Αγαπημένα Ιουλίου



Μπήκαμε επιτέλους στον Αύγουστο, στον κατεξοχήν καλοκαιρινό μήνα. Ήλιος, βουτιές, parties, ξεκούραση και όλα τα συναφή μας δίνουν extra λόγους να τον αγαπάμε. Και ο Ιούλιος όμως είχε τη χάρη του δεν συμφωνείς; Προσωπικά λυπήθηκα που μας αποχαιρέτησε. Ας περάσουμε όμως τώρα γρήγορα-γρήγορα στα δικά μας και ας δούμε παρέα τα αγαπημένα μου προϊόντα ομορφιάς για τον περασμένο μήνα.


Το Haute in the Heat από την Summer 2014 Collection της Essie  ήταν η απόχρωση που επέλεξα τις περισσότερες φορές αυτόν τον μήνα για το μανικιούρ μου. Πιστοί μου σύμμαχοι υπήρξαν επίσης η βάση και το top coat της εταιρίας. Επιμηκύνοντας τη διάρκεια του μανικιούρ και προστατεύοντας τα νύχια, με απάλλαξαν από περιττό κόπο και επιπλέον φθορά στα άκρα μου.
Επειδή το καλοκαίρι το πρόσωπό μου γίνεται περισσότερο λιπαρό, μία καλή πούδρα που θα κρατάει μακριά τη λιπαρότητα, μου είναι πάντα απαραίτητη. Τι καλύτερο λοιπόν από την HD Microfinish Powder της MUFE; Με την πιο μικρή ποσότητα έχεις ξεφορτωθεί τη λιπαρότητα στο άψε σβήσε. Για το γέμισμα και τον "καθορισμό" των φρυδιών μου χρησιμοποίησα το διπλό μολύβι φρυδιών Double Wear της Estee Lauder. H σκούρα απόχρωση του είναι ιδανική για το γέμισμα των κενών και τη δημιουργία σχήματος στα φρύδια, η ανοιχτόχρωμη είναι κατάλληλη για να δώσει φωτεινότητα στην περιοχή και να την αναδείξει. Τέλος, το blush up! της Essence ήταν το ρουζ που είχα πάντοτε στο νεσεσέρ μου, αφού οι τρεις ζωηρές, άκρως καλοκαιρινές αποχρώσεις του, απογείωναν το μακιγιάζ μου στη στιγμή.    


Στο κομμάτι του skincare τώρα, τρία ήταν τα προϊόντα που χρησιμοποιούσα ασταμάτητα τις τελευταίες εβδομάδες. Και για τα τρία σου έχω μιλήσει ήδη αναλυτικότατα. O ορός Clear Difference της Estee Lauder συνέβαλε στην καταπολέμηση των σπυριών, στην αποτροπή επανεμφάνισης τους και στη βελτίωση της ποιότητας του δέρματος μου. Η νέα Aqua Vita της Apivita φρόντισε όσο κανένα άλλο προϊόν για την ενυδάτωση του προσώπου μου. Τέλος, το αναζωογονητικό αφρίζον νερό καθαρισμού Ideal Fresh της L'Oreal Paris ήταν η επιλογή μου όσον αφορά στον καθαρισμό της επιδερμίδας μου. 


Και σειρά έχουν τα μαλλιά και το σώμα. To αισθησιακό αντηλιακό λάδι της NUXE το κατανάλωσα σαν μανιακή όσες φορές επισκέφτηκα τη θάλασσα. Η πολυτελής υφή του και το παραδεισένιο άρωμα του έκαναν τη διαδικασία εφαρμογής του σκέτη απόλαυση. Αν και διαθέτει χαμηλό δείκτη προστασίας (10) δεν κάηκα στην πολύωρη ηλιοθεραπεία μου και μαύρισμα αρκετά για τα δεδομένα μου. Συμπέρασμα; Πράγματι συμβάλλει στο μαύρισμα της επιδερμίδας. Το καλοκαιρινό άρωμα που τίμησα ιδιαίτερα είναι πάλι από τη NUXE και ονομάζεται Prodigieux le parfum
Για την ενυδάτωση των χεριών μου εμπιστεύτηκα την υπέροχη κρέμα χεριών Honeymania της The Body Shop και για την περιποίηση των μαλλιών μου τη Soleil CC creme της Kerastase. Τόσο στα μαλλιά όσο και στο σώμα χρησιμοποίησα ανελλιπώς το καταπληκτικό έλαιο της Στέλλας μας για τους λόγους που σου έχω ήδη εξηγήσει.

Αυτά λοιπόν ήταν τα αγαπημένα μου κατά τη διάρκεια του Ιουλίου.
Ποια ήταν τα δικά σου;
Έχουμε κοινά; 

8 σχόλια:

  1. Τι τέλειαααα προιόντα!!!!!!
    Το αντηλιακό από Nuxe φαίνεται πολύ ενδιαφέρον!Τρελαίνομαι για όμορφες μυρωδιές!
    Το ρουζάκι το έχω κι εγώ και το λατρεύω!!!!
    Πέρασε τόσοο γρήγορα ο Ιούλιος!Ελπίζω ο Αύγουστος να περάσει πολύυυ πολύυυ αργά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ Βίκυ μου...Μακάρι να περάσει πολύ πιο αργά από τον Ιούλιο!
      Ευχαριστώ πολύ!
      Φιλάκιαααα!!!!

      Διαγραφή
  2. πολύ ωραία αγαπημένα!!
    αγαπημένα τα προϊόντα της Nuxe!! <3
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Φαίη μου!!!
      Φιλάκια πολλά!!!! <3

      Διαγραφή
  3. Πόσο αγαπώ τις HD πούδρες! Νομίζω θέλω να τις δοκιμάσω όλες! Αχ κι αυτός ο απίστευτος ορός της Estee είναι στα άμεσα σχέδιά μου να τον αποκτήσω σε full size!
    Πολύ όμορφα αγαπημένα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Δέσποινα!!!
      Αχ αυτός ο ορός είναι καταπληκτικός! <3 :)

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία τα αγαπημένα σου!!! τέλεια προϊόντα!!!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή