Τι πήρα μαζί μου στις διακοπές (πρόσωπο-σώμα-μαλλιά);



Είναι αλήθεια πως εμείς τα κορίτσια είμαστε λίγο...κουτσομπόλες ή μάλλον καλύτερα περίεργες. Προσωπικά λατρεύω να ψαχουλεύω τα νεσεσέρ των φιλενάδων μου κι εκείνες το δικό μου. Φαντάζομαι πως κάτι αντίστοιχο θα ισχύει και στη δική σου περίπτωση. Σκέφτηκα λοιπόν πως μια και μόλις επέστρεψα από τις διακοπές μου και δεν έχω καλά-καλά "ξεπακετάρει" όλα μου τα πράγματα, είναι καλή ευκαιρία να σου δείξω το περιεχόμενο του νεσεσέρ μου. Εδώ θα δεις μόνο προϊόντα περιποίησης προσώπου, σώματος και μαλλιών, αφού το μακιγιάζ μου το φυλάω σε ξεχωριστό τσαντάκι. Τι λες, πάμε να τα δούμε;    

Για το πρόσωπο:


  • Apvita Cleansing Κρεμώδης Αφρός Καθαρισμού για πρόσωπο & μάτια: το αγαπημένο μου προϊόν ντεμακιγιάζ αυτής της περιόδου σε travel size για να μπορώ να το έχω πάντα μαζί μου.
  • Estee Lauder Clear Difference Advanced Blemish Serum: δηλώνω τόσο ικανοποιημένη από τη χρήση του, που δεν θα μπορούσα να το αποχωριστώ ούτε στις διακοπές μου.
  • Apivita Aqua Vita: επίσης σε travel size για να χωράει στο νεσεσέρ μου. Καταπληκτική ενυδάτωση και υπέροχο άρωμα.
  • Vichy Eau Thermale: ιαματικό νερό για άμεση τόνωση και αναζωογόνηση κάθε στιγμή που το έχεις ανάγκη.
  • Shiseido Expert Sun SPF30: η αντηλιακή κρέμα που χρησιμοποιούσα στο πρόσωπό μου και μερικές φορές και στο σώμα μου.
  • Apivita Suncare Κρέμα Προσώπου με SPF30: ελαφριά κρέμα με χρώμα που προσφέρει προστασία και ελαφριά κάλυψη των ατελειών ακόμη και στη παραλία.
  • Maybelline New York Baby Lips: τo αγαπημένο μου γαλάζιο Baby Lips για την ενυδάτωση των χειλιών μου.


Για το σώμα:


  • Bio-oil: Νομίζω πως δεν θα μπορούσε να λείπει από κανένα νεσεσέρ. Οι πολλαπλές χρήσεις του το καθιστούν ιδανικό και για την περίοδο των διακοπών.
  • The Body Shop Fijian Water Lotus Body Lotion & Eau de Toilette: η λοσιόν σώματος και το άρωμα της νέας αρωματικής σειράς της The Body Shop πρόσθεσαν τις "τροπικές" πινελιές τους στις διακοπές μου. 
  • The Body Shop Moringa Hand Cream: Εντατική ενυδάτωση, καταπληκτικό άρωμα και πρακτικό μέγεθος. Τι άλλο να ζητήσει κανείς;
  • Scholl Velvet Soft ηλεκτρική λίμα ποδιών: το απόλυτο gadget για το πεντικιούρ.


Στην παραλία:


  • Hawaian Tropic λάδι μαυρίσματος: εδώ και χρόνια το αγαπημένο μου.
  • Garnier Ambre Solaire Dry Mist SPF30: Αντηλιακό σπρέι υψηλής προστασίας που εφαρμόζεται με μία κίνηση.
  • Nuxe Prodigieux Le Parfum: Το φορούσα πάντοτε στη παραλία, λόγω του αισθησιακού, άκρως καλοκαιρινού αρώματος του.


Για τα μαλλιά:


  • Tangle Teezer: Φυσικά το Tangle Teezer μου. Που χώρος για κανονική βούρτσα;
  • Kerastase CC Creme: Μία κρέμα - πολλές δράσεις. Αντηλιακή προστασία, περιποίηση, λάμψη και επανόρθωση σε ένα μόνο προϊόν.
  • Macadamia Healing Oil Treatment: είναι τόσο μικρούλι που χωράει παντού! 


Αυτό λοιπόν ήταν το περιεχόμενο του νεσεσέρ μου.
Έχεις δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα;

13 σχόλια:

  1. to sun care της apivita για το προσωπο κ το garnier Ambre Solaire για το σωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αα κι εγώ είμαι πολύ περίεργη!!Πάντα μου αρέσει να βλέπω τις τσάντες/νεσεσέρ/καροτσακια μάρκετ άλλων!!αχχα!!
    Ενα κι ένα όλα τα προιόντα που πήρες μαζί σου!Θέλω πολύ το make up Shiseido!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! :)
      Η συγκεκριμένη είναι αντηλιακή Βίκυ μου αλλά και το make up είναι απλά καταπληκτικό!

      Διαγραφή
    2. Πωπω ναι!Δεν το παρατήρησα!!! :D

      Διαγραφή
  3. Yγ...δεν υπάρχει χρονιά που να μην αγοράσω το λάδι Hawaiian Tropic..εδώ και πολλά χρόνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ μου άρεσε που πήρες λίγα και καλά! Βλέπω κοπέλες που κουβαλούν τα πάντα μαζί τους!
    Η αντηλιακή από Apivita ήταν και στο δικό μου νεσεσέρ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε ναι δεν χρειάζονται περισσότερα Κοραλλία μου... Άσε που μου τη δίνει να κουβαλάω πολλά πράγματα...Μόνο στο μακιγιάζ τα παίρνω πολλά γιατί βαριέμαι να τα διαλέγω... :P
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  5. Η μία επιλογή πιο όμορφη από την άλλη.. Και εγώ τα τελευταία χρόνια παίρνω τα άκρως απαραίτητα!! :)
    Αχ αυτή η σειρά της body shop μυρίζει φανταστικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ Claire μου, την έχω λατρέψει! :)
      Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή