Santorini | My Point Of View



Δεν χαρακτηρίζεται τυχαία το ομορφότερο νησί του κόσμου, όποιος την έχει δει το ξέρει. H Σαντορίνη, ένας από τους αγαπημένους μου καλοκαιρινούς προορισμούς, ήταν και για φέτος η επιλογή μου. Μόνο που αυτή τη φορά, σε αντίθεση με τις προηγούμενες, η κάμερα έγινε προέκταση του χεριού μου. Ήθελα βλέπεις να μοιραστώ μαζί σου τα αγαπημένα μου στιγμιότυπα. 
  • Φηρά
Στα Φηρά (πρωτεύουσα του νησιού) ήταν το ξενοδοχείο που με φιλοξένησε. Ατέλειωτα δρομάκια, αμέτρητα μαγαζάκια και υπέροχα εστιατόρια σε καλούν να τα ανακαλύψεις. Ένας μήνας δεν σου φτάνει για να τα εξερευνήσεις όλα. Το shopping απόλαυση και το ποτό μαγεία. Αναπάντεχα έντονη νυχτερινή ζωή για κάθε γούστο σου εγγυάται πως θα περάσεις υπέροχα με το αγόρι σου ή με τις φιλενάδες σου. Και φυσικά η μαγική καλδέρα. Εδώ τα λόγια λιγοστεύουν. Θα αφήσω τις εικόνες να μιλήσουν από μόνες τους. 





Η καλδέρα της Σαντορίνης είναι η μεγαλύτερη καλδέρα του κόσμου με διάμετρο 16 χλμ. Δημιουργήθηκε το 1613 π.Χ. από τη Μινωική έκρηξη, τη δεύτερη μεγαλύτερη έκρηξη ηφαιστείου στα χρονικά της ανθρώπινης ιστορίας.



Η Σαντορίνη, η Θηρασιά και το Ασπρονήσι είναι απομεινάρια του ηφαιστειογενούς νησιού Στρογγύλη, νησί - ηφαιστειακός κώνος που όφειλε το όνομά του στο στρογγυλό σχήμα του. Κατά τη Μινωική Έκρηξη ανατινάχθηκε το κεντρικό τμήμα του και η Σαντορίνη πήρε τη μορφή που γνωρίζουμε σήμερα. 



Στο συγκεκριμένο κατάστημα βρήκα τη τσάντα που γύρευα σε ολόκληρη την Αθήνα. Απίστευτο κι όμως αληθινό.


Στα δεξιά μου βλέπεις το Franco's, το πιο χαλαρωτικό bar των Κυκλάδων. Ξαπλωμένη σε ξαπλώστρα, απολαμβάνεις το κοκτέιλ σου, παρέα με την ομορφότερη θέα. 




  • Οία
Διάσημη για το μοναδικό της ηλιοβασίλεμα, η Οία συνδυάζει το γραφικό κυκλαδίτικο στυλ με την πολυτέλεια. Προσωπικά το ηλιοβασίλεμα το είδα σε καραβάκι, γιατί οι αμέτρητοι τουρίστες που είχαν από νωρίς στηθεί στα σημεία με θέα, έκαναν την πρόσβαση δύσκολη έως και ακατόρθωτη θα έλεγα. Τους αδικείς; Μιλάμε για μια θέα ασύγκριτα όμορφη.









Ένας σκύλος κοιμάται στη στέγη.


  • Ηφαίστειο, Ηλιοβασίλεμα, Κόκκινη Παραλία


Πιθανολογείται ότι η καταστροφή του Μινωικού πολιτισμού οφείλεται στην έκρηξη του ηφαιστείου της Σαντορίνης, θεωρία που δεν έχει ωστόσο επιβεβαιωθεί. Αν και υπάρχουν παράγοντες που συνηγορούν υπέρ της συγκεκριμένης θέσης, άλλα νεότερα σημεία την ανατρέπουν.
Η Σαντορίνη χαρακτηρίζεται ενεργό ηφαίστειο. Η τελευταία έκρηξή του σημειώθηκε στις 10 Ιανουαρίου του 1950 και μαζί με άλλες προηγούμενες εκρήξεις (1866-1870, 1925-1928, 1939-1941) έδωσε στη Νέα Καμένη τη σημερινή μορφή της



Έχεις επισκεφτεί τη Σαντορίνη;
Ποιος θα είναι ο φετινός προορισμός σου;

13 σχόλια:

  1. Δυστυχώς δεν έχω πάει!!
    πολύ όμορφα και σίγουρα θα ήθελα να πάω!!
    Κατερίνα από beautybykaterinaki.blogspot.gr ♥
    Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου εύχομαι να πας Κατερίνα μου γιατί πραγματικά είναι υπέροχα!
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  2. Τι ωραίες φωτο! Μπράβο σου!
    Αγαπώ Σαντορίνη, κατάγομαι από Οία!
    Φεύγω σε λιγες ημέρες!
    Να είσαι καλά , να ξαναπάς!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Μαρία μου! <3
      Είσαι πολύ τυχερή που κατάγεσαι από έναν τόσο όμορφο τόπο!
      Να περάσεις υπέροχα! Φιλάκια πολλά!!!! :)

      Διαγραφή
  3. Όμορφή μου να περνάς πάντα υπέροχα!!
    Το ξέρεις ότι λατρεύω τη Σαντορίνη!! Είναι το αγαπημένο μου νησί!!
    Υπέροχο post!! Μας ταξίδεψες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα!! Καλό μήνα Ιωαννάκι!! Όμορφος να είναι!!!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πάρα πολύ Ιωάννα μου!!! Το ξέρω, το ξέρω! Κι εμένα! :)
      Καλό μήνα και σε εσένα κούκλα μου! <3

      Διαγραφή
  4. Φανταστικές φωτογραφίες :) Φαίνεται μαγευτικό νησί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφο και διαφορετικό ποστ, Ιωάννα μου!
    Είχα πάει μικρή στη Σαντορίνη μιας και έχω συγγενείς εκεί, αλλά επειδή κατάγομαι από Ζάκυνθο και έχω άμεσες σχέσεις με Ρόδο, τα δυο αυτά μέρη είναι που έχω μόνιμα στη λίστα διακοπών μου κάθε χρόνο!
    Παρόλα αυτά θέλω πολύ να ξαναπάω Σαντορίνη και τώρα μετά την ανάρτησή σου θέλω ακόμα περισσότερο!
    Προς το παρόν φιλάκια από Ρόδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ σ'ευχαριστώ πολύ Φανή μου για τα καλά σου λόγια!
      Έχω μεγάλη αγάπη με τη Σαντορίνη! <3
      Φιλάκια πολλά!!! :)

      Διαγραφή
  6. Πραγματικά οι εικόνες μιλάνε από μόνες τους! Είσαι πολύ τυχερή που επισκέφτηκες ένα τόσο όμορφο νησί..εγώ όχι ακόμη..
    Το γαλάζιο της θάλασσας με το άσπρο των σπιτιών είναι το κάτι άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου εύχομαι να το επισκεφτείς κι εσύ Αλεξάνδρα μου πολύ σύντομα! :) <3

      Διαγραφή