Μαλλιά | 5 + 1 προϊόντα που αξίζει να δοκιμάσεις!


Μιλήσαμε για σώμα, μιλήσαμε για πρόσωπο, τώρα ήρθε η σειρά των μαλλιών. Τα μαλλιά είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο που απασχολεί κάθε γυναίκα, το καλοκαίρι δε πολύ περισσότερο από τις υπόλοιπες εποχές του χρόνου. Τώρα τα μαλλιά μας -λόγω του ήλιου, της θάλασσας και του χλωρίου- υφίστανται την μεγαλύτερη καταστροφή κι εμείς πρέπει με κάθε τρόπο να τα προστατεύσουμε. Από την άλλη, όλες αναζητούμε απλά και γρήγορα χτενίσματα γιατί η τόση ζέστη κάνει το styling ανυπόφορο. Πάμε λοιπόν να δούμε μαζί ποια "5 + 1" προϊόντα προτείνω εγώ για την περιποίηση και το styling των μαλλιών. Όλα όσα θα δεις είναι δοκιμασμένα και άκρως λατρεμένα. 



Αν και τα προϊόντα σ'αυτή τη λίστα δεν είναι τοποθετημένα με σειρά προτίμησης, το Moroccanoil έχει λόγο που βρίσκεται στη πρώτη θέση. Η περιποίηση που προσφέρει στα μαλλιά είναι αληθινά ανεκτίμητη. Βαθιά θρέψη, μεταξένια απαλότητα, υγιής λάμψη, προστασία, επανόρθωση και αντοχή, είναι μερικές μόνο από τις λέξεις που χαρακτηρίζουν τις ιδιότητές του. Μετά την εφαρμογή του τα μαλλιά δείχνουν στα καλύτερά τους και σε βάθος χρόνου αποκτούν δύναμη, ζωντάνια και ανθεκτικότητα στο σπάσιμο. Το υπέροχο άρωμα και η πολυτελής υφή σε κάνουν να απολαμβάνεις την εφαρμογή του.


To προϊόν που έχω πάντα μαζί μου για να το εφαρμόζω στις άκρες των μαλλιών μου κάθε φορά που νιώθω πως το έχουν ανάγκη. Είναι σχεδιασμένο να προσφέρει άμεσα αποτελέσματα περιποίησης στη τρίχα, οποιαδήποτε στιγμή μέσα στη μέρα. Όταν λοιπόν αισθάνομαι τα μαλλιά μου ξηρά, άγρια και ατίθασα, εφαρμόζω μικρή ποσότητα από το προϊόν και είμαι εντάξει. Τα μαλλιά τιθασεύονται, λειαίνονται, γίνονται απαλά και ευλύγιστα, ενώ παράλληλα η σύνθεση του προϊόντος τα θρέφει σε βάθος.  

3. Fresh Line Erato Repairng & Moisturizing Conditioner

Το συγκεκριμένο conditioner είναι πολύ ενυδατικό και κάνει σπουδαία δουλειά στη λείανση και το ξεμπέρδεμα των μαλλιών. Απευθύνεται στα πολύ ξηρά έως και κατεστραμμένα μαλλιά και περιέχει θεραπευτικά αιθέρια έλαια με έντονες επανορθωτικές ιδιότητες. Το ξεχωρίζω για το ασύγκριτα όμορφο άρωμά του, που δεν χορταίνω να αισθάνομαι στα μαλλιά μου. 


Ίσως ένα από τα καλύτερα προϊόντα που χρησιμοποίησα φέτος. Αν δεν έχεις μυρίσει το μοναδικό άρωμά του, τότε πιθανότατα δεν μπορείς να καταλάβεις για τι ακριβώς σου μιλάω. Το Mythic Oil Le Parfum είναι ένα πολυτελές άρωμα μαλλιών και σώματος, που θρέφει παράλληλα τη τρίχα και της προσδίδει λάμψη. Κάθε φορά που το φοράω, τα κοπλιμέντα πάνε κι έρχονται. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα σε κάθε γυναίκα που θέλει να κάνει τη "διαφορά".


5. Kerastase Spray a Porter

Και ας περάσουμε σε ένα προϊόν styling, στο κατά τη γνώμη μου Νο1 προϊόν styling του καλοκαιριού. Το Spray a Porter της Kerastase προσφέρει στα μαλλιά το καλύτερο επιμελώς ατημέλητο look παραλίας που μπορείς να φανταστείς. Απλά το εφαρμόζεις στα μαλλιά σου μετά το λούσιμο και τα αφήνεις να στεγνώσουν φυσικά (ή τα στεγνώνεις εσύ με το πιστολάκι). Τα υπόλοιπα μην σε απασχολούν, γίνονται από μόνα τους. Ανάλαφρες, καλοσχηματισμένες μπούκλες, ελαστικές και απόλυτα φυσικές στην όψη αρχίζουν να σχηματίζονται στα μαλλιά σου έτσι απλά! Φαντάσου, πως το θαλασσινό αλάτι διαμορφώνει τα μαλλιά σου μετά τη θάλασσα; Κάπως έτσι... Το αποτέλεσμα είναι πολύ νεανικό και sexy. 


Ούτε αυτό το προϊόν θα μπορούσα να το εξαιρέσω από τη λίστα, απλά γιατί δημιουργήθηκε για να κάνει τη ζωή μας πιο εύκολη. Λειτουργεί αφενός ως ξηρό σαμπουάν, αφετέρου ως προϊόν styling. Αν κάποια μέρα δεν πρόλαβες να λούσεις τα μαλλιά σου εφαρμόζεις στις ρίζες τους τη "μαγική" πούδρα της Bumble and Βumble και αμέσως απολαμβάνεις εφέ φρεσκολουσμένων μαλλιών. Το προϊόν απορροφά τη λιπαρότητα και χαρίζει όγκο, με αποτέλεσμα τα μαλλιά να δείχνουν καθαρά και περιποιημένα. Παράλληλα η σύνθεσή του είναι σχεδιασμένη να χαρίζει "άγρια", ματ υφή στην τρίχα και να παρατείνει τη διάρκεια κάθε χτενίσματος που επιχειρούμε. 

Αυτά λοιπόν ήταν τα "5 + 1 προϊόντα" που σου προτείνω.
Έχεις δοκιμάσει κάποιο;
Ποιο μου προτείνεις εσύ; 

8 σχόλια:

  1. για το moroccanoil και το ερατώ, συμφωνώ απόλυτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο ποστ !!! Το moroccan κ τ Ερατώ τα εχω δοκιμάσει πολύ ωραία προϊόντα φιλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Δέσποινά μου! Φιλάκια πολλά! <3

      Διαγραφή
  3. Αυτό το mythic oil υπέροχο,αλλά λιγάκι τσιμπημένο μωρέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο σκεφτόμουν κορίτσια....μέχρι που το δοκίμασα :P :)

      Διαγραφή
  4. Τι μου κάνεις τώρα Ιωάννα μου? Πολλά νέα προϊόντα στην wishlist μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα! Κοραλλία μου θα τα καταευχαριστηθείς! <3

      Διαγραφή