισσότερο από τα υπόλοιπα, το πετάω μέσα στο νεσεσέρ. Κι επειδή συνήθως βαριέμαι να ασχοληθώ με τα καλλυντικά μου, παίρνω μαζί μου το συγκεκριμένο νεσεσέρ (το οποίο είναι έτοιμο να κάνει "μπαμ") σε κάθε εξόρμηση μου. Εννοείται πως από τα προϊόντα που βλέπεις, ούτε τα μισά δεν χρησιμοποίησα στις διακοπές μου. Αφού λοιπόν αναπροσαρμόσουμε τον τίτλο και τον κάνουμε "τι υπάρχει μέσα στο νεσεσέρ μου;", ας δούμε ένα-ένα τα παραπάνω προϊόντα.   


  • Πρόσωπο:

Estee Lauder Bronze Goddess υγρό bronzer / Shiseido Sun Protection Liquid Foundation SPF30 / Make up for Ever HD Powder / Estee Lauder Double Wear Brush On Glow BB Highlighter / Estee Lauder Double Wear All Day Glow BB Moisture Make up / Estee Lauder Bronze Goddess Bronzing Powder / MAC Mineralize Skinfinish highlighting powder στην απόχρωση Soft & Gentle / Estee Lauder Pure Color Blush / Essence blush up! ρουζ / L'Oreal Paris SkinPerfection BB Cream 

  • Μάτια:

Bobbi Brown Smokey Eye Mascara (ακολουθεί post) / Maybelline New York The Colossal Go! Extreme Mascara / Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place Brow lift Duo διπλό μολύβι φρυδιών / Bobbi Brown Gel Eyeliner / The Body Shop μονές σκιές ματιών / Essence Eyeliner Pen / Bobbi Brown Corrector στην απόχρωση Bisque (ακολουθεί post) / The Body Shop 2 in 1 Gel eyeliner για μάτια και φρύδια (ακολουθεί post).

  • Χείλη

Chanel Rouge Allure lipstick στην απόχρωση 93 / The Body Shop Colour Crush Lipstick στην απόχρωση 245 / Bobbi Brown lip gloss / MAC lipstick στην απόχρωση Velvet Teddy / Maybelline New York Super Stay 14Hr lipstick στην  απόχρωση 160

Κι επειδή το σημερινό post είναι πολύ συνοπτικό, αν έχεις απορία για κάποιο από τα προϊόντα που σου έδειξα άφησέ μου σχόλιο από κάτω. Για τα περισσότερα βέβαια θα ακολουθήσουν και αναλυτικότερα posts, ενώ για κάποια άλλα υπάρχουν ήδη!

Ποιο προϊόν δεν λείπει ποτέ από το νεσεσέρ σου;

10 σχόλια:

  1. και εγώ έτσι ξεκινάω λέω μα θα χρειαστώ κ αυτό κ αυτό πάει 100 κιλά το νεσεσερ και δεν χρησιμοποιώ τίποτα στο τέλος! :P

    φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εγω ετσι παίρνω παίρνω , και ειδικα φετος, παίζει να βάφτηκα και μονο τον Δεκαπενταύγουστο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ ομορφα πραγματακια..εγω φετος ημουν μετρημενη και πηρα λιγα προϊοντα αλλα τελικα εβαζα μονο κραγιον..να σου πω την αληθεια το κατα ευχαριστηθηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι Βασιλική μου συμφωνώ μαζί σου, το καλοκαίρι δεν είναι να βάζεις και πολλά...Με τη ζέστη και τον ιδρώτα γίνεσαι χάλια στο τέλος.... :)

      Διαγραφή
  4. Είμαι πολύ μετρημένη στα προϊόντα που παίρνω μαζί μου γιατί δεν κάνω βαρύ μακιγιάζ στις διακοπές μου.Τις περισσότερες φορές φορούσα μόνο concealer!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κάνεις....Κάπως έτσι κι εγώ...BB cream, bronzer, mascara....Και πολλά είναι :Ρ <3

      Διαγραφή